Golden Awards

DeletedUser66265

Guest
Ben ik het niet helemaal mee eens. Er zitten een aantal leuke spelers in ja. Maar hoog niveau zeker niet.



Hey Nikki, ouwe paddovreter! Bist weer terug jong? Kon je het weer niet laten?
Een tikkeltje verveling en een vleugje nieuwsgierigheid naar de community zorgde ervoor dat ik het af weer begon te volgen.

Ben jij ook weer begonnen met spelen of houd je het definitief voor gezien?
 

DeletedUser74552

Guest
Een tikkeltje verveling en een vleugje nieuwsgierigheid naar de community zorgde ervoor dat ik het af weer begon te volgen.

Ben jij ook weer begonnen met spelen of houd je het definitief voor gezien?

Leuk je weer eens te zien posten Nikki!
 
Reactiescore
1.167
Een tikkeltje verveling en een vleugje nieuwsgierigheid naar de community zorgde ervoor dat ik het af weer begon te volgen.

Ben jij ook weer begonnen met spelen of houd je het definitief voor gezien?

Helaas ben ik weer begonnen ja..
 
Reactiescore
767
Onder welke naam speel Nikki ?
 
Reactiescore
1.454
Zelfs Jannes is nog op deze wereld actief. ZELFS JANNES!!! :p
 
Reactiescore
524
Jup, helaas. Ik speelde met iemand op mijn account die de naam dragonshield3 draagt. Hij blitste met al mijn offence, alles ging dood. Kortom, een grote catastrofe. Toen was het einde verhaal voor mij.

Gelukkig een afwisseling op het tever edelen van een 2e dorp zodat je de korter lopende trein op je eerste niet meer kon Canselsnipen :rolleyes:

Maar de blitz van laurens zal ons altijd bij blijven en dat weet hij zelf ook gelukkig :p
 

DeletedUser66265

Guest
Gelukkig een afwisseling op het tever edelen van een 2e dorp zodat je de korter lopende trein op je eerste niet meer kon Canselsnipen :rolleyes:

Maar de blitz van laurens zal ons altijd bij blijven en dat weet hij zelf ook gelukkig :p
Ah, we hebben iemand hier die foutief is geïnformeerd. De situatie die jij schetst klopt niet. Alle off was thuis toen die trein kwam. De snipe zat er ook gewoon tussen. Echter, dit was een minimale snipe. Ik had een backtime in gedachten. Wist ik veel dat je door het evenement bonussen kon krijgen waardoor je plots met 3 edels iemand kon overnemen in plaats van vier. Niet dat het verder wat had uitgemaakt. Degene die ons treinde had zichzelf al goed ingedekt door deff in de omgeving op te vragen.
 
Reactiescore
767
Nikki is pro:eek:
 
Reactiescore
660
Jup, helaas. Ik speelde met iemand op mijn account die de naam dragonshield3 draagt. Hij blitste met al mijn offence, alles ging dood. Kortom, een grote catastrofe. Toen was het einde verhaal voor mij.
In de nachtbonus?
 
Reactiescore
1.167
Ah, we hebben iemand hier die foutief is geïnformeerd. De situatie die jij schetst klopt niet. Alle off was thuis toen die trein kwam. De snipe zat er ook gewoon tussen. Echter, dit was een minimale snipe. Ik had een backtime in gedachten. Wist ik veel dat je door het evenement bonussen kon krijgen waardoor je plots met 3 edels iemand kon overnemen in plaats van vier. Niet dat het verder wat had uitgemaakt. Degene die ons treinde had zichzelf al goed ingedekt door deff in de omgeving op te vragen.

Weet je nou al wel wie het was dan? :p
 
Reactiescore
1.454
Niemand zin om een lijstje te maken? :D
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Beste speler: Niet gemakkelijk aangezien er nog amper een speler aanwezig is die zich al heeft moeten bewijzen. Ik ga voor Dzjenghis & Escalation gaan, het zijn beiden farm-kanonnen wat hun ranking verklaard. Van beide speler is de ODA inorde maar ik durf beweren dat beide spelers nog niet echt weerstand hebben gehad op welk vlak dan ook. De vernoeming hier volgt dus meer uit het feit dat deze spelers nog niets negatiefs gedaan hebben in tegenstelling tot anderen. De toekomst zal uitwijzen of er naast de on-point farmskills ook een set sterke tw-spelers aanwezig is.

Beste stam: Nogmaals hetzelfde dilemma, ik heb nog niet veel acties gezien van stammen en ik ken niet veel spelers uit de grootste stammen van de wereld dus het zal nog afwachten worden. Op vlak van kansen schat ik SPAM, -DR- en Par. ongeveer gelijkaardig in, misschien Par iets minder al zullen ze met dank aan hun rim-kruiperij nog wel een tijdje meedraaien in de ranglijst. Op vlak van beleid valt Par. af, iedereen weet ondertussen wel dat ik geen fan ben van hun recruteringsbeleid.

De beste stam speler: Geen idee hoe het in andere stammen zit, Dzjenghis & Escalation hebben veel verslagen tegenstanders als ondersteuner, maar in verhouding met hun aantal dorpen weet ik niet of ze nu zoveel boven andere spelers uitsteken op vlak van os sturen. Ik vernam dat Nozemoil binnen Par. wel zijn stamleden goed helpt. Van mijn eigen stam AMB ga ik iedereen benoemen, de samenwerking is echt zo goed inorde, iedereen werkt voor het stambelang zonder dat er solo-artiesten tussen zitten. Echt een fijne groep!

Het grootste ego:
Ik probeer nooit teveel eigen vernoemingen op te nemen in een lijstje maar ik wil bij deze even duidelijk stellen dat ik, Tim010, zeer goed besef dat ik een ego heb of arrogant kan overkomen. Ik vind dat ook helemaal niet erg, ik maak graag mopjes over dat ik ga winnen, ik hou van mensen te ownen en dat aan Jan en alleman te tonen. Ik hou om mensen te dissen zowel met domme ingame acties als met domme posts op het AF en als iemand een noob, lafaard of stabber is dan zorg ik dat iedereen die het wil lezen dat kan. En dit leidt me direct naar mijn collega-ego Darkheerser, trots zijn op je triestig spel is echt iets voor een droeftoeter.

Beste leider: /

Slechtste leider: Voor de mensen die dachten dat CANDY serieus was zal dat ikzelf zijn, maar voor de rest nog niet veel gezien, op het recruteringsbeleid van Par. na, deze vernoeming is dus voor ltdarky

Meest overschatte stam
: /

Meest onderschatte stam
: /

Meest overschatte speler: Darkheerser
, geen verklaring nodig

Meest onderschatte speler: Diamond Lady, nu misschien voor velen nog onder de radar, maar ik zie dit account over enkele weken maanden prima meedraaien op de eerste pagina van de ranglijst. Buiten de aanwezige skills zitten er natuurlijk ook gewoon echt gezellige spelers op.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Generaal Iroh, fijne spelers, alleen al om op skype te kunnen zeveren zou ik het doen. Tw-skills zijn ook dik inorde, zoals deze spelers in de ranking omhoogschieten zie ik niet veel anderen doen.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Darkheerser uhu

Mooiste spelers naam: I Burried my Soul

Mooiste stam naam
: Special People Argue More, SPAM

Het tofste topic:
Golden Awards, altijd leuk om te lezen hoe andere spelers naar de wereld kijken

Het domste topic: Stabbende Noobs, nog steeds wachten op een wereld zonder stabbers

Favoriete forum poster: @The Pianist , 1 van de weinigen die intelligentie uitstraalt en weet wat die aan het zeggen is hier op het AF. @firedrakan , ik heb er aan moeten wennen maar uiteindelijk zit er wel altijd een vleugje fucked up humor aan, blijf wel wat meer in de praathoek aub ;)

Minst favoriete forum poster: @jokersbrain, sorry maar vind je manier van posten niet echt aangenaam. Voor iemand die wel van discussie naar discussie hopt en overal wil brandjes stichten of dingen in gang krijgen vind ik dat je je posts iets meer mag verzorgen van een inhoud. Veel spam berichten in een poging propaganda te voeren. Niets persoonlijks tegen jou hoor.

Dikste wannabe op het forum:
@Hopeful , je spamt op alle fora's voor erkenning, dus bij deze heb je die gekregen, life complete!

Dikste wannabe in het spel:
Geen idee, willen maar niet kunnen... Goh Darkheerser heeft nog niet officieel getoont dat ie het niet kan maar zijn acties doen vermoeden dat hij het op de normale manier niet kan halen.

Mooiste profiel foto van spelers: Ik kan niet kiezen, maar dit zijn wel 3 nice plaatjes
93167_large
92174_large
93504_large


Mooiste profiel foto van stammen:
Deze is niet moeilijk, tis sws een pareltje maar de andere stammen hebben gewoon lelijke plaatjes x
93510_large


Mooiste actie van de wereld: Defwerk van het volledige team op Tim010

Meest belovende speler voor de toekomst: Diamond Lady
Meest belovende stam voor de toekomst:
/
Grootste blunder: deffbooster vergeten opzetten met dorpverlies tot gevolg
Voor wie heb je nu echt respect: Alle fair-play spelers
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Mijn ingame aanvallers in combinatie met mijn haters, als mijn ego in het gedrang komt dan ben ik ineens actief. voor mijn huidige stamleden zal ik trouwens ook altijd wel een extratje geven, topspelers!
 
Reactiescore
767
Persoonlijk vind ik de w nog in een te vroeg stadium om een serieus Lijstje te maken
 
Bovenaan