Golden Awards

DeletedUser78369

Guest
Lijstje Mattyy666


Beste speler: Als beste speler gaan we voor het team van Coruscant. Zowel ODA en ODD op rang nummer twee lijkt me alle uitleg die hiervoor nodig is.

Beste stam: Ik ben geneigd hier Tick! neer te schrijven, aangezien ze op papier een goede ligging hebben en de accounts die hier op spelen ons ook van degelijk niveau lijken. Echter is het zo dat de Oostelijke kant van de wereld nog geen echt stabiele stam heeft gezien als een Puppet of Trains. We gaan dan toch maar voor Puppet gaan, aangezien Tick! voor mij (nog) een vraagteken is.

De beste stam speler: We hebben enkel ervaring met de accounts van Wipe! op deze wereld. Puur gezien op statistieken ga ik voor Doske. Rang 27 en nummer 1 OD ondersteuning. Chapeau.

Het grootste ego: Heidivl

Beste leider: Zoals eerder vermeld hebben we enkel ervaring met de leiding van onze eigen stam. Voor beste leiding zou ik de leiding van Trains (Draakj58 en Under The Stairs) en Puppet (New Authority) moeten vernoemen. Deze stammen blijven al aan de top sinds wij op deze wereld begonnen. Honourable mention voor onze eigen leiding, Dontlookback en Eugene.

Slechtste leider: Ik heb respect voor iedere stamleider hier, zou dit zelf nooit tot een goed einde brengen.

Meest overschatte stam:
  • Fruit, omdat ze veel te veel dorpen verliezen zonder echt goed te deffen
  • Noctem omdat de helft van hun leden ping-pong speelt tussen Run (Noctem) en Fruit.
Meest onderschatte stam: Tick!

Meest overschatte speler: King of Pvm ga ik hier zetten omdat die ODA wel wat hoger mocht zijn voor de nummer twee in de wereld. Op ervaring afgaande KOT. van Fruit of Sophia Palaiologina van DesO en haar MB: Beebie.

Meest onderschatte speler: BSVG, ODA top vijf en levert zeer goed werk!

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Al de jongens (en meisjes) van Wipe!, Corsuscant, Doske, KOT

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Stabbers ;)

Mooiste spelers naam:
"Swedish Chef" doet me aan de Muppet Show denken ;)

Mooiste stam naam:
"Wat je zelf doet doe je beter", SOLO

Het tofste topic: Golden Awards
Het domste topic: Hoeveel heb je gefarmd topic
Favoriete forum poster: Churchill
Minst favoriete forum poster: Heidivl
Dikste wannabe op het forum: Mezelf, spelertje van 350k punten komt het hier eens zeggen hoor xoxo


Dikste wannabe in het spel: Black-Cesar en Ace Empire, met grote voorsprong
Mooiste profiel foto van spelers: Insomnia kan me wel bekoren.
Mooiste profiel foto van stammen: His. toen die er nog was. Nu Tick! of DesO
Mooiste actie van de wereld: Die komt nog ;)

Meest belovende speler voor de toekomst: BSVG
Meest belovende stam voor de toekomst: Tick!, Noctem
Grootste blunder: /
Voor wie heb je nu echt respect: Iedereen die gezellig een babbeltje komt slaan
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: BSVG, Dontlookback, Richie92

Leuk lijstje :D.
 

DeletedUser58227

Guest
Of jij dat uitsprak, of Tim boeit mij verder vrij weinig. Daar had ik het ook niet over, het enige wat ik zei is dat ik niet stom wat uit me nek lul wat je hier beweerd. Aangezien die chat waarin dat allemaal heeft plaatsgevonden wel bestaat, wat jij probeert te ontkennen. Daar wil ik eventueel een screentje van plaatsen als jij graag je zogenaamde onnozelheid ontkracht ziet worden.
Zoals ik al zei heb ik verder geen zin het daar over te hebben, dus ik adviseer je dit onderwerp verder dan ook te ontwijken dan dat je ze nu opnieuw aansnijdt. Lijkt me beter ermee te stoppen om erger te voorkomen en hoe de vork aan de steel zit is ondertussen al wel duidelijk
 

DeletedUser58227

Guest
Ja ik vind het ook allervreemdst deze discussie, daarom heb ik er ook geen zin in.
Maar Ruud denkt daar anders over blijkbaar. En is prima zal daarstraks screentje maken en plaatsen.
 

DeletedUser78369

Guest
Dan moet je bij Churchill zijn , dat is de aanstoker!

Uit de overtuigen van Sander en jou overdreven drogreden om je onschuld te bewijzen doet blijken dat er wel enigszins waarheid in schuilt niet?

Of snap ik er weer niets van en probeert Sander juist jou onschuld te bewijzen :D?
 

DeletedUser58227

Guest
Mijn naam is Stan btw, maar ik probeer hier niet Oink / Ruud te verdedigen noch aan te vallen. Daarvoor kwam ik niet. Ik kwam hier alleen mijn eigen verdedigen en nu dat Ruud er zo op door gaat betekent dat helaas voor hem ook zijn ongelijk ja.
 

DeletedUser78369

Guest
Mijn naam is Stan btw, maar ik probeer hier niet Oink / Ruud te verdedigen noch aan te vallen. Ik probeer alleen mijn eigen te verdedigen en dat betekent helaas voor Ruud zijn ongelijk ja.

Dus met andere woorden, het is heel gezellig nu binnen Noctem? rofl
 

DeletedUser58227

Guest
Verder niets aan de hand in Noctem hoor :p oprecht niet. Ruud heeft nog altijd een wrok jegens mij blijkbaar, maar ik houd me daar verder niet meer mee bezig. En is tot nog toe ook nog niets van langsgekomen in de stamchat hoor, dus wat dat betreft valt het allemaal wel mee.
Alleen jammer dat dat hier plaats moet vinden
 
Bovenaan