Golden awards

Reactiescore
1.892
Ween ween ween ween.... XD
ik ga geen moeite doen als het is om apen zoals jou tevreden te stellen. Jouw bijdrage is ook onder 0. Probeer eens iets bij te dragen voordat je jezelf belangrijk probeert te voelen door anderen neer te praten met inhoudsloze mooipraat.

Het enige dat jij kan doen is zinloze inhoud verbloemen zodat het lijkt alsof het nuttig was. Dat jij mijn splinter nog kan zien tussen al die balken in je oog.Niet moeilijk dat je blind bent hha
Je vocabulaire is niet erg uitgebreid merk ik, jammer. Hoezo moet ik iets bijdragen om jou op je plek te mogen zetten? (Verder voel ik me helemaal niet belangrijk hoor). Waarop baseer jij trouwens dat ik 0 bijdraag? Ben benieuwd naar je uitleg.

Zinloze inhoud? Ik zie niet in hoe dit zinloos kan zijn, ook even nader toelichten svp. Daarnaast is het niet enkel het 'lijken' dat het nuttig is hoor. Anders deelden niet zoveel mensen mijn -al uitgesproken- mening.
 

DeletedUser77250

Guest
Ik had het btw aan de stam laten weten. Elke massa ging er wel iets fout op de momenten dat ik er niet was.
Deffen? Aanvallen? ... Ik had al meerdere keren laten weten dat ik het beu was, en toen x4 zei te stoppen was dat de doorslag.
Als co van sam zou jij net het beste op de hoogte moeten zijn.

btw eigen fout? aanvallen neit willen dodgen? Ik ga niet thuis blijven omdat er toevallig (toch) niemand is. Zeker niet als de massa op zich al duidelijk weinig kans van slagen had. en nog minder als ze al vanaf de 3e verzending omzeep is.

het helpt btw dat ik verplicht ben skype te updaten (wat niet eens lukt) voor ik kan inloggen.
Zonder skype kan je swso niet spelen, dus dan kan je makkelijk stoppen.

Misschien moet je wel deze retorische vraag aan je eigen stellen : 'Ligt het niet aan mij dat alles mislukt op deze wereld?'.
Maar goed ik ga even na vragen aan Duckje hoe het komt dat je enkel tw kan spelen als je skype update.
 
Reactiescore
767
Ik had het btw aan de stam laten weten. Elke massa ging er wel iets fout op de momenten dat ik er niet was.
Deffen? Aanvallen? ... Ik had al meerdere keren laten weten dat ik het beu was, en toen x4 zei te stoppen was dat de doorslag.
Als co van sam zou jij net het beste op de hoogte moeten zijn.

btw eigen fout? aanvallen neit willen dodgen? Ik ga niet thuis blijven omdat er toevallig (toch) niemand is. Zeker niet als de massa op zich al duidelijk weinig kans van slagen had. en nog minder als ze al vanaf de 3e verzending omzeep is.

het helpt btw dat ik verplicht ben skype te updaten (wat niet eens lukt) voor ik kan inloggen.
Zonder skype kan je swso niet spelen, dus dan kan je makkelijk stoppen.

Weet je het staat me geen eens versteld dat je alles op de stam schuift;) zegt meer over jou dan over x4 en matthew die nu wel degelijk tijd in het account steken ;),maar ja ik had het kunnen weten via stamgenoten zoals je zegt, maar je had ook wel zo netjes kunnen zeggen ik stop in plaats van hier een grote bek te trekken? tegen mensen die niet runnen bij een tegenslag:rolleyes:.

je zou bepaalde aanvallen dodgen wat maybe 5 sec kost omdat x4 en matthew weg waren vervolgens run je hem omdat ?
zoals @Hand of Aces als zegt grow up.
 

DeletedUser76151

Guest
Beste aanvaller: Lastig te zeggen. Er zijn nog niet bepaald veel succesvolle offensieven uitgevoerd deze wereld. Een reden hiervoor zou de uitkijktoren kunnen zien die het deffen aanzienlijk eenvoudiger maakt. Anderzijds kan je ook stellen dat aanvallers hierdoor creatiever moeten zijn en wellicht wat onvoorspelbaarder. Tot op heden heb ik dat echter nog niet (of nauwelijks) zien gebeuren. De aanval op Mymumm was krachtig en aanvallend goed samengesteld, maar er werden 0 dorpen gepakt dus de massa was absoluut niet succesvol. Dan kijk je toch al snel naar de massa gevolgd door een blitz op bagagedrager een aantal weken geleden. Dat was misschien tot op heden dan toch de meeste succesvolle aanval waar ongeveer 30 dorpen werden gepakt. Ondanks dat er veel hulp van stamgenoten en Zooi was moet ik hier dan op basis van prestaties deze wereld Signore en Alone nomineren. Wel verwacht ik nog heel veel van Exorsus waar onder andere top aanvallers spelen zoals Bjarne, Thomas en Tuur.

Beste verdediger:
Na afgelopen massa lijkt het me niet lastig om deze in te vullen. Er liepen op een gegeven moment 300-350 edels en 400 clears op een account van 1.5m punten en 200 graden front. Laurens heeft uitstekend defwerk geleverd en ik vind het ontzettend knap hoe hij de massa heeft weten af te stoppen met 0 dorpen verlies. Ik denk dat maar een handje vol mensen op W52 dit hem hadden kunnen nadoen. Natuurlijk had laurens ontzettend veel stamdef, en natuurlijk helpt de uitkijktoren aanzienlijk tijdens het deffen, maar de voorbereiding en de gemaakte keuzes waren uitstekend. Er is af en toe wel erg duur gedefft, maar ik ga er vanuit dat dat stamdef was en gezien plop voldoende heeft lijkt het me geen probleem.

Beste stam: In mijn optiek is Gentle op het moment de beste stam ondanks de relatief kleine omvang van de stam. Als ik deze stam vergelijk met de overige stammen in de top 6 zie je dat het de meest stabiele stam oogt met een erg sterke leiding en goed beleid. Als je het beleid vergelijkt met een beleid van bijvoorbeeld plop, die liever de rim recruit dan er daadwerkelijk voor te strijden zie je toch een duidelijk verschil in koers. Ook een stam dat werd gezien als een mogelijke underdog (AOD) bleek toch niet stabiel genoeg en bleek de druk van Plop niet aan te kunnen waardoor sommige spelers de 'easy way out' kozen door de vijand te joinen, iets wat ik Gentle spelers niet zie doen.

De beste stam speler: Hier kan ik enkel alleen oordelen over spelers binnen mijn eigen stam omdat ik simpelweg niet over voldoende kennis beschik om te oordelen over andere stammen. Binnen Gentle zou ik daarom Jeroen (Hand of Aces) nomineren, maar ook Thomas die zich keurig inzet voor de stam dmv vv's en betrokkenheid in het plannen van massa's. Ook Jona (Dream Team) staat regelmatig te popelen om een vv te draaien :)

Het grootste ego: Ondanks dat hij de afgelopen week zijn ego bewezen heeft blijft het een beetje een gewoonte om Laurens hier neer te zetten. Als ik echter iets verder ga kijken zou ik hier ook prima Matthew (White puppy) kunnen nomineren.

Beste leider: Leiding van Gentle vind ik erg sterk en ben ik zelf ook over te spreken, Bjarne is nu eenmaal strategisch en diplomatiek sterk. Ook ben ik te spreken over de leiding van Wop. Twan houd de stam toch goed bij elkaar en Wop oogt erg stabiel en kwalitatief gaat het er ook steeds op vooruit. Ondanks dat ze al lange tijd niet door Plop (mymumm) weten te komen, lijkt Wop echt uit te groeien tot een zekere kanshebber deze wereld naar mijn mening.

Slechtste leider: Lastig om te zeggen. Ik denk dat er niet per se een slechte leider is deze wereld. Je zou hier misschien de leiding van Plop kunnen nomineren door het recruit beleid dat ze hanteren, echter zijn deze recruits voor Plop niet per se nadelig en om die reden ook niet per se slecht. Wel heb ik wat aan te merken over de Wereldafspraken die maar moeilijk op gang kwamen bij Plop.

Meest overschatte stam: Gentle. Misschien een beetje raar dat ik de beste stam ga nomineren als meest overschatte stam. Ik zie Gentle in eigenlijk elk GA lijstje genomineerd worden als beste stam, maar laten we eerlijk zijn. Wat heeft Gentle tot nu toe bewezen deze wereld? Uiteraard zijn er wat persoonlijke succesjes geboekt. Zo is de rim zelfstandig en spoedig dicht ge-edeld en zijn stammen zoals AF, SH en Nyx weggewerkt. Ook tegen Plop zijn er wat winsten geboekt, vooral op Bagage staat Gentle redelijk wat dorpen in de plus maar daar houd het ook bij op. Gentle heeft de potentie, kwaliteit en activiteit maar heeft deze nog niet volop laten zien naar mijn mening.

Meest overschatte speler: The-one en Savage Reality. Savage heeft toch een aantal massa's goed weten af te slaan van DS maar bij de laatste massa als er ineens goed getimed wordt door DS zie je toch dat dit veel problemen oplevert. Ik zie zulke diepe CF's dat ik me oprecht afvraag wat daar allemaal is gebeurd en hoe dit ooit zover heeft kunnen komen.
Ook The-One vind ik overschat. Buiten internen en bbs edelen om heeft deze speler op offensief niveau niet bijzonder veel bewezen. Bij de laatste massa van Plop op dit account, is zowat zijn hele MB ge-edeld in zijn cluster wat het deffen in de toekomst niet makkelijker gaat maken. Had je je MB een beetje gedeft op laag moraal had Plop hier niks tegen kunnen doen.

Meest onderschatte speler:
Ik vraag me oprecht af of er nog wel accounts onderschat worden. Als ik dan iemand bij onderschat zou moeten neerzetten zou het wellicht Chiempie zijn. Heb gehoord dat daar een redelijk nieuw team op zit die wel TW kunnen spelen.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Mijn mede stammies uiteraard, ook zou ik graag in de stam zitten bij Twan, Bonaya, Laurens, Jonas, Merlijn, Timo, Timon en nog veel meer. Er spelen werkelijk waar te veel mensen op deze wereld waar ik het goed mee kan vinden haha.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Ik kan het doorgaans met iedereen wel goed vinden en kan dan ook niet concreet op iemand komen deze wereld die ik niet mag. Met iemand waar ik sws niet bij in de stam zou willen zitten is Jannes. Ook met Pieter kan ik het niet vinden.

Mooiste spelers naam: Exorsus

Mooiste stam naam: Et recensuit pulmentum. Alleen de tag 'Zooi' is dan wel weer ongelofelijk slecht.

Het tofste topic: GA topic, maar ook 'And the winner of W52 is' topic is wel interessant mits er eens wat meer lijstjes gaan komen daar.

Het domste topic: Zoveel domme topics. Hoeveel gefarmd bijv. Slaat toch nergens op, kan net zo goed in de praathoek.

Favoriete forum poster: Iemand die ik altijd redelijk objectief vind posten is Dream team. Ook Zaeres verdient hier uiteraard een plekje

Minst favoriete forum poster:
WeOnlyLikePrettyChicks. Eerst solliciteren bij Plop, en als hij afgewezen wordt hier het hele forum komen onderspammen met wat voor een slechte stam Plop wel niet zou zijn. Zulke mensen kan ik niet uitstaan.

Dikste wannabe op het forum: Hand of Aces.

Dikste wannabe in het spel: Mijn gekke co Hendrika

Mooiste profiel foto van spelers:
332f1adadcaa15ba4ce96f9404f05d17.png


Mooiste profiel foto van stammen:
6d88eed29fd9dbc803070f95fa1e3deb.png


Mooiste actie van de wereld:
Afgelopen massa op Mymumm. Een prachtig geplande massa van Twan en Thomas waarbij er ongeveer 300 edelclears liepen op het achterland van Mymumm. Laurens heeft deze massa echt prima weten af te stoppen en heeft defwerk geleverd van een hoge kwaliteit. Al met al was het een massa met veel kwaliteit zowel offensief als defensief, iets wat je te weinig ziet de laatste paar werelden.

Meest belovende speler voor de toekomst: Ik verwacht nog wel het een en ander van Narcos. Ze hebben momenteel een rim ligging waardoor ze een beetje op de achtergrond spelen, maar hier zit werkelijk waar een erg sterk team op en ben benieuwd wat ze gaan kunnen klaarspelen deze wereld. Zoals eerder aangegeven verwacht ik ook van Chempie wel het een en ander met de nieuwe spelers.

Meest belovende stam voor de toekomst: Gentle, Zooi en Wop. Naar mijn mening toch de 3 sterkste en stabielste stammen op het moment.

Grootste blunder: 2 weken lang monsters slachten voor zo'n event en vervolgens de zilver vergeten in te wisselen..

Voor wie heb je nu echt respect: Al mijn co's en stamgenoten die het keer op keer ontzettend gezellig maken in de stamchat :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77471

Guest
Mooi lijstje, al moet ik zeggen dat ik het op één punt niet eens ben: De benoeming van meest overschatte spelers, waar je Savage en The-0ne noemt
Tuurlijk hebben beiden verliezen gepakt, maar zoals je kan zien heeft Savage afgelopen dagen gewoon kapotveel weggespeeld bij DS, en (misschien dat je dat niet wist) maar bij bijvoorbeeld de massa op bagagedrager was The-0ne een speler die (persoonlijk) belangeloos was en toch meehielp en clears doneerde.

Ik snap dat je misschien niet de hoogste pet op hebt van de accounts, maar meest overschat vind ik overdreven. Dan zou ik eerder een speler als Captain Blue aanwijzen waarvan iedereen bizar hoog opgeeft, maar waar het acc uiteindelijk maar 100 dorpen (en dus beperkte slagkracht) heeft.
 

DeletedUser76151

Guest
Mooi lijstje, al moet ik zeggen dat ik het op één punt niet eens ben: De benoeming van meest overschatte spelers, waar je Savage en The-0ne noemt
Tuurlijk hebben beiden verliezen gepakt, maar zoals je kan zien heeft Savage afgelopen dagen gewoon kapotveel weggespeeld bij DS, en (misschien dat je dat niet wist) maar bij bijvoorbeeld de massa op bagagedrager was The-0ne een speler die (persoonlijk) belangeloos was en toch meehielp en clears doneerde.

Ik snap dat je misschien niet de hoogste pet op hebt van de accounts, maar meest overschat vind ik overdreven. Dan zou ik eerder een speler als Captain Blue aanwijzen waarvan iedereen bizar hoog opgeeft, maar waar het acc uiteindelijk maar 100 dorpen (en dus beperkte slagkracht) heeft.

Mijn lijstje was gemaakt voordat Savage een massa uitvoerde op DS, daar is dus geen rekening mee gehouden in mijn rate. Dat the-one clears doneert maakt hun niet ineens een goede speler, wel stamminded wellicht. Aan de andere kant, zoveel accounts doneren clears, is dat niet de essentie van een stam zijn? Elkaar helpen?
 

DeletedUser

Guest
Waarom liken jullie Robin zoveel. Die knul zegt alleen maar wat iedereen horen wil. (Dat rijmt) xoxo

Groetjes, je oma.
 
Reactiescore
1.892
Mooi lijstje, al moet ik zeggen dat ik het op één punt niet eens ben: De benoeming van meest overschatte spelers, waar je Savage en The-0ne noemt
Tuurlijk hebben beiden verliezen gepakt, maar zoals je kan zien heeft Savage afgelopen dagen gewoon kapotveel weggespeeld bij DS, en (misschien dat je dat niet wist) maar bij bijvoorbeeld de massa op bagagedrager was The-0ne een speler die (persoonlijk) belangeloos was en toch meehielp en clears doneerde.
Dat ging om recentelijk verloren dorpen ja. Niet echt een sterk argument dus. En omdat The-0ne -blijkbaar- een goede stamspeler is, is het onterecht dat hij als overschat wordt neergezet? Die redenering volg ik niet helemaal, dus als je deze zou kunnen toelichten.

Ik snap dat je misschien niet de hoogste pet op hebt van de accounts, maar meest overschat vind ik overdreven. Dan zou ik eerder een speler als Captain Blue aanwijzen waarvan iedereen bizar hoog opgeeft, maar waar het acc uiteindelijk maar 100 dorpen (en dus beperkte slagkracht) heeft.
Beperkte slagkracht doet daar echt totaal niks van af. Als je het er toch bij wil betrekken, pakt dat eerder voordelig uit voor de betreffende benoeming, dan nadelig. Als je bijvoorbeeld met een beperkte slagkracht evenveel voor elkaar weet te krijgen dan accounts met meer slagkracht, is dat de benoeming eerder waard. Met een slagkracht van de top-25 kan elke speler wel iets voor elkaar krijgen. Juist voor de spelers buiten de top-25 is dat een stuk lastiger. (100 dorpen vs de gemiddelde 350 dorpen uit de top). Zeker als je rekening houdt met het effect van de toren, waardoor puur bashen nu een veel grotere rol speelt. Hierin ben je dus logischerwijs beperkt, als je een beperkte slagkracht hebt.

Dat deze benoemingen misschien misplaatst, of gebaseerd zijn op eerdere werelden ontken ik hiermee niet. Doet er echter niks aan af dat je redenaties gewoon scheef zijn.
 

DeletedUser78032

Guest
The-0ne overschat?? De meeste schatten dit account al laag in dus vanwaar dan dat het account overschat is? Dat mb's geen recap kunnen sturen of niet zeggen waar ze deff nodig hebben kunnen we ook al niets aan doen. Zelf heeft The-0ne niet 1 dorp verloren door de massa van plop.. Wilt dit dan zeggen dat plop een zwak offensief plan heeft opgesteld (aangezien er slecht gedeffed werd volgens jullie)?
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
nou als men het account al laag inschat en dan nog overschat vind zegt veel over het niveau van the-0ne dan :p

ik zeg internen (idea)

/sarcasm off
 

DeletedUser73244

Guest
Beste speler:
Zooi:
Ik twijfel tussen twee accounts hier namelijk; Gluteus-Maximus & Itsofficial. Beide account dragen veel bij aan de stam en kunnen zeker worden gezien als steunpilaren. Glut heeft een erg goed en actief team en itsofficial heeft sam de nolifer. Van deze accounts gaan we nog onzettend veel horen denk ik op deze wereld.
Denk dat ik dan toch ga voor Sam, ik vind dat hij net wat beter het spelletje speelt en beter inzicht heeft.

Gran: Ook hier twijfel ik tussen twee accounts, ookal ben ik hier ben ik wat minder bekent mee, gezien ik aan de andere kant lig van zooi en niet veel actie van gran meemaak. Maar voor wat ik heb gezien ga ik voor ov3rlord of Myumm. De aanvallen op the-0ne waren goed van ov3rlord ondanks dat hij geen dorpen heeft weten te pakken. Ben daarnaast wel erg benieuwd hoe hij op defensief vlak zal zijn, hopelijk niet zo goed als laurens :s. Vandaar de nominatie van Myumm, want eerlijk, Wat is laurens toch goedddd :cool:

DS: Tsja, wat moet je hier nou zetten... tot 5x aan toe al +/- 250 edelclears spammen tijdens een massa en slechts 1x een aantal dorpen winst door slecht defwerk. Daarnaast verliezen ze met elke massa op hun wel een shitload aan dorpen. Om maar iemand de nomineren ga ik voor Qqeezz, niet voor zijn defwerk want dat was gewoon slecht maar voor zijn aanvallen. hij verbaasde me af en toe met zijn timings en de onverwachtse dingen die hij deed.

Beste stam: Ik vind momenteel geen één stam er heel erg uitspringen. Enkel vind ik zooi wat beter op offensief en defensief vlak. De massa's die we krijgen worden vaak gestopt met minimaal dorpen verlies en de massa's die wij doen levert vaak veel dorpen op. Dit in tegenstelling tot andere stammen zoals bijvoorbeeld Gentle die wel wat offensief hebben laten zien maar nog geen massa hebben gehad.

De beste stam speler: Sowieso Sam, de nolifer van de stam. geen idee waar hij de tijd vandaan haalt maar hij heeft veel te veel tijd. Neemt graag een vv op zich en is niet beroerdste om volledig een massa op zich te nemen of een nachtje wakker te zijn om te deffe. Daarnaast wil ik frank nomineren, is ook niet beroerd om een vv op zich te nemen. Zijn toch denk de dragers van de stam met nog een aantal.

Buiten de stam ga ik voor thomas van Exsorsus, puur gebaseerd op eerdere werelden waar ik hem als een enorme steunpilaar zag voor de stam.

Het grootste ego: Ik ga hier voor Daan (weirdness), enorme grote mond maar heb weinig van hem gezien. Was een prima medespeler maar vond dat hij erg snel weg was.
Daarnaast frank verdient deze ook.

Beste leider: TTTH, enorm goed beleid. ben erg trots op Gran (geintje natuurlijk). De leiding van zooi, gentle & wop doen wel prima werk denk ik.

Slechtste leider: Leiding van Gran & Leiding van Ds, ik snap niet hoe je als leider van DS zo over je heen laat lopen door de actie van Gran. Je moet je eigen stam altijd voortrekken vind ik als leider zijnde en dat gebeurt nu niet. Tsja en Gran zegt genoeg.

Meest overschatte stam: Gentle. Zie in meerdere lijstjes gentle als de betere stam staan maar ik vind dat ze nog niet heel veel hebben laten zien. Waarschijnlijk komt dat nog, maar ik vind ze wat overschat doordat mensen naar hen eerder werelden kijken.

Meest overschatte speler: Qqeezz, misschien een hoge vvdd maar deffen kunnen ze niet. Meer dan stacken deden ze niet.

Meest onderschatte speler:
Itsofficial.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Niet echt specifiek iemand.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Spelers als freaqshow & WarMachine

Mooiste spelers naam:
Savage Reality

Mooiste stam naam: Et recensuit pulmentum..

Het tofste topic: GA topic en rate de speler

Het domste topic: /

Favoriete forum poster: Zaeres weet altijd wel waarover hij praat. Brengt vaak interessant leesvoer. daarnaast vond ik de post van Martijn ook erg interessant. mag vaker gebeuren.

Minst favoriete forum poster: /


Dikste wannabe op het forum: /

Dikste wannabe in het spel: Warlord, veel te grote mond ingame maar nog geen actie laten zien.

Mooiste profiel foto van spelers:
332f1adadcaa15ba4ce96f9404f05d17.png


Mooiste actie van de wereld: Vond het deffe van laurens wel mooi, of de massa's op DS waardoor ze complete accounts verloren.
Springt niet echt een actie uit nog, hopelijk komt die snel.

Meest belovende speler voor de toekomst: Itsofficial, Excorsus, wellicht TTTH ligt helemaal aan de andere kant van de wereld safe en zal in de toekomst wel wat gaan betekenen.

Meest belovende stam voor de toekomst: Zooi, wereldwinst duh.:cool:

Grootste blunder: Tsja ik ken er wel meerdere maar ik houd me in voor er weer ruzies komen :rolleyes:

Voor wie heb je nu echt respect: /
 

DeletedUser74358

Guest
Met alle respect, als niet Laurens daar had gedeft, had het een veel beter resultaat gegeven. Welke massa van zooi is precies beter geweest dan die van gentle?
Of anders geformuleerd, waarom is zooi op offensief vlak de betere van de stammen?
 

DeletedUser73244

Guest
Ik bedoel meer dat zooi in totaal plaatje wat meer heeft laten zien dan de andere stammen. Zeg niet dat wij beter aamvallen toch? Of heb ik het verkeerd geformuleerd :s
 
Bovenaan