Golden Awards

Reactiescore
206
Zo, het heeft even mogen duren, maar nu ben ik eindelijk onder mijn steen vandaan gekropen.

Ik wil via deze weg graag iedereen alsnog liefdevol bedanken voor de nominaties!
Zitten een aantal erg mooie lijsten tussen, maar ik ga deze niet allemaal opnieuw citeren.

Spoedig zal ik ook eens een wat moois opstellen
wink.gif
 

DeletedUser5071

Guest
T is mijn verjaardag. En als cadeau zie ik graag wat lijstjes hier ;)
 

DeletedUser25749

Guest
Beste speler: Deze plek blijf toch bezet door oinkoink. het top farmen en de groei om jaloers op te zijn
Beste stam: Zonder mijn eigen stam zou ik zeggen Puppet. Staat er mooi voor en geweldige leden.
De beste stam speler: Uhm even kijken ben blij met de hele stam, maar buiten de stam: Bart Boos. Helpt iedereen waar het kan.
Het grootste ego: Laatste tijd niet echt iemand tegen gekomen met een groot ego.
Beste leider: Leiding Puppet, en natuurlijk Royal :p. Puppet leiding heeft alle zaakjes goed op orde en weet waar ze mee bezig zijn.
Slechtste leider: Leiding Trains, door het RTW beleid.
Meest overschatte stam: Trains/ ~P. Trains door het RTW beleid en ~P door hun kata aanvallen.
Meest onderschatte stam: Run
Meest overschatte speler: Keffertje, of er moeten nieuwe spelers op zitten waar ik niet van weet.
Meest onderschatte speler: The Dark Salvation. :p nee nee Valheru. Die kan der wat van.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Bart Boos, TheBoneCrusher, New Authority
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Teveel mensen om op te noemen.
Mooiste spelers naam: Uhm iedereen heeft een leuke spelers naam :p
Mooiste stam naam: Royal
Het tofste topic: Rate de Speler
Het domste topic: Kaartjes omdat ze te weinig updaten
Favoriete forum poster: @Hopeful
Minst favoriete forum poster: Tai Chi
Dikste wannabe op het forum: Tai Chi door zijn praat om P omhoog te praten terwijl ze gewoon naabjes zijn :)
Dikste wannabe in het spel: De gehele stam P
Mooiste profiel foto van spelers:
90754_large

Mooiste profiel foto van stammen:
90922_large

90946_large


Mooiste actie van de wereld: Het opzetten van Royal :p

Meest belovende speler voor de toekomst: Genoeg mensen :p
Meest belovende stam voor de toekomst: Royal/Puppet en daarnaast hebben we Run ook nog dus word spannend.
Grootste blunder: Trains/Ex fusie en daarna het RTW beleid instellen.
Voor wie heb je nu echt respect: Dante en Bart boos. Dante omdat die het mij uithoud, en Bart boos door zijn aanvallen en snipjes.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Bart Boos, Insomnia
 

DeletedUser77666

Guest
Leuk lijstje :)
Alleen jammer dat je mij niet hebt genoemd bij wie het beste in jou naar boven kan halen.
Hiermee bedoel ik het farmen ;)
 

DeletedUser25749

Guest
Leuk lijstje :)
Alleen jammer dat je mij niet hebt genoemd bij wie het beste in jou naar boven kan halen.
Hiermee bedoel ik het farmen ;)

Heb je wel genoemd, je zit in royal. Maar het beste in me naar boven halen is niet farmen xD
 

DeletedUser5071

Guest
Thanx voor de awards :)
Alleen vind ik die pic van Royal niet leuk, doet me teveel denken aan King Ringo w40.
 
Reactiescore
206
10.452 miljoen jaar later..

Wat is je account binkie.

Ochja dit hebben we inderdaad ook nog..
rolleyes.gif


Ik beheer het account Ineffable. Ofja, ik probeer tegenwoordig vanaf daar vooral » Run! wat te managen.
Maar ik ga binnenkort verhuizen.
Het solo spelen is deze keer gewoonweg teleurstellend verlopen, kwam er achter dat ik vroeger toch wel een stuk meer tijd ervoor had en daarnaast zat het gewoon wat tegen, zoals o.a. mijn stats ook wel uitwijzen
redface.gif
 
Bovenaan