Golden awards

DeletedUser49571

Guest
Beste speler: .TalkToTheHand, begint een sprongetje te nemen om los te komen van de rest. Groot farmgebied waar nar behoren prima gebruik van wordt gemaakt, redelijk aantal ODA punten, voor nu deze hier maar invullen? :)
Beste stam: Geen idee of ik op het moment een "beste" stam kan benoemen, denk dat hier de stam plop of zooi kans maakt.
De beste stam speler: Signore Della Inferno , helaas geen beter keus in onze massa stam :X
Het grootste ego: mulgrut , door alles wat de wereld al heeft meegemaakt, zijn laatste stamoverstap.
Beste leider: Lorènz , zijn stam goed onder controle zover bekend is
Slechtste leider: .TalkToTheHand , gefaalde stammen, overstap naar Plop
Meest overschatte stam: DS ,
Meest onderschatte stam: Wop! , gecentreerd in het westen, lijkt de rim te controleren, lijkt me nog een leuke stam voor in de toekomst.
Meest overschatte speler: Dr. Dufus ,veel interns, verder weinig gezien/gehoord
Meest onderschatte speler: Exorsus , underdog positie wel, positieve groei, veel actie, gaat zijn gangetje zo gezegd.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Als de wereld anders ingedeeld zou zijn, en er niet gekeken wordt naar de huidige plaatsing van wereld 52:
.TalkToTheHand , De Bijlstrijder, Exorsus , To Prove a Point , Signore Della Inferno en nog wat lieve mensen :x
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Trek , mulgrut , ..RainBow.. , bagagedrager vier tegen vier gaat wel eerlijk op toch :$???
Mooiste spelers naam: Signore Della Inferno , ik heb werkelijk geen idee wat de betekenis achter deze spelersnaam is, maar ik vind het er badass uit zien :eek:
Mooiste stam naam: Gentlemen.
Het tofste topic:
Het Grote Trigger Topic , helaas gesloten :(

Het domste topic: ook hier
Het Grote Trigger Topic , gelukkig gesloten, sloeg echt nergens op :)

Favoriete forum poster: TheManWithItzBlueKnife , altijd een leuke discussie mee te beginnen met goede onderbouwingen zonder kinderachtige opmerkingen tussendoor, ook altijd in voor een geintje :)
Minst favoriete forum poster: WitKoekje , get out m8
Dikste wannabe op het forum: firedrakan , overal saté op doen, rt?
Dikste wannabe in het spel: Lorènz , we shall see (.y.)
Mooiste profiel foto van spelers: De Bijlstrijder , op de tweede plek speler Exorsus voor de originaliteitsprijs top 25
Mooiste profiel foto van stammen: http://prntscr.com/e0awgd Rew.ind :)
Mooiste actie van de wereld: Mag nog komen
Meest belovende speler voor de toekomst: Exorsus , leuk stel dames die het spelletje onder die knie hebben en er het beste van kunnen maken, ook omdat ze ons gebied leeg looten :c
Meest belovende stam voor de toekomst: ~AF~ , laten we hopen dat ze het waar gaan maken met de bg met Plop en SH ( rim stam in het zuid-westen volledige rim control )
Grootste blunder: Herstarten met dit browserspel
Voor wie heb je nu echt respect: Spelers die zich inzetten voor de stam, niet vies zijn van eens een extra tandje bij te zetten, spelers die het sleeptouw nemen en zich kunnen bewijzen en dat de speler voor mekaar door het vuur gaat.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Mijn lievtallige stamleden van de stam Gentle en mijn lievtallige morlaalbrekers om mijn cluster uit te kruisen :X S/o naar jullie
 

DeletedUser78104

Guest
Bedankt voor alle benoemingen <3 ook al zijn ze niet allemaal even positief ^^.
Alleen maar liefde.
 

DeletedUser71210

Guest
Was ook vrij simpel af te lezen aan je lijst; behoorlijk gefocust op het noordoostelijk deel van de wereld. Niks mis mee, maar komt wel een beetje over the top over daardoor. Ben benieuwd of AOD kan waarmaken wat jij ze toedicht.

Ik heb er, kort kijkende naar de ledenlijst, iets minder vertrouwen in. Royal-Catastrofe o.a. faalt vaker als hij tegen degelijke tegenstanders staat en weinig kan internen. Niet dat ik veel vertrouwen In Civil heb, dus dat compenseert de kansen weer zullen we maar zeggen ^^

Wat maakt voor jou in een notendop AOD een stam om echt rekening mee te houden?
Heb je toevallig bronnen binnen DS?
Zag namelijk dat mulgrut wat dorpen verloor aan Royal, en vroeg me af of hun een fusie hebben samen.
Hij kan namelijk enkel internen...
 

DeletedUser74396

Guest
Mulgrut verliest dorpen en het 1e waar men aan denkt is nog een fusie.
best grappig :p
 
Bovenaan