Golden Awards

DeletedUser75737

Guest
Kregen toch al eens 60 edels & we sloegen de dag erna hard terug, niet dat de aanval zoveel voorstelde, maar alsnog, toch meer tegenstand dan wat savior zal verkrijgen de eerste 3 maand.
En wat is 'bewijzen' natuurlijk. Sommigen zouden stellen dat acta zich al wat bewezen heeft maar dan moet je ook rekening houden met de verkregen def/vv/diplomatieke beslissingen en dan valt acta ook weer af. Allemaal zo relatief.

Cool.
 

DeletedUser36716

Guest
Haha Elko pesten en omgekeerd is gewoon aangenaam :p zin in bg met pp bram?

Daar lig je wat ver voor Emilios, en dan is er helemaal geen uitdaging meer toch :eek:?
Ga lekker op AU spelen, kunnen we eens tegen elkaar opboksen, lijkt me wel eens tof!
 
Reactiescore
2.303
Kmaak u kapot! Gewoon een dikke blits tijdens je fysica lessen !
 

DeletedUser68252

Guest
Daar lig je wat ver voor Emilios, en dan is er helemaal geen uitdaging meer toch :eek:?
Ga lekker op AU spelen, kunnen we eens tegen elkaar opboksen, lijkt me wel eens tof!

Mja tegen je is ook geen uitdaging. We sturen Emile op pad met wat ie et best doet en dan vallen wij gewoon aan terwijl jullie je aant bezatten zijn. :D
 
Reactiescore
1.918
upload_2017-8-13_15-19-0.jpeg


Stop er dus maar mee.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Hoge kwaliteit dat lijstje
 
Reactiescore
2.303
Pure waarheid
 

DeletedUser74414

Guest
Beste account: Savior of the North. De spelers van dit account zijn actief, ervaren en hebben veel connecties op tribalwars. Doordat er een relatief groot en actief team op dit account heeft gezeten, zijn zij in staat geweest veel vv's voor de stam te kunnen draaien en daarmee hebben zij een wezenlijke bijdrage kunnen leveren aan de wereldwinst. Ook hebben zij de capaciteit en connecties om spelers voor de stam te werven. Een terechte eerste plaats voor deze toppers!
Beste stam: Terra Incognita
De beste stam speler: Koen, Jelle en Ruben van Failure of the North. Spelers zijn zeer aangenaam om mee samen te spelen in een stam. Spelers stellen zich bescheiden op, zijn prettig in de communicatie en zetten de stambelangen voorop. Deze wereld geen conflicten of onenigheden geweest m.b.t. deze spelers. Ook altijd beleefd en netjes opgesteld. Ook Fabian van Savior of the North zou ik hier graag willen benoemen. Heb hem leren kennen als zeer fanatieke speler, die vanuit de achtergrond bereid is mee te denken over stamzaken en open staat zijn kennis en inzichten te delen. Ondanks dat Fabian niet bij de leiding wilde, was hij een zeer betrokken stamspeler met goede inzichten.
Het grootste ego: Alcoholic Unicorns. Wat ik mij kan herrineren hadden deze spelers altijd een vrij prominente plaats in forums en wereldchats. Waren in hun uitspraken ook niet altijd even bescheiden.
Beste leider: Daniël en Kenneth van Savior of the North. Hiermee prima samengewerkt in de leiding. Jongens die met veel spelers goed overweg kunnen en kordaat kunnen handelen. Fijn om mee samen te werken.
Slechtste leider: PSYDEAD. Verlaat als leider zijn stam voor een vijandige stam, zonder enige afspraken te maken met zijn stam die hij verlaat.
Meest overschatte stam: AUT + Wolf. Interne chaos, amper beleid binnen de stam. Terug te zien in diplomatie, rekrutering en stamloyaliteit.
Meest onderschatte stam: Ima. Vrij stabiele stam in het noorden, die toch wel goede weerstand hebben kunnen bieden.
Meest overschatte speler: Zeranti. Zag dit toch wel als speler met redelijke stats binnen guide, die ook in de communicatie wel goed overkwam. Echter is deze speler toch net zo hard ingestord als zijn overige stamgenoten binnen Guide.
Meest onderschatte speler: Failure of the North. Voor mij persoonlijk niet, ik heb eigenlijk vanaf het begin dat ik hem in de stam haalde vertrouwen gehad in dit account. Echter als je terugleest in de topics zijn er vele spelers geweest die het account geen stuiver zouden geven. Een knappe prestatie de 3e plaats behaald.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Al mijn stamgenoten eigenlijk wel. Zou leuk vinden om volgende keer in een wat eerder stadium bij Sjondeertrekker te zitten en de ex-Spared leden wat beter te leren kennen. Die kwamen erbij op moment dat ik persoonlijk een stuk minder actief kon zijn, maar zie deze spelers uiteraard graag nog eens terug in andere werelden.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Nick van Kurtroos wegens zijn stabs op ons en Johan van PSYDEAD zou ook niet mijn eerste keuze zijn wegens zijn onloyale houding als stamleider richting zijn stam.
Mooiste spelers naam: The Philanthropist en Cracksparrow.
Mooiste stam naam: Terra Incognita
Dikste wannabe op het forum: Spelers die zichzelf nomineren.
Dikste wannabe in het spel: -
Mooiste profiel foto van spelers:
R3oVOY.png


iqVr9h.png


Mooiste profiel foto van stammen:
96766_large


wgXyjMi.png


Mooiste actie van de wereld:
Wegspelen van Kurtroos nadat hij ons gestabbed had. Hadden een NAP met zijn stam en toen kregen we backdraft van Kurtroos 1 seconde na onze overname op een stamloze speler. Vervolgens ontkende Kurtroos te weten dat wij met onze edelclear op dit target liepen en was het puur toeval dat hij met een enkele edelclear 1 seconde na ons aankwam op dit dorp. Algoed dorp kregen we niet terug en NAP werd dus verbroken. Gingen alliantie aan met een klein rimstammetje boven hun waar zij oorlog mee hadden. Om te checken of de stam van Kurtroos gebruik maakte van spionnen, gaven we aan deze rimstam een verkeerd target door en lieten we daar veel fakes op komen. 's nachts werd de aanval richting Kurtroos gestuurd, die helemaal leeg bleek te staan. Heerlijk als ze vertrouwen op foutieve informatie van hun spion :)
Grootste blunder: Die is van onszelf, waarbij wij een edeltrein willen sturen in de nacht, maar per ongeluk één aanval met 4 edeltjes erin versturen..
Voor wie heb je nu echt respect: Mijn stamgenoten, met in het bijzonder Chris, Mathijs en Thimos en Wesley. Daarnaast ook mijn complimenten aan team Acta, die het zeer goed hebben gedaan met de grootte van hun front. Chapeau
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Spelers die ook veel farmen..

Stan - TheBoneCrusher
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 697374

Guest
Wacht wat is dit failure wordt zowaar positief neergezet dit ben ik niet gewend:eek:

Voor de rest leuk lijstje.
 
Reactiescore
241
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Zou leuk vinden om volgende keer in een wat eerder stadium bij Sjondeertrekker te zitten en de ex-Spared leden wat beter te leren kennen. Die kwamen erbij op moment dat ik persoonlijk een stuk minder actief kon zijn, maar zie deze spelers uiteraard graag nog eens terug in andere werelden.

Dacht al waarom staat Grutte er niet in :D

Leuk lijstje verder!
 
Bovenaan