Golden Awards

Discussie in 'Wereld 54' gestart door DanteChnoligy, 12. mrt 2017.

Deel Deze Pagina

1. aceshigh

aceshigh

Lid geworden:
    18. jan 2016
    Leuk Bevonden:
    17

vorige week 3x avdd en 1x vvdd, dat zegt genoeg dacht ik!, aanvallen en farmen gaat helaas heel slecht samen, maar bij iedere aanvalsgolf halen we een dikke 5 miljoen aan gs op bij spelers, daar zijn we op zich tevreden mee.

Maar dan wil ik wel eens precies weten wat je allemaal van jadeon hebt vernomen, die hebben een tiental clears gehad, en een paar edels, terwijl ze geen main target van ons waren, blijkbaar is deze kleine actie nogal opgeklopt!

2. Tai Chi

Tai Chi

Lid geworden:
    30. mrt 2017
    Leuk Bevonden:
    50
    Tuurlijk jullie doen het niet slecht hé, maar het farmrecord dat jullie op het begin hadden en de grootte voorsprong die jullie op de rest hadden is er niet meer.

Daarnaast:

3. Nanake

Nanake

Lid geworden:
    25. okt 2007
    Leuk Bevonden:
    28
    Zoveel haat jegens mij, en toch respect voor me. Bizar
    Dus je hebt respect voor de tijd die ik in Puppet steek, naar het niet luisteren naar de rest? Wat doe ik dan wel eigenlijk?

4. vtcpro

vtcpro

Lid geworden:
    8. jan 2016
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je leest wat hij schrijft vindt hij je geen goede leider maar heeft hij respect voor je omdat je er wel veel tijd insteekt :S

5. Churchill

Churchill

Lid geworden:
    6. jul 2015
    Leuk Bevonden:
    95
    Ja, nogal opgeklopt, tuurlijk, alleen vergeet je even dat je dat deed met Trains. Ik zal nog even een gesprek van skype erbij halen over juist dit onderwerp. Is overigens al van een tijdje terug. Dit gekoppeld met je leiderschapscapaciteiten, je stabneigingen(blijkbaar, zie gesprek onder), je ego en natuurlijk de vele vermeldingen bij beste speler maken jou wat mij betreft tot die ideale overschatte speler.
    Groetjes.

[21:52:26] Freek | Jadeonfounder |: Heb meer dan 3 miljoen ODD erbij door Trains en Rrun
    [21:52:27] Freek | Jadeonfounder |: Run
    [21:52:41] Freek | Jadeonfounder |: En welgeteld 1 dorp verloren omdat Recap TS bleef hangen op 1
    [21:52:47] Freek | Jadeonfounder |: #RedelijkeScore
    [21:54:10] : Oh vallen wij je aan?:p
    [21:54:16] : Niet eens meegekregen (rofl)
    [21:54:40] Freek | Jadeonfounder |: Haha, i.i.g. Oink Oink
    [21:54:51] Freek | Jadeonfounder |: Heb een paar mooie rapportjes van hem :p
    [21:54:54] : Oh mja die heeft pesthekel aan je
    [21:55:01] Freek | Jadeonfounder |: Maar communicatie is weer zoals altijd blijkbaar
    [21:55:03] : Maak hem maar kapot
    [21:55:03] Freek | Jadeonfounder |: Haha hoezo
    [21:55:07] : Hij wilde je stabben
    [21:55:20] Freek | Jadeonfounder |: Wattan?
    [21:55:22] : En ik liet dat niet doorgaan
    [21:55:27] Freek | Jadeonfounder |: C.q. hoe dan?
    [21:55:38] : Dus nu heeft Oink en SC ook een pesthekel aan mij :p
    [21:55:43] : Fusie met trains
    [21:55:46] : En jou achterlaten
    [21:56:19] Freek | Jadeonfounder |: Oh, toen ik er nog zat
    [21:56:23] : Jaja
    [21:56:30] Freek | Jadeonfounder |: Jeez, blijkt weer terecht dat ik opstapte
    [21:56:36] : (Nod)

6. Churchill

Churchill

Lid geworden:
    6. jul 2015
    Leuk Bevonden:
    95
    Dank u :)

7. Dhr. onbekend

Dhr. onbekend

Lid geworden:
    5. aug 2015
    Leuk Bevonden:
    22
    Kijk Joris, jij ziet het als haat. Ik zie het niet als haat, en snap dan ook niet waarom jij het wel zo ziet. Ik geef kritiek op je manier van leiding geven, en daarnaast ben je niet het type persoon waar ik graag mee in de stam zit. Dat zorgt er niet meteen voor dat ik je haat haha. Als dat haat zou zijn, dan zou ik aardig wat mensen haten zeg. Daarnaast, losstaand van de 'negatieve' dingen, heb ik respect voor je als persoon, hoeveel je doet voor Puppet. :)

8. Nanake

Nanake

Lid geworden:
    25. okt 2007
    Leuk Bevonden:
    28
    Maar toch nutteloos om respect te hebben voor iemand die negatieve tijd steekt in zijn stam? Zoals het praten met leden maar niet luisteren...

Ik heb altijd om jullie feedback gevraagd maar nooit gekregen.
    Alleen negatieve dingen zeggen maar niets wat je zelf graag zou zien, daar kan ik niets mee.

Btw, Zireael gaf wel duidelijke feedback.

9. .TalkToTheHand

.TalkToTheHand

Lid geworden:
    17. okt 2016
    Leuk Bevonden:
    34
    Ga jij eens meer loggen op w52 jij ! :mad::mad::mad::D:D:D

10. aceshigh

aceshigh

Lid geworden:
    18. jan 2016
    Leuk Bevonden:
    17

Niet zo'n domme chat in wereld brengen jij, er is nooit geen sprake geweest van een fusie met trains en/of jou achterlaten!, als je ons wilt betichten van stabben, zit je verkeerd hier!

11. Churchill

Churchill

Lid geworden:
    6. jul 2015
    Leuk Bevonden:
    95
    Haha, nooit sprake van geweest, berichten die ik ontvang zijn allemaal onzin. Sure. Ik denk dat het gesprek redelijk voor zich spreekt, ex-Run mensen weten echt wel hoe het in elkaar steekt.

12. aceshigh

aceshigh

Lid geworden:
    18. jan 2016
    Leuk Bevonden:
    17
    afzender onbekend!

En nu we het toch over berichten sturen hebben, tamelijk kinderachtig om onze PM te blocken via het Insomnia account.

Laatst bewerkt: 21. jun 2017 om 10:32
  13. Churchill

Churchill

Lid geworden:
    6. jul 2015
    Leuk Bevonden:
    95
    Nee de pms die wij ontvingen waren vrij kinderachtig / ononderbouwd en teleurstellend.
    Je noemt ons stabber wij vragen waarom en dan hang je een vaag verhaal op over dat je geen noob bent.. Lieve jongen je denk toch niet dat wij daar naar gaan lopen luisteren? We staan daar toch echt wel boven.

Praten met Oink is like:

Trouwens, jullie hebben ons geblokkeerd hoor?

Laatst bewerkt: 21. jun 2017 om 12:09
    Tai Chi vindt dit leuk.
  14. aceshigh

aceshigh

Lid geworden:
    18. jan 2016
    Leuk Bevonden:
    17
    ach ach ach, wat ben jij een zielig leugenachtig manneke zeg! de boel gewoon lopen omdraaien, we hebben wel degelijk onderbouwd waarom jullie niet te vertrouwen zijn,(dan zal ik het hier nog maar een keer uitleggen) omdat jullie (Insomnia) namelijk in de veronderstelling waren dat er een nap zou zijn die er helemaal niet was) en daarom bij ons dorpen gingen edelen (oops) in de veronderstelling dat wij dan niet konden aanvallen/edelen, dit is door jullie zelf toegegeven en de afspraak was dat jullie die dorpen aan ons zouden terug geven, maar door ons aan het lijntje te houden( van wacht maar we zijn nog niet zover) hebben jullie die dorpen sneaky gestacked.

Ook de afspraak om de clears door te laten is door jullie niet nagekomen.

Is gewoon vies spel wat jullie spelen

Maar idd wij hebben jullie nu ook geblocked, en dat zal zo blijven!

En ga hier nu verder maar stoer lopen doen over hoe geweldig jullie wel niet zijn, en wat voor een noobs wij zijn, en jullie dorpjes vernoemen dat wij noob zijn haha, hoe kinderachtig ben je dan wel niet!!

maar gefeliciteerd met je 2 dorpjes vandaag, als je alleen maar uit interns bestaat zul je onderhand wel troepen genoeg hebben ja, om eens uit te gaan halen.

succes met jullie account verder

15. Churchill

Churchill

Lid geworden:
    6. jul 2015
    Leuk Bevonden:
    95
    Net alsof ik al op insomnia speelde bij dat hele stompzinnige verhaal wat je nu ophangt.

16. aceshigh

aceshigh

Lid geworden:
    18. jan 2016
    Leuk Bevonden:
    17
    Ja, een pot nat, bij darkcloud23 flikte jij precies hetzelfde, en dan Stan van Lord sander ( je weet wel van die chat waarvan niemand de naam mag weten ) jou snel onze stam laten joinen, soort zoekt soort, in jullie geval stabber zoekt stabber !

prettige dag verder!

17. Churchill

Churchill

Lid geworden:
    6. jul 2015
    Leuk Bevonden:
    95
    Hoezo zeg jij dat die chat niet echt is als je vervolgens zelf die naam noemt, je spreekt jezelf nogal tegen, bij darkcloud heb ik helemaal niks met Nap of wat danook gedaan, heb gewoon de dorpen in mijn range gepakt. Eigenlijk is jou vorige post enkel een bevestiging dat je inderdaad ons wilde stabben gedurende mijn Run tijd. Misschien kan je je beter niet meer op het AF vertonen, ik krijg haast medelijden zo erg als dat jij jezelf in de vingers snijdt.

18. aceshigh

aceshigh

Lid geworden:
    18. jan 2016
    Leuk Bevonden:
    17
    Waar staat dan, dat ik heb gezegd dat die chat niet echt is, ik heb alleen maar gezegd dat het een domme chat is ( koop een brilletje zou ik zeggen), ik heb je ook verteld dat die chat op leugens berust is, en anders mag je het de leiding van trains zelf een vragen, en/of ex run leden, die zullen jou allemaal bevestigen dat mijn verhaal klopt, en het jouwe ( de chat met Stan) door Stan verzonnen is, maar als je dit voor waarheid aanneemt, dit jouw probleem is

19. 3ddi3murfi3

3ddi3murfi3

Lid geworden:
    3. dec 2014
    Leuk Bevonden:
    24
    Volgens mij was de situatie met oops niet geheel zoals jij hem schetst;) Volgens mij werd er vanuit Insomnia gedacht dat er een NAP was. Toen pakten insomnia dorpen van Oops. Jullie vielen die dorpen gelijk aan omdat de dorpen in jullie cluster zouden liggen wat totaal niet het geval was aangezien ze er tegen aan lagen. Vervolgens zijn jullie die dorpen aan gaan vallen omdat jullie zeiden dat de NAP geen NAP was. Hierop is er gestackt door Insomnia en liepen clears dood. Zonde van de clears maar als jullie zegen dat er geen NAP dan mag er gewoon gedeffed worden. Vervolgens wordt er gemeld dat als wij een samenwerking willen behouden dat we dan de dorpen leeg moeten zetten. Dus wat is het nou? Was er wel of geen nap. Want als er wel een NAP was dan hebben jullie dus de fout gemaakt door aan te vallen tijdens een NAP op dorpen die niet in je cluster lagen en als er Geen NAP zou zijn geweest dan is er toch niemand fout? Want wat is er fout aan een dorp stacken als je aangevallen wordt?

Churchill vindt dit leuk.
  20. Churchill

Churchill

Lid geworden:
    6. jul 2015
    Leuk Bevonden:
    95
    Ja, want ik moet aantonen dat de info die ik van een leiding van Run kreeg niet juist is omdat? Omdat jij je imago wil redden? Jij leest overigens vrij selectief, probeer eens een hele tekst te lezen.