Golden Awards

Reactiescore
245
iedereen speelt meestal anoniem zodat hun afgang niet zo in de kijker staat :(.
Misschien moet ik dat ook doen, want een afgang zit er altijd dik in :(.
 

DeletedUser74373

Guest
Maar je speelt bij mij op het account?
Trouwens wat doe je op het AF, ga farmen slaaf
 
Reactiescore
3.583
iedereen speelt meestal anoniem zodat hun afgang niet zo in de kijker staat :(.
Misschien moet ik dat ook doen, want een afgang zit er altijd dik in :(.

Enige reden waarom ik anoniem speel is zodat mijn account niet in de spotlights staat en ik niet gespammed word in mijn pm's. Je ziet overigens toch in mijn geval al rap of ik ge edeld zou worden of niet. Zolang ik hier op het AF actief blijf posten ben ik nog aanwezig als het stopt is het game over voor mijn account of ik moest verder spelen op een ander account. Dat zou nog kunnen.
 
Reactiescore
245
Enige reden waarom ik anoniem speel is zodat mijn account niet in de spotlights staat en ik niet gespammed word in mijn pm's. Je ziet overigens toch in mijn geval al rap of ik ge edeld zou worden of niet. Zolang ik hier op het AF actief blijf posten ben ik nog aanwezig als het stopt is het game over voor mijn account of ik moest verder spelen op een ander account. Dat zou nog kunnen.
jANNES is nAB
 

Deleted User - 487828103

Guest
Nouja dan zal ik me er maar aan wagen. Zal niet zo uitgebreid zijn als die van Jannes.

Beste speler: Wolf Of Wall Street
is momenteel de enigste speler in de top 10 waar ik nog relatief hoge verwachtingen van heb. ( Lion Cub of Cintra in mindere maten ook nog. ) Zoals ik er naar kijk farmt die genoeg ipv alleen maar pp abusen ik weet persoonlijk niet of dit in het begin wel veel gebeurd is.

Beste stam:
Met spijt ( Omdat ik onder ze lig :confused: ) vind ik -=DV=- de stam met het grootste potentieel in deze wereld want het is veruit de stam met de meeste ''pro's'' en ik kan weinig zwakkere schakels opmerken tot nu.

De beste stam speler:
Tja nog niet veel bijzonders opgemerkt ivm echt stamgevoel ( Buiten me eigen stam ).

Het grootste ego: N.V.T
Beste leider: ThaFatality
en Worst Woesie hebben op het punt van recruits mij het meest overtuigd veder heb ik nog niet een heel erg goed beeld van de andere stammen hoe het er van binnen aan toe gaat.

Slechtste leider :
Nog geen super beeld van.

Meest overschatte stam:
CV is een groep spelers die naar mijn idee alleen maar pp aan t spenden zijn en er amper moeite voor doen om goed te farmen. Veder weet ik niet of ze tijdens een oorlog lang stand zullen houden want k kan de skills nog niet spotten in die groep.

Meest onderschatte stam:
K heb nog geen stam op t oog die veel potentieel heeft maar nog erg onopgemerkt is.

Meest overschatte speler:
Heer orcfighter denk dat dit een van de grootste voorbeelden is van ik heb geld ik spam pp en ik kan er eigenlijk niet zo veel van.

Meest onderschatte speler:
monkey23 is een oude bekende voor mij een daarom weet ik waartoe die in staat is ookal zijn z'n farms niet heel overtuigend heeft hij een erg gunstige ligging met natuurlijk een erg prettige stam aan zijn zij.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Heb geen specifieke speler waarbij ik graag zou zitten.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: NVT.

Mooiste spelers naam: Devil in Disguise

Mooiste stam naam: Deo Volente -=DV=-

Het tofste topic: Golden Awards.

Het domste topic: Hoeveel heb je gefarmd.

Favoriete forum poster: NVT

Minst favoriete forum poster: NVT

Dikste wannabe op het forum: NVT

Dikste wannabe in het spel: NVT

Mooiste profiel foto van spelers:
K vind me eigen toch wel erg mooi :D
gvuud6alffmal.png


Mooiste profiel foto van stammen:
5hupardxuhzqe.png


Mooiste actie van de wereld: NVT

Meest belovende speler voor de toekomst: Sophia Palaiologina , erg gunstige ligging en heeft prima stats staan dus ik verwacht nog veel van dit account.

Meest belovende stam voor de toekomst: At All als ze geen last van -=DV=- krijgen :p ( kiddin ofc )

Grootste blunder: Een spelers account hacken en dan vergeten dat je ip blijft staan en daardoor zelf geband worden :)

Voor wie heb je nu echt respect: Me co's dat ze het nog met me volhouden. :cool:

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Mijn stamgenoten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Nouja dan zal ik me er maar aan wagen. Zal niet zo uitgebreid zijn als die van Jannes.

Beste speler: Wolf Of Wall Street is momenteel de enigste speler in de top 10 waar ik nog relatief hoge verwachtingen van heb. ( Lion Club of Citra in mindere maten ook nog. ) Zoals ik er naar kijk farmt die genoeg ipv alleen maar pp abusen ik weet persoonlijk niet of dit in het begin wel veel gebeurd is.

Beste stam: Met spijt ( Omdat ik onder ze lig :confused: ) vind ik -=DV=- de stam met het grootste potentieel in deze wereld want het is veruit de stam met de meeste ''pro's'' en ik kan weinig zwakkere schakels opmerken tot nu.

De beste stam speler: Tja nog niet veel bijzonders opgemerkt ivm echt stamgevoel ( Buiten me eigen stam ).

Het grootste ego: N.V.T
Beste leider: ThaFatality en Worst Woesie hebben op het punt van recruits mij het meest overtuigd veder heb ik nog niet een heel erg goed beeld van de andere stammen hoe het er van binnen aan toe gaat.

Slechtste leider : Nog geen super beeld van.

Meest overschatte stam: CV is een groep spelers die naar mijn idee alleen maar pp aan t spenden zijn en er amper moeite voor doen om goed te farmen. Veder weet ik niet of ze tijdens een oorlog lang stand zullen houden want k kan de skills nog niet spotten in die groep.

Meest onderschatte stam: K heb nog geen stam op t oog die veel potentieel heeft maar nog erg onopgemerkt is.

Meest overschatte speler: Heer orcfighter denk dat dit een van de grootste voorbeelden is van ik heb geld ik spam pp en ik kan er eigenlijk niet zo veel van.

Meest onderschatte speler: Monkey23 is een oude bekende voor mij een daarom weet ik waartoe die in staat is ookal zijn z'n farms niet heel overtuigend heeft hij een erg gunstige ligging met natuurlijk een erg prettige stam aan zijn zij.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Heb geen specifieke speler waarbij ik graag zou zitten.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: NVT.

Mooiste spelers naam: Devil in Disguise

Mooiste stam naam: Deo Volente

Het tofste topic: Golden Awards.

Het domste topic: Hoeveel heb je gefarmd.

Favoriete forum poster: NVT

Minst favoriete forum poster: NVT

Dikste wannabe op het forum: NVT

Dikste wannabe in het spel: NVT

Mooiste profiel foto van spelers:
K vind me eigen toch wel erg mooi :D
gvuud6alffmal.png


Mooiste profiel foto van stammen:
5hupardxuhzqe.png


Mooiste actie van de wereld:
NVT

Meest belovende speler voor de toekomst: Sophia Palaiologina , erg gunstige ligging en heeft prima stats staan dus ik verwacht nog veel van dit account.

Meest belovende stam voor de toekomst: At All als ze geen last van DV krijgen :p ( kiddin ofc )

Grootste blunder: Een spelers account hacken en dan vergeten dat je ip blijft staan en daardoor zelf geband worden :)

Voor wie heb je nu echt respect: Me co's dat ze het nog met me volhouden.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Mijn stamgenoten.

Aah bedankt!
 
Reactiescore
3.583
Meest belovende speler voor de toekomst: Sophia Palaiologina , erg gunstige ligging en heeft prima stats staan dus ik verwacht nog veel van dit account.

Ik kon mij in alles wel vinden behalve deze. Je weet of je weet niet maar het acc Sophia Palaiologina deed een pp abuse start op w51. Had een speler naast hem die hetzelfde deed maar iets minder pp uitgaf. SP had amper troepen en wou die speler naast hem gaan edelen, echter was dit onhaalbaar want die had niet voldoende troepen en het omgekeerde gebeurde wel. SP werd ge edeld.

Begon opnieuw in de rim en ging er nog meer pp uitgeven dan ze daarvoor al deden. Noem ik nu niet bepaald de meest belovende speler van de wereld. Is gewoon een zwak account dat makkelijk weg gespeeld word als er wat concurrentie gaat komen :D
 

DeletedUser

Guest
Ik kon mij in alles wel vinden behalve deze. Je weet of je weet niet maar het acc Sophia Palaiologina deed een pp abuse start op w51. Had een speler naast hem die hetzelfde deed maar iets minder pp uitgaf. SP had amper troepen en wou die speler naast hem gaan edelen, echter was dit onhaalbaar want die had niet voldoende troepen en het omgekeerde gebeurde wel. SP werd ge edeld.

Begon opnieuw in de rim en ging er nog meer pp uitgeven dan ze daarvoor al deden. Noem ik nu niet bepaald de meest belovende speler van de wereld. Is gewoon een zwak account dat makkelijk weg gespeeld word als er wat concurrentie gaat komen :D

Toch zijn ze ook begonnen met leuk te farmen.

17 Sophia Palaiologina
77114_thumb
Merito 712.243 gisteren
 

Deleted User - 487828103

Guest
Ik kon mij in alles wel vinden behalve deze. Je weet of je weet niet maar het acc Sophia Palaiologina deed een pp abuse start op w51. Had een speler naast hem die hetzelfde deed maar iets minder pp uitgaf. SP had amper troepen en wou die speler naast hem gaan edelen, echter was dit onhaalbaar want die had niet voldoende troepen en het omgekeerde gebeurde wel. SP werd ge edeld.

Begon opnieuw in de rim en ging er nog meer pp uitgeven dan ze daarvoor al deden. Noem ik nu niet bepaald de meest belovende speler van de wereld. Is gewoon een zwak account dat makkelijk weg gespeeld word als er wat concurrentie gaat komen :D

Oh die info had ik niet helemaal ontvangen mij viel de ligging en de farms erg op daarom vond ik t wel interessant :(
 
Reactiescore
3.583
Als ik echt zou willen zou ik mijn kat nog kunnen leren farmen in combi met een rim ligging en heel veel pp zou die dat nog goed doen ook.

Denk dat mijn punt wel duidelijk is.

Oh die info had ik niet helemaal ontvangen mij viel de ligging en de farms erg op daarom vond ik t wel interessant :(

Ja je kan niet alles weten he :D
 
Bovenaan