Golden Awards

DeletedUser61174

Guest
Er om vragen terwijl je er zelf nog geen hebt gemaakt. Lmao.
 

DeletedUser

Guest
lijstjes zijn nu toch nog nutteloos. Letterlijk niemand heeft nog wat bewezen oid. Lijstjes zijn leuker voor later vind ik
 

DeletedUser76356

Guest
Ik ken de wereld nog niet goed genoeg om een fatsoenlijk lijstje te maken. Denk dat er wel degelijk anderen zijn die er een kunnen maken?
 

DeletedUser75778

Guest
De huidige omstandigheden zullen bijna enkel materiaal leveren voor lijstjes die gebaseerd zijn op speculatie. Maar dat betekent niet dat ze minder interessant zijn.
 
Reactiescore
524
Goeie lijstjes zijn ook leuk om te lezen als ze gebasseerd zijn op verwachtingen die je hebt van spelers.

De werelden zijn tegenwoordig zo snel besloten dat de kans vrij aannemelijk is dat er over een ruime maand nog maar 5 stammen zijn die enige kans gaan maken en de maand erop dat aantal nog verder is teruggebracht (hopelijk blijven het er minstens 3).

Ik begin een beetje af te waaien maar ik wil zeggen dat als je over 2 maanden pas lijstjes wil zien de wereld al erg gevorderd is:(
 

DeletedUser76356

Guest
Mijn lijstje zal toch uitgelachen worden :D Ik ken echt amper mensen
 

DeletedUser75778

Guest
Weet ik wel Diego, maar je moet wel meer dan de helft fatsoenlijk in kunnen vullen in mijn ogen ;)

Juist door een lijstje te gaan invullen ga je dingen ontdekken en de tw geschiedenis leren kennen. De reacties op jouw lijstje zullen er ook weer voor zorgen dat je juist mensen gaat leren kennen.
 

DeletedUser76356

Guest
Zucht o_Oo_O

Beste speler: Eviction, Different but same, .Psychedelic Nurse, Heaven can wait en Farmox
Beste stam: Hungry ziet er op dit moment het beste uit. Maar is zeker (nog) geen topstam.
De beste stam speler: Deze reactie gaat misschien vele vragen opleveren. Maar de beste stamspeler is in mijn ogen Fladdermous. Fladder is misschien geen beste prater, maar deze gozer zet al zijn plannen opzij om zijn stam te helpen. Ook al loopt hij een halve dag, de OS loopt.
Het grootste ego: Diego van Different but Same. Hij kan helemaal niet zo goed farmen als hij beweert xoxo
Beste leider: Is mij nog onbekend
Slechtste leider: Mr. Mime van unlimited heeft een slechte indruk achtergelaten. Heeft heel zijn stam gekickt om 2 spelers toe te laten. Dit leed alsnog tot de val van de stam. Al was het al niet zo'n beste creatie.
Meest overschatte stam: Dominion. Zitten geen/nauwelijks goede spelers in die een veelbelovende toekomst voor zich hebben
Meest onderschatte stam: Is mij nog onbekend
Meest overschatte speler: Hamitboy01
Meest onderschatte speler: Is mij nog onbekend
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Eviction, Different but same, Heaven can wait en Farmox.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Hamitboy, Squirtle the Turtle
Mooiste spelers naam: Swaghetti Yolonaise blijft goud.
Mooiste stam naam: Vind alles een beetje saai.
Het tofste topic: Golden awards lijstjes zijn heel leuk :)
Het domste topic: Nachttopic
Favoriete forum poster: Heb ik niet.
Minst favoriete forum poster: Natalie Dormer en Strange Subject zijn in mijn ogen iets teveel aanwezig. Maar heb niets tegen jullie hoor :x
Dikste wannabe op het forum: Quaere Verum
Dikste wannabe in het spel: Quaere Verum
Mooiste profiel foto van spelers: Vind die van hamitboy prachtig. Is waarschijnlijk reclame voor zijn eigen zaak of iets dergelijks. Prachtig.
Mooiste profiel foto van stammen: Dominion heeft een leuk plaatje.
Mooiste actie van de wereld: Cilvyn die Michiel de Ruyter zijn mond volledig snoerde.
Meest belovende speler voor de toekomst: Eviction, Different but same, .Psychedelic Nurse, Heaven can wait en Farmox
Meest belovende stam voor de toekomst: Moet nog komen.
Grootste blunder: Squirtle the Turtle in je stam uitnodigen.
Voor wie heb je nu echt respect: Voor alle nachters.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Diego
 

DeletedUser76081

Guest
Leuke post Quaere, alleen het is nogal een kutlijst.
 

DeletedUser

Guest
Zucht o_Oo_O

Beste speler: Eviction, Different but same, .Psychedelic Nurse, Heaven can wait en Farmox
Beste stam: Hungry ziet er op dit moment het beste uit. Maar is zeker (nog) geen topstam.
De beste stam speler: Deze reactie gaat misschien vele vragen opleveren. Maar de beste stamspeler is in mijn ogen Fladdermous. Fladder is misschien geen beste prater, maar deze gozer zet al zijn plannen opzij om zijn stam te helpen. Ook al loopt hij een halve dag, de OS loopt.
Het grootste ego: Diego van Different but Same. Hij kan helemaal niet zo goed farmen als hij beweert xoxo
Beste leider: Is mij nog onbekend
Slechtste leider: Mr. Mime van unlimited heeft een slechte indruk achtergelaten. Heeft heel zijn stam gekickt om 2 spelers toe te laten. Dit leed alsnog tot de val van de stam. Al was het al niet zo'n beste creatie.
Meest overschatte stam: Dominion. Zitten geen/nauwelijks goede spelers in die een veelbelovende toekomst voor zich hebben
Meest onderschatte stam: Is mij nog onbekend
Meest overschatte speler: Hamitboy01
Meest onderschatte speler: Is mij nog onbekend
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Eviction, Different but same, Heaven can wait en Farmox.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Hamitboy, Squirtle the Turtle
Mooiste spelers naam: Swaghetti Yolonaise blijft goud.
Mooiste stam naam: Vind alles een beetje saai.
Het tofste topic: Golden awards lijstjes zijn heel leuk :)
Het domste topic: Nachttopic
Favoriete forum poster: Heb ik niet.
Minst favoriete forum poster: Natalie Dormer en Strange Subject zijn in mijn ogen iets teveel aanwezig. Maar heb niets tegen jullie hoor :x
Dikste wannabe op het forum: Quaere Verum
Dikste wannabe in het spel: Quaere Verum
Mooiste profiel foto van spelers: Vind die van hamitboy prachtig. Is waarschijnlijk reclame voor zijn eigen zaak of iets dergelijks. Prachtig.
Mooiste profiel foto van stammen: Dominion heeft een leuk plaatje.
Mooiste actie van de wereld: Cilvyn die Michiel de Ruyter zijn mond volledig snoerde.
Meest belovende speler voor de toekomst: Eviction, Different but same, .Psychedelic Nurse, Heaven can wait en Farmox
Meest belovende stam voor de toekomst: Moet nog komen.
Grootste blunder: Squirtle the Turtle in je stam uitnodigen.
Voor wie heb je nu echt respect: Voor alle nachters.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Diego

Mercyyyy
 

DeletedUser77351

Guest
Zucht o_Oo_O
Beste stam: Hungry ziet er op dit moment het beste uit. Maar is zeker (nog) geen topstam.
Mooiste spelers naam: Swaghetti Yolonaise blijft goud.
Grootste blunder: Squirtle the Turtle in je stam uitnodigen.

Love :rolleyes:
 
Bovenaan