Golden Awards

DeletedUser76153

Guest
Is wel tijd voor de lijstjes, niet? ^^


Beste speler:
Beste stam:
De beste stam speler:
Het grootste ego:
Beste leider:
Slechtste leider:
Meest overschatte stam:
Meest onderschatte stam:
Meest overschatte speler:
Meest onderschatte speler:
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Mooiste spelers naam:
Mooiste stam naam:
Het tofste topic:
Het domste topic:
Favoriete forum poster:
Minst favoriete forum poster:
Dikste wannabe op het forum:
Dikste wannabe in het spel:
Mooiste profiel foto van spelers:
Mooiste profiel foto van stammen:
Mooiste actie van de wereld:
Meest belovende speler voor de toekomst:
Meest belovende stam voor de toekomst:
Grootste blunder:
Voor wie heb je nu echt respect:
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
 

DeletedUser76153

Guest
Beste speler: Het is nog niet echt duidelijk voor me. Daarom ga ik enkele mensen benoemen waarvan ik hoge verwachtingen heb; Mirage, Heaven can Wait, .Psychedelic Nurse, Eviction
Kijkende naar farmstats, maar ook de spelers die erop zitten hebben ervoor gezorgd dat ik een hoge indruk heb. We zullen zien hoe het uitdraait in de toekomst.
Beste stam: Om over een beste stam te spreken, zitten we denk ik in een te vroeg stage. We kunnen wel spreken over een verzameling goed spelers, waarvan de stam potentieel heeft om een stabiele en goede stam te worden. Het beste voorbeeld hiervan is Hungry; zitten ervaren spelers in, spelers die meefarmen, ongeacht PP gebruik. 1 kleine opmerking is dat het misschien wel krap kan worden aan het huidig cluster te zien. Ach, jullie verzinnen er wel iets op.
De beste stam speler: Aangezien ik nagenoeg geen serieuze stam heb/had, kan ik hier nog geen antwoord op geven.
Het grootste ego: Die kerel van Quaere Verum ^^
Beste leider: Ik heb enkele gesprekken gehad met JustInWebs en hij lijkt wel te weten wat te doen.
Slechtste leider: /
Meest overschatte stam: Minion, dit is gewoon je basic massastam met de abusers aan de top. Ik heb geen hoge verwachtingen van deze stam afgaande op voorgaande stats en de huidige activiteit van de spelers.
Meest onderschatte stam: /
Meest overschatte speler: Urbi et Orbi, Hamitboy1 en fladdermous, bij Urbi et Orbi heb ik lange tijd in zijn stam gezeten op een andere wereld. Zeer inactief en zonder de PP stond hij nooit nog maar dicht bij de top. Die andere twee zijn wel duidelijk.
Meest onderschatte speler: Mirage en Heaven Can Wait; zijn beiden rimspelers maar ik verwacht ze snel genoeg in de top 25 vanwege de teams die erop spelen.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Farmox, .Psychedelic Nurse, DDelete, Mirage, Heaven Can Wait
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Ik sta open om met iedereen die inzet en activiteit toont, in een stam te zitten.
Mooiste spelers naam: Heaven Can Wait
Mooiste stam naam: Meddelin Cartel
Het tofste topic: Vind alles wel leuk :)
Het domste topic: /
Favoriete forum poster:
Farmox, Quaere Verum, Say What?
Minst favoriete forum poster: Die kabouterplop en Boregore.
Dikste wannabe op het forum: Boregore
Dikste wannabe in het spel: Fladdermous
Mooiste profiel foto van spelers:
82661_large

Mooiste profiel foto van stammen:
84445_large

Mooiste actie van de wereld:
Adriaanw die zen dorpje van 8 k naar 1 k brengt omdat hij edelclears krijgt.
Meest belovende speler voor de toekomst: Mirage
Meest belovende stam voor de toekomst: Hungry
Grootste blunder: /
Voor wie heb je nu echt respect: Degene die elke nacht meefarmen :)
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Mijn co's en spelers uit Extra.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
94
Ben benieuwd naar Mirage en Heaven Can Wait, lijkt me dat die twee wel een leuk plan zullen treffen voor samenwerking.
 
Reactiescore
94
Beste speler: Het is nog niet echt duidelijk voor me. Daarom ga ik enkele mensen benoemen waarvan ik hoge verwachtingen heb; Mirage, Heaven can Wait, .Psychedelic Nurse, Eviction
Kijkende naar farmstats, maar ook de spelers die erop zitten hebben ervoor gezorgd dat ik een hoge indruk heb. We zullen zien hoe het uitdraait in de toekomst.
Meest onderschatte speler: Mirage en Heaven Can Wait; zijn beiden rimspelers maar ik verwacht ze snel genoeg in de top 25 vanwege de teams die erop spelen.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Farmox, .Psychedelic Nurse, DDelete, Mirage, Heaven Can Wait
Meest belovende speler voor de toekomst: Mirage
Damn, dit is wel uit het niks zeg haha
Thanks man!

@Natalie Dormer
Ben ik ook wel benieuwd naar ^^
Zal heaven eens aanspreken
 
Bovenaan