Golden Awards

DeletedUser77790

Guest
Ik kon mij in alles wel vinden behalve deze. Je weet of je weet niet maar het acc Sophia Palaiologina deed een pp abuse start op w51. Had een speler naast hem die hetzelfde deed maar iets minder pp uitgaf. SP had amper troepen en wou die speler naast hem gaan edelen, echter was dit onhaalbaar want die had niet voldoende troepen en het omgekeerde gebeurde wel. SP werd ge edeld.

Begon opnieuw in de rim en ging er nog meer pp uitgeven dan ze daarvoor al deden. Noem ik nu niet bepaald de meest belovende speler van de wereld. Is gewoon een zwak account dat makkelijk weg gespeeld word als er wat concurrentie gaat komen :D

Wat een onzin verkondig jij hier ongelooflijk. Zolang je niet weet waar je over praat kan je beter niks zeggen. lol
 
Reactiescore
3.582
Wat een onzin verkondig jij hier ongelooflijk. Zolang je niet weet waar je over praat kan je beter niks zeggen. lol

Het is maar dat jij niet weet waar ik speel of je had geweten dat mijn kijk erop wel heel goed was. Maar wees zo vrij zoals Wolt meedeelde jou kijk erop te geven.

Speciaal een AF accountje aangemaakt om hierop te reageren? Ik ben vereerd :)
 

DeletedUser77790

Guest
Als hij het niet goed heeft geef jou kant van het verhaal dan?

Doe ik :)

Zal er nooit komen.

Toch wel :p

Het is maar dat jij niet weet waar ik speel of je had geweten dat mijn kijk erop wel heel goed was. Maar wees zo vrij zoals Wolt meedeelde jou kijk erop te geven.

Speciaal een AF accountje aangemaakt om hierop te reageren? Ik ben vereerd :)

Inderdaad, speciaal hiervoor hou graag een praatje met je :D

On topic;

Het verhaal, dit gaat omtrent Argwahn. Tijdens de start van deze wereld genoot ik van mijn vakantie en zat ik dus zonder laptop in het buitenland. Mijn medespelers hadden ook vakantie. Na een avond goed stappen lekker mijn bed in gedoken en gezien de korte edelafstand van ongeveer 3,5 uur werd ik wakker. Pech, dorp weg. De reden dat ik Argwahn niet aanviel was omdat hij 8 ridders, en een giga lading deff in zijn dorp had staan. Als ik in mijn dorpje had staan van deff noobs wat die gozer had had hij mij ook nooit aan gekund. Zijn clear was niet erg veel groter als die van mij, het verschil was alleen dat ik het zonder deff noobs deed. Natuurlijk is het een slappe smoes en zal ik me nog moeten laten zien maar als ik gewoon thuis was geweest met m'n laptop had ik zijn edels zeker gesniped. Echter is dit part of the game en geen big deal voor mij. Het is alleen onzin dat ik te weinig troepen had om hem aan te vallen, hij had een flinke lading deff staan en als die lading bij mij had gestaan was hij er ook nooit doorheen geraakt.
 
Reactiescore
3.582
Je wist al dagen dat er een trein zat aan te komen, dus dat je er zelf voor gezorgd hebt dat je niet online was is een fail van jou. Je clear was belabberd klein vergeleken je punten aantal, want hij had echt niet zoveel def staan. Dat je ge edeld bent door een speler die volgens jou een kleine clear had is enkel maar een belediging voor jezelf.

Waarom moest hij immers veel troepen hebben? Er was maar 1 grote speler in de buurt (jij) en die was praktisch troepenloos. Je kon hem dus niet edelen en besloot dan een bb dorp van 800 punten te edelen. Alsof er geen betere opties waren? Maar daar heb je ofc ook troepen voor nodig :D Kort gezegd je account was heel zwak en kon de concurrentie niet aan, nu lig je opnieuw in de rim en daar overleef je wel met pp abuse en geen of weinig concurrentie. Dusja sorry als ik je niet de meest belovende speler van de wereld vind.
 

DeletedUser77790

Guest
Het is inderdaad een fail van mezelf dat ik toch wel degelijk ook wat te doen heb naast het spelletje. :rolleyes:

Mijn clear was inderdaad belabberd klein vergeleken met mijn punten aantal, toch moet je even in je achterhoofd houden dat gezien de tijd waarin spelers in PP werelden dit punten aantal bereiken. Een fatsoenlijke clear die in vergelijking met je punten aantal zou moeten bijna niet realistisch is. Overigens was ik inderdaad op de hoogte dat er een trein aan zat te komen, andersom even eens. Alleen zoals al vermeld heb ik meer dan alleen dit spelletje en heb ik lekker geslapen. Off troepen verdedigen overigens niet zo best. Er stond zoals ik zei genoeg deff om zijn eigen clear flink schade mee te doen dan wel helemaal weg te vagen, net als die van mij. Mijn tactiek zat anders in elkaar die ga ik hier nu niet uiteenzetten maar dat was gezien de omstandigheden alles bij elkaar op dat moment de beste manier. Dat je dat niet vind met een halve kijk op de situatie kan ik heel goed begrijpen. :)

Of ik de meest belovende speler van de wereld ben, nee zeker niet. Ik ben een leek met kerken :D
Daar gaat het mij ook helemaal niet om, het gaat mij om een verhaal wat jij vertelt wat nergens op slaat. En wat je zoals nu blijkt ook niet bepaald goed kan onderbouwen want de reden dat ik faal omdat ik (neem me niet kwalijk) tijdens een vakantie in het buitenland na een avondje stappen lekker ben gaan tukken? Sorry maar nog slechtere argumenten kan ik niet bedenken eigenlijk. Zie dat niet als een faal absoluut niet. Argwahn heeft het goed gespeeld en heeft het geluk gehad dat ik op vakantie was op dat moment. Niet meer, niet minder. Hoe het anders was gelopen? Weet ik niet, maar dan was het in ieder geval minder makkelijk gegaan dan nu ;)
 
Reactiescore
3.582
Het is inderdaad een fail van mezelf dat ik toch wel degelijk ook wat te doen heb naast het spelletje. :rolleyes:

Mijn clear was inderdaad belabberd klein vergeleken met mijn punten aantal, toch moet je even in je achterhoofd houden dat gezien de tijd waarin spelers in PP werelden dit punten aantal bereiken. Een fatsoenlijke clear die in vergelijking met je punten aantal zou moeten bijna niet realistisch is. Overigens was ik inderdaad op de hoogte dat er een trein aan zat te komen, andersom even eens. Alleen zoals al vermeld heb ik meer dan alleen dit spelletje en heb ik lekker geslapen. Off troepen verdedigen overigens niet zo best. Er stond zoals ik zei genoeg deff om zijn eigen clear flink schade mee te doen dan wel helemaal weg te vagen, net als die van mij. Mijn tactiek zat anders in elkaar die ga ik hier nu niet uiteenzetten maar dat was gezien de omstandigheden alles bij elkaar op dat moment de beste manier. Dat je dat niet vind met een halve kijk op de situatie kan ik heel goed begrijpen. :)

Of ik de meest belovende speler van de wereld ben, nee zeker niet. Ik ben een leek met kerken :D
Daar gaat het mij ook helemaal niet om, het gaat mij om een verhaal wat jij vertelt wat nergens op slaat. En wat je zoals nu blijkt ook niet bepaald goed kan onderbouwen want de reden dat ik faal omdat ik (neem me niet kwalijk) tijdens een vakantie in het buitenland na een avondje stappen lekker ben gaan tukken? Sorry maar nog slechtere argumenten kan ik niet bedenken eigenlijk. Zie dat niet als een faal absoluut niet. Argwahn heeft het goed gespeeld en heeft het geluk gehad dat ik op vakantie was op dat moment. Niet meer, niet minder. Hoe het anders was gelopen? Weet ik niet, maar dan was het in ieder geval minder makkelijk gegaan dan nu ;)

Welke helft ontbreekt er dan in mijn uitleg? Mijn account was vele male kleiner als die van jou (ik deed geen pp abuse) toch was mijn clear wel instaat de def van Argwahn weg te kunnen spelen. Dus de fout zit toch echt bij jou manier van TW spelen, het feit dat je een bb dorp van 800 punten pakt zegt natuurlijk ook veel over de grote van je clear.

Welke onderbouwing is slecht dan? Jij was op de hoogte dat je de komende dagen een trein ging ontvangen van je buur, toch werd je ge edeld. Dat jij op vakantie bent is een enorm slecht excuus. Je haalde zelf al aan met enkele co's te spelen en wat dacht je van een nacht vv? Of wil je mij vertellen dat RIP met 20 leden die bij wijze van spreken 24/7 teams hebben en allemaal in de top 25 farmranking staan niet aanwezig zijn snachts. Ik kan je wel vertellen dat die niet bij je opgekomen is en dat komt door een gebrek aan redenerend vermogen zou ik dan denken. Het enige wat jij iedereen vertelde was dat je Argwahn zeker ging edelen (het moest niet veel gaan voorstellen). Dus ja ik vind gewoon dat jou account in totaliteit op veel vlakken gefaald heeft.
 
Reactiescore
3.582
Leukste lijstje dat ik al heb gezien over het gehele forum :cool:
Zal vandaag/vanavond ook nog een lijstje maken :D

1 dag later,... DE LEUGENAAR

Hahahaha, ik kom letterlijk net thuis van mijn werk, ik maak da lijstje wel eens in t weekend :p

Van uitstel komt afstel.
En van afstel komen er minder asielzoekers.

Maar door uitstel van het afstellen krijgen ze een verblijfsvergunning omdat ze al een bepaalde tijd in NL zijn.
Dus je maakt nu die lijst of jij bent de dader!

BARRIE BUTSERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

Deleted User - 487828103

Guest
K hoopte met de mijne het een beetje op gang te helpen :p
 

DeletedUser

Guest
Ik heb een selectie gemaakt, op sommige durf ik nu nog geen antwoord te geven. Simpelweg nog te weinig informatie en zicht op bepaalde spelers en stammen.

Beste speler:
lastig om hier een keuze in te maken, er zijn veel spelers met potentie en goede accounts. Een spelers die zeer zeker mijn respect heeft verdient is cnorros. Afkomstige uit onze vijandige stam Dawn, heeft hij het niet gemakkelijk gehad. Desondanks weet hij te blijven groeien met in verhouding goede rankings. Laten we nog even genieten van hem zo lang hij er nog is. Nee dat is gemeen, deze award heeft hij oprecht verdient!

Beste stam: Dit is een lastige keuze, simpelweg omdat ik niet precies weet hoe alle stammen georganiseerd/geleid worden. Maar op het eerste gezicht lijkt -=DV=- veel potentie te hebben.

Meest overschatte speler: KeesAchter, rang 13 en dan zo'n slechte ODA en ODD. Nog maar niet te beginnen over de dorpen die hij 'inneemt'. Ga je schamen...

Mooiste spelers naam: Obadiah klinkt wel aardig.

Mooiste stam naam: Deo Volente, hoewel ik de "-=" tekens in de tag maar storend vind.

Het domste topic: Om eerlijk te zijn, de meeste. Er worden helaas te veel zinloze posts gemaakt om maar te posten, wat ten kostte gaat van de kwaliteit op het forum. Erg jammer.

Mooiste profiel foto van spelers: Die van Devil in Disguise vind ik netjes en bij de naam passen. Net als die van Silent Wolf overigens. Simpel maar netjes.
Maar de absoluut mooiste is toch wel die van Worst Woesie!

Mooiste profiel foto van stammen: Ook hier gaat mijn stem naar Deo Volente, erg passend. Niet te druk, gewoon strak.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: MaGiL, een speler waar ik altijd op kan rekenen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74373

Guest
Ik heb een selectie gemaakt, op sommige durf ik nu nog geen antwoord te geven. Simpelweg nog te weinig informatie en zicht op bepaalde spelers en stammen.

Beste stam: Dit is een lastige keuze, simpelweg omdat ik niet precies weet hoe alle stammen georganiseerd/geleid worden. Maar op het eerste gezicht lijkt -=DV=- veel potentie te hebben.

Mooiste stam naam: Deo Volente, hoewel ik de "-=" tekens in de tag maar storend vind

Mooiste profiel foto van spelers: Die van Devil in Disguise vind ik netjes en bij de naam passen. Net als die van Silent Wolf overigens. Simpel maar netjes.

Mooiste profiel foto van stammen: Ook hier gaat mijn stem naar Deo Volente, erg passend. Niet te druk, gewoon straks.

Thanks en die -= is cool :cool2:
 

DeletedUser

Guest
Ik heb een selectie gemaakt, op sommige durf ik nu nog geen antwoord te geven. Simpelweg nog te weinig informatie en zicht op bepaalde spelers en stammen.

Beste speler:
lastig om hier een keuze in te maken, er zijn veel spelers met potentie en goede accounts. Een spelers die zeer zeker mijn respect heeft verdient is cnorros. Afkomstige uit onze vijandige stam Dawn, heeft hij het niet gemakkelijk gehad. Desondanks weet hij te blijven groeien met in verhouding goede rankings. Laten we nog even genieten van hem zo lang hij er nog is. Nee dat is gemeen, deze award heeft hij oprecht verdient!

Beste stam: Dit is een lastige keuze, simpelweg omdat ik niet precies weet hoe alle stammen georganiseerd/geleid worden. Maar op het eerste gezicht lijkt -=DV=- veel potentie te hebben.

Meest overschatte speler: KeesAchter, rang 13 en dan zo'n slechte ODA en ODD. Nog maar niet te beginnen over de dorpen die hij 'inneemt'. Ga je schamen...

Mooiste spelers naam: Obadiah klinkt wel aardig.

Mooiste stam naam: Deo Volente, hoewel ik de "-=" tekens in de tag maar storend vind.

Het domste topic: Om eerlijk te zijn, de meeste. Er worden helaas te veel zinloze posts gemaakt om maar te posten, wat ten kostte gaat van de kwaliteit op het forum. Erg jammer.

Mooiste profiel foto van spelers: Die van Devil in Disguise vind ik netjes en bij de naam passen. Net als die van Silent Wolf overigens. Simpel maar netjes.
Maar de absoluut mooiste is toch wel die van Worst Woesie!

Mooiste profiel foto van stammen: Ook hier gaat mijn stem naar Deo Volente, erg passend. Niet te druk, gewoon strak.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: MaGiL, een speler waar ik altijd op kan rekenen!



Bedankt hoor ;)
 
Bovenaan