Golden awards

DeletedUser69389

Guest
[QUOTE="Qoboqob., post: 6133605, member: 72576"
Mooiste actie van de wereld:
Ook nog de omslag van Martijn richting Captain Blue. Als speler op Mymummm ons cf'en terwijl we een nap hadden uit respect voor de prive situatie van Kefkut, dus wij eisen die cf terug. Martijn houdt de poot stijf en wil niks geven. Daarna skypet Twan hem en zegt hij dat hij op Blue speelt. Martijn meteen op z'n knieën en het dorp afstaan lol.
.[/QUOTE]

Mwa vooral omdat mij niets was medegedeeld over die nap door Kefkut. Dus dan is het logisch dat je het niet direct doet.
 

DeletedUser74404

Guest
Beste stam: Normaal gezien zou ik hier Gentle zeggen, maar omdat ze toch een eindje achterstaan op de top 3, ga ik toch voor DS. Je hoort niet veel van deze stam, maar ze doen daar goed hun ding in het verre oosten.

DS als beste stam?
 

DeletedUser76181

Guest
DS als beste stam?
Als ik één stam van de top 3 zou pakken, dan denk ik toch eerder DS. Zooi en R2W hebben zich naar mijn mening wat verlaagd door de gekende redenen. Dus ik verwacht eigenlijk nog wel wat van DS
 

DeletedUser76972

Guest
Heb laatst een gesprek mogen voeren met de nieuwe leidster, Annika. Dat raad ik iedereen af, valt niet mee te praten.
Het was dan ook gwn ronduit belachelijk dat je dorpen van mymumm durfde op te eisen.
 

DeletedUser63354

Guest
Het was dan ook gwn ronduit belachelijk dat je dorpen van mymumm durfde op te eisen.

Het is dan ook belachelijk dat jullie het onderwerp van het gesprek nog steeds niet begrijpen. Jullie draaien constant om het onderwerp heen waar het wél om ging. Dufus kwam zelf met allerlei irrelevante punten.
 

DeletedUser76972

Guest
Dus jullie hebben ons niet gevraagd die dorpen voor niks af te staan?
 

DeletedUser72576

Guest
Deze pms zijn van ergens midden in het gesprek. Berichten hiervoor en hierna zijn niet belangrijk voor het punt dat ik wil maken (mocht je het echt willen weten, spreek captain blue even ig aan).
Dr. Dufus 30.04.17 20:06
Wij doen niet mee aan de wereldafspraken.
Wij maken per stam afspraken.
Als we door spelers/stammen katas hebben mogen ontvangen zijn we niet schuw om dit ook met katas te beantwoorden.

In de hoop je hiermee voldoende te hebben geinformeerd,
Annika

Captain Blue 30.04.17 20:15
Van Laststark hebben jullie nooit kata's mogen ontvangen. Van shakedown heb ik enkel doorgekregen dat hij kata's gebruikt om op te schieten met de rim veilig te stellen en omdat hij pro-kata's is, omdat hij het leuk vindt.

Waarom R2W dus kata's stuurt naar Laststark is me een raadsel. Ik ben niet voldoende geïnformeerd en ik zou graag meer willen horen over jullie katabeleid.

Houden jullie als stam geen morele regels aan? Pas kata'en als er gekata'd wordt en niet cf'en etc etc? Daar heb je geen afspraak voor nodig ;)

Jorn

Dr. Dufus 30.04.17 20:17
Niet CFen?
Over welke CFs spreek je? De CFs die jullie van SW pakken?

Captain Blue 30.04.17 20:24
Volgens mij verwar je de realiteit met mijn puur hypothetische vragen naar jullie speelstijl. Ik vraag of jullie morele regels aanhouden, zoals de genoemde voorbeelden.

overigens zijn er een half uur geleden nog 3 cf's gepakt door snake van mymumm dus het gebeurt in dat geval van twee kanten ;)

Jorn

Dr. Dufus 30.04.17 20:32
Dat zijn geen CFs.
Dat zijn dorpen van onze stam. Als jullie slechts enkele dorpen veroveren en niet alle is het alsnog niet de bedoeling dat jullie de rest als cadeau mogen ontvangen.

Dr. Dufus 30.04.17 20:33
Zou wel makkelijk spelen zijn als je maar 3/4 ofzo hoeft te veroveren en de rest van de dorpen krijg je dan toegesproken. Leer eens strijden ipv discussieren hoe je cadeautjes kunt krijgen!

Captain Blue 30.04.17 20:56
Wil je weer teruggaan naar het punt over speelstijl waarover ik dit gesprek begon? Ik zou graag met je verder praten over die cf's maar liever niet nu, aangezien ik eerst dit onderwerp wil behandelen.

Jorn

Ik denk dat er iets mis is gegaan in wat Annika naar de stam gecommuniceerd heeft. Wij hebben op geen enkel moment cf's van Mymumm opgeëist. Ik praat over morele regels en daar noem ik voorbeelden bij. Vervolgens gaat Dufus over cf's praten, zonder dat ik het daar over wil hebben.

@0v3rl0rd heb je enig bewijs dat wij die cf's opeisen? Dat doen wij dus duidelijk niet.
 

DeletedUser76972

Guest
Wat ik begrepen had was dat er getracht werd de dorpen van mymumm te bestempelde als CF's en dus afgestaan moesten worden.
Maar dat laatste had ik zonder het lezen van de PM's dus onjuist geïnterpreteerd.

Dat terzijde stond Annika in die discussie wel gwn in haar gelijk.
Waarom zou je het interne van oude stamdorpen aanhalen als bewijs van immoreel gedrag? Wij hebben meer recht op die dorpen dan jullie.

Daarnaast heeft Laststark miss zelf niet gekata't, maar heb ik hem ook niet gehoord in de maanden dat zijn stamgenoten ons met kata's bestookte en wij dit tot laatst toe niet terug deden.
Capture.png

Was Annika zo bedreigend voor je in haar antwoorden dat je je genoodzaakt voelde haar maar zwart te praten hier?
 

Deleted User - 487776907

Guest
Wat een gekakel maar geen eieren te zien.

Het gaat niet om CF's specifiek. Blijf daar niet op doorhaken. Het gaat om het immorele speelgedrag van R2W. Moeilijk hè begrijpend lezen?
 

DeletedUser72576

Guest
Wat ik begrepen had was dat er getracht werd de dorpen van mymumm te bestempelde als CF's en dus afgestaan moesten worden.
Maar dat laatste had ik zonder het lezen van de PM's dus onjuist geïnterpreteerd.

Dat terzijde stond Annika in die discussie wel gwn in haar gelijk.
Waarom zou je het interne van oude stamdorpen aanhalen als bewijs van immoreel gedrag? Wij hebben meer recht op die dorpen dan jullie.

Daarnaast heeft Laststark miss zelf niet gekata't, maar heb ik hem ook niet gehoord in de maanden dat zijn stamgenoten ons met kata's bestookte en wij dit tot laatst toe niet terug deden.
Capture.png

Was Annika zo bedreigend voor je in haar antwoorden dat je je genoodzaakt voelde haar maar zwart te praten hier?

Als je kijkt naar de dorpen die mymumm had bij ons, zijn dat inderdaad cf's. Maar die zijn zo ontstaan doordat wij eromheen hebben geëdeld (konden ze niet pakken door hoge stacks). Je hoort ons er dan ook totaal niet over zeuren dat jullie die af moeten staan. Sterker nog, wij hadden het niet eens over de cf's van mymumm die inmiddels van snake en doppler zijn. Ik gebruikte gewoon cf'en als algemeen voorbeeld.

Ik ben bang dat je last hebt van dezelfde manier van selectief lezen als je stamleidster dat heeft. Er was namelijk helemaal geen discussie. Heb je het pm gesprek dat ik hierboven deelde wel gelezen? Ik heb nergens aangehaald dat het internen van oude stamdorpen bewijs is van immoreel gedrag. Ik heb nergens beweerd dat wij meer recht hebben op die dorpen dan jullie. Wil je misschien die pm nog eens teruglezen? Ik geef aan dat ik best bereid ben te discussiëren over de cf's van oa the punisher bij jullie en van snake bij ons, maar dat ik het liefst over het eerste onderwerp wil praten. Ik ga dan ook terug naar het onderwerp, maar Annika gaat helaas door over de cf's. Daar kan ik niks aan doen en dat onderwerp heb ik dan ook genegeerd.

Toen een stamgenoot van Laststark kata's verstuurd heeft, heb je hem niet horen klagen. Echter, je hoort hem nu ook niet klagen. Ik ben degene die ernaar informeert (iets wat ik niet direct als klagen zou bestempelen). Ik vraag me af hoe een stam als R2W zichzelf wil profileren en of het bekend wil staan als kata'ers. Dat er geen gesprek valt te voeren met Dufus had ik ook niet kunnen voorzien.

Annika was totaal geen bedreiging voor mij, ik snap ook niet waar je het vandaan haalt. Daarnaast is "zwart praten" deels waarvoor dit forum bedoeld is. Misschien dat je het niet weet, maar in een lijstje van Golden Awards geef je je mening weer. Als er gevraagd wordt wie de slechtste leiding is, dan geef ik aan wie dat in mijn optiek is. Onder andere Annika dus.
 

DeletedUser74358

Guest
Wat een gekakel maar geen eieren te zien.

Het gaat niet om CF's specifiek. Blijf daar niet op doorhaken. Het gaat om het immorele speelgedrag van R2W. Moeilijk hè begrijpend lezen?

Misschien zitten ze in die bepaalde periode, t zijn tenslotte allebei dames ;)
 

DeletedUser76972

Guest
Wat een gekakel maar geen eieren te zien.

Het gaat niet om CF's specifiek. Blijf daar niet op doorhaken. Het gaat om het immorele speelgedrag van R2W. Moeilijk hè begrijpend lezen?

En als voorbeeld van het immorele speelgedrag kaarten jullie CF's en Kata gebruik aan, dus zo onlogisch is het niet als ik daarop reageer..

Als je kijkt naar de dorpen die mymumm had bij ons, zijn dat inderdaad cf's. Maar die zijn zo ontstaan doordat wij eromheen hebben geëdeld (konden ze niet pakken door hoge stacks). Je hoort ons er dan ook totaal niet over zeuren dat jullie die af moeten staan. Sterker nog, wij hadden het niet eens over de cf's van mymumm die inmiddels van snake en doppler zijn. Ik gebruikte gewoon cf'en als algemeen voorbeeld.

Wanneer je het bedoelde als algemene voorbeelden en niet direct toepasbaar op R2W maakt dat het al anders, maar wanneer je dat zo brengt wordt dat natuurlijk niet zo opgevat :)

Wil je misschien die pm nog eens teruglezen? Ik geef aan dat ik best bereid ben te discussiëren over de cf's van oa the punisher bij jullie en van snake bij ons, maar dat ik het liefst over het eerste onderwerp wil praten. Ik ga dan ook terug naar het onderwerp, maar Annika gaat helaas door over de cf's. Daar kan ik niks aan doen en dat onderwerp heb ik dan ook genegeerd.
Kijk, je begint dat gesprek met de vraag over het katabeleid van R2W en gaat dan verder over de kata's die op SW zijn ingezet en je stelt de vraag of we in R2W morele regels toepassen.

Dan wek je een illusie dat je contact opneemt om bekritiserende redenen. Je bent vervolgens nergens begonnen over CF's van oa the punisher, nee het enige wat je daarover zegt is: "Ik zou graag met je verder praten over die cf's maar liever niet nu, aangezien ik eerst dit onderwerp wil behandelen." En dat zeg je na het stuk over de dorpen Mymumm.

Wanneer je daar oprecht iets over wilde bespreken en iets over wilde bereiken was dit niet bepaald de manier om het te brengen.
 

DeletedUser78312

Guest
Daarnaast heeft Laststark miss zelf niet gekata't, maar heb ik hem ook niet gehoord in de maanden dat zijn stamgenoten ons met kata's bestookte en wij dit tot laatst toe niet terug deden.

Je bent duidelijk niet op de hoogte van de gang van zaken.

Maanden geleden hebben inderdaad Warface en Don Pablo op doppler effect met Kata's gespeeld uit eigen keus. Wat je zegt dat jullie / R2W dit niet terug deed klopt niet. Doppler effect heeft wel degelijk terug gespeeld met Kata's.

Wees er eerst zeker van voordat je het op het AF gooit.:eek:

Verder ben ik ook wel benieuwd naar het Kata beleid van R2W. Ik heb nog nooit een kata die kant op gestuurd.
 

DeletedUser71210

Guest
Kata's stinken gewoon en kosten onnodige boerderij ruimte. In de brand dr met
 

DeletedUser63354

Guest
Het stukje over Mymumm was doorgestreept (en totaal geen verwijt). Lees die pm nu eens terug en enkel naar de antwoorden van Captain, dan snap je dat ons onderwerp iets totaal anders was. Dat is ook meerdere keren gezegd.

Dit heeft niet eens iets te maken met begrijpend lezen, maar gewoon met lezen zelf. Kom aan.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Het stukje over Mymumm was doorgestreept (en totaal geen verwijt). Lees die pm nu eens terug en enkel naar de antwoorden van Captain, dan snap je dat ons onderwerp iets totaal anders was. Dat is ook meerdere keren gezegd.

Dit heeft niet eens iets te maken met begrijpend lezen, maar gewoon met lezen zelf. Kom aan.

Maak jij eens een lijstje. Geloof dat ik nog nooit een lijstje van jou heb gezien?
 
Bovenaan