Golden Awards

DeletedUser75970

Guest
Dit wordt mijn tweede lijstje, ditmaal speel ik zelf niet meer op deze wereld dus dit lijstje zou objectiever moeten zijn dan de vorige, al heb ik daar natuurlijk ook m’n best gedaan bij de vorige, maar anyway veel leesplezier, ik sta altijd open voor feedback.



Beste speler: Dit kan, gebaseerd op de op deze wereld neergezette prestaties, maar één iemand zijn: *Suicide Consultant. Hij staat op een keurige 1e plaats wat betreft OD en op de ranglijst staat hij momenteel een bescheiden 10e plaats. Wie had dat verwacht toen Humble opgericht werd en de andere oud EX. leden Septen joinde? Ik denk niemand, naja misschien Jannes :tongue:

Beste stam: Na de val van Septen verwacht ik dat er nog 3 stammen zijn die kans maken op de wereldwinst: Humble, At All en Edict. At All en Edict heb ik altijd al decent stammen gevonden maar aan Humble had ik, toen ik nog speelde, sterk mijn twijfels. Die hebben de afgelopen maanden echter bewezen mijn twijfels niet op zijn plaats waren. Een aantal accounts zijn nu geloof ik ook beter bezet dan eerst dus dat geeft ze nog betere uitgangspositie. Anyway, van deze 3 stammen zet ik Humble momenteel bovenaan op basis van hun doorzettingsvermogen en naar mij mening hebben ze ook de beste uitgangspositie nu ze een groot deel van het noorden in bezit hebben na het wegvallen van Septen.

De beste stam speler: Hier ga ik logischerwijs een speler neerzetten die ik zelf heb meegemaakt omdat ik niet weet hoe het bij andere stammen is gegaan. De speler die deze award dik verdiend is naar mijn mening Giles (met één l :p) van IGHI. Draaide veel vvs, offerde zonder te mokken zijn clears op voor anderen en ook def sturen was nooit een probleem.
Verder verdiend OBEY2Supreme deze award ook zeker, heeft een hoop vv’s gedraaid in At All ten koste van zijn eigen nachtrust.

Het grootste ego: Hier ga ik Jannes en Nick neerzetten. Nick heeft zijn ego niet eens een beetje waargemaakt dus dat was misplaatst. Jannes heeft een groot ego maar maakt het tot nu toe waar dus wat mij betreft is het dan niet erg om een ego te hebben.

Beste leider: Jannes, heeft van een stam dat is begonnen met een gatencluster toch al aardig wat bereikt.

Slechtste leider: Sandokan de pirate, N-S heeft 0,0 toekomstperspectief. Verder waardeer ik wel de manier waarop hij voor zijn leden opkomt maar het stamcluster is zo’n rotzooi dat ik niet anders kan dan hem deze award geven.

Meest overschatte stam: Er is momenteel denk ik geen enkele stam die overschat wordt.

Meest onderschatte stam: At All wordt naar mijn mening onderschat. Bijna iedereen prees ze voor hun acties tegen Edict maar nu ze een keer een flinke tik van Edict terug hebben gekregen lijkt het net alsof mensen ze al bijna afschrijven. Ik denk dat At All de draad weer gaat oppakken en dat ze nog wat monden gaan snoeren.

Meest overschatte speler: ajacied413, dit zal gerust een decent speler zijn, maar naar mijn mening krijgt hij te veel credits voor het wegspelen van Araleth aangezien de laatstgenoemde inactief bleek te zijn

Meest onderschatte speler: IGHI, er wordt met regelmaat kritiek geleverd op dit account. Ze zouden farmgeil en noob zijn maar ondertussen bezet dit account wel al een hele tijd de nummer 1 plek en delen ze harde tikken uit aan At All, een stam waar Edict voor de komst van IGHI toch op zijn zachtst gezegd behoorlijk wat moeite mee had.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: OBEY2Supreme, ADJ, IGHI, hoz, SC, …

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Kan eigenlijk alleen spelers die gestopt of weggespeeld zijn verzinnen, voorbeelden zijn SH.., WOWS en Linkmus3

Mooiste spelers naam: De eerste keer heb ik deze aan Auf Der Jagd gegeven en ben nog steeds geen betere naam tegen gekomen dus alsjeblieft Duncan en co.

Mooiste stam naam: At All

Het tofste topic: Golden Awards indien mensen voldoende tijd besteden aan het beargumenteren van hun lijstje.

Het domste topic: Praattopic

Favoriete forum poster: Ik ben Jannes zijn posts meer gaan waarderen, als hij zijn soms onnodig lange lappen tekst weghoudt tenminste :p verder niet echt iemand hier aangezien degenen die ik op het AF wel prettig vond posten zijn gestopt.

Minst favoriete forum poster: Er post bijna niemand, laat staan iemand die mij op het moment erg irriteert. Deze laat ik dus leeg.

Dikste wannabe op het forum: Duncan <3

Dikste wannabe in het spel: Iedereen met meer dan 15 rovers in zijn of haar bezit!

Mooiste profiel foto van spelers: Mad King Sheogorath

Mooiste profiel foto van stammen: At All

Mooiste actie van de wereld: Dit zullen veel wel het vallen van Septen vinden? Verder weet ik zelf niks, kut wereld :sad:

Meest belovende speler voor de toekomst: TUTM, deze speler stelde naar mijn mening eerst niet zoveel voor maar nu er een nieuw en pakken beter team op zit gaat dit account nog mooie dingen laten zien!

Meest belovende stam voor de toekomst: Humble

Grootste blunder: Nick die aangenomen werd op kingbob.

Voor wie heb je nu echt respect: Hetzelfde als in m’n vorige lijstje: leiders die alles voor hun stam over hebben.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Eelco, Jan, Michai, Art, Joren
 

Deleted User - 487871837

Guest
Je mag bij me in de stam (of op mn acc als je wil :eek:) maar dan wil ik dat ik je favoriete poster nominatie krijg <3
 

DeletedUser23360

Guest
Beste speler: Beste Speler is altijd een leuke vraag, maar op dit moment zou ik voor El Salvador 14 gaan. Waarom: Omdat de speler die ik van dit account ken veel gevoel voor de stam heeft en bijzonder sterk speelt, maar ook humor en stijl heeft.

Beste stam: Na de klappen van de afgelopen maanden is gebleken dat Humble sterker in de schoenen staat dan de overige stammen. Is het de beste stam? Dat zien we wel aan het einde van de wereld, zoals op alle werelden.

De beste stam speler: De beste stamspeler die ik heb gezien, speelt niet op wereld 51.

Het grootste ego: Hier komen veel spelers voor in aanmerking. Op dit moment zijn er te veel namen die op nummer één zouden kunnen komen. Daarom ga ik nu voor Broken Arrow, die vergeten is dat Tribal Wars grotendeels om Tribes gaat.

Beste leider:
De beste leider is de leider van de stam die wint, of de leider die alle leden van de stam tevreden weet te houden, zonder dat dit tot de winst van de stam zou leiden. Op dit moment neig ik daarom sterk naar Jannes, die hier al vaker genoemd is en die ik ook een paar keer heb kunnen spreken.

Slechtste leider: Het volledige leidingsaccount van Septen.

Meest overschatte stam: Hier moet Septen staan, maar dat is geen stam meer. Morrow noemen is te veel eer voor de stam die een paar dagen kon bestaan. Misschien maar een muntje opgooien voor At All hier?

Meest onderschatte stam: -

Meest overschatte speler: Ik denk dat we allemaal wel weten welke accounts groot geworden zijn door interns. Verder een aantal account waarvan bleek dat zij beginners waren, dus die namen ga ik niet eens noemen hier.

Meest onderschatte speler: Meest onderschatte speler is Hoz zonder twijfel en ik neem aan dat dat een keuze is.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Pikhaak, ElSalvador14 en Suicide Consultant zou ik op een volgende wereld graag in het blauw zien.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Sophia en alle andere accounts die gingen runnen bij de eerste massa.

Mooiste spelers naam: Cnorros. Omdat het kan.

Mooiste stam naam: Humble vind ik een leuke naam.

Het tofste topic: -

Het domste topic: Het AF.

Favoriete forum poster: Jonathan.

Minst favoriete forum poster: Jonathan.

Dikste wannabe op het forum: -

Dikste wannabe in het spel: Te veel mensen. Eigenlijk iedereen die het woord 'noob' opwindend vindt, die geen VV wil doen en die er puur zijn om mensen af te zeiken en slechts af en toe loggen wanneer er niets gedaan hoeft te worden zoals Tom.

Mooiste profiel foto van spelers: Ik kijk geen plaatjes.

Mooiste profiel foto van stammen: Idem.

Mooiste actie van de wereld: De mooiste actie moet nog komen. Het neerhalen van Septen door Humble werd verknald door het runnen van de accounts, net als de massa op At All. Dus de mooiste actie moet nog komen hoop ik.

Meest belovende speler voor de toekomst: Ik zet mijn geld op Jonas van MKS, al heeft die geroepen dat dit zijn laatste wereld is. XUnleashed mag hier ook genoemd worden, net als één van de spelers van Pikhaak die ik hier niet bij naam wil noemen.

Meest belovende stam voor de toekomst: Geen. Wat wel leuk is, is dat Septen ook op Wereld 54 te vinden is, ook daar zonder vaardigheden en ook nog eens met een verkeerd gespelde naam.

Grootste blunder: Het aantrekken van compleet niet nagetrokken accounts door bepaalde stammen.

Voor wie heb je nu echt respect: Ik heb respect voor alle spelers op Tribal Wars, op stabbers na. Die ben ik zelf nog niet tegengekomen. Voor wie ik veel respect heb, is voor Floor van El Salvador14 om veel redenen.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Spelers met humor en vaardigheden. El Salvador en Roi Danton bijvoorbeeld maar er zijn er nog wel meer.
 

DeletedUser23360

Guest
Excuus. Geen stam van belang meer, al had er meer ingezeten als de spelers gewoon waren blijven spelen in plaats van te runnen ;) En dat gaat over meerdere accounts.
 

DeletedUser6916

Guest
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Sophia en alle andere accounts die gingen runnen bij de eerste massa.

Vreemde nominatie waaruit blijkt dat je geen weet hebt waar je over spreekt. Ik zie de afgelopen tijd mijn naam bij verschillende plekken zowel positief als negatief terecht langskomen. Het was niet de eerste massa, ik had er al een aantal deftig afgeslagen. De laatste massa die ik kreeg heb ik inderdaad, bewust, niet gedefft. Dit komt doordat ik naast TW ook geniet van mijn leven. Op het moment dat ik de volgende dag druk ben heb ik geen zin om mijn hele dag planning in het water te gooien om voor een spelletje de hele nacht te gaan deffen. Dit in combinatie met goed spel vanuit Humble en een stam die niet functioneerde (Septen) vanwege een aantal spelers die het in mijn ogen behoorlijk hebben verziekt voor de rest. Op dat moment ben je zonder toekomst perspectief het spelplezier snel kwijt.
 

DeletedUser77799

Guest
Beste speler: SnDD, keuze lag bij mij tussen SC en SnDD, maar aangezien ik niet zoveel heb meegekregen van Cee zijn acties, kies ik toch voor Sander. 1 tegen 4 en dan ook nog eens spelers met redelijke of aardige skills, eerst wel aardig wat verliezen, maar waar de meesten het al niet meer zien zitten je terugknokken en nu weer positief of bijna positief staan. Dat vind ik gewoon heel erg knap en daar krijg je dan mijn respect voor.
Beste stam: ik hoor het de mensen al denken, daar komt die kut rimmer van Humble zijn eigen stam(leden) ophemelen, maar wees gerust, dit wordt niet (helemaal) een Only Humble-lijstje. Toch wint Humble deze nominatie. De 3 keuzes waren zoals algemeen bekend: At All, Edict en Humble. NS staat niet als keuze, omdat zij spelen onder het motto: leef in het moment. Totaal geen toekomstplan dus. Ik heb naar 2 dingen gekeken bij deze nominatie, interne sfeer en groei/aanvalswerk/defwerk. Intern loopt alles bij Humble als een goed geoliede machine. De afgelopen week/weken viel het mij op dat het in At All niet zo lekker loopt, vooral vanwege het verlaten van de stam door Valheru. En bij Edict was er ook chaos na een massa van At All op Pianist en natuurlijk het wegspelen van Silvarian en Lionhart. Humble heeft al lange tijd geen verliezen meer geleden en gaan blijven doorstomen.
De beste stam speler: Obey2Supreme, binnen at all een erg sterke kracht die bereid is veel vuil werk te doen voor zijn stam. Vraag is wanneer het te veel voor hem word.
Het grootste ego: Dit is BrokenArrow, leek een prima gozer toen hij in Humble zat, maar toen iets hem niet zinde was hij weg. En wat hij doet met error, man man man, dat kan niet door de beugel. Stamgenoten zijn er niet om uit te buiten en ze kicken wanneer ze niet in jouw persoonlijke plannen passen, is toch volstrekt debiel.
Beste leider: Ik ken eigenlijk alleen de Humble leiding. Dus hier heb ik geen winnaar voor. In ieder geval Humble of Edict. At All, nah, maar zal wel aan de leden liggen hoor.
Slechtste leider: leiding error, mensen hebben vaak NS genoemd, maar die buiten hun leden niet uit.
Meest overschatte stam: At All,
Meest onderschatte stam: -
Meest overschatte speler: The Pianist
Meest onderschatte speler: Pikhaak denk ik toch wel, het lijkt alsof niemand angst voor dit account heeft maar dat zou zo wel moeten.
Met wie zou je graag in een stam zitten: Terroristman (klasse aanvalswerk en goede timings, wel een enorm front) en Obey2supreme (hele goede stamspeler naar mijn weten)
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Dennisthies, Sandokan the Pirate (beide vanwege hun interpunctie, zou er een einde willen maken na 1 a 2 weken skypechat met hun) en BrokenArrow. Voeg The Bathman hier ook maar aan toe.
Mooiste spelers naam: Mad King Sheogorath
Mooiste stam naam: Edict, Creating the Law
Het tofste topic: Golden Awards
Het domste topic: -
Favoriete forum poster: -
Minst favoriete forum poster: -
Dikste wannabe op het forum: -
Dikste wannabe in het spel: Ik
Mooiste profiel foto van spelers: Obadiah
Mooiste profiel foto van stammen: Humble
Mooiste actie van de wereld: Wegspelen van Lionhart en Silvarian. Oja, en het halen van de Dawn-elite door Humble (gregoire, Speeddevil en MKS). Het klinkt als een grap maar als Septen ons had gerecruiteerd dan was het heel anders gegaan.
Meest belovende speler voor de toekomst: Gregoire
Meest belovende stam voor de toekomst: Humble gaat de wereld winnen, dus Humble
Grootste blunder: Worst Woesie in massa op At All
Voor wie heb je nu echt respect: seba(pikhaak), erwin(MKS) en Sander. Jannes ook voor hoe hij het allemaal doet.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Erwin, Nick(roi danton) ook wel een beetje, zeker met school ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77799

Guest
Hebben zich tot nu toe erg goed kunnen ontwikkelen en zijn zich nog aan het ontwikkelen. Die gaan in het eindspel nog een erg belangrijke rol vervullen.
 

DeletedUser76513

Guest
Beste speler: *Suicide Consultant is voor mij hierin zeker de nummer 1 tot op heden. Wilt niet zegen dat er meer spelers met kwaliteiten zijn maar denk dat *Suicide Consultant zich wel als enige tot op heden heel knap heeft staande gehouden tegenover septen en hierbij zelf in offensieve zin heel knap terrein winst heeft geboekt.

Beste stam: Deze gaat voor mij naar Humble. Humble heeft in mijn ogen als enige stam een echte prestatie neergezet door septen weg te werken. Verder denk ik dat edict een leuke prestatie heeft geleverd tegenover at all met de massa al hadden daar zeker niet zulke verliezen geleden hoeven worden. Andersom geld dat voor pianist natuurlijk exact hetzelfde. Verder vind ik ondanks dat sandokan mijn favoriet niet is dat hij NS toch zeker leuk en in mijn ogen actief laat mee draaien op deze wereld. Humble is dan voor mij toch qua prestatie de beste stam!

De beste stam speler: Hier ga ik voor Joshua (account met 4 pro's) Ik zie hier vaak mensen genomineerd worden die veel OS leveren etc maar ik kies voor een speler die voornamelijk leuk in de groep ligt. Daarnaast is ook het leveren van def en mee doen met offensieven geen probleem dus voor mij gaat die naar account met 4 pro's.

Beste leider: Jannes, zeer goed gedaan om van een gatenkaas een goed georganiseerd geheel te creeren.

Slechtste leider: Laat ik dicht;)

Meest overschatte stam: Edict..underdog positie^^

Meest onderschatte stam:

Meest overschatte speler: The chosen one. heel matig tot slecht gedeffed op een massa die zeker niet goed uitgevoerd was.

Meest onderschatte speler: Ajacied413, een speler die niet echt opvalt maar vrolijk dorpje voor dorpje groter wordt.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: OBEY2Supreme (tim) zeker een toffe gozer om bij te hebben. Daarnaast iemand die niet achter de rest aan loopt en doet wat hem het beste lijkt! Account met 4 pros(zie hierboven) SC en pikhaak hoor ik veel positieve verhalen over en denk dat er daar zeker dingen bijgeleerd van kunnen worden. TNP je moet ook een gek in de groep hebben.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Wolf of wallstreet, Infected by death, Sandokan simpelweg mensen die mij niet liggen en andersom ook niet dus waarom zou je dan bij elkaar in een stam zitten.

Mooiste spelers naam: Die gaat nog komen

Mooiste stam naam: Edict

Het tofste topic: Golden Awards indien mensen voldoende tijd besteden aan het beargumenteren van hun lijstje.

Het domste topic: Praattopic

Minst favoriete forum poster: Hopefull

Meest belovende speler voor de toekomst:
Mad King Sheogorath , echt een heerlijke ligging enkel de vraag of het niveau op het account hoog genoeg ligt maar daar komen we nog wel achter.

Leukste moment op W51: Gesprekken met sandokan kon ik wel om lachen.

Voor wie heb je nu echt respect: genoeg mensen
 

DeletedUser77799

Guest
Meest belovende speler voor de toekomst:
Mad King Sheogorath , echt een heerlijke ligging enkel de vraag of het niveau op het account hoog genoeg ligt maar daar komen we nog wel achter.

We gaan je laten smullen, maar niet van onze dorpjes. :D
 
Bovenaan