Golden Awards

DeletedUser78369

Guest
Ga jij dan ook inhoudelijk reageren op de recruits batterijopslag / .The Void en het feit dat laatstgenoemde al bijna zijn complete dorpenaantal kwijt is, en daarom uit pure armoede maar bb's van 400 punten is gaan edelen in de rim?;)

Zeker, slechte voorbereiding en het overschatte van Puppet en de verwachting hebben dat er geen verder samenwerking met Terroristman zou zijn.

Overschatte als in, er van uit gaan dat de leiding van een top (ja) stam er geen backstabbers op na zou houden om de wereld te winnen.

Ik ga hier zeker niet lopen beweren dat alles in en om het aannemen van .The Void goed verlopen is.

Batterijopslag, misschien eens vragen wie er op dat account spelen ;).

Dus waar blijft jullie reactie?
 

DeletedUser49922

Guest
Top verhaal als je doel was om Patience zwart te maken, nu nog even inhoudelijk reageren op het feit dat jullie ook maar durven te denken aan backstabben.

Je geeft aan dat wij hier inhoudelijk op moeten reageren, echter is een duidelijke inhoudelijke reactie allang INTERN besproken zoals aangegeven in het vorige bericht. Wij lossen dit op een professionele manier op waardoor we uiteindelijk gewoon met zijn allen verder kunnen. Dat het bij jou niet te binnen schiet om dingen intern eerst op te lossen voordat je extern gaat moddergooien laat denk ik nog maar weer zien hoe het in patience gaat.
 

DeletedUser78369

Guest
Je geeft aan dat wij hier inhoudelijk op moeten reageren, echter is een duidelijke inhoudelijke reactie allang INTERN besproken zoals aangegeven in het vorige bericht. Wij lossen dit op een professionele manier op waardoor we uiteindelijk gewoon met zijn allen verder kunnen. Dat het bij jou niet te binnen schiet om dingen intern eerst op te lossen voordat je extern gaat moddergooien laat denk ik nog maar weer zien hoe het in patience gaat.

Deze reactie heeft weeral niks te maken met het backstab feit en bestaat uit een zeer slechte sneer naar een stam die jullie nog geen week geleden wilde toetreden.

Zodra jullie een kans zien om ergens zelf een slagje uit te slaan over de rug van "vrienden" laten jullie die zeker niet liggen.

Niet alleen jullie stamleiding heeft het recht dit te weten, maar iedereen, daarbij hoort iedereen ook voor de toekomstige werelden.
 

DeletedUser78369

Guest
Jaja.
Maar solo een account runnen als je aanvallen krijgt terwijl je soms dagen van 12 uur en weken van 50 maakt is vrij lastig. Zeker als je geen co's kan vinden en de mensen die willen spelen niet loggen. Dus tijd genoeg voor het AF maar tijd te weinig om goed mee te draaien.

Ben je een nachter? :p
 

DeletedUser49922

Guest
Deze reactie heeft weeral niks te maken met het backstab feit en bestaat uit een zeer slechte sneer naar een stam die jullie nog geen week geleden wilde toetreden.

Zodra jullie een kans zien om ergens zelf een slagje uit te slaan over de rug van "vrienden" laten jullie die zeker niet liggen.

Niet alleen jullie stamleiding heeft het recht dit te weten, maar iedereen, daarbij hoort iedereen ook voor de toekomstige werelden.

Nogmaals, tai chi, geven wij aan dat wij deze gehele actie INTERN besproken hebben. Ik kan begrijpen dat jij de redenen wilt weten omdat je dit weer kan gebruiken, maar sommige dingen horen thuis binnen de "deuren" van een stam. Hierbij laten wij het, we gaan wel zien wie uiteindelijk de beste skills heeft op het spel zelf.
 

DeletedUser78369

Guest
Nogmaals, tai chi, geven wij aan dat wij deze gehele actie INTERN besproken hebben. Ik kan begrijpen dat jij de redenen wilt weten omdat je dit weer kan gebruiken, maar sommige dingen horen thuis binnen de "deuren" van een stam. Hierbij laten wij het, we gaan wel zien wie uiteindelijk de beste skills heeft op het spel zelf.

Helemaal prima, dan zal mijn lijstje in ieder geval niet veranderen, bespaart mij weer de moeite.
 

DeletedUser5071

Guest
Terroristman, richting .The Void en Puppet.


Het eerste contact was op 11.04 om 19:55.



De stab naar Puppet;
In eerste instantie ging het om een NAP tussen Terroristman en Waiting102, dat veranderde al snel in een plan om de stam overstap te maken in eerste instantie nog met .The Void.

Foto's;
https://gyazo.com/d97669d8d6ae87b892aed1fb8d0f16bf
https://gyazo.com/c52b175e7819c4df1d80da6b440d377a
https://gyazo.com/ee3c9b99a8cff31ccef26fc0f780e88c
https://gyazo.com/dc7076ca58c2f3730528a5acef3d00a8
https://gyazo.com/ff838e630eb7a8d1f28469b666837a1d
https://gyazo.com/48ef0947c0ab90f23a6cffa66fdd8617

De stab naar .The Void;
Hun tweede idee, toen het NAP niet leek te gaan werken, was de overgang maken gezamenlijk met .The Void.
Nadat .The Void hun sollicitatie verstuurd hadden bleef het contact van Terroristman uit richting .The Void.
Ook kwamen er vanuit Terroristman alleen nog maar negatieve opmerkingen over diezelfde .The Void die hij eerst graag mee zag joinen, waarna hij zijn aandacht verplaatste naar Drie Muskebiers.

Gesprekken .The Void & Terroristman
https://gyazo.com/a77e9ffce346542a04a53e5e04afc523
http://prnt.sc/exkds8

Opmerkingen Terroristman
https://gyazo.com/f18bbde36258b02e562ab4310aa523d6
https://gyazo.com/41068086db1a7b8601b7a025a4698c0d

Reactie .The Void; waarin hun toegeven ook fouten gemaakt te hebben, maar terrorist degene was die contact zocht!
https://gyazo.com/df96b9b17b8838f854f441e8b5dd3585

Persoonlijk ben ik echt 100% tegen enige vorm van stabben.
Dat New Authority dus werkelijkwaar niks doet met deze informatie die wij hem 5-dagen geleden hebben laten zien, is in mijn optiek volstrekt belachelijk.

Hopelijk kunnen jullie mijn lijstje beter begrijpen, anders maar niet, mijn lijstje zal nog wel een mooi tijdje niet veranderen :).

Thomas

Dag Thomas

Bedankt om nogmaals te proberen deze info te delen.
Nadat jullie dit aan mij lieten zien, en ik zei dat ik er mee aan de slag ging, hebben velen van Royal en Puppet dit verhaal ook al gekregen van jullie.
Bedankt om het te delen aan iedereen, ik hou namelijk van transparantie.

Weliswaar is het zeer grappig dat The Void reageert dat Terror snel van mening kan veranderen. Ze gingen namelijk eerst UIT de stam, om vervolgens te beginnen met praten met hun ex-leider (ikzelf).
Geen slecht woord over Maik, het was Jerome die deze acties deed. En ja, lachen dat hij al gehalveerd is ondertussen. Beetje zielig ook. Zeker omdat hij het meeste deel van de tijd OS had staan van mezelf en Nidal.

Dat je zegt dat ik er niets mee deed begrijp ik niet. Want je weet niet wat er intern is gebeurd.
Maar misschien moet ik even uitleggen hoe je mensen in de wereld kan helpen als er problemen zijn.
We zullen met straffen beginnen.
Wanneer je iemand straft, zal deze persoon een slecht gevoel bij je krijgen. Zeker als je straffen uitdeelt zonder eerst ook met deze persoon te praten. Zelfs een rechter luistert naar de verdediging, ook al is het bewijs overweldigend.
Wat is dan een gepaste straf. Want straffen = "proberen" het gedrag van de ander te veranderen. Maar welke straf zorgt er voor dat gedrag verandert?
Bij kleine kinderen werken straffen vaak goed. Het is een simpel gegeven: je doet iets wat niet mag, je krijgt een straf. Voor kleine kinderen moet het ook simpeler zijn. (ik werk trouwens met kleine kinderen vaak, en ik straf nooit. Gezien dit te simpel is, ga ik liever de moeilijke kant uit, en probeer ik gedragscorrigerend te zijn zonder straffen). Bij grotere kinderen of volwassenen is straffen veel complexer. Je krijgt een slechte relatie op die manier. Je krijgt een breuk, en moet meer werk steken in het herstel van deze relatie dan wat er voor de straf gebroken was.


Dan gaan we over naar wat ik dan wel doe als leider in een stam.
Ik praat, waarna ik ga praten, waarna ik eventueel met anderen ga praten, om misschien anderen met de ene te laten praten en te praten over wat ze hebben gepraat.
Daarna is het meestal zo dat plooien zijn gladgestreken en je verder kunt met een minder gebroken relatie dan na een straf.


Ik zal niet zeggen dat ik nooit straf. We zitten momenteel met een BG die zich niet aan de opgelegde regels houdt en op zijn profiel zet dat iemand een homo is. Homo zijn kan en mag niet als scheldwoord worden gebruikt. We hebben met hem proberen praten en zijn daar nog steeds mee bezig, maar wanneer de andere partij niet wilt horen wat je te zeggen hebt, is het kicken en edelen. Weg uit de groep, uitstoten. De grootste straf die er is.

Ik hoop je hiermee voldoende antwoord te hebben gegeven.
Alvast kan ik zeggen dat de meeste mensen die in mijn stammen zaten, me een goede leider vonden/vinden. Daarom kan ik met een gerust hart zeggen dat mijn aanpak werkt. Maar ik kan altijd leren. Wie niet meer kan bijleren, moet iets anders gaan doen zeg ik altijd.

Mvg
Joris
 

DeletedUser75418

Guest
Beste speler: Hier moet ik toch weer Oink-Oink zetten , met hun extra activiteit erbij. Zeker het beste laten zien tot nu toe ook te zien aan ODA natuurlijk :p (Vind het nogsteeds vies van Oops dat ze die award hebben gepakt)
Beste stam: Royal , goede spelers en een goede leiding moet goed komen.
De beste stam speler: Voor mij is dit Jacco van The Night Pharmacy , reageert altijd snel en kan ik prima mee werken ;)
Het grootste ego: Dante
Beste leider: Dante
Slechtste leider: /
Meest overschatte stam:
Meest onderschatte stam:
denk dat ~P nog wel eens in de eindstrijd zou kunnen zitten ;)
Meest overschatte speler: Greenhigh420 xD ( trouwens gefeliciteerd met jonko dag vriend!)
Meest onderschatte speler: Tai Chi kan het nog wel eens erg goed gaan doen
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Huidige stamgenoten en Oink
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Rebecca ;)
Mooiste spelers naam: The Night Pharmacy
Mooiste stam naam: Straw Hat Pirates
Het tofste topic: dit topic als mensen weer gaan plaatsen
Het domste topic: nachttopic
Favoriete forum poster: Rebecca xD
Minst favoriete forum poster: /
Dikste wannabe op het forum: /
Dikste wannabe in het spel: /
Mooiste profiel foto van spelers: Mysterious Stranger
Mooiste profiel foto van stammen: Royal
Mooiste actie van de wereld: laten we hopen dat die er nog komen

Meest belovende speler voor de toekomst:
Soaleban 100% , nieuwe spelers daar pas maar op
Meest belovende stam voor de toekomst: Royal heeft hoge verwachtingen (ikzelf ook:p )
Grootste blunder: Eigen treintjes snipen ;(
Voor wie heb je nu echt respect: Iedereen die geen pp , op AM/PA/FA na , heeft gebruikt
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Goeie tegenstanders , mijn medespelers.

Zo mijn 2e lijstje , nu jullie weer ;)


Maak misschien nog een tweede lijstje, maar er zal niet heel veel veranderd zijn.

Alsnog iedereen bedankt voor de vermeldingen :)
 

DeletedUser75418

Guest

Meest overschatte stam:
Run
Ze leken goed, maar hebben al zeer veel verloren.
Slechts enkele individuen doen het daar goed.

Meest onderschatte speler:
Coruscant
Werd door Run hard onderschat :p

Kunnen best goede spelers op het account van Coruscant zitten, ken ze verder niet, maar groot gedeelte van de overnames bestaan wel uit interns.
Stef 14(oud lid van Run) verliet wel de stam, maar was in feite ook een intern.
 
Reactiescore
767
ik zou van de week eens een lijstje maken
 

DeletedUser5071

Guest
Kunnen best goede spelers op het account van Coruscant zitten, ken ze verder niet, maar groot gedeelte van de overnames bestaan wel uit interns.
Stef 14(oud lid van Run) verliet wel de stam, maar was in feite ook een intern.

Gaat specifiek over 1 moment in de week waarin Run dacht te knallen op Puppet en compleet faalde omwille van de kunde van Coruscant. Heeft niets met algemene overnames te maken. Daarom gaat het ook over een actie.
 

DeletedUser56689

Guest
Meest onderschatte speler: Coruscant
Werd door Run hard onderschat :p

Denk dat je onderschat hoeveel dorpen Coruscant heeft geinternd (meer dan de helft).

Kunnen best goede spelers op het account van Coruscant zitten, ken ze verder niet, maar groot gedeelte van de overnames bestaan wel uit interns.
Stef 14(oud lid van Run) verliet wel de stam, maar was in feite ook een intern.

Stef heeft tamelijk hard gestabt, dorpen laten overnemen door Coruscant terwijl stam volledige vv heeft gedraaid en vrijwel alle off heeft gesloopt, daarnaast wachtwoord veranderd om co's geen kans te geven.

Conclusie
Kan me niet voorstellen dat iemand Coruscant bestempelt als goede speler, terwijl zo'n 50% van zijn punten uit fusies/interns komen, en 25% (Stef 14) uit ontzettend vuil spel.
 

DeletedUser76166

Guest
Geloof inderdaad niet dat dat zo'n toppertje is als ik het zo hoor :p
 
Bovenaan