Golden Awards

DeletedUser68252

Guest
De wereld is in haar edelfase gekomen. Tijd voor de golden awards!

Beste account:
Beste stam:
De beste stamspeler:
Het grootste ego:
Beste leider:
Slechtste leider:
Meest overschatte stam:
Meest onderschatte stam:
Meest overschatte speler:
Meest onderschatte speler:
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Mooiste spelers naam:
Mooiste stam naam:
Favoriete forum poster:
Minst favoriete forum poster:
Dikste wannabe op het forum:
Dikste wannabe in het spel:
Mooiste profiel foto van spelers:
Mooiste profiel foto van stammen:
Mooiste actie van de wereld:
Meest belovende speler voor de toekomst:
Meest belovende stam voor de toekomst:
Grootste blunder:
Voor wie heb je nu echt respect:
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:

PHP:
[B]Beste account:[/B]
[B]Beste stam:[/B]
[B]De beste stam speler:[/B]
[B]Het grootste ego:[/B]
[B]Beste leider:[/B]
[B]Slechtste leider:[/B]
[B]Meest overschatte stam:[/B]
[B]Meest onderschatte stam:[/B]
[B]Meest overschatte speler:[/B]
[B]Meest onderschatte speler:[/B]
[B]Met wie zou zeker graag in een stam zitten:[/B]
[B]Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:[/B]
[B]Mooiste spelers naam:[/B]
[B]Mooiste stam naam:[/B]
[B]Favoriete forum poster:[/B]
[B]Minst favoriete forum poster:[/B]
[B]Dikste wannabe op het forum:[/B]
[B]Dikste wannabe in het spel:[/B]
[B]Mooiste profiel foto van spelers:[/B]
[B]Mooiste profiel foto van stammen:[/B]
[B]Mooiste actie van de wereld:[/B]
[B]Meest belovende speler voor de toekomst:[/B]
[B]Meest belovende stam voor de toekomst:[/B]
[B]Grootste blunder:[/B]
[B]Voor wie heb je nu echt respect:[/B]
[B]Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:[/B]
 

DeletedUser74396

Guest
sluit dit topic maar?
De speler die dit topic opende zou dit normaal doen door zelf met een lijstje te beginnen.
Topicgeilers, bah...
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
Yes, meestal mijn favoriete topic. Wil wel iedereen meegeven om realistische (lees; niet zeer selectieve) onderbouwde lijstjes te maken, waarbij je verder kijkt dan je eigen vrienden en gebied. Als ik hier wat langer aanwezig ben zal ik ook een lijstje maken :)
 

DeletedUser75778

Guest
Er heerst nogal een sfeer waarbij mensen lijstjes posten die net zo goed kunnen doorgaan voor restafval. Ik hoop dat het deze wereld geen unicum zal worden om op een goed onderbouwd lijstje te stuiten.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Yes, meestal mijn favoriete topic. Wil wel iedereen meegeven om realistische (lees; niet zeer selectieve) onderbouwde lijstjes te maken, waarbij je verder kijkt dan je eigen vrienden en gebied. Als ik hier wat langer aanwezig ben zal ik ook een lijstje maken :)

hou je bek eens moraalridder
 
Reactiescore
2.478
Leuk topic, maar wat bij betreft toch nét een week of wat te vroeg. Persoonlijk denk ik dat 'Rate de top 20' momenteel meer aandacht zal krijgen. Als er zo vroeg in de game al behoefde is aan een rate topic.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
Laurens hater.

@The Minion Dan zou ik eerder voor een wat persoonlijkere variant te kiezen met wat meer diepgang. Even voorbeeldje gepakt van de meest recente; je kunt het zo gek maken als je wilt natuurlijk. Nadeel van een rate de top 20 is dat het allemaal zeer oppervlakkig is. Men kijkt dan vooral naar de namen die ze kennen en naar de simpele statistiekjes; buiten dat betrek je met zo een persoonlijk topic iedereen, niet slechts de bovenste twintig; terwijl het gros van de kwaliteit erbuiten ligt.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.502
Leuk topic, maar wat bij betreft toch nét een week of wat te vroeg. Persoonlijk denk ik dat 'Rate de top 20' momenteel meer aandacht zal krijgen. Als er zo vroeg in de game al behoefde is aan een rate topic.

Ik ben nog altijd bezig met een topic op te zetten he, alleen de reacties van onze geliefde coma's duren wat lang
 
Reactiescore
123
Laten we dan maar wel on topic blijven :D
 
Reactiescore
2.303
mooie lijstjes
 

Deleted User - 487776907

Guest
Nou, omdat niemand anders zich bereid voelt een lijstje te plaatsen, zal ik het startschot maar geven.

Beste account:
Alcoholic Unicorns. Het klinkt misschien zeer egoïstisch om mijn eigen account hier te benoemen, maar ik weet met wie ik speel en dit team is beast AF. Ik denk serieus dat we het met AU heel ver kunnen gaan schoppen mochten we het goed aanpakken. Naast de zelfkennis kan je enigszins wel zien aan de stats dat AU een zeer actief en behendig account is. Gisteren wisten we bijvoorbeeld weer de rover te pakken en het "in één dag" record te verbreken met een voorsprong op nummer twee van 10%.
Beste stam: Zo naar de ranglijst kijkend, zie ik zeer weinig potentiële kandidaten voor de "beste stam" award. Vandaar dat ik deze nog even leeg zal laten. In een later stadium zal ik zeer zeker een nieuw lijstje maken
De beste stam speler: Tja, wat kan ik zeggen. Ik zit in een stam van 2 accounts. Mezelf noemen hier is zeker geen optie, omdat Prins Pils deze award dik verdient. Draait af en toe VV voor ons om wat gaten op te vullen. De Skype groep is altijd gezellig en je merkt dat de kwaliteit en kwantiteit (Emile, bolle) aanwezig is.
Het grootste ego: Umur. Hoeveel verdien je ook alweer en hoeveel heb je besteed aan PP? Vind je vast niet vervelend nogmaals te vermelden!
Beste leider: Geen beste stam betekent geen beste leider.
Slechtste leider: Weet er het fijne niet van en ben te lui om het topic schoon door te lezen, maar iets met leider van AUT en spionnen/ iets met een NAP?
Meest overschatte stam: Guide. Veel activiteit, maar aan de overgenomen dorpen te zien geen slimme keuzes. Ik denk zelf dat zij hun #1 rang niet verdienen. Wie zaten er ook alweer allemaal te haten op AU toen wij één barbje overnamen? Nu doet Guide dit iets vaker, maar ik hoor er niet veel over..
Meest onderschatte stam: Geen stam denk ik nog.
Meest overschatte speler: Zeraniti. Geen idee welk team er op speelt, maar vooralsnog zie ik ze geen bijster slimme dingen doen..
Meest onderschatte speler: Ik onderschat nooit iemand.
Met wie zou je zeker graag in een stam zitten: Emilia Clarke en Shelby Company. Zitten op beiden accounts twee spelers met wie ik graag verder zou gaan dan enkel w52.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Umur. Je persoonlijkheid spreekt mij niet echt aan, sorry.
Mooiste spelers naam: Hier ga ik voor Sophia Palaiologina. Als je dat op google opzoekt zijn de eerste vijf woorden die je leest: "Sophia Palaiologina was een nicht"". Klopt compleet. #HaGaaaayyy
Mooiste stam naam: Bier, lijkt me logisch toch?
Favoriete forum poster: Mystic. Altijd lachen met die man.
Minst favoriete forum poster: Nog niet echt een vervelende poster gezien op het W56 forum, op de mensen die op mijn negeerlijst staan na.
Dikste wannabe op het forum: Mensen die ik op mijn negeerlijst heb staan.
Dikste wannabe in het spel: Road to Glory. 6.4k punten op dag 3. Beginnerbescherming eindigt en je wordt gelijk geëdeld. Petje af voor deze prestatie. Spelersnaam had beter kunnen zijn: Road to Faildom
Mooiste profiel foto van spelers:
95431_large

Mooiste profiel foto van stammen:
96661_large

Mooiste actie van de wereld:
Zie dikste wannabe in het spel award. Kan er nog steeds om lachen.
Meest belovende speler voor de toekomst:
Prins Pils. Knettergek die mannen daar.
Meest belovende stam voor de toekomst:
Spared. Ik verwacht een hoop van dit stammetje in C55
Grootste blunder:
Zie zowel mooiste actie als dikste wannabe.
Voor wie heb je nu echt respect:
Mensen die nachtenlang voor hun team doorfarmen en dit elke nacht weer doen, zonder dat zij de lol erin verliezen.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Mijn team en de mensen in W56 Bazenchat. (exlusive en elite only chat :cool: )
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78303

Guest
Het is duidelijk dat het nog te vroeg is voor een lijstje als een boel onderwerpen (vooral stamgerelateerd) niet kunnen worden ingevuld, waarbij de onderwerpen die wél ingevuld worden nauwelijks onderbouwd kunnen worden.
Maar wel leuk dat je het initiatief genomen hebt om te beginnen :)
 

Deleted User - 487776907

Guest
Het is duidelijk dat het nog te vroeg is voor een lijstje als een boel onderwerpen (vooral stamgerelateerd) niet kunnen worden ingevuld, waarbij de onderwerpen die wél ingevuld worden nauwelijks onderbouwd kunnen worden.
Maar wel leuk dat je het initiatief genomen hebt om te beginnen :)

Het was inderdaad verdomd moeilijk om nu al zo'n lijstje in elkaar te duwen.
 

DeletedUser75778

Guest
Dat kan ik me goed voorstellen ja, zeker als ik kijk naar je lijstje. Wel tof dat je de spits hebt afgebeten, Bona!

Bij de volgende hoop ik bij meer benoemingen een mooie onderbouwing te zien, ook al zal deze grotendeels gebaseerd moeten worden op speculatie. Mijns inziens maakt dat het echter veel leuker om een lijstje te lezen in dit vroege stadium. Ikzelf zal binnenkort ook maar eens een poging wagen.
 

DeletedUser49571

Guest
Met wie zou je zeker graag in een stam zitten: Emilia Clarke en Shelby Company. Zitten op beiden accounts twee spelers met wie ik graag verder zou gaan dan enkel w52.

Mooiste profiel foto van stammen:
96661_large

>> Whoop whoop. Wat niet is kan nog komen :D

>>>> S/o naar Bonaya voor het verbeteren van het stamfont op het stamwapen
 
Bovenaan