Golden Awards

DeletedUser61134

Guest
Favoriete forum poster: @The Pianist , 1 van de weinigen die intelligentie uitstraalt en weet wat die aan het zeggen is hier op het AF. @firedrakan , ik heb er aan moeten wennen maar uiteindelijk zit er wel altijd een vleugje fucked up humor aan, blijf wel wat meer in de praathoek aub ;)

Awww wat lief :eek:
Als er nou eens meer mensen naar de praathoek komen, maar door een tekort aan activiteit eindig ik al snel op ander fora :p
 
Reactiescore
3.582
Minst favoriete forum poster: @jokersbrain, sorry maar vind je manier van posten niet echt aangenaam. Voor iemand die wel van discussie naar discussie hopt en overal wil brandjes stichten of dingen in gang krijgen vind ik dat je je posts iets meer mag verzorgen van een inhoud. Veel spam berichten in een poging propaganda te voeren. Niets persoonlijks tegen jou hoor.

Gebaseerd op die PS waar je stam op kwam flippen? Ik sticht nergens brandjes, ik reageer normaal tot mensen gaan flippen op mij. Ik zit niet eens in 1 van de grote stammen noch heb ik politieke banden met 1 van de grote stammen. Kom mij maar eens uitleggen tegen wie ik dan p&p voer,... En ja over inhoud, ik vind dat jou post's geen inhoud bevatten op je GA en def post na. Mogelijk hechten wij niet aan dezelfde dingen dezelfde waardes. Overigens kan ik de nominatie wel begrijpen enkel de argumentatie vind ik slecht, lijstje in zijn geheel wel goed.
 

DeletedUser78434

Guest
Beste speler: Niet gemakkelijk aangezien er nog amper een speler aanwezig is die zich al heeft moeten bewijzen. Ik ga voor Dzjenghis & Escalation gaan, het zijn beiden farm-kanonnen wat hun ranking verklaard. Van beide speler is de ODA inorde maar ik durf beweren dat beide spelers nog niet echt weerstand hebben gehad op welk vlak dan ook. De vernoeming hier volgt dus meer uit het feit dat deze spelers nog niets negatiefs gedaan hebben in tegenstelling tot anderen. De toekomst zal uitwijzen of er naast de on-point farmskills ook een set sterke tw-spelers aanwezig is.

Thanks voor de benoeming

Mooiste stam naam: Special People Argue More, SPAM

Thanks:D
 

DeletedUser78490

Guest
Excuus naar de mensen die dit topic gebruiken om te babbelen. Ik gooi er even een ON-topic post tussendoor!

Beste speler:
Zoals ik niet de beste docent van Nederland kan aanduiden, is het ook lastig met de beste speler van W55. Daarom zoek ik het dichtbij. Darkheerser, momenteel nummer 1 van de wereld, nummer 1 OD, nummer 1 in ons mooie stammetje en bovenal de speler die voor jan en alleman klaar staat. Ik zou Dark willen vergelijken met Alexander de Grote. Volgens historici heeft deze uitstekende strateeg zijn eigen vader om laten leggen, maar een groot strateeg en uitstekend veldheer was hij! :)
Beste stam:
Zeer vroeg om te zeggen wie de beste stam van W55 is. Momenteel gaat mijn keuze naar SPAM omdat ik wel wat van deze spelers verwacht.
De beste stam speler:
Zonder twijfel: elke speler binnen Par. laat tot nu toe zien wat het inhoud om vol overgave voor een stam te spelen. Nozemoil schiet hier net bovenuit omdat hij in de beginfase van het spel veel edels opgeofferd heeft in stambelang!
Het grootste ego:
4 Farmers on a Train, spelers van dit account zijn niet egoïstisch maar droegen een enorm ego met zich mee.
Beste leider:
LtDarky. Heeft iets moois gecreëerd door Par. op te zetten. Staat klaar voor de stam, bereikt altijd consensus door middel van duidelijke conversatie. Zowel Jasper als Ronald zijn toffe gasten! (Daan is ook lief.)
Slechtste leider:
Duidelijk LtDarky. Hoe kun je zo zot zijn om een bs'er te recruiten?
Meest overschatte stam:
AMB, zij gaan vallen in de toekomst, mijns inziens.
Meest onderschatte stam:
Respect voor ZWE, zij hebben zich kranig verweerd. (met of zonder hulp van buitenaf dan.)
Meest overschatte speler:
Is dat aan mij besteed om te vertellen ? ;)
Hoewel ik bekend ben met de kwaliteiten van Tim010 overschat deze speler zichzelf in enige mate, in mijn ogen. De manier waarop hij zich profileert, als de uiteindelijke winnaar.. show it first!
Meest onderschatte speler:
LoneSoldier. Heeft het letterlijk allemaal alleen gedaan, deze speler is een harde werker en speelt momenteel solo. Schrijft zijn aanvallen nog uit met de hand op kladpapier :)D) maar hij blijft zeker meedraaien in de top!
Met wie zou je zeker graag in een stam zitten:
-Elke speler van Par.
-Mystic Shadow, harde maar rechtvaardige,goede leider!!
-Dzjenghis, benieuwd hoe groot zijn rijk gaat worden op w55!
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Littleme, lijkt me een vreselijk naar mannetje. Schijn bedriegt niet schijnt het.
Mooiste spelers naam:
Emilia Clarke, by far.
Mooiste stam naam:

DBS: Natuurlijk, met je maten uit brugge tw spelen en jezelf 'De Brugse Zuipers' noemen. (Aanname..)​

Het tofste topic:
Waar een hoop positiviteit is! (Meeste topics op het grafisch forum zijn wel positief)
Het domste topic:
Elk topic waar een bepaalde club rondhangt die allen zeer goed zijn in elkaar de grond inpraten. Tribalwars is een machtig mooi spel, fanatisme is prima! Rivaliteit is prachtig, sla elkaar de hersens in met je clears.. maar dat gedram en gezanik op het AF is soms erg jammer!
Favoriete forum poster:
Atropine. Mr Saul himself. Volgende stamnaam zal ook ongetwijfeld 'better call atropine' gaan heten. Wellicht krijgen we dan ook minder kritiek op onze "lelijke stamnaam" :).
Minst favoriete forum poster:
The Pianist. Nog nooit een pianist zoveel herrie horen maken.
Dikste wannabe op het forum:
Zwarejongens. Wil er graag bijhoren in het vervolg!
Dikste wannabe in het spel:
x
Mooiste profiel foto van spelers:
Korjakskaja Sopka: simpel maar mooi.

Mooiste profiel foto van stammen:
Ik hoop dat er nog eens zo'n mooi plaatje als bij Patience voorbij komt op deze wereld.
Mooiste actie van de wereld:
Komt nog.
Meest belovende speler voor de toekomst:
Generaal Iroh. Geen uitleg nodig denk ik.
Meest belovende stam voor de toekomst:
Par. = actie reactie!
Grootste blunder:
Tijdens het typen van deze post vergeet ik nog wat troepen te dodgen die net binnenkwamen.
Voor wie heb je nu echt respect:
Mijn vriendin speelt mee op w55. Runt het account alsof ze al langer tw speelt en doet het redelijk goed:)
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
LtDarky,
Heer Swek,
Nozem Oil,
Lone Soldier.

Bedankt om ons ce mooiste stam naam te geven :)
Mooiste stam naam:

DBS: Natuurlijk, met je maten uit brugge tw spelen en jezelf 'De Brugse Zuipers' noemen. (Aanname..)

wij zijn 1 groep vrienden ervaren en onervaren tribalwars spelers die met zen alleen eens wouden samen spelen
en zoals de naam zelf zegt wij zijn van brugge en ja wij zuipen toch wel elke week samen ;)

mvg niels​
 

DeletedUser77527

Guest
Beste speler: Lastig te zeggen nog maar als ik er een moet kiezen op basis van Stats is het Escalation

Beste stam: Bij deze noem ik me eigen stam SPAM. Dit is omdat ik niet weet hoe het intern bij AMB of DR er aan toe gaat.

De beste stam speler: zowel Dzjenghis als Esca doen veel voor de stam.

Het grootste ego: Heb al verschillende namen voorbij zien komen maar kies toch voor mezelf!

Beste leider: //

Slechtste leider: Little Pony puur gebasseerd omdat hij zijn kwaliteiten verkeerd benut en zichzelf ook heel wat vind.
Meest overschatte stam: de tijd zal het leren of de huidige topstammen het gaan overleven.
Meest onderschatte stam: DR
Meest overschatte speler: Darkheersers
Meest onderschatte speler: Xenomorph.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Blues Traveler, El Mejor
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Tim010, Darkheerser, Little Pony
Mooiste spelers naam: Generaal Iroh
Mooiste stam naam: Special People Argue More
Het tofste topic: GA, Top/flop stammen
Het domste topic: praathoek
Favoriete forum poster: Jokersbrain
Minst favoriete forum poster: een hele hoop maar met name Darkheerser
Dikste wannabe op het forum: Tim010
Dikste wannabe in het spel: Darkheerser
Mooiste profiel foto van spelers: Behind Enemy Lines
Mooiste profiel foto van stammen: AMB
Mooiste actie van de wereld: tot dus ver nog geen acties gezien waarvan ik vind dat het benoemswaardig is voor het AF

Meest belovende speler voor de toekomst: TheHappyGanjaMan
Meest belovende stam voor de toekomst: Sextra ben benieuwd hoe ze het gaan doen tegen SPAM ze hebben zeker een paar geode spelers er tussen zitten.
Grootste blunder: mijn account laten joinen in SPAM:p
Voor wie heb je nu echt respect: M van Blues Traveler en al mijn stammies
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
mijn co's heel veel love naar jullie (L)
 

DeletedUser69389

Guest
Eens met het feit dat er wat meer onderbouwing had mogen zijn.

Merci voor de (persoonlijke) vermeldingen. Maar wie ben je? Want je AF naam zegt mij niets en ik ben de enige M. op Blues.
 

DeletedUser76667

Guest
Beste speler: Op het moment zou ik gaan voor Escalation.
Beste stam: Spam, we zullen zien of dit zo blijft.
De beste stam speler: Ik.
Het grootste ego: Mijn medespelers en ik zelf een beetje.
Beste leider: Geen een stam heeft nog wat gepresteerd, dus lastig te zeggen.
Slechtste leider: R van escalation, wat een spammer! :D
Meest overschatte stam: Sextra, zie verschillende berichten over sextra.. really..
Meest onderschatte stam: DR
Meest overschatte speler: Darkheerser, ouwe pp abuser.
Meest onderschatte speler: Ome henk, oh wacht.. just kidding.
Met wie zou je zeker graag in een stam zitten: Haranu Kozakura, aardige kerel. Hoor verder positieve dingen over de hoofdspeler.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Timmy020
Mooiste spelers naam: I Burried my Soul (diep hoor)
Mooiste stam naam:
Special People Argue More
Het tofste topic: Golden awards
Het domste topic: Sowieso de praathoek
Favoriete forum poster: Pff, hmm dan ga ik voor Jokersbrain. Houd het AF levendig en leuk hoe mensen zich druk kunnen maken om het AF.
Minst favoriete forum poster: Hmm, mensen die zeggen dat Sextra een kans heeft tegen Spam. :rolleyes:
Dikste wannabe op het forum: Tim010.
Dikste wannabe in het spel: De grootste pp abuser.. "kuch" Darkheerser.
Mooiste profiel foto van spelers: Dzjenghis, een echte Mongool! :p
Mooiste profiel foto van stammen:
AMB
Mooiste actie van de wereld: Dat moet nog gebeuren.
Meest belovende speler voor de toekomst: TheHappyGanjaMan
Meest belovende stam voor de toekomst: DR, geen absurt hoge groei, maar stugge spelers om doorheen te beuken.
Grootste blunder: Spelen op een wereld met geheimen.. thx Tim!
Voor wie heb je nu echt respect: Mijn stammies.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Sowieso mijn medespelers, weinig serieuze gesprekken en veel lachen.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
We kunnen niet allemaal veilig in de rim gaan spelen :rolleyes:

Wij zullen onszelf blijven weren bij verdere aanvallen, wie weet moet je die woorden nog terugnemen :D
 

DeletedUser76667

Guest
We kunnen niet allemaal veilig in de rim gaan spelen :rolleyes:

Wij zullen onszelf blijven weren bij verdere aanvallen, wie weet moet je die woorden nog terugnemen :D

Haha veilig in de rim, jaa dat was ook echt de opzet!:rolleyes:
Woorden terugnemen.. tsjah reken er maar niet op :D
 

DeletedUser69389

Guest
Tim, welke rim? Is toch niet te spreken over een rim op deze wereld?
 
Bovenaan