Golden Awards

DeletedUser77324

Guest
Hehe Wes jij snapt het!
We hebben het al die tijd verkeerd gezien.
Dun is dik, dik is dun. Zwaar is licht, licht is zwaar. Het is allemaal zo logisch maar we hebben het nooit ingezien!
 
Reactiescore
603
Dus als jij bij de volgende massa al je dodges mist betekend dat jij beter bent als degene die jou aanvalt:)

Klopt en als je geen dorpen verliest ben je echt noob
 

DeletedUser6916

Guest
Volgens mij besteed je bovengemiddeld veel aandacht aan die speler die 100x slechter is als jij Jannes, waarom je dat doet is me nog niet helemaal duidelijk. Je haalt zelf het onderwerp aan zodat we lekker over Hans kunnen babbelen met elkaar. Schijnt toch wel een interessant figuur te zijn voor jou, maak ik zomaar op uit je posts.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Jannes is stiekem een beetje verliefd op Hans maar durft daar niet voor uit te komen. Daarom praat hij zoveel over hem en uit hij z'n frustraties in boze posts jegens hans en Edict, terwijl hij dat eigenlijk niet wil noch meent. In tegendeel.

Ik vind dat we Jannes moeten steunen en als blijk van support zeg ik daarom: #JannesHetIsOke.

Doe ook mee!
 
Reactiescore
3.524
Was Edict niet om het Humble kontlik gesprekje aan het haten? Doen 1 dag later hetzelfde.

Overigens moeten mijn woorden niet verdraaid worden, wat ik zei is geen BS maar gewoon logica. Als Barca 1-0 wint van Real betekend dat niet dat ze Real hebben afgemaakt noch dat ze beter zijn.

Zijn zoveel factoren in TW die een rol meespelen en waar Edict duidelijk geen rekening mee houd doordat ze wat beperkter zijn in kennis t.o.v mij. Dat Sando dorpen van mij kan edelen wilt niet zeggen dat Sando een beter speler is als mij dat wilt zeggen dat ik slaap wnr hij begint met sturen en al aankomt, dat wilt zeggen dat ik veel def heb uitstaan ook bv. Je kan dingen als 'hij is beter want hij edeld die' niet zeggen dat slaat nergens op. Of nog altijd te ingewikkeld?

Je moet kijken op hoe een manier iemand speelt en wat hij kan brengen met de middelden die hij heeft. Daarbij vind ik Hans dus geen goeie tw speler.

Overigens blitz Humble nooit op Edict, indien iemand het daar niet mee eens is mag zo vrij zijn de definitie van een blitz te geven.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser50613

Guest
Was Edict niet om het Humble kontlik gesprekje aan het haten? Doen 1 dag later hetzelfde.

Overigens moeten mijn woorden niet verdraaid worden, wat ik zei is geen BS maar gewoon logica. Als Barca 1-0 wint van Real betekend dat niet dat ze Real hebben afgemaakt noch dat ze beter zijn.

Zijn zoveel factoren in TW die een rol meespelen en waar Edict duidelijk geen rekening mee houd doordat ze wat beperkter zijn in kennis t.o.v mij. Dat Sando dorpen van mij kan edelen wilt niet zeggen dat Sando een beter speler is als mij dat wilt zeggen dat ik slaap wnr hij begint met sturen en al aankomt, dat wilt zeggen dat ik veel def heb uitstaan ook bv. Je kan dingen als 'hij is beter want hij edeld die' niet zeggen dat slaat nergens op. Of nog altijd te ingewikkeld?

Je moet kijken op hoe een manier iemand speelt en wat hij kan brengen met de middelden die hij heeft. Daarbij vind ik Hans dus geen goeie tw speler.

Overigens blitz Humble nooit op Edict, indien iemand het daar niet mee eens is mag zo vrij zijn de definitie van een blitz te geven.

Je mag hier gerust een humble-chat nr 2 van maken voor mijn part :p

Voetbal metaforen gaan je hier niet helpen, want die raken kant noch wal in dit geval. Real is geen 100x beter dan Barca.. ze zijn 100x beter dan FC de Biertillers waarschijnlijk, maar de kans dat die met 1-0 van Real winnen is echt wel bijzonder klein.

En wat die factoren betreft, er is in het verleden gewag gemaakt dat bepaalde Humble leden ook enkel maar tijdens een gat in de nacht met incs etc beginnen strooien, omdat ze blijkbaar hopen dat de tegenstander slaapt.. dus om daar Sando nu op af te rekenen is hypocriet tot en met.
Is trouwens ook niet iets dat Hans per se doet. Dus dat is al geen excuus.

Als je def hebt uitstaan dan moet je rekening houden met het risico dat je gepakt wordt bij een aanval. Wil niet zeggen dat hij beter is, maar eerder dat je je misrekend hebt op dat front. Foutje kan gebeuren, of misschien een gebrek aan inzicht, hm?

En Hans heeft de middelen die hij heeft toch zelf verkregen (eigen verdienste), dat die er meer heeft dan jouw .. tja, die redenering lijkt me duidelijk. En aangezien hij vooruitgang boekt met hoe hij ze inzet, zie ik niet meteen in wat er zo slecht aan is?

Dus in feite als we kijken naar hoe iemand speelt en de middelen die hij heeft, vrees ik dat Hans op dit moment beter presteert dan jouw.

En btw, 60tal edels eruitgooien om 4u30 s'nachts over 10 lijnen in iemand z'n cluster, zonder ondersteunende aanval (berg dagelijkse fakes weliswaar).. nja, een aanval zou ik het al zeker niet noemen.. blitz-poging, waarschijnlijk. Of is dat zo een van die super-gecompliceerde en (voor Edict) onbegrijpelijk tactische Humble aanvallen? :p
 
Reactiescore
3.524
Je geeft geen antwoord op het gene ik vroeg, geef mij de definitie van een blitz. Want er is wel degelijke een groot verschil tussen wat Sando doet en wat Humble doet. Is dus niets hypocriet aan. En ik weet niet of je het weet maar TW is een spel van de risico's heeft niets met inschattingsfouten te maken maar met pure logica dat je tegen NS minder def nodig hebt als tegen Edict. Paar dorpjes kwijt spelen aan NS sterft niemand van, heb je zo terug als je wat moeite doet. Overigens kun je niet zeggen wie er beter presteert want jij weet niet wat ik achter de schermen allemaal doe, net zoals ik dat niet weet over andere dus ook dat is weer een bekrompen Edict uitspraak die je niet kan stellen zoals jullie wel vaker doen.

Ik snap eigenlijk niet eens waarom we er zelfs over discussiëren, iedereen weet dat Humble betere spelers heeft als Edict. Of recruite Edict hun halve vijand stam voor de fun? Recruiten jullie 5 accounts bij per account jullie verloren tegen ons en nemen jullie een BG met Sando?

Dat is allemaal omdat jullie veel beter als ons zijn zeker? :D Niet te veel dromen aub, enige reden dat Edict dorpjes kan pakken is omdat ze wat miljoentjes hebben binnengehaald omdat ze kansloos werden ingemaakt. Op skils heeft Edict nog NOOIT iets gedaan, terwijl Humble de hele wereld al op skils gedraaid heeft. Mij dus aub ook niet de les komen spellen over 'wie er beter presteert' want onder de omstandigheden is dat nog altijd Humble die het met veel minder middelen moeten doen.

Kan iemand mij even vertellen hoeveel dorpen Edict van Humble kon edelen toen we ongeveer gelijk in punten zaten? Zijn er niet zo heel veel en dat bewijst meteen dat Edict gewoon puur teert op kwantiteit.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser50613

Guest
En jij weet niet wat Hans achter de schermen doet, dus hou je eigen bekrompen uitspraken daaromtrent ook maar voor jezelf.

Humble betere spelers? Geen idee, zullen goeie spelers in Humble zitten, daar niet van. Die zitten er ook in Edict.
Ben wel benieuwd wat jij verstaat onder humble kwaliteit want ik zie niet meteen iets dat de Humble spelers anders doen dan de Edict spelers. Of is het duwen op aanval verzenden zoveel kwaliteitsvoller als het op een Humble account gebeurd tov een Edict account? Stop toch eens met onzin uitkramen..

En weer eens over de kwantiteit janken.. hoe typisch. Toen Edict vs At All + Humble stond, stonden we gigantisch achter met alles. Maar we hebben er lang niet zo hard over zitten klagen als jij hier nu doet. We verloren dorpjes, maar hielden stand en konden terug knokken. Nu staan we iets sterker in de schoenen en meteen begin je te bleiren dat het puur kwantiteit is?

Al bij al denk ik niet dat jij het spelletje echt goed snapt hoor Jannesje.. want de beide stammen hebben goeie en minder goeie spelers, en die doen gewoonweg hetzelfde. Actief zijn, aanvallen en druk blijven zetten. Dat is alles, en soms win je daarmee, soms niet. Dat jij alles in zwart en wit ziet zegt meer over jouw beperkte visie, dan over Edict.

Vind het jammer dat jij Humble zo anaal zit te vertegenwoordigen, want ben er vrij zeker van dat de overgrote hoop van Humble wel toffe mensen zijn met iets meer realtiteitszin en respect voor de tegenstander.
Maar soit, beter dat je hier je tijd zit te verdoen dan ingame, want daar zit je klappen te krijgen van een spelertje dat 100x slechter is.. proficiat.
 
Reactiescore
3.524
Overigens kun je niet zeggen wie er beter presteert want jij weet niet wat ik achter de schermen allemaal doe, net zoals ik dat niet weet over andere dus ook dat is weer een bekrompen Edict uitspraak die je niet kan stellen zoals jullie wel vaker doen.

En jij weet niet wat Hans achter de schermen doet, dus hou je eigen bekrompen uitspraken daaromtrent ook maar voor jezelf.

Ja dat zei ik dus letterlijk? Doe effe normaal en probeer eens gewoon te lezen, ik sla bij deze je overige tekst gewoon over. Als je niet normaal kan lezen ga ik mijn tijd niet in een discussie steken.
 

DeletedUser50613

Guest
Ja dat zei ik dus letterlijk? Doe effe normaal en probeer eens gewoon te lezen, ik sla bij deze je overige tekst gewoon over. Als je niet normaal kan lezen ga ik mijn tijd niet in een discussie steken.

Jij bent degene die beweert 100x beter te zijn dan Hans, aangezien het in het spel niet te zien valt, moet ik ervan uitgaan dat je bedoelt hetgene je achter de schermen doet, en aangezien je niet kan weten wat Hans hier allemaal doet is heel die bewering gewoon bagger. Voila.
 
Reactiescore
1.015
Jannes heeft het diplomatiek en leidend 'verstand' van een mossel. If anything, is hij dus 100x slechter dan hans.
 
Bovenaan