Golden awards

Reactiescore
222
Zoals ik begin al aangaf mulgrut is 1 grote faler. Eindelijk laten we dat dus duidelijk zien!

Lekker runnen, geinternd willen worden & dorpen verliezen alsof het niks is.


Het leukste is dat ik weken lang berichten kreeg dat hij ons in een dagje op zou edelen. :)
 

DeletedUser77710

Guest
Mulgrut kon zo mooi account zijn :(

Alleen is zijn cluster een cf op zichzelf :p
 

DeletedUser77710

Guest
Als je MB's geen os konden sturen, of gewoon geen pm's lezen, is dat niet optimaal he :p
 

DeletedUser71618

Guest
Heb je toevallig bronnen binnen DS?
Zag namelijk dat mulgrut wat dorpen verloor aan Royal, en vroeg me af of hun een fusie hebben samen.
Hij kan namelijk enkel internen...

Nog steeds salty ja? :D

Maar dan kan je ook best op de post die erop volgde nog even reageren.

Niet dat Mulgrut wss veel anders dan internen is, maar achja.
 

DeletedUser74358

Guest
Een like op je reactie maar geen reactie op je vorige post, humor! :)
 

DeletedUser71210

Guest
Dus je kan wel erover ouwehoeren maar verder boeit het je niets - prima hoor, maar dan is het vorige ook een overbodige reactie van je? Als het toch niks was dat aan jou gericht was?
Ik vraag me echt af welke schoenmaat jij hebt...
 

DeletedUser69389

Guest
Beste speler: Al met twijfel ik tussen Signore en Captain. Echter ken ik het 2e team beter en langer. Op basis daarvan verkies ik daarom hen ook voor nu.
Beste stam: Naar de maatstaven van grote doet Gentle het bijzonder goed. Kort daarachter zitten voor mij Plop en Zooi. Echter bevatten die meer zwakke broeders, maar wat logisch is gezien hoe klein Gentle is. Ook Wop is oke gemiddeld genomen. Rest van de stammen ben ik niet echt te spreken over.
De beste stam speler: Alle mensen die in Plop ten kostte van alles en iedereen elkaar helpen. Nogmaals dank voor de inzet ten tijde van toen ik op Mymummm speelde. De steun was klasse.
Het grootste ego: Vele kunnen er genomineerd worden, maar Lucas is op dit moment toch wel het toppunt.
Beste leider: Leiders hebben zich op deze wereld nog niet vaak laten zien, maar over Bram ben ik zeer tevreden. Ik hoop voor Plop dat die actief is geworden of actiever wordt, want dat vormt dan echt een meerwaarde voor Plop. Jasper van Godrekt is ook oke, maar ik vind Bram tactisch wat meer onderlegd terwijl ik Jasper vooral een people manager vind.
Slechtste leider: Ik weet dat hij niet officieel leider was, maar hij gedroeg zich wel als zodanig en dat was buiten alle proporties. Lucas.
Meest overschatte stam: Door sommigen Plop. Jullie zijn er nog niet. Wees je daar bewust van. Echter geldt hetzelfde ook voor Zooi. DS valt niet veel te overschatten. Dat is niks, dat wordt niks en was niks.
Meest onderschatte stam: Ook door mijzelf in het begin, Wop! Niet allemaal even sterk, maar werken goed samen.
Meest overschatte speler: Voor nu maybe Dr. Dufus, maar verwacht dat die nog het tegendeel kunnen bewijzen. Dan ga ik voor Mulgrut. Op 54 stoer doen dat ze hem misschien wel kennen als de topspeler van 52, maar wat heeft die kerel hier laten zien behalve een grote bek, stoere taal en hardlopen?
Meest onderschatte speler: Exorsus Exorsus, toppertjes en waar we zeker nog veel van mogen en kunnen gaan verwachten. Ook van Overlord verwacht ik nog wel iets.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Lijstje van Met Welke 10.
.TalkToTheHand Was een fijne speler om mee te sparren in Plop. Weet wat hij doet en beschikt over het inzicht en lef wat je tegenwoordig veel mist op tw en naar mijn mening ook bij een aantal op deze wereld. Ook echt een teamplayer. I love it.
Dr. Dufus Rustige spelers, weten wat ze doen. Loyaal en stamspelers. Ik verwacht er veel van.
0v3rl0rd Stamspelers pur sang, gezellig en weten wat ze doen. Aanwinst voor elke stam.
GodRekt - Lucas Rest van Godrekt heb ik als uitermate plezant ervaren. Met name contact gehad met Jasper en Bram en die weten wat ze doen, vooral Bram vind ik tactisch sterk onderlegd, Jasper niet veel van kunnen zien. Maar ik vind het voor Plop een gemis dat Bram op het moment niet zo actief kan zijn als voorheen. Ook vond ik het een fijn acc in de omgang en in stamverband. Minus Lucas dus, maar dat behoeft naar mijn mening geen onderbouwing.
Gluteus-Maximus Kjelt ken ik niet, maar Timo ken ik al lang goed. Vele werelden als stamgenoot mogen ervaren en als vijand. Op 49 ook als leider en niets anders dan lof voor dit toppertje.Behalve dat die quitte op 50.:mad2::mad2:
Alone On A Mission Gezellige spelers en met Robin hebben ze een toppertje weten te strikken die het niveau naar mijn mening ook omhoog haalt. Niets ten nadele van de rest overigens, maar ik vind het wel een beetje verschil. Al ben ik ook zeer te spreken over mijn oude cootje Tommie en is Ice ook tof.
Captain Blue Zijn offensief zeer lekker bezig tegen Plop en zijn ook gezellige spelers. Ze weten wat ze kunnen en wat ze doen. Ik heb dit op W43 al mogen ervaren toen ik op Sjeinen speelde en zijzelf op Purrpurrfect speelden. Echte toppertjes. Trouwens nogmaals mijn excuses Twan voor dit waarbij jouw rol onjuist bleek te zijn hierin.
Narcos Het is treurig dat ze keer op keer worden genakt en teruggeworpen. Naar mijn mening was en is dit kwalitatief gezien één van de betere accounts van deze wereld.
Signore Della Inferno Vielen goed aan op the infection en ik ben ook zeer te spreken over Maarten als speler op 46 en 49. Geen absolute topspeler, maar wel lef en doorzettingsvermogen, iets waar je tegenwoordig je al snel mee kunt onderscheiden en waar potentie in zit, want hij ontwikkeld zich zeer snel.
Maarlo. Fijne eigenaar was het van het account wat ik bespeelde op 36 en ook fijne gesprekken gehad op andere momenten. Zoals bijvoorbeeld op 50. Naar mijn mening een enorm onderschatte speler.

Eervolle vermeldingen voor: Snake666, De Bijlstrijder, ad cantus ecclesiae, Cute accountant en Exorsus.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Lucas, de stabbers van Narcos (die hen hebben gestabt dus), Xyroptus 1x genoeg na 47 pff, Kevin van Myumm en tot slot Bas van The Infection.
Mooiste spelers naam: Signore Della Inferno
Mooiste stam naam: IDGAF
Het tofste topic: Niet. Te weinig activiteit.
Het domste topic: Teveel.
Favoriete forum poster: Zaeres, Hand of Aces, Weirdness of Talent, Remakez, Dream Team en Themanwiththeblueknife
Minst favoriete forum poster: Shakedown8. Sorry man, maar ik vind je argumentatie werkelijk waar verschrikkelijk, de opmaak is een ramp en ik kan wel janken om het calimero gedrag af en toe.
Dikste wannabe op het forum: Diegene die namens IFarmAllDay hier post. Die kerel van de kip. WTF man. Een attitude in die ene post richting Weirdness terwijl die nooit iets heeft gepresteerd.
Dikste wannabe in het spel: /
Mooiste profiel foto van spelers: idgaf
Mooiste profiel foto van stammen: idgaf
Mooiste actie van de wereld: Voor velen het wegspelen van The Infection denk ik. Ik persoonlijk vond de korte confrontatie met Wop! wel tof.
Meest belovende speler voor de toekomst: Mymummm wanneer Laurens echt actief zou worden, Captain Blue, Signore, Exorsus, Godrekt en Gluteus.
Meest belovende stam voor de toekomst: Gentle, Plop, Zooi. Heel, Heel misschien AOD.
Grootste blunder: Het ja zeggen op de vraag van The Infection. Daarna de keuze om op Mymumm te gaan. 2e was vooral een ramp vanwege het acc, communicatie van niks en voelde er al direct weinig mee. Plop daarentegen vond ik wel tof.
Voor wie heb je nu echt respect: Jonathan, Laurens, Youri, Thomas (Muoto), Tuur, Robin, Ice, Jasper en Jasper van Hand, Jasper en Bram van Godrekt, Bonaya, Jorn, Twan en tot slot Timo en Merlijn. Rest ken ik onvoldoende of te weinig mee gesproken.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Lucas vanwege zijn onterechte grote bek.
 

DeletedUser74396

Guest
Ik heb moeten glimlachen bij deze lijst.
zeer mooi, onderbouwd en, hoewel subjectief, niet op niets gebaseerd en dus zeker geloofwaardig.
Verder eens wat meningen uit een andere hoek, altijd leuk. Vooral als die deels overeen komen met je eigen mening :p
Al denk ik dat de hele wereld het over een deeltje wel eens is
 

DeletedUser

Guest
Wat een kut lijst Martijn, xoxo

Minst favoriete forum poster: Shakedown8. Sorry man, maar ik vind je argumentatie werkelijk waar verschrikkelijk, de opmaak is een ramp en ik kan wel janken om het calimero gedrag af en toe.

Wel een terecht Calimero gedrag.
 

DeletedUser78104

Guest
<3 Ik vond het ook een fijne tijd met jou in de stam jammer dat het zo is gelopen. Ik hoop je snel weer te zien (en op W50 natuurlijk :p)
 

DeletedUser50691

Guest
Voor wie heb je nu echt respect: Jonathan, Laurens, Youri, Thomas (Muoto), Tuur, Robin, Ice, Jasper en Jasper van Hand, Jasper en Bram van Godrekt, Bonaya, Jorn, Twan en tot slot Timo en Merlijn. Rest ken ik onvoldoende of te weinig mee gesproken.

dankjewel alleen me naam schrijf je bijna goed
 
Bovenaan