Golden Awards

DeletedUser60797

Guest
Kan jij uberhaupt tellen? Of heb je dat nooit geleerd op de basischool? Je kan toch punten optellen en kijken hoe groot een bg is? Jullie bg is vele malen groter dan alles van ons bij elkaar.
Selena 4.955.359

Pan. 2.923.329 +
TB 1.104.678 +
Koala! 845.379 = 4.873.386

Vele malen groter dan alles van jullie bij elkaar? Overdrijven is ook een vak...
 

DeletedUser77159

Guest
Als ik bij ons bij diplomatie kijk zie ik toch echt maar 1 bg hoor :eek:
 
Reactiescore
2.506
Eeeeen jullie dwalen af, wie gooit het volgende lijstje?
 
Reactiescore
2.506
Ik verwacht er binnenkort tijd voor te hebben, al moet je er niet teveel van verwachten;)
 
Reactiescore
1.165
Ben je lang mee bezig dan!
 

DeletedUser77666

Guest
Beste speler: iL Leone Indomabile , goeie stats , #1 op de ranglijst en goed aangevallen vandaag.
Beste stam: Premade heeft de beste spelers voor zover ik weet , prima cluster < zij gaan het maken.
De beste stam speler: Uit mijn ervaring is Gert een hele goeie stamspeler , maar speel te kort om hier echt over te oordelen.
Het grootste ego: Tai Chi (Thomas)
Beste leider: Andries <3 geen uitleg nodig toch?
Slechtste leider: /
Meest overschatte stam: Na vandaag kan ik hier alleen maar WAL neerzetten.
Meest onderschatte stam: Onderschat iemand Premade nog?
Meest overschatte speler: AfraidAndDesperate , helft van je dorpen verliezen bij een blitzje
Meest onderschatte speler: Ik weet toevallig dat er best wel aardig goeie spelers spelen op het account Xuzo Qra Ngote.
Met wie zou je zeker graag in een stam zitten: Zou toch wel een keertje bij Mark in de stam willen zitten , heb er voor gekozen om de andere kant vd wereld te joinen deze keer , maar misschien in de toekomst!
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Tai Chi
Mooiste spelers naam: The Cheap Dealer
Mooiste stam naam: Premade , als je uitgaat van het fenomeen 'premade' in sommige spellen zijn premades erg belangerijk in een spelletje als tribalwars dus ik vind dat er een goeie betekenis achter zit
Het tofste topic: Golden Awards
Het domste topic: /
Favoriete forum poster: Krepox , onderbouwt zijn standpunt altijd goed na mijn mening.
Minst favoriete forum poster: /
Dikste wannabe op het forum: /
Dikste wannabe in het spel: /
Mooiste profiel foto van spelers: The Cheap Dealer
9bce145d254939ce5638013bcd18cd01.png

Mooiste profiel foto van stammen: De Pannekoeken
168efd21fdf796fc2c34ddc5190f5b34.png

Mooiste actie van de wereld: AfraidAndDesperate die expres inlogt met een tweede account om een niet-aanvalbare ban te krijgen.
Meest belovende speler voor de toekomst: Hier zet ik ook Xuzo neer , omdat ik weet wat de spelers van het account kunnen.
Meest belovende stam voor de toekomst: Premade gaat de wereld winnen
Grootste blunder: Vergeten OS te dodgen en hierdoor heel duur deffen , denk ik dan toch ondanks ik pas 1 dag heb gehad om blunders te maken
Voor wie heb je nu echt respect: Andries hoe hij elke wereld die hij speelt weer die leidersrol op zich neemt en meestal ook erg succesvol.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:Jasey heeft mij overgehaald om aan zijn kant te komen. Ook motiveren Gert en Andries mij om te spelen.
 

DeletedUser74552

Guest
Thanks Quinz! Zou het niet kunnen zonder de toppers binnen de stammen waar ik speel.
 

DeletedUser78389

Guest
Meest belovende speler voor de toekomst: Hier zet ik ook Xuzo neer , omdat ik weet wat de spelers van het account kunnen.

Voelt aan als compliment voor SA. Die standhouden tegen de meest belovende speler zelfs al heeft die speler hulp van de eigen stam en een andere stam.
 

DeletedUser78389

Guest
Even een vraagje. Ik merk dat veel mensen hier een andere betekenis van onderschat gebruiken dan die ik zelf ken. Ik vind iemand onderschat als ik eerst de speler geen kwaliteit vind hebben, maar hij later dit toch blijkt te bezitten. Dus ik zou dan uitleggen waarom hij eerst minder was in mijn ogen, maar nu toch meer. Hetzelfde geldt voor de overschatte spelers.
Echter blijken mensen bij onderschat vaak een andere goede speler neer te zetten?
 

DeletedUser77159

Guest
Ik zou als meest onderschat juist Serratus anterior neerzetten. Hele classic afgezeken en zou niks kunnen, maar zit nu moeiteloos te deffen.
Dat is de betekenis dat ik hecht aan onderschat.
 
Bovenaan