Golden Awards

DeletedUser77799

Guest
Beste speler: Suicide Consultant, de enige speler waarbij ik het gevoel heb, dat hij op een of andere manier onsterfelijk is. :p Maakt niet uit in welke situatie je Cee in plaatst, hij komt er (tot nu toe) altijd zonder al te grote kleerscheuren vanaf.
Beste stam: Humble, kijk maar naar de eindstrijd, geen enkel account van Humble tot nu toe gebroken, en Edict-accounts vallen per massa. Nog steeds een achterstand van 5 Miljoen, maar die zal worden ingehaald :)
De beste stam speler: Sick of It, ik vind dat 10,5 Miljoen ODS al bijna voldoende zegt. Dat iemand al zijn eigen middelen inzet om een stamspeler te helpen is bij SOI wel duidelijk. IGHI als nr 2 (ODS) mag ook zeker genoemd worden. Van IGHI is voor mij bekend dat hij veel vv's draait, maar dat zal SOI ook wel doen. ;)
Het grootste ego: Jannes, als je jezelf hier al zet, zal het wel waar zijn.
Beste leider: Jannes, een aanmerking wel Jannes, je mag dan wel altijd gelijk hebben op tw, maar voetbal is een totaal andere kwestie :eek:
Slechtste leider: Leiding Septen, alle stammen die nu nog leven vind ik de leiding wel prima, behalve error, maarja, 1 speler is geen stam :eek: *BrokenError
Meest overschatte stam: -
Meest onderschatte stam: -
Meest overschatte speler: -
Meest onderschatte speler: Roi Danton. Heeft niet heel veel tegenstand gekend, maar als hij die krijgt, handelen ze die vrijwel zeker af.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Sick of It, IGHI en Obadiah
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Runner 5, Valheru, Bellevue, Tijsbetuwehero en The Bathman.
Mooiste spelers naam: The Night Pharmacy
Mooiste stam naam: Edict :(
Het tofste topic: GA
Het domste topic: -
Favoriete forum poster: Hopeful
Minst favoriete forum poster: sandokan the pirate
Dikste wannabe op het forum:
Dikste wannabe in het spel: Pvjo/monkey, no one knows you, zitten jullie wel in Edict?
Mooiste profiel foto van spelers: Mad King Sheogorath, Duhh..
Mooiste profiel foto van stammen: Humble
Mooiste actie van de wereld: Alle massa's van Humble die niet begrepen worden door de minder intellectuele tegenstander genaamd Edict?
Meest belovende speler voor de toekomst: SnDD, Humble gaat 51 winnen, en SnDD krijgt daar het grootste aandeel in, in het oosten wel te verstaan. Daarom deze nominatie.
Meest belovende stam voor de toekomst: Humble
Grootste blunder: Uiteenvallen At All. Zo zo zo zonde..
Voor wie heb je nu echt respect: Al mijn stamgenoten, en tegenstanders waarmee je een leuk gesprek kan voeren.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Stamgenoten, en mb's :)
 

DeletedUser69459

Guest
Persoonlijk vind ik het van SoI nog knapper als je ziet dat hij desondanks die ODS en vv`s toch rang 6 staat.

En nu heb ik het over de periode voordat ik op SoI speelde, voordat mensen denken dat ik mezelf al iets van SoI toedicht ;)
 

DeletedUser77799

Guest
Persoonlijk vind ik het van SoI nog knapper als je ziet dat hij desondanks die ODS en vv`s toch rang 6 staat.

En nu heb ik het over de periode voordat ik op SoI speelde, voordat mensen denken dat ik mezelf al iets van SoI toedicht ;)

En rang 1 van IGHI? :eek:
 

DeletedUser78021

Guest
Beste speler: I get high i, vaak hoor ik hier de naam van Suicide Consultant voorbij komen dus laat ik eens origineel zijn. Giles haalt bij sommige het bloed onder de nagels vandaan maar als je ziet hoe hij uit alle spelfacetten voordeel haalt vind ik dat alleen maar een schouderklopje waard. En hiermee behaald hij een hogere efficiëntie uit het spel tegenover de mega farmers Roi danton & Runner 5.

Beste stam: Valt nog uiteindelijk te bezien. Edict is 3 spelers verloren in het noorden/oosten wat natuurlijk een mentale tik heeft opgeleverd. Echter heeft Edict de rug gerecht. Op dit moment presteert in de 1 vs 1 oorlog Humble sterker dus op basis daarvan zijn zij op dit moment de beste stam.

De beste stam speler: I get high I, gezien de ranglijst verslagen tegenstanders als ondersteuner en de inzet die hij doet op basis van vv en tactisch meedenken. Vanuit Humble verwacht ik dat dit Jannes zal zijn vanwege zijn tomeloze inzet voor de stam

Het grootste ego: Sandokan, geeft aan een van de betere tw spelers te zijn. Na verschillende aanvallen te hebben verstuurd en hebben zien aankomen denk ik toch dat het topniveau van de tw spelers stukkie hoger ligt dan wat daar vertoont werd. Alleen maar stacken is ook niet deffen.

Beste leider: Jannes, hoor nooit een negatief geluidje onderling vanuit humble. Echter alleen van Brokenarrow, maargoed niet alles kan altijd even soepel gaan. Verder heeft hij het naar mijn inziens goed onder controle. (Ik hier nu gelukkig ook :p)

En als een na beste
C:\Users\Yvo\AppData\Local\Temp\msohtmlclip1\01\clip_image001.png
ajacied413, hij beschermt bodesan met zijn leven. Echt een topper, alleen wat een verschillelijke accountnaam…..

Slechtste leider:
Infected by death, heeft naar mijn idee zijn stam uit elkaar doen vallen. Daarnaast nog het feit dat een normale communicatie richting collegaleiders niet altijd even vanzelfsprekend was. Marvin en ik zijn vaak voor van alles en nogwat uitgemaakt en dan dienden wij allemaal maar te slikken.

Meest overschatte stam: Humble, goede stam, draait lekker maar ze zijn niet onstuitbaar. Ik ben van mening dat Edict en Humble kwalitatief vrij gelijkwaardig zijn.

Meest onderschatte stam:
Edict, Hoor soms links en recht dat Humble Edict aan het oprollen is. We zijn inderdaad 3 spelers kwijt en dat ging veel te makkelijk. Echter denk ik dat we nog een leuke eindstraat tegemoet gaan. Succes aan beide stammen.

Meest overschatte speler:
El salvador, Met een redelijk goede ligging aan het begin van de wereld naast zijn vriend SC had hij veel potentie. Echter bleek hij al redelijk snel na de start van de wereld al moeite te hebben met het afslaan van een kleinschalige aanval op hem. Later in de wereld heeft hij goed gebruikt gemaakt van de val van septen door een hoop dorpen van sophia te pakken. Buiten dat heeft hij nooit echt iets gepresteerd tegen grote spelers. Onlangs is dat ook wel gebleken toen hij een aanval kreeg van "Hansie Pansie" waar de ene dodgefout na de andere werd gemaakt.

Meest onderschatte speler:
Runner 5, ik zie vaak op het AF hoe hans pertinent onderuit gezaagd wordt. Misschien is dit ook wel het doel van het algemeen forum en p&p. Toch kan hij wel degelijk een goed potje twen.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: iedereen van edict op dit moment, daarnaast van vijandige stammen Sndd (altijd tof contact gehad vanaf het moment dat er front ontstond), dit zelfde geldt voor pikhaak die destijds meedachten ten tijden van mijn privé een vervelende situatie. Verder zou ik graag nog eens bij ajacied413 in de stam zitten alleen die gast is zo een enorme einzelgänger dat dat nooit zal gebeuren.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Infected by death om bovengenoemde reden.

Mooiste spelers naam: The Night Pharmacy excuses voor de ego

Mooiste stam naam: Edict
C:\Users\Yvo\AppData\Local\Temp\msohtmlclip1\01\clip_image001.png


Het tofste topic:
GA

Het domste topic:
-

Favoriete forum poster:


Minst favoriete forum poster: Jannes, teveel tekst schat, maak het ietsjes minder :O.

Dikste wannabe op het forum: hopeful :p no hard feelings hoor ^^

Dikste wannabe in het spel:
Suicide Consultant, Iemand gaan reporten die een geintje uithaalt door een dorpsnaam te veranderen…? Jammer dat je zo van iemand af wilt komen.

Mooiste profiel foto van spelers: The Night Pharmacy

Mooiste profiel foto van stammen:
Humble
jammer genoeg, het wegspelen van Terroristman door Humble. Account was zeker te verdedigen alleen lieten de hoofdspelers het ineens lopen. Dan wordt het lastig om ineens het account recht te houden met de stam.

Meest belovende speler voor de toekomst:
Auf der Jagd & Punkerke, Wanneer deze aan het front liggen bij humble piepen ze straks wel anders :p. Hoop dat ik dat nog mag meemaken XD.

Meest belovende stam voor de toekomst: AFCA, gaat nog een grotere rol spelen in de wereld dan dat iedereen denkt. Jammer genoeg veranderd die z’n naam nog niet…

Grootste blunder:
Septen

Voor wie heb je nu echt respect:
Iedereen in de wereld die normaal met elkaar kan omgaan. Je kan altijd een woordenwisseling hebben maar houdt het beschaafd. We spelen een spelletje, we staan niet echt aan het front elkaar de hersenpan in te slaan.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Obadiah, Marvin en Per zijn Bae :D. En Sndd als hij weer eens komt aanvallen :O.

- yvo
 

DeletedUser60292

Guest
Dikste wannabe in het spel: Suicide Consultant, Iemand gaan reporten die een geintje uithaalt door een dorpsnaam te veranderen…? Jammer dat je zo van iemand af wilt komen.

racistische en seksistische opmerkingen horen niet thuis in het spel, dat zou je als oud nr 1 van deze wereld maar moeten weten dat dat een banwaardige overtreding is :)
Ik beschouw dat niet als een grapje,

Voor wie heb je nu echt respect: Iedereen in de wereld die normaal met elkaar kan omgaan. Je kan altijd een woordenwisseling hebben maar houdt het beschaafd. We spelen een spelletje, we staan niet echt aan het front elkaar de hersenpan in te slaan.

zoals bv. een dorpsnaam veranderen naar "ik zuig ,,," niet zou kunnen :)
 

DeletedUser76545

Guest
Hoe kan ik de oorzaak zijn van een stam die valt terwijl ik tegelijkertijd de stam van de afgrond heb gered. Leg mij dat eens uit, ben ik oprecht benieuwd naar namelijk.
Daarnaast kleine nuancering over leidings gesprekken tussen Edict & At All.
Ik heb inderdaad wel eens uitgehaald richting Edict wanneer jullie je niet aan de afspraken hielden en het verdomd veel moeite kostte om vervolgens de afspraken daaromtrent na te leven. Daarnaast heeft leiding Edict net zo goed ook meerdere keren uitgehaald naar mij. Niet jij Yvo, maar Marvin en Pianist toen die nog leider was wel.
 

DeletedUser78021

Guest
racistische en seksistische opmerkingen horen niet thuis in het spel, dat zou je als oud nr 1 van deze wereld maar moeten weten dat dat een banwaardige overtreding is :)
Ik beschouw dat niet als een grapje,



zoals bv. een dorpsnaam veranderen naar "ik zuig ,,," niet zou kunnen :)
racistische en seksistische opmerkingen horen niet thuis in het spel, dat zou je als oud nr 1 van deze wereld maar moeten weten dat dat een banwaardige overtreding is :)
Ik beschouw dat niet als een grapje,



zoals bv. een dorpsnaam veranderen naar "ik zuig ,,," niet zou kunnen :)

Vind dat je dit wel met een korrel zout kan nemen. Zoals je zegt het is een spel en dat speel je voor de fun. Dan verschillen we daarin van opvatting van wat fun betekend in een spel.

- yvo
 

DeletedUser78021

Guest
Hoe kan ik de oorzaak zijn van een stam die valt terwijl ik tegelijkertijd de stam van de afgrond heb gered. Leg mij dat eens uit, ben ik oprecht benieuwd naar namelijk.
Daarnaast kleine nuancering over leidings gesprekken tussen Edict & At All.
Ik heb inderdaad wel eens uitgehaald richting Edict wanneer jullie je niet aan de afspraken hielden en het verdomd veel moeite kostte om vervolgens de afspraken daaromtrent na te leven. Daarnaast heeft leiding Edict net zo goed ook meerdere keren uitgehaald naar mij. Niet jij Yvo, maar Marvin en Pianist toen die nog leider was wel.

Dan wil ik graag weten wat je destijds van de afgrond hebt gered. Natuurlijk heeft iedereen zijn verhaal en denkt iedereen daar het zijne van. Vanuit mijn optiek probeer ik altijd netjes met iedereen om te gaan. Destijds zijn er onderling slippertjes geweest voor wat betreft communicatie. Alleen soms werden er dingen gezegd waar de honden geen brood van lusten. Die kwamen naar zijn inziens nogal vaak vanuit jou kant.

Verder kan ik het vrij prima met je vinden maar als je uit je slof schiet verwoord het dan netjes en kijk met wat je iemand toewenst.

- yvo
 

DeletedUser75970

Guest
No offence Yvo, je lijkt me een aardige gast maar dit lijstje had je net zo goed op het Edict stammenforum kunnen zetten want de enige pluim die je niet aan Edict geeft is beste leider.

Wel een pluspuntje dat je je mening onderbouwt, zouden meer mensen hier moeten doen.
 

DeletedUser77155

Guest
inderdaad een eenzijdig en belachelijke lijst.
Hoe durft hij een supernoob ajacied413 en zijn stam afca tot de top benoemen, die gast heeft nik laten zien, enige keer dat hij durft aan te vallen is alsedict eerst 1000 aanvallen verstuurd, dan sluit hij zich er bij aan

hij wil geen enkele stam joinen maar eist wel hulp van edict en die dombo,s geven het hem ook nog

ik zou zeggen iemand die graag solo wil blijven moet het dan ook maar alleen proberen te overleven, en bodesan is gewoon een dubbel account van hem die hij op slimme manier beheerd

resume, slechtse speler ajacied413
minst belovende stam afca
 

DeletedUser68954

Guest
Sando, heeft 90% van NS dan uberhaupt wel wat gepresteerd, buiten bbs edelen en wat os leveren?

Kun je hem noob noemen maar jij hebt je ook alleen nog maar laten stacken door je 'noob stam'
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan