Golden Awards

Reactiescore
241
Rottige jongen die Fabian, zou ik dus nooit bij in de stam willen...
 
Reactiescore
241

Deleted User - 2075062

Guest
Het blijft Thorsten he, mid en vooral endgame motivatie vinden blijft lastig voor m haha:p
Nouja, de farm inkomsten blijven tot dusver wel erg ver achter moet ik eerlijk bekennen.. Vergelijking met Savior lijkt me best een eerlijke en wij farmden met dat aantal punten een record van 5mil tegenover 400k van jullie:p

Dat ligt aan andere zaken ook zoals Pim al zei. Daarnaast komt dat echt wel goed hoor, wacht maar :D
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
je weet nooit wie zij zomaar als hulp krijgen
 

DeletedUser74396

Guest
bedankt voor de nominaties :D
enerzijds voor de leuke nominatie van minst geliefde AF poster,
anderszijds voor a lone wolf. Leuk dat je bij spared id stam wilt :p
 

DeletedUser74414

Guest
Beste account: Savior of the North, Zeranti en Alcoholic Unicorns. (goede farm, bezetting en groei)
Beste stam: Spared (Bestaan al vanaf het begin en groeien goed door).
De beste stam speler: Sjondeertrekker (eigenwijs maar zeer betrokken spelers)
Het grootste ego: PSYDEAD (Verlaat als leider zijn stam dag voor NAP afloopt).
Beste leider: Zal moeten blijken. Heb wel goede verwachtingen van A Lone Wolf, Farmer 124 en Boosterdoom.
Slechtste leider: PSYDEAD (beslist in uur om weg te gaan en verlaat verlaat zijn stam zonder enig overleg)
Meest overschatte stam: -
Meest onderschatte stam: Spared
Meest overschatte speler: -
Meest onderschatte speler: Koningzyzz, Zeranti en .Aftersky
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Prins Pils, Sjondeertrekker, GruttePi3r
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Leden van OP! die mijn farms opedelen.
Mooiste spelers naam: The Philanthropist
Mooiste stam naam: The Novembrists
Favoriete forum poster: -
Minst favoriete forum poster: -
Dikste wannabe op het forum: Spelers die zichzelf nomineren
Dikste wannabe in het spel:
Mooiste profiel foto van spelers:
98375_large

Mooiste profiel foto van stammen:

96766_large

Mooiste actie van de wereld:
Meest belovende speler voor de toekomst:
Exact. zie ik wel als speler voor in de toekomst
Meest belovende stam voor de toekomst: Spared
Grootste blunder: Wij die een trein willen sturen maar 4 edels in één aanval stoppen.
Voor wie heb je nu echt respect: Dennis van Acta est Fabula, heeft een prachtig eigen bedrijf!
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Mijn co's Christiaan, Mathijs, Kevin, Frank en Thimo.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser65748

Guest
Aangezien ik punten voor het weekblad wil, heb ik ook maar een lijstje gemaakt.

Beste account: Ik nomineer Savior of the North hiervoor. Je ziet wat er op w49 gebeurd is wanneer Fabian en Inge op hetzelfde account zitten en als ik zie wat voor inhaalbeweging ze gemaakt hebben, denk ik dat ze het nog ver zullen schoppen.

Beste stam: Voorlopig heeft er nog geen enkele stam al voor een echte uitdaging gestaan, dus deze laat ik open. Hopelijk geeft het wat spektakel vanaf de grote stammen beginnen te fronten.

De beste stam speler: Aangezien ik niet zo'n uitgebreide inkijk heb in de rest van de huidige stammen, gaat mijn stem naar A Lone Wolf. Als je weet dat Aldo hier speelt, heeft dat niet veel uitleg nodig.

Het grootste ego: Martijn (Underground Tacticz). Spreekt altijd over andermans falen terwijl hij er zelf niet is wanneer het er toe doet. Gaat soms 4 dagen picknicken enzo van die dingen.

Beste leider: Dit is misschien een beetje omstreden, maar een eerste nominatie is Sven ten tijde van Vitae. Deed echt heel veel voor de stam en heeft ons na de zomerdip tot een bloeiende stam gevormd.

Jan verdient deze nominatie ook, hij weet heel goed hoe je een stam draaiende moet houden en ziet perfect hekele punten waardoor hij de vijand steeds een paar stappen voor is.

Slechtste leider: Zulke mensen ban ik uit mijn geheugen, dus kan niemand specifiek benoemen.

Meest overschatte stam: Wolf., een samenraapsel van noobjes met een slecht beleid (ze hanteren bv een puntenlimiet).

Meest onderschatte stam: Ik denk niet dat er stammen (onterecht) onderschat worden, dus deze laat ik open.

Meest overschatte speler: Dit is BRAMRENOOO, groot geworden door PP (top 25 zonder te farmen) en houdt zich niet aan gemaakte afspraken.

Meest onderschatte speler: Deze nominatie gaat naar TheBoneCrusher. Geen idee of hij onderschat wordt, maar er zit een speler op die bij mij in de stam zat op w48, een topper die niet zo gekend is. Mijn verwachtingen voor het account zijn dan ook hoog!

Met wie zou je zeker graag in een stam zitten: Naast mijn huidige stamleden zou ik graag met Inge (wie wil er niet met haar in de stam?) en TheBoneCrusher in de stam willen.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Anti-sociale, egoïstische spelers.

Mooiste spelers naam: Sjondeertrekker, is misschien wat lame maar ik vind het wel echt de mooiste naam.

Mooiste stam naam: Traumatized Minds

Favoriete forum poster: Vetrix

Minst favoriete forum poster: /

Dikste wannabe op het forum: /

Dikste wannabe in het spel: Biskus

Mooiste profiel foto van spelers: Sjondeertrkker

Mooiste profiel foto van stammen: Imagination.

Mooiste actie van de wereld: /

Meest belovende speler voor de toekomst: Savior of the North

Meest belovende stam voor de toekomst: Faith! en Spared

Grootste blunder: De gefaalde stab op The Alcoholic Dream

Voor wie heb je nu echt respect: Jan, Inge, Eelco en Wannes (mijn co van w25 en w41)

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Zie bovenstaande
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan