Golden awards

DeletedUser63354

Guest
Aha oke :p
Zowel Captain als Mymumm op meest belovende speler, zeer wss sowieso op 1 fout! :D
 

DeletedUser76181

Guest
Zal het dan ook maar eens doen, ook al speel ik nog niet zo lang:
Beste speler: Captain blue: Twan, Bonaya en Jorn zijn gewoon toppers
Beste stam: Gentle: Zijn gewoon goede spelers :p
De beste stam speler: Ik ken niet veel spelers van deze wereld, maar zou toch voor men stamgenoot .The Punisher gaan, helpt altijd graag!
Het grootste ego: Ice van alone on a mission
Beste leider: Ben niet op de hoogte van de andere stammen
Slechtste leider: Idem
Meest overschatte stam: Denk ik dan toch wel Plop (hallo), zeker als je kijkt naar de laatste dagen
Meest onderschatte stam: Men eigen stam Wop!
Meest overschatte speler: Geen enkel idee
Meest onderschatte speler: Wederom Captain blue, bazen dat het zijn
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Ondanks zijn groot ego ice toch :p lijkt me toffe speler!
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Geen idee
Mooiste spelers naam: Men eigen account: ad cantus ecclesiae of signore della inferno
Mooiste stam naam: Plop, belachelijk dat het Hallo is geworden :p
Het tofste topic: /
Het domste topic: /
Favoriete forum poster: /
Minst favoriete forum poster: /
Dikste wannabe op het forum: /
Dikste wannabe in het spel: /
Mooiste profiel foto van spelers:
Dat van .talktothehand
Mooiste profiel foto van stammen: Zooi
Mooiste actie van de wereld: Geen idee
Meest belovende speler voor de toekomst: Captain Blue
Meest belovende stam voor de toekomst: Wop!
Grootste blunder: /
Voor wie heb je nu echt respect:
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Jorn (Captain Blue) anders was ik nooit terug begonnen :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76181

Guest
Ken Laurens niet goed, daardoor misschien...
Maar nu je het zegt zijn naam is wel een paar keer in de skypechat gepasseerd en ik snap je punt wel :p
 

DeletedUser77843

Guest
Beste speler: Ga ik toch voor Exorsus moeten gaan, omdat ik niemand anders zie voor deze award. Voorlopig zie ik geen spelers die er bovenuit steken bij de verschillende stammen. Daarom dat ik het wat dichter bij huis ga zoeken.

Beste stam: Ga ik ook voor Gentle moeten gaan. Bij de drie grote stammen zie ik toch te veel zwakke schakels… Ik ging eigenlijk voor AOD gaan, maar de laatste tijd toch wat dorpen verloren, al kan hier wel een reden voor zijn.

De beste stam speler: Ga ik voor 0v3rl0rd of Doppler Effect, beiden van in de Cordon-tijd. Toen Narcos onder vuur lag waren het deze accounts die het account toen redelijk recht gehouden hebben. Met beide accounts heb ik altijd graag gecommuniceerd.

Het grootste ego: Ga ik toch voor Lucas(Bagagedrager) moeten gaan. Dag voor massa op Bagage zitten roepen, en dan twee dagen later willen stoppen, ruikt toch enigszins naar runnen

Beste leider: Hier wil ik toch nog is een pluim op de hoed van Thorsten steken. Het begon minder te gaan met Cordon van zodra hij het druk kreeg. Dat toont voor mij dat hij het prima deed als leider van cordon. Op dit moment heb ik hier weinig zicht op.

Slechtste leider: Kan hier weinig over zeggen, al hoor ik dat de Plop-leiding veel beter kan, waar ik me dan bij ga aansluiten. Ik volg niet altijd wie er nu exact de leiding heeft binnen alle stammen, dus is het moeilijk om hier over te oordelen.

Meest overschatte stam: Toch wel Plop op dit moment, als je SW even niet serieus neemt J . Bij verschillende massas toch al wat dorpen verloren, inactieve accounts, enz. Er zit nog steeds potentieel in en ze staan nog steeds nr 1. Maar dan moet het leidinggevend toch beter lijkt me.

Meest onderschatte stam: AOD of Wop! lijkt me. Beiden hebben betere en mindere accounts. Mits een goede bezetting zit er veel potentieel in deze stammen.

Meest overschatte speler: Hier ga ik voor Devillance. Alle barbs in je cluster wegedelen en groot deel internen. Heb ze nog niet veel positiefs over ze gezien.

Meest onderschatte speler: Weet niet meteen wie ik hier moet pakken, dus ga ik dan maar voor alle accounts binnen Wop! en AOD. Aan hun om te tonen dat ze hier een plaatsje verdienen.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Doppler Effect, Gluteus-Maximus, 0v3rl0rd. Allen omdat ik een hoge pet van ze op heb en ze over het algemeen leuke spelers vind. Meer kan ik hier niet over zeggen, alleen dat ik hoop dat zij hier hetzelfde over denken.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Met iedereen die er voor gezorgd heeft dat er ongeveer geen enkel barbarendorp meer over is op deze wereld. Normaal is dit iets voor de defnoobs van de wereld, maar deze wereld zijn er genoeg top25 accounts die heel hun cluster dichtgeëdeld hebben.

Mooiste spelers naam: Signore Della Inferno moet ik hier toch nomineren, al is het moeilijk om toe te geven dat zij in iets beter zouden zijn als ik :)

Mooiste stam naam: AOD. Kan hier weinig aan toevoegen, is eigen voorkeur, niks objectiefs.

Het tofste topic: Kan ik niet op antwoorden, omdat ik nooit op het forum post.

Het domste topic: Same

Favoriete forum poster: Kan ik ook moeilijk op antwoorden. Van wat ik gelezen heb vind ik de posts van TheManWithItzBlueKnife wel meevallen.

Minst favoriete forum poster: Gaat toch naar Weirdness, omdat die volgens mij maar is een boek moet gaan schrijven, weet het altijd beter en moet maar is sommige dingen korter leren opschrijven. Ook hebben we nu al door dat je DS geen goede stam vindt, moet je geen 1000x herhalen.

Dikste wannabe op het forum: Doe maar .Talktothehand. Komen verkondigen dat clusterfucken en kataen toegelaten is, gaat er bij mij niet in. In welke situatie dan ook is het een teken van zwakte, hoezeer je het tegenbewijs wil bewijzen.

Dikste wannabe in het spel: Gaat ook naar Lucas, om de eerder vernoemde reden. Veel roepen, maar weinig daden. Misschien iets minder ruzie maken, maar wat gaan focussen op je spel. Kunnen toegeven dat je ongelijk hebt is ook een kunst, jammer dat jij die nog niet bezit.

Mooiste profiel foto van spelers: Die van QQEEZZ vind ik wel iets hebben, net zoals die van Gluteus-Maximus. Ook een vermelding voor Exorsus, top plaatje hebben ze daar !

Mooiste profiel foto van stammen: AOD, weinig aan toe te voegen lijkt me.

Mooiste actie van de wereld: Ik hoop dat die nog moet komen, al vond ik het wegspelen van The Infection wel een leuke actie. Natuurlijk hoop ik op een mooiere actie.

Meest belovende speler voor de toekomst: Signore Della Inferno. Denk dat we nog veel van dit account kunnen verwachten, mooie ligging en uitstekende spelers. Voor de rest zie ik in Wop! ook nog een paar veelbelovende spelers.

Meest belovende stam voor de toekomst: Wop! of Gentle. Beide stammen hebben leuke safe ligging met leuke uitdagingen voor de boeg.

Grootste blunder: Recruiten van The Infection door Plop. Weet niet hoe ze dachten dat het account zou kunnen overleven.

Voor wie heb je nu echt respect: Iedereen uit Gentle. Ik kan me niet meer naar mijn zin hebben in een stam. Stuk voor stuk toppers.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Ook iedereen van Gentle. Zeker de spelers van Signore, die ik al ken sinds dag 1 op deze wereld. Gewoon al om beter te doen als zij haalt het beste in mij naar boven J .
 
Bovenaan