Golden Awards

DeletedUser73262

Guest
Beste speler: Als beste speler kies ik voor Oink-Oink. Dit account staat al reeds geruime tijd aan de top en is pas recentelijk van de nummer 1 plaats gestoten. Dit tegenstaande kunnen de stats van Oink mij het meeste bekoren.
Beste stam: Als beste stam kies ik voor Puppet. Naast Trains zowat de enige van de stammen uit de beginfase die overblijft. Enkele weken terug hebben enkele leden zich afgesplitst, maar imo heeft Puppet dit goed opgevangen en gaan ze gewoon verder :D
De beste stam speler: Op basis van alles wat ik hoor, ga ik ook voor Doske.
Het grootste ego: Dante (ja, je geilt op je eigen ego :p) & Thomas (Tai Chi)
Beste leider: Als beste leider ga ik voor Joris van Puppet. Toen Royal en Puppet nog een BG hadden, was ik best wel onder de indruk hoe Joris de zaken aanpakt. Dikke pluim!
Slechtste leider: Omtrent de leiding bij de andere stammen is me weinig bekend. Hier pas ik dus.
Meest overschatte stam: Fruit. Je kan internen, maar je kan ook héél véél internen. In hun geval geldt het tweede.
Meest onderschatte stam: Trains. Vangen veel kritiek, en zelf ben ik ook niet altijd fan van hun manier van werken. Maar ze hebben hun moeilijke core-ligging toch al goed weten te handhaven. Dat verdient wel een vernoeming hier :)
Meest overschatte speler: Heer Marfman. Hier kom ik later op terug.
Meest onderschatte speler: Hier plaats ik Doske, enorm moeilijke ligging, maar weet die toch mooi te verdedigen.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: New Authority, The Dark Salvation
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Heer Marfman, Rude 117 (God knows why hij me heeft geblokkeerd ig :p)
Mooiste spelers naam: TraseColare en Valanos vind ik wel iets hebben
Mooiste stam naam: Designated Ones, ik vind de tag DesO. wel vet :D
Het tofste topic: Reet De Speler, Golden Awards (wanneer er eens iets wordt gepost)
Het domste topic: Nachttopic, of alle andere topics waar het morsdood is.
Favoriete forum poster: HopefulLlLl, dan krijg ik toch tenminste één like met deze post
Minst favoriete forum poster: ik hou van iedereen <3
Dikste wannabe op het forum: Dante, je vindt jezelf heel wat hé :eek: :p
Dikste wannabe in het spel: Tai Chi ;)
Mooiste profiel foto van spelers:
88481_large

91170_large

94887_large


Mooiste profiel foto van stammen:
94447_large

Mooiste actie van de wereld:
Ben ik nog steeds op aan het wachten :eek:

Meest belovende speler voor de toekomst: Hier benoem ik mijn maatjes van Dynamic Insanity. Imo, veel potentieel op hun account.
Meest belovende stam voor de toekomst: Tick! ^^
Grootste blunder: 1) Heer Marfman die in 1 dag 50+ barbs edelt voor die award. Krijg ik echt grijs haar van...

2) Trains met hun "CF's"

Voor wie heb je nu echt respect: Mijn co'tjes: Dante, Sikko en héééééél soms Inge en Pieter <3
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Gnomeo, want als hij boos wordt, rijdt hij me omver met zijn vrachtwagen. Dat vermijd ik liefst :D
 

DeletedUser78303

Guest
Niemand tipt aan mijn golden award.
Misschien moet ik er binnenkort eens een creëren voor w56
 

DeletedUser78303

Guest
nou en. Ik zal nog niet eentje maken voor w56, maar ik zal de eerste zijn die er eentje maakt. Gelijk de standaard op een hoog niveau zetten!
 

DeletedUser61134

Guest
De echte vraag is of @donkergat zijn sneeuwpop in de handtekening ook in het witte sneeuw een donkergat verstopt heeft
 
Reactiescore
516
Beste forumlezertjes,

Het is nog geen half 12, dit betekent dat ik eigenlijk helemaal niks mag zeggen van bepaalde mensen. Maarja, die zullen maar even hun trots moeten inslikken, om mijn geweldige lijstje te lezen én deze vervolgens te liken. Dus bij deze, mijn prachtige, lekker langdradig, maar ook zeker informatief lijstje. Enjoy!


Beste speler
Eerlijk gezegd is er nog niet echt een speler die er echt naar buiten springt deze wereld. Er zijn al vaak namen voorbij gekomen zoals: Oink-Oink, King of PVM, Coruscant en Experienced. (ohnee.., toch niet, beetje jammer dit). Maar ik vind de eerder genoemde spelers niet heel erg indrukwekkend én dus ga ik maar even een andere richting in. Ook ga ik natuurlijk niet een speler uit de stam benoemen waar ik inzit, aangezien dit dan weer biased is.

Bij deze wil ik dan ook Doske benoemen als beste speler. Ondanks dat wij zowat sinds het begin van wereld 54 een front met Doske hebben én Doske een front met ons én de rest van de hele wereld. Weet deze speler zich prima te verdedigen én soms zelfs te groeien, OMG. Dit kan natuurlijk komen door het feit dat hij massaal hulp krijgt, maar dit getuigd wel van een speler die weet wat hij aan het doen is, want met die ligging, die hij heeft vind ik het toch wel meer dan knap dat hij er nog steeds in volle glorie is.

Beste stam
Nou, veel mensen noemen hier Puppet, maar deze is toch echt voor Trains. Ze bestaan al zo lang, hebben gewoon veruit de moeilijkste ligging én ik kan mijn eigen stam natuurlijk niet benoemen, omdat dit biased is. (moeilijk dus..) Maar goed, Trains this one is for you!

Beste stam speler
Het is natuurlijk erg moeilijk om een oordeel te geven over de beste stam speler wanneer je de andere stammen niet van binnen kent. Ik weet toevallig wel dat Nidal (vriend) heel fijn is om mee samen te werken / te communiceren. Verder hoor ik ook alleen maar goede dingen over dit account, dus ik voel me wel even genoodzaakt om hun hier kort te benoemen.

Verder als beste stam speler, waar ik dan ook daadwerkelijk mijn uitgesproken mening over kan geven, omdat ik in de stam Deso. zit <3. Wil ik het account Boxer12 benoemen. Dit komt omdat ze altijd bereidt zijn om te helpen waar nodig is, draaien van vv’s en nog veel meer dingen doen (die jullie nooit komen te weten, haha) Verder weet je dat het gewoon helemaal goed gaat komen wanneer hun een vv draaien, dus Boxer12 ga zo door!

Ook wil ik nog
Terroristman benoemen, aangezien ze altijd voor iedereen klaar staan, ondersteuning bieden én ook ontiegelijk veel vv's draaien!


Het grootste ego
Heel veel mensen zetten hier Thomas (Tai Chi) neer, maar ik kan het opzich wel goed vinden met deze speler, dus om hem hier nou weer neer te zetten, gaat een beetje ver. Verder vind ik niet echt dat er hele super grote ego’s zitten op deze wereld (althans ik ben ze nog niet tegengekomen), dus dit is voor een volgend lijstje.

Beste leider
Altijd weer moeilijk om een oordeel te geven over iets waar je niet héél veel van af weet. De stam Trains bestaat echter al wel sinds het begin én heeft zeker niet de makkelijkste ligging, zoals iedereen al wel weet. Ik denk daarom ook dat de leiding van Trains (Draakje 58) het hier wel goed voor elkaar heeft, om deze groep spelers bij elkaar te houden, want met een slechte leiding was dit zeker al een keer helemaaaaaal fout gegaan.

Daarnaast bevalt de leiding die er in Deso. is mij meer dan goed, (Henk-Jan & Hessel <3). Ga zo door jongens!

Slechtste leider
De leiding in de stam Patience (~P) was destijds gewoon bizar slecht. Dit komt mede door de spelers die in de stam zaten, maar ook door een schommeling van leiders die niet wisten hoe deze groep geleid moest worden.


Meest overschatte stam
Welcome Puppet, this tape is for you, snapje? Deze stam bestaat al zowat de hele wereld, maar wat hebben ze nou echt daadwerkelijk bereikt? Ik kan hier eerlijk gezegd niet echt iets bijzonders neerzetten, waarvan ik nou echt onder de indruk ben. Dit voor een stam die al een geruime tijd eerste staat, mede door het constant aantrekken van nieuwe leden én het internen van andere leden.


Meest onderschatte stam
Hier moet ik toch wel Noctem neer zetten, deze stam bemachtigd met maar liefst 3 accounts de 6e plaatst, wow. Natuurlijk kun je met 3 spelers de wereld niet winnen, althans dat zou wel héél erg leuk zijn. Toch denk ik dat Noctem nog iets heel leuks gaat laten zien deze wereld, dus ik ben benieuwd!


Meest overschatte speler
Net als vele voorgangers ga ik hier The Unknown neerzetten. Het is natuurlijk onbekend hoe dit account intern draait, maar als je een korte blik werpt naar het spelersprofiel, spreekt deze conclusie wel voor zich.

Meest onderschatte speler
Ik weet niet of TraseColare nog onderschat wordt, maar de groei van dit account is gewoon pakweg bizar. Mede door de gekke/geweldige ligging die hun hebben, gaat dit account nog voor heel veel tranen zorgen bij spelers die met hun te maken krijgen.


Met wie zou ik zeker graag in een stam zitten
Oké hou je vast, daar gaan we. Terroristman, Drie Muskebiers, Boxer12, Heer Marfman, Trase Colare en het hele andere zooitje uit Deso. Het gaat ons hier meer dan prima af! Why change a winning team? Ohja, toch ben ik wel benieuwd hoe het zou zijn om met Nidal (vriend) in een stam te zitten.

Met wie zou ik zeker niet graag in een stam zitten
Disconnected (Tom), sorry maar hoe jij je gedraagt in deze Skype groep (en dit doe je zeker niet expres), is gewoon echt voorschut, dus bij deze… Verder heb ik alleen maar liefde voor de rest van de wereld.


Mooiste spelersnaam
Zelf vind ik Experienced. wel een hele mooie naam, maarja die gaan we natuurlijk niet benoemen als mooiste. Ik vind Nidal, Oink-Oink, The Dark Salvation, Drie Muskebiers en Kratje Heineken, lekker klinken én is ook heel erg leuk bedacht.


Mooiste stamnaam
Pulling the Strings vind ik wel een mooie naam, met een leuke achterliggende gedachten, dus toch nog een héél klein beetje erkenning voor Puppet.

Het tofste topic
Overal waar ik iets op post

Het domste topic
Overal waar ik niet post


Favoriete forum poster
Donkergat post op den duur wel hele mooie en verzorgde post, dit kan ik wel waarderen! Dus bij deze Maarten!


Mooiste profiel foto van spelers
plaatje.png plaatje2.png suits.png Suits, geweldige serie!
Mooiste profiel foto van stammen

In eerste instantie vond ik die van His erg mooi, maar tevergeefs is deze stam al weer weg... Dus, dan maar die van Deso.
deso.png

Mooiste actie van de wereld
De overstap van de ex-Puppet leden naar Deso. Ik denk niet dat iemand dat ooit verwacht had, dat dit zou gebeuren. Het heeft toch wel voor een mooie draai gezorgd in de wereld.


Grootste blunder
De join van .The Void naar destijds ~p, waarna die in 1 week volledig is weggespeeld door Terroristman en Drie Muskebiers.


Voor wie heb je nu echt respect
Heer Marfman, want werkelijk niemand buiten de stam Deso. weet hoe dit account in elkaar zit.


Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen
Anthony:redface: én Junior, want die jongen kan gewoon 180 kg benchen, WAUW.
 

Bijlagen

  • plaatje2.png
    plaatje2.png
    81,1 KB · Weergaven: 1
Laatst bewerkt:

DeletedUser77658

Guest

Verder als beste stam speler, waar ik dan ook daadwerkelijk mijn uitgesproken mening over kan geven, omdat ik in de stam Deso. zit <3. Wil ik het account Boxer12 benoemen. Dit komt omdat ze altijd bereidt zijn om te helpen waar nodig is, draaien van vv’s en nog veel meer dingen doen (die jullie nooit komen te weten, haha) Verder weet je dat het gewoon helemaal goed gaat komen wanneer hun een vv draaien, dus Boxer12 ga zo door!

Credits to Brian ❤
 

DeletedUser78302

Guest
Leuk dat jullie allemaal Doske noemen! Zelf tot nog toe amper iets aan bijgedragen, maar blijft leuk om toch te lezen als stamgenoten geprezen worden! (Of hoe mensen de namen van de leider verkeerd schrijven ;))

Voor de rest ongelooflijk leuke lijstjes! Keep them coming!
 

DeletedUser78006

Guest
Beste speler: King of Pvm. Farm addict dat het is.

Beste stam: Ik moet hier toch voor mijn eigen stammetje kiezen. De enige van de grotere stammen die al sinds dag 1 bestaat. We hebben zelfs nog steeds dezelfde kern. Persoonlijk denk ik dat Trains nog ver kan komen.

De beste stam speler: Schoterbos. Henk die staat altijd voor je klaar.

Het grootste ego: De hoofdspeler van Tai Chi aka Tomas.

Beste leider: Ik ken Puppet niet zo goed dus daar kan ik weinig over zeggen. Verder ben ik niet onder de indruk van Tick. Ze hebben even een paar 80% deff spelers met het hele pakket binnen gehaald. Bij gebrek aan beter moet ik toch voor onze eigen Draakje 58 gaan.

Slechtste leider: Tai Chi denk ik. Als die nog als leider telt tenminste. Ook al ben ik zeer onder de indruk van zijn zon teken kunsten.

Meest overschatte stam: Ik denk dat ik hier voor Deso ga. Je haalt de verwachtingen met halve clears sturen toch al snel omlaag.

Meest onderschatte stam: Denk dat wij van Trains nog steeds de meest onderschatte stam zijn. We krijgen al wel wat meer erkenning voor ons lange bestaan :p

Meest overschatte speler: Mag ik hier ook kiezen voor een speler die zichzelf overschat? Under The Stairs. Hij vindt zichzelf een god.

Meest onderschatte speler: - Denk dat spelers vaker overschat dan onderschat worden. Dus hier heb ik geen mening

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Draakje58, Schoterbos, The Dark Salvation en Heidlv. Draakje en Schoter zitten al bij mij in de stam dus die ken ik goed. Heb al op meerdere werelden bij Anneke in de stam gezeten en dat bevalt me tot nu prima. Voor Schoterbos verwijs ik terug naar beste stamspeler. The Dark Salvation heb ik af en toe eens mee gesproken en hij lijkt me wel een aardige speler die weet wat ie doet. Heidlv ook af en toe mee gesproken en die komt ook over als iemand die weet wat ie doet. Ondanks dat Heidl niet altijd blij is met mijn MBs...

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Rude117 en Toxical Error ( rim noobs kuch ). Verder sowieso nooit bij Tai Chi. Verder heb ik Hans persoonlijk liever als vijand. Voor de rest wil ik graag alle 80-100% deff spelers nomineren.

Mooiste spelers naam: Driemuskebiers, The Dark Salvation en mystery men

Mooiste stam naam: Deso wint het hier toch. Wij hebben een domme trein dankzij Kristof van Toxical Error. En nee Marvin, het wordt geen tram.

Het tofste topic: Elk topic met wat actie.

Het domste topic: Elk topic zonder actie.

Favoriete forum poster: Ik zal hier wel @underground tacticz. /Martijn noemen. Ondanks dat hij hier tot mijn grote schok niet speelt. Dan wordt ie nog een keer favoriete forum poster genoemd

Minst favoriete forum poster: Hopeful

Dikste wannabe in het spel: Sowieso Tai Chi

Mooiste profiel foto van spelers: Meh let nooit zo op foto's
 

DeletedUser78006

Guest
jij beweert dat anderen zichzelf god noemen maar de meeste mooie titels geef je aan eigen stam?

dcafca06486a457e840dfe61e18d82c1.png
Hij heeft zichzelf deze titel gegeven dusja :x

Bovendien gaf ik als beste leider Draakje bij gebrek aan beter aan en ontbrekende kennis van de Puppet leiding. Het feit dat men niet al te vaak rekening houdt met Trains heeft tot onderschatte stam geleid en als beste stam heb ik natuurlijk voor mijn eigen stam gekozen eh ;)

Voor de rest ken ik niet al te veel andere spelers op deze wereld qua stamspel op mijn eigen stam na.
 

DeletedUser66354

Guest
je komt nog niet tot aan m'n enkels tovenaartje!:p

#Jaloers Op Mijn Succes! :cool:

@Anderen: Top lijstjes! Leuk om te lezen! :)
 

DeletedUser78369

Guest
Beste speler: King of Pvm. Farm addict dat het is.

Beste stam: Ik moet hier toch voor mijn eigen stammetje kiezen. De enige van de grotere stammen die al sinds dag 1 bestaat. We hebben zelfs nog steeds dezelfde kern. Persoonlijk denk ik dat Trains nog ver kan komen.

De beste stam speler: Schoterbos. Henk die staat altijd voor je klaar.

Het grootste ego: De hoofdspeler van Tai Chi aka Tomas.

Beste leider: Ik ken Puppet niet zo goed dus daar kan ik weinig over zeggen. Verder ben ik niet onder de indruk van Tick. Ze hebben even een paar 80% deff spelers met het hele pakket binnen gehaald. Bij gebrek aan beter moet ik toch voor onze eigen Draakje 58 gaan.

Slechtste leider: Tai Chi denk ik. Als die nog als leider telt tenminste. Ook al ben ik zeer onder de indruk van zijn zon teken kunsten.

Meest overschatte stam: Ik denk dat ik hier voor Deso ga. Je haalt de verwachtingen met halve clears sturen toch al snel omlaag.

Meest onderschatte stam: Denk dat wij van Trains nog steeds de meest onderschatte stam zijn. We krijgen al wel wat meer erkenning voor ons lange bestaan :p

Meest overschatte speler: Mag ik hier ook kiezen voor een speler die zichzelf overschat? Under The Stairs. Hij vindt zichzelf een god.

Meest onderschatte speler: - Denk dat spelers vaker overschat dan onderschat worden. Dus hier heb ik geen mening

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Draakje58, Schoterbos, The Dark Salvation en Heidlv. Draakje en Schoter zitten al bij mij in de stam dus die ken ik goed. Heb al op meerdere werelden bij Anneke in de stam gezeten en dat bevalt me tot nu prima. Voor Schoterbos verwijs ik terug naar beste stamspeler. The Dark Salvation heb ik af en toe eens mee gesproken en hij lijkt me wel een aardige speler die weet wat ie doet. Heidlv ook af en toe mee gesproken en die komt ook over als iemand die weet wat ie doet. Ondanks dat Heidl niet altijd blij is met mijn MBs...

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Rude117 en Toxical Error ( rim noobs kuch ). Verder sowieso nooit bij Tai Chi. Verder heb ik Hans persoonlijk liever als vijand. Voor de rest wil ik graag alle 80-100% deff spelers nomineren.

Mooiste spelers naam: Driemuskebiers, The Dark Salvation en mystery men

Mooiste stam naam: Deso wint het hier toch. Wij hebben een domme trein dankzij Kristof van Toxical Error. En nee Marvin, het wordt geen tram.

Het tofste topic: Elk topic met wat actie.

Het domste topic: Elk topic zonder actie.

Favoriete forum poster: Ik zal hier wel @underground tacticz. /Martijn noemen. Ondanks dat hij hier tot mijn grote schok niet speelt. Dan wordt ie nog een keer favoriete forum poster genoemd

Minst favoriete forum poster: Hopeful

Dikste wannabe in het spel: Sowieso Tai Chi

Mooiste profiel foto van spelers: Meh let nooit zo op foto's
Welke speler ben jij ooit? Nog nooit iemand zo negatief horen praten over zijn eigen stam(genoten).
 
Bovenaan