Golden Awards

DeletedUser76162

Guest
Schijtlijst, niets van opzoekingswerk, enige opzoekingswerk is dan ook rechtstreeks hierin geplakt en gezegd " t'is dit".



Deze farm werd overigens gigantisch geboost via een geinternde speler, dit bedoelde ik met opzoekingswerk.

De kans is inderdaad aanwezig dat het farm-record behaald door My name is murder niet geheel ligitiem is. Dit had ik achteraf misschien toch in mijn lijstje moeten vermelden (het stond er initieel wel in). Weliswaar verandert dit mijn statement niet. Het account kan ook vergeleken worden met Savior of the North, The Alcoholic Dream, Act of Divinity of TheBoneCrusher, de vergelijking komt bij deze accounts op hetzelfde neer.

Het is jouw volste recht om het een schijtlijst te noemen. Naar mijn mening is er sprake van voldoende 'opzoekwerk', ik speel deze wereld nu al een tijdje en heb een vrij goed beeld gevormd voor zover dat mogelijk is geïsoleerd binnen mijn stam.

Sws vrij half ingevuld? :p
Verder is zoiets gewoon subjectief natuurlijk

Hetgeen waar niet veel uitleg bijstaat hecht ik ook niet bepaald veel waarde aan, hier zul je het mee moeten doen :)
 
Reactiescore
735
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Savior of the North.

Ondanks je goede onderbouwing ben ik toch benieuwd, dus enlighten us!:D

Is het je haat aan Inge?
 

DeletedUser76162

Guest
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Savior of the North.

Ondanks je goede onderbouwing ben ik toch benieuwd, dus enlighten us!:D

Is het je haat aan Inge?

Het heeft geen specifieke reden. Soms lees of hoor ik gewoon dingen die niet bij mij passen, en ik zou me er waarschijnlijk aan storen mocht je team bij mij in de stam komen.
 
Reactiescore
1.148
Ik dacht dat er een enorm lang lijstje aan zat te komen gezien de eerste twee awards. Beetje leesvoer. But no, was er snel doorheen.. Jammer!
 
Reactiescore
2.478
Bedankt voor de nominatie(s) Ruben!

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Savior of the North.

Ondanks je goede onderbouwing ben ik toch benieuwd, dus enlighten us!:D

Is het je haat aan Inge?

Altijd weer die vervelende Inge:oops:

Love you babe <3
 

Deleted User - 2242732

Guest
Misschien kan je eens kijken naar de odd/oda stijging van AU de laatste week ;)
AU haalde 2 vvdd's en 4 avvdd's de laatste week... dus niet alle activiteit hangt af van farmrecords ;)
Verder was AU vorige week wat onderbezet door vakantie vandaar.

Dank verder.
 

DeletedUser

Guest
Beste account: In mijn opinie kan de criteria waaraan een wezenlijk 'top' account in de volgende punten onderverdeeld worden; activiteit, tactisch inzicht, inzet, motivatie en diplomatisch/tactvol zijn. Hierop afgaand heb ik mijn keuze gevestigd op de onderstaande accounts:

The Alcoholic Dream;
Deze heren mag ik iedere dag eerste hands meemaken. Deze observatie gepaard met feitelijke gegevens als groei en farm-inkomsten geven mij een goede indicatie omtrent activiteit en inzet; deze is aanwezig. Op het vlak van tactisch inzicht zou ik ze graag (vaker) in actie zien. Wel kunnen we een kijkje nemen naar de kaart. Er is sprake van een goede aansluiting met de stam, rim-controle en safegebied.
Ligging - http://prntscr.com/g5j37h

Thanks m8
 

DeletedUser78169

Guest
Beste account: Ik ga dit opsplitsen in early game en mid-game. De beste start was zonder enige twijfel die van Alcoholic Unicorns. Ze maakten gebruik van veel pp en samen met hun enorme farm groeiden ze veel sneller dan iedereen. Aan hun ODA en ODD te zien kregen ze hun dorpen ook niet gratis. In het begin had het account al direct af te rekenen met aanvallen waardoor hun ODD groter was als hun ODA. Voor mijn part hebben deze spelers een fantastische start gemaakt.

Het tweede account dat ik graag erbij zou hebben is Savior of the North. Eerst wou ik ze bij beste speler voor de toekomst zetten maar ze zijn al reeds op plaats 2 en draaien terug heel goed mee op deze wereld. Ze hebben weliswaar een kleine intern achter de rug waardoor hun ODA een pak lager ligt dan vele spelers uit de top 5. Hierdoor hebben ze meer lc beschikbaar en dat zie je ook in de mooie farm en plunderrecords. Ze hebben daar in de rim ook weinig tegenstand gehad tot nu toe met een realtief laag ODD van 700.459 verslagen tegenstanders. Door deze voordelen kunnen ze hun stamleden ook meer ondersteunen.
Dit account gaat zeer goed maar heeft nog niet de tegenstand gehad die vele accounts reeds hadden dus het is afwachten wat ze nog gaan presteren.
Beste stam: Als beste stam nomineer ik Spared. Wat mij de doorslag gaf was de aanval van Gnomeo op GruttePi3r. de verslagen tegenstanders van Gnomeo die dag was 127.129 terwijl GruttePi3r 433 953 troepen gedood had. De communicatie was daar dus een pak beter dan bij Wolf waardoor ze zo weinig verliezen opliepen.

Een tweede stam is Faith. Ook zij krijgen het hard te verduren nu met acta est Fabula aanvallen binnenkrijgt van Prins Pils. Tot nu toe verloren ze geen dorpen en doodden ze vele troepen. Ze lieten wel een CF toe door een kleine speler wellicht een DU van hen te laten overnemen door Prins Pils. Waarom ik deze stam ook zo goed vind is omdat de leider ( Stan van The Bone Crusher) een goede leider is die zijn kwaliteiten al meermaals heeft bewezen.
De beste stamspeler: Hierbij ga ik voor Fabian van savior of the North , die jongen neemt iedere stam vv aan om het account recht te zetten. Ook daniel is een beest
Het grootste ego: Daarbij benoem ik toch Melvin van Cracksparrow sorry Melv het is nu eenmaal zo
Beste leider: Hierbij gaat mijn keuzen naar Stan of Aldo. Allebei toppers die weten waarmee ze bezig zijn. Hopelijk kunnen ze zich op deze wereld verder bewijzen.
Slechtste leider: De slechtste leiding moet toch die van Guide geweest zijn. Zijn enorm snel weggespeeld en nu blijft er niets meer van de stam over.
Meest overschatte stam: Hierbij ga ik voor de stam Smoke. Ik weet niet hoe deze stam wordt ingeschat maar ze hebben verrassend weinig ODD als stam. We zullen zien wat ze gaan doen als ze onder aanval liggen maar deze stam heeft het nog niet zo moeilijk gehad om te groeien lijkt me.
Meest onderschatte stam: De meest onderschatte stam lijkt me toch.IX-VII. Ze worden niet onderschat op gebied van kwaliteit maar wel kwantiteit. Wie verwacht er nu dat een 2 speler stam het ver zal brengen. Het is wel een stam waarbij de spelers zowiezo tot de top van de wereld behoren en ze zullen we de nodige bg's en afspraken hebben gemaakt om hun positie niet in gevaar te laten komen.
Meest overschatte speler: Failure Of The North vind ik persoonlijk de meest overschatte speler. Ze groeien heel goed en de hulp dat ze aan de stam geven is ook goed maar wat ik bijzonder is , is dat ze nog maar 17 mil max farm per dag hebben. Farmen opzich zegt niks maar ik vraag me af of ze zo gaan blijven groeien met zo een relatief lage farm.
Meest onderschatte speler: Ik ga voor .Aftersky en Lonely Lunatic. Dit zijn 2 accounts die niet de beste start hadden maar die zeker de kwaliteit hebben om te presteren op deze wereld. Al zal Lonely Lunatic. zich toch mogen bewijzen tegen AUT.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Met Inge natuurlijk , al die pikante foto's die ze me dagelijks stuurt maakt men motivatie nog groter
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Nakal is absoluut een No Go voor mij.
Mooiste spelers naam: Act of Divinity
Mooiste stam naam:
Sacraments of Despair
Favoriete forum poster: David van Leaving Behind formuleert altijd heel mooi wat hij bedoeld en hij heeft ook heel vaak een objectieve mening.
Minst favoriete forum poster: heb er niet echt 1.
Dikste wannabe op het forum: dat moet toch wel Melvin zijn.
Dikste wannabe in het spel: Daniël denkt dat hij alles is maar eigenlijk is hij de deurmat van Fabian.
Mooiste profiel foto van spelers:
98882_large

Mooiste profiel foto van stammen:
98435_large


Mooiste actie van de wereld:
Het runnen van de leiding van Nocure was toch wel een hele rare actie. Ze lagen onder aanval en ze verlieten het schip.
Meest belovende speler voor de toekomst: Sjondeertrekker gaat op deze wereld nog wel veel betekenen denk ik.
Meest belovende stam voor de toekomst:
Imagination. Deze stam heeft al aardig wat te verduren gekregen en hield perfect stand eens kijken hoe ze het verder gaan doen

Grootste blunder: de pp noobs die geband werden en die als reactie daarop nog meer pp kopen.
Voor wie heb je nu echt respect: De nachters ofcourse
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Dat moeten toch Davy en Jim zijn. 2 Noobs dus een 3de past er altijd perfect bij.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.039
Vind het eerste puntje wat tegenstrijdig eigenlijk. Je vindt AU de beste door de early game, maar je zegt wel dat het door de pp komt. Terwijl ze juist de laatste tijd bewijzen dat ze ondanks de pp hun plaats verdienen? :p

Verder leuk lijstje
 
Reactiescore
735
Vind het eerste puntje wat tegenstrijdig eigenlijk. Je vindt AU de beste door de early game, maar je zegt wel dat het door de pp komt. Terwijl ze juist de laatste tijd bewijzen dat ze ondanks de pp hun plaats verdienen? :p

Verder leuk lijstje
Het voordeel van het aantal PPs werkt nog steeds wel degelijk door, dat ze in de top thuis behoren mag duidelijk zijn, maar dat rang 1 al bewezen is ondanks de PP is nog wat vroeg om te stellen lijkt me. Verder ben ik het met je eens dat het een beetje tegenstrijdig is betreft de early game.
 
Reactiescore
735
Niet? Ik durf toch zonder blikken of blozen te stellen dat ze er in ieder geval by far meer voor bewezen hebben dan een acc als savior.

Ik heb het helemaal niet over Savior of een vergelijking tot welke speler ook, maargoed..

Wat hebben ze bewezen volgens jou dan? Er is geen grote speler weggespeeld, er is geen dikke massa afgeslagen? Savior heeft inderdaad nog weinig bewezen, maarja, iets bewijzen heb je niet altijd zelf in de hand, behalve dat Savior een niet rim start had kunnen doen.
Wat AU tot dusver in mijn optiek heeft ''bewezen'' is dat ze hard kunnen werken en een hoge activiteit hebben, iets dat Savior ook dubbel en dwars heeft bewezen, meer niet.
 

DeletedUser78169

Guest
''Vind het eerste puntje wat tegenstrijdig eigenlijk. Je vindt AU de beste door de early game, maar je zegt wel dat het door de pp komt. Terwijl ze juist de laatste tijd bewijzen dat ze ondanks de pp hun plaats verdienen?''

Ze hebben in het begin pp gebruikt en samen met hun farmen maakte hen dat niet bij te houden. Nu bewijzen ze zich inderdaad maar wat die pp doet is je gewoon in een ander stadium brengen direct. Als je 30k lc hebt en de 2de speler op de wereld 8k dan is het logischer dat ze sneller gaan groeien en meer farmen. De farm van Au is heel hoog en hiermee bewijzen ze dat ze veel activiteit hebben. Wat Fabian zegt klopt ook , kijk naar al die events. Het voordeel van pp heb je van begin tot end game. Door pp kan je meer gs paketten etc verkrijgen.
 

Deleted User - 2242732

Guest
Hoeveel iemand farmt is enorm relatief. Heeft niet alleen met activiteit te maken maar ook skill en geluk.
Buren die farmen, hoe goed je account ingedeeld is enz..

Die farmrecords zeggen dan ook niet veel. 95% van de spelers farmen niet wanneer ze een aanval op een doorsnee speler ~200-300k doen.
Dagstats en totale gs van een account zou veel meer zeggen, met rekening gehouden van farmende buren.
 
Reactiescore
735
Hoeveel iemand farmt is enorm relatief. Heeft niet alleen met activiteit te maken maar ook skill en geluk.
Buren die farmen, hoe goed je account ingedeeld is enz..

Die farmrecords zeggen dan ook niet veel. 95% van de spelers farmen niet wanneer ze een aanval op een doorsnee speler ~200-300k doen.
Dagstats en totale gs van een account zou veel meer zeggen, met rekening gehouden van farmende buren.
Waar wil je hiermee op in gaan Robin als ik vragen mag?:p

EDIT: ah, had even over Kenneth heen gelezen, maar die zal zich ook niet beroepen op dagrecords
 

DeletedUser78169

Guest
Ik kijk nooit naar dagscores de enige die relavant zijn zijn avdd en vvdd. Hoeveel een persoon farmt per dag is totaal nutteloos om te bekijken want dit kan hard geboost worden. Als ik dit in combi met plunderaar bekijk is het al beter omdat je dan toch al een iets beter beeld hebt van de dagelijkse standaard farm van iemand. Dit zijn echter mogelijkheden maar daarop baseer ik mij niet.
 
Bovenaan