- Reactiescore
- 2.039
Sws vrij half ingevuld?
Verder is zoiets gewoon subjectief natuurlijk
Schijtlijst, niets van opzoekingswerk, enige opzoekingswerk is dan ook rechtstreeks hierin geplakt en gezegd " t'is dit".
Deze farm werd overigens gigantisch geboost via een geinternde speler, dit bedoelde ik met opzoekingswerk.
Sws vrij half ingevuld?
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Savior of the North.
Ondanks je goede onderbouwing ben ik toch benieuwd, dus enlighten us!
Is het je haat aan Inge?
Savior of the North.
Is het je haat aan Inge?
Ik dacht dat er een enorm lang lijstje aan zat te komen gezien de eerste twee awards. Beetje leesvoer. But no, was er snel doorheen.. Jammer!
Savior of the North.
Is het je haat aan Inge?
Beste account: In mijn opinie kan de criteria waaraan een wezenlijk 'top' account in de volgende punten onderverdeeld worden; activiteit, tactisch inzicht, inzet, motivatie en diplomatisch/tactvol zijn. Hierop afgaand heb ik mijn keuze gevestigd op de onderstaande accounts:
The Alcoholic Dream;
Deze heren mag ik iedere dag eerste hands meemaken. Deze observatie gepaard met feitelijke gegevens als groei en farm-inkomsten geven mij een goede indicatie omtrent activiteit en inzet; deze is aanwezig. Op het vlak van tactisch inzicht zou ik ze graag (vaker) in actie zien. Wel kunnen we een kijkje nemen naar de kaart. Er is sprake van een goede aansluiting met de stam, rim-controle en safegebied.
Ligging - http://prntscr.com/g5j37h
Het voordeel van het aantal PPs werkt nog steeds wel degelijk door, dat ze in de top thuis behoren mag duidelijk zijn, maar dat rang 1 al bewezen is ondanks de PP is nog wat vroeg om te stellen lijkt me. Verder ben ik het met je eens dat het een beetje tegenstrijdig is betreft de early game.Vind het eerste puntje wat tegenstrijdig eigenlijk. Je vindt AU de beste door de early game, maar je zegt wel dat het door de pp komt. Terwijl ze juist de laatste tijd bewijzen dat ze ondanks de pp hun plaats verdienen?
Verder leuk lijstje
Niet? Ik durf toch zonder blikken of blozen te stellen dat ze er in ieder geval by far meer voor bewezen hebben dan een acc als savior.
Waar wil je hiermee op in gaan Robin als ik vragen mag?Hoeveel iemand farmt is enorm relatief. Heeft niet alleen met activiteit te maken maar ook skill en geluk.
Buren die farmen, hoe goed je account ingedeeld is enz..
Die farmrecords zeggen dan ook niet veel. 95% van de spelers farmen niet wanneer ze een aanval op een doorsnee speler ~200-300k doen.
Dagstats en totale gs van een account zou veel meer zeggen, met rekening gehouden van farmende buren.