Golden Awards

DeletedUser77014

Guest
Maak dan gewoon geen lijstje meer aub. Je geloofwaardigheid zakt alleen maar en die was al niet groot.
Ga zelf eens een lijstje maken anders? Er zijn vrij weinig feiten momenteel om een lijstje te maken, maar vond het wel leuk om alvast een begin te maken hiermee.
 

DeletedUser37339

Guest
Ga zelf eens een lijstje maken anders? Er zijn vrij weinig feiten momenteel om een lijstje te maken, maar vond het wel leuk om alvast een begin te maken hiermee.

Ik waardeer het idee erachter zeker wel, maar als je zomaar een naam invult op basis van dingen die er niets mee te maken hebben laat dat dan volgende keer gewoon open.
Ik heb geen tijd om lijstjes te maken, jammer genoeg !
 

DeletedUser73322

Guest
Ik waardeer het idee erachter zeker wel, maar als je zomaar een naam invult op basis van dingen die er niets mee te maken hebben laat dat dan volgende keer gewoon open.
Ik heb geen tijd om lijstjes te maken, jammer genoeg !

Als je geen tijd hebt om een lijstje te maken, heb je ook geen tijd om in dit spel te steken.

Wat je dan weer wel doet, dus geen tijd hebben is dus dikke zever.
 
Reactiescore
96
Wat is dat nou weer voor vage redenering?
Omdat hij ergens anders wel tijd in kan steken zou hij ook hierin tijd kunnen steken? Als je zo blijft redeneren heb je dus altijd 24u per dag over.. Dat slaat toch nergens op! :D
 
Reactiescore
117
Jij edelt in enkele dagen 30+ barbs? Lol

Wat heeft dat er mee te maken of HIJ bb's edelt?

Ik geef hier enkel aan dat in jou stam de helft bestaat door grootaandeelhouder bij Innogames te worden. Komen jullie aan dat iemand per definitie noob is omdat ie barbs edelt xD

Als je geen tijd hebt om een lijstje te maken, heb je ook geen tijd om in dit spel te steken.

Wat je dan weer wel doet, dus geen tijd hebben is dus dikke zever.

Interresant theorie vind ik, dus ben het eens gaan relativeren.

Als je dus laat ik zeggen 2 uur vrije tijd hebt, die steek je in TW. Dan krijg je er volgens jou berekeningen ergens nog extra vrije tijd om een lijstje te maken? Want als je tijd hebt om te TWen kan je ook een lijstje maken volgens jou theorie.

Zou graag nog een uitleg krijgen over waar die tijd vandaan komt. Zou graag bewijs zien aan de hand van wetenschappelijk onderzoek!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser37339

Guest
Als je geen tijd hebt om een lijstje te maken, heb je ook geen tijd om in dit spel te steken.

Wat je dan weer wel doet, dus geen tijd hebben is dus dikke zever.

En ik die dacht dat ik het meeste al wel gezien had.. Kan je een uitleg aan je redenering geven? Die zou ik maar al te graag zien !
 
Reactiescore
2.478
Mensen zoals jij, Sjoert:x

Maar geliefd om on-topic te gaan en de huidige discussie voort te zetten in het daarvoor bedoelde topic ;)
 

DeletedUser61134

Guest
Ik ben rebels.
Mensen zoals jij, Sjoert:x

Maar geliefd om on-topic te gaan en de huidige discussie voort te zetten in het daarvoor bedoelde topic ;)

Beste Aldo: Ik nomineer onze The Minions voor het dissen van Sjoert.
Slechtste Aldo: Sorry ook hier The Minions dit is overmacht gezien je de enige Aldo bent die ik ken. :(
 

DeletedUser78123

Guest
@Babymetal Speel jij op deze wereld? Zoja, ik zou graag een lijstje van je zien. Zonee, zou ik het ook leuk vinden een volledig objectief lijstje te zien :)

Ben ik ook erg benieuwd naar, hij poste ook al een niet zo positieve comment in mijn CO speler gezocht topic, terwijl ik geen idee heb wie dit is :).
 
Bovenaan