Golden Awards

DeletedUser78126

Guest
De beste stam speler:
Hierbij vind ik het ook lastig om iemand uit te kiezen, aangezien ik lang niet overal zicht op heb. Daarom ga ik proberen om uit zowel ANB als Finity de beste stam speler te kiezen.
ANB - Calamity: Dit omdat ik, afgaande op het AF, weet dat deze mensen veel VV's draaien voor hun stamgenoten. Daarnaast zijn ze ook helemaal niet te beroerd om hun clears te donderen. Of ze dat nu mede uit persoonlijk gewin, ODA, doen maakt me niet zoveel uit. Ze doneren het toch maar wel ff.
Finity - Schoppenaas: Waarom schoppenaas? Deze jongens zetten zich op vergelijkbare wijze (tav Calamity) in voor hun stam. Niet te beroerd om VV's te draaien en ook niet te beroerd om hun clears te doneren. Plus het feit dat ze hun stamleiding bijstaan door die het nodige werk uit handen te nemen. Mensen waar je van op aan kunt!


Die schoppenaas klinkt echt als een top gozer zeg.
 

DeletedUser61161

Guest
Met kaarten moet je ook altijd de schoppenaas bewaren, die red je altijd.
 
Reactiescore
96
Die schoppenaas klinkt echt als een top gozer zeg.

Much love for Ace of Spades!
love-me-07_1024x1024.jpg
 

DeletedUser73147

Guest
Jannes is altijd al van een hoog niveau geweest!
Je te vaak laten fappen waardoor de eikel te leeg is, heeft ie ervaring mee.
 

DeletedUser77014

Guest
Beste speler:
Wat mij betreft geen enkele speler. Deze wereld bestaat voornamelijk uit fuseringen, internen & rekruteren. Wanneer er pas een eindstrijd is kan er duidelijk gemaakt worden wie de beste speler is. Al moet ik toegeven dat deze wereld ontzettend saai verloopt dan andere werelden door al die rekruteringen, bondgenootschappen en dergelijke dingen.

Beste stam:
Momenteel zoals ik hierboven al aanhaalde: te veel rekruteringen en fusie’s. Er zijn tot heden nog amper fatsoenlijke massa’s geweest, al heeft ANB wel de eerste stap gezet hierin. Een paar ‘kleine’ foutjes verbeteren voor de volgende keer en er kan bewezen worden wie de beste stam is.

Al vergeet ik nu bijna de stammen TOC, .S & Blank die ook nog in de top 5 staan. Het zal mij benieuwen of deze stammen zullen worden weggespeeld door massa’s. (Als we ervan uit gaat dat ANB & Finity de 2 grootste stammen blijven)

De beste stam speler:
Joachim, Dion, Hannes & Rise of Redemption. 4 Top spelers die zich altijd inzetten voor de stam en er alles aan doen om de stam draaiende te houden!

Beste leider:
Kenneth, Danny, Jannick, Mirage, Thorsten, Squirtle, wie is uit Finity eigenlijk geen leiding?

Slechtste leider:
Initium heeft het zeer slecht gedaan toen hij nog leider was en toen het oude team er nog op zat.

Meest overschatte stam:
Finity, alleen maar gezaag krijg je met die stam over afspraken om uiteindelijk op dezelfde afspraak te komen. :confused: Verder hebben ze momenteel alleen naar maar verdedigend als stam wat verricht, maar niets op het aanvallend gebied en betwijfel of er nog iets gaat gebeuren vanuit die stam.

Meest onderschatte stam:
ANB natuurlijk. Onze eerste massa was van matige kwaliteit, maar als nog boeken we winst. :cool:

Meest overschatte speler:
Don Marco

Meest onderschatte speler:
La Cosa Nostra., aanvallen zowel verdedigend nog nooit wat verricht, geen idee of er nog wel leven is op dat account? Amiralmoeminin, namechange gedaan? Volgens mij hoor je hier ook vrij weinig van. :p

Met wie zou je zeker graag in een stam zitten:
Melvin, in ieder geval op 1 account en niet als leiding, ja toch? :rolleyes:

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Jannick, het was 1 keer leuk om met je samen te spelen op Wereld 49, maar daar blijft het ook bij.

Mooiste spelers naam:
La Cosa Nostra.

Mooiste stam naam:
Silentium.

Het tofste topic:
Golden Awards & Top-stammen natuurlijk :p

Het domste topic:
Ieder ander zinloos en nutteloos topic met alleen maar spam

Favoriete forum poster:
Joachim, David & Inge. In ieder geval in iedere post goed onderbouwde argumenten met wat ze duidelijk willen maken. :cool:

Minst favoriete forum poster:
Rebecca

Mooiste profiel foto van spelers:
90244_large


93813_large


Mooiste profiel foto van stammen:
87505_large

Omdat er geen andere fatsoenlijke plaatjes zijn van de grootste stammen.

Mooiste actie van de wereld:
Momenteel nog geen enkele actie. En omdat de eindstrijd eigenlijk al in zicht is verwacht wel veel goede acties de komende maand. Bijvoorbeeld de val van Finity. En waarop ik dat baseer: ANB wilt de wereld winnen en gaat de wereld winnen. :eek:

Meest belovende speler voor de toekomst:
Woepsie Poepsie, een speler met een waardeloos cluster in combinatie met een groot front. Is er iets dat hem te gek en te veel wordt en niet aankan?

Meest belovende stam voor de toekomst:
ANB & Finity. Beiden stammen zijn ongeveer even groot, hebben evenveel ruimte in bezit in de RIM en moeten nog evenveel overnemen.

Grootste blunder:
Deblock007 een front account geven. Er werd niets aan het cluster gedoen na de beëindiging van de bondgenootschap tussen ANB & Finity. Dus waarom zou je hun een cruciaal front geven als er dagelijks een actieve VV nodig is omdat de huidige spelers niet kunnen taggen?

Voor wie heb je nu echt respect:
Natalie van je-rex-8

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Mijn team van Beyond. :engel:

Mooiste profiel foto van spelers:
Verder wat ook nog een leuke GIF is: :D

89576_large
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser61134

Guest
Dylan niet zo flauw!
Je weet zelf ook dat mensen de waarheid toch alleen maar vermijden.

Spamposts en provocatie brengen ten minste een discussie op gang ipv ontwijkend gedrag.
 
Reactiescore
656
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Jannick, het was 1 keer leuk om met je samen te spelen op Wereld 49, maar daar blijft het ook bij.

Deze keer ga je niet van een weggespeeld account naar een gratis wereldwinst Dylan <3.
Deze keer blijft het bij weggespeeld en kijken naar hoe Finity de easy wereldwinst pakt.

Meest onderschatte stam:
ANB natuurlijk. Onze eerste massa was van matige kwaliteit, maar als nog boeken we winst. :cool:
Hahaha, de nummer 1 stam van de wereld is onderschat?
Zegt genoeg over je vertrouwen als stam gok ik dat je jezelf profileert als een onderschatte stam.

Voor de rest is het meer een troll lijst in plaats van een serieuze lijst, dus wel tekenend voor ANB in het geheel lijkt me ;).
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser78131

Guest
Ik dacht dat dylan praktisch op elke wereld commentaat leverde op lijstjes die enigszins tunnelde opbepaalde stammen, lijstjes met slechte onderbouwingen en lijstjes die eigen stammen durven op te hemelen zonder degelijk argumentatie.
Moet eerlijk zeggen dat het stuk stront dat zojuist bij jou vandaan het aardoppervlak heeft mogen raken alle negatieve bovengenoemde eigenschappen perfect representeerd dylan! Chapeau!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77014

Guest
Als we even de stats erbij pakken van Wereld 49:
0b9de6f440057ec87cc00f7122d81a93.png

Matige overnames en matig cluster, ging direct na het verlies van een paar dorpen op delete en ik durf te menen dat er toen contact werd gezocht met UI om erin te komen.

Hier op W53 hetzelfde geval. Er vinden een paar overnames plaats met Finity en vlak daarna stap je over. Verder zie ik dat 1/4 van je overnames interns zijn en in combinatie met een lage ODA score wordt dat wel bevestigt. En het edelen van BB's vind ik zeker wel een minpuntje, zeker als ze 3.000 punten of minder zijn.

9d792b5df275b95690f399d81ed29701.png
88c6154a2485abcb2941ea1ed44a6301.png
 

DeletedUser61134

Guest
Zal ik je wat vertellen Dylan, wij zijn de enige die bbs edelen raar vinden ofzo.
Had al een post gemaakt met de vraag waarom Finity 70 barbaren onder 3k edelt per maand :p
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Met wie zou je zeker graag in een stam zitten:
Melvin, in ieder geval op 1 account en niet als leiding, ja toch? :rolleyes:

Gaan we doen!

Maar beste Dhylan even wat anders he, je denkt toch niet serieus dat ik hier ben komen spelen om van een stam te verliezen met de naam ANB? Waar staat het überhaupt voor? Adams Nieuwe Boxershort? Autistische Neushoorn Boerderij? Anti Neger Bijeenkomst?
 
Bovenaan