Golden Awards

DeletedUser

Guest
Wereld is gedaan, dus ook ik ga es een lijstje maken. Ik ben alweer eens m'n inloggegevens vergeten van m'n forumaccount, dus maar weer op een ander account dan. Ik ben dus Sam van enthalpy.

Ik zou me ook graag excuseren tegenover Joris van nanake voor zaken die ik hier had gezet in verband met zijn leiderscapaciteiten. Alles staat er nog, maar Joris z'n naam is weg aangezien er een redelijke kans is dat iemand anders verantwoordelijk was. Joris was op het moment dat ik dit typte de meest logische persoon, maar ondertussen ben ik er redelijk zeker van dat hij ook aan het einde van de wereld een goede leider was.

Beste speler:
Top 10 is redelijk representatief. Sommigen hadden misschien wat meer geluk qua positie dan anderen, maar geluk is altijd een factor geweest in tw. Als je kijkt qua skills klopt het wel.
Beste stam:
Hoe dan ook Guard. Guard heeft rap de leidingspositie genomen en heeft die mooi kunnen vasthouden. Of het op een andere wereld ook zou gelukt zijn weet ik niet. Er zijn altijd interne problemen geweest. De reden dat guard de beste stam was is volgens mij omdat de andere stammen gewoon nog slechter waren. Als we een degelijke tegenstander hadden gehad waren we waarschijnlijk uit elkaar gevallen.
De beste stam speler:
Thijs (Enthalpy), Max (sjondeer), Alex (subscriber), Cees en tot 3-4 maand terug ikzelf.
Thijs heeft erg vaak vv genomen, heeft de stam vooruit getrokken in moeilijke periodes en was nooit betrokken in ruzies op het forum. Cees heeft ook erg lang super veel gedaan voor de stam en stond altijd klaar om te helpen.

Tot 3-4 maand terug hoorde ik hier bij omdat ik toen ook alles deed voor iedereen samen met Thijs en soms midden in de nacht nog rap vv's nam. Uiteindelijk had ik het gehad met de problemen en trok ik me er dus niet meer van aan. School speelde natuurlijk ook parten. :p

Het grootste ego:
Joris (nanake), Team blur, Paul(ikki). Oh, en ik, anders zou ik mezelf natuurlijk niet bij beste stam speler zetten.

Joris en Paul vonden dat ze nooit ongelijk hadden en team blur speelde redelijk eigenbelang boven stambelang.

Beste leider:
Thijs (Enthalpy), ik tot 3-4 maand terug en Joris (nanake).
Thijs heeft enorm veel tijd in de stam gestoken en heeft ook werkelijk zaken kunnen realiseren. Volgens mij was hij een van de beste spelers en leiders op w48. Ook al is hij nooit echt leiding geweest, hij was meer leiding dan de werkelijke leiders.

Voor ik in de leiding kwam deed ik eigenlijk hetzelfde als Thijs, maar alles in iets mindere mate. Ik heb achter de schermen veel gedaan voor guard en ik heb ook geprobeerd om het smerig spel te beperken, maar Thijs deed het zeker beter.

Joris (nanake) heeft gezorgd voor het fundament van guard toen hij de stam oprichtte. Hij heeft er toen erg veel tijd in gestoken en hield het democratische verloop goed in het oog. Ook heeft hij erg veel tijd gestoken in het zoeken van goede leden die een aanwinst konden zijn voor de stam.

Slechtste leider:
Guard: Ikzelf toen ik eenmaal de leidingspositie had en Paul.
Fides: leiding op zich

Ik ben in de leiding gegaan omdat ik het gehad had met alle problemen in guard met vuile acties en ruzies. Toen ik eenmaal de functie had echter was ik de wereld zodanig beu dat ik gewoon de energie er niet meer voor had om iets te doen. Ik heb dan dus ook ongeveer niets gedaan. Niets doen is obviously slechtste leider waardig.

Het grootste deel van de leiding in guard was eigenlijk niet bepaald de beste leiding aangezien een goede leiding zou gezorgd hebben voor mooier spel. Random samenwerkingen met vijanden zoals fides om ze daarna zonder waarschuwing te laten vallen enzo horen daar niet bij. Ik heb het dus niet over stabacties van individuele spelers, maar over acties die vanuit de guard leiding kwamen. Die waren niet intentioneel, maar dat is iets waar je als leiding moet aan denken. Dergelijke zaken mogen niet gebeuren.

Aan het einde van de wereld begonnen ook topics op het forum at random te verdwijnen of ze werden gesloten omdat de leiding er niet mee eens was. In plaats van in gesprek te gaan werd voor censuur gekozen. Welk deel van de leiding hier verantwoordelijk voor was is niet geheel duidelijk, maar laten we maar zeggen dat ik met dezelfde leiding nooit meer zou joinen.

Fides moet niet veel over gezegd worden, kata werd gepromoot en de stam is door interne problemen uit elkaar gevallen. Daar deed de leiding de stam dus ook zwaar tekort.

Meest overschatte stam:
Moeilijk te zeggen. Ik zou ONE zeggen omdat ze geen weerstand boden, maar ze waren deze vuile wereld gewoon beu. Ik heb dus niets dan respect voor het punt die ze gemaakt hebben.

Denk dat ik hier dus voor Born ga. Al dat we daar ook weer met smerig spel zaten vanuit guard waar de leiding niets tegen deed.

Meest onderschatte stam:
Denk niet dat je veel stammen kon onderschatten op deze wereld.

Meest overschatte speler:
Volgens mij niet echt iemand.

Meest onderschatte speler:

Henk van schoterbos heeft enkele nachten weinig kunnen slapen vanwege massas. Hij had weer wat geluk met inactieve spelers rond hem die ook moesten aanvallen, maar hij heeft langdurig standgehouden tegen grote hoeveelheden. Zelfde voor dreamcatcher.

Met wie zou je zeker graag in een stam zitten: Henk van schoterbos, Maarten van dreamcatcher, Thijs, Cees, Jah lion, Stan (breathe gentle), Max (sjondeer), Alex (subscriber), Vincent (winbug -> enthalpy -> mel sawyer) en Joris (nanake)

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Blurmasters team en Inge (mienmaaiers). Onmogelijk om een degelijk gesprek aan te gaan met hen over iets waar ze niet mee akkoord gaan.

Paul (ikki) mogelijk als lid wel, maar die hoort niet in de leiding

Minst favoriete forum poster:
tim19

favoriete forum poster:
Dream Team.

Dikste wannabe in het spel:
macnate

Grootste blunder:
w48

Voor wie heb je nu echt respect:
Thijs, dream en groot deel van guard

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:

Thijs
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5071

Guest
Mag ik even Frank (Ironblood) en Sonsas (Ikki) nomineren voor de beste leider?
Ze worden vaak vergeten, maar het is mede met hen dat ik Guard een goed fundament heb kunnen geven.

Frank moet helaas snel afscheid nemen vanwege gezondheidsredenen. Hopelijk ben je al veel beter makker!
Sonsas, hopelijk zien we elkaar nog eens terug. Voor meer mooi werk samen!


Met wie ik zeker nog eens in de stam wens te zitten:
Sonsas, Frank, Lion (Greet ;) ), Cees, Ides, Stan, Brian, Willem, Jan, Max, Dorine, Tiny, Nathan, Paul, Mark, Thijs, Alex, Sander, Patrick, Rico, Lucas, Rik en Michiel.
 

DeletedUser77250

Guest
Normaal maak ik niet echt lijstjes omdat deze maar worden geschreven met 1 oog open,vanuit 1 standpunt en vaak misleidend zijn . Zal me er toch aan wagen om mensen hun ego te streleb omdat ik momenteel op mijn werk zit en niets anders te doen heb .

Beste speler: Volgens de rangen is het Blur maar verder kijkend dan dat zal ik toch Gehaktbal8 of Sjondeer hier nomineren.
Beste stam: Guard.
De beste stam speler: In Grail was het Michiel ( Devastation ), team Time wizard, Thimo ( Weutel ) , team .dream, Mar ( Immortal ), Hans en zal mijzelf hier ook wel durven plaatsen omdat ik, in het begin, toch kennelijk veel uren vv heb gedraaid en al mijn def toch ergens anders stond en aangezien iedereen 'Pyramid of light' als Hans beschouwt.
Het grootste ego: Zyrack ( denkt enkel aan eigen belang ), vroegere spelers van My Digital Enemy ( grote woorden, groot ego, nooit luisteren en runnen voor 1ste massa ), Frank van Immortal ( grote mond die ineens verdwenen was ) en Coruscant ( grote mond en ego denkt dat hij alles kan )
Beste leider: Die van Guard
Slechtste leider: Hans - Oncapabel om een stam te leiden maar wel proficiat om altijd motivatie te hebben om een stam te redden.
Meest overschatte stam: /
Meest onderschatte stam: Tuin
Meest overschatte speler: Markss
Meest onderschatte speler: SecretS of R weet niet waar Ivo speelde maar geweldige kerel met goed offensief inzicht
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Willem ( gehaktbal ), Jan ( onze noob van Sjondeer ), team .dream en Time wizard, Thimo ( weutel ), michiel ( Deva ), Ivo ( SecretS/R ) , Merlock, Mar ( Immortal ). Hans en Madt ( Baby Dragon ) Met andere Guardspelers niet echt contact mee gehad dus kan het niet zeggen.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Zyrack, My Digital Enemy, Coruscant en geheel stam Fides opzich.
Mooiste spelers naam: /
Mooiste stam naam: /
Favoriete forum poster: w48 forum niemand
Minst favoriete forum poster: /
Dikste wannabe op het forum: SjoerT (finger)
Dikste wannabe in het spel: Zyrack, My Digital Enemy, Coruscant en heel stam Fides opzich.
Mooiste profiel foto van spelers: /
Mooiste profiel foto van stammen: Grail
Mooiste actie van de wereld: Mooie massa van Smashingone, blur en gehaktbal. Voor de rest meer slechte acties gezien dan mooie of goede.

Grootste blunder: Medespelerss op mijn account laten komen die dan fakes sturen met rare aantallen.
Voor wie heb je nu echt respect: Zie 'Met wie zou zeker graag in een stam zitten'
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Matthias, Gilles, Madt en Maarten hebben mij altijd motivatie blijven geven ten tijden van Grail. Toch iets positief op w48 is dat ik ze heb leren kennen, echt veel respect voor deze kerels.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser61161

Guest
Had wat tijd over dus bij deze ook maar eens een lijstje. Zouden jullie een voorbeeld aan kunnen nemen qua professionaliteit.

Beste speler:
SjoerT, wat een baas is dat joh
Beste stam: de stam waar SjoerT natuurlijk in zit
De beste stam speler: SjoerT, wat een vv beest.
Het grootste ego: SjoerT
Beste leider:
SjoerT, als er geen andere spelers bij hem in de stam zitten is die echt een goede leider.
Slechtste leider: SjoerT, als er meer dan 1 andere speler in zijn stam zit gaat het helemaal fout.
Meest overschatte stam: Guard, noob stam met spelers
Meest onderschatte stam: de stam met SjoerT, in dit geval dus geen stam.
Meest overschatte speler: SjoerT
Meest onderschatte speler: SjoerT
Met wie zou je zeker graag in een stam zitten: Met mezelf natuurlijk :cool2:
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: uhm, mensen die niet van knuffelen houden.
Mooiste spelers naam: Baby Dragon offcourse
Mooiste stam naam: zijn enkel retard namen
Het tofste topic: waar ik post
Het domste topic: waar ik niet post
Favoriete forum poster: Hammer Brah
Minst favoriete forum poster: Gehaktbal...bah bah en nog eens bah...wat een vies balletje gehakt is het toch ook...
Dikste wannabe op het forum: SjoerT
Dikste wannabe in het spel: Hey, waar is Perry (finger)
Mooiste profiel foto van spelers: Baby Dragon
Mooiste profiel foto van stammen: Bolletje Wol
Mooiste actie van de wereld: SjoerT die begint te spelen
Meest belovende speler voor de toekomst: der is geen toekomst, we zijn allen verloren.
Meest belovende stam voor de toekomst: der is geen toekomst, we zijn allen verloren.
Grootste blunder: Mensen die W48 hebben uit gespeeld
Voor wie heb je nu echt respect: Mezelf die is gaan quiten.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Mensen waarmee je kan ouwehoeren en niet alles te serieus nemen.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.138
Gefeliciteerd guard mooie stam enzo.
 

DeletedUser61161

Guest
Liever kut zijn dan een kut vol met zand hebben....#WaarIsPerry? :D:D
 
Reactiescore
3.452
>> et wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Blurmasters team en Inge (mienmaaiers). Onmogelijkom een degelijk gesprek aan te gaan met hen over iets waar ze niet mee akkoord gaan.<<

Lol wat laat jij je kennen :)

5 spelers recruteren in onze edellijn en wij moesten daar maar akkoord mee gaan?
Dat betekende maandenlang internen, sorry ik ben geen puntengeiler, dat de leiding daar zich niet in kon vinden zegt werkelijk alles over jullie !

Ben het daarom erg mee eens dat jij jezelf bij slechtste leider zet want dat was jij, holy moly!!

Mijn felicitaties naar Quard , vooral naar de Sjondeertjes en Mien natuurlijk >3
 

DeletedUser61161

Guest
Naja de helft klopt wel, Blur spelers waren gewoon ook echt enorm retarded....hoe je het ook wilt, je kan daar onmogelijk omheen.
 

DeletedUser61161

Guest
Als je dan ook even mnijn post wilt bedanken zou dat fijn zijn, doe ik dat ook bij jou (handshake)
 
Reactiescore
3.452
Zijn we net Martin en Rebecca nu, of Sander en Gilles :eek:
 

DeletedUser61161

Guest
Doelde meer van, omdat je het met me eens bent dat je me is mag bedanken ipv een post maken waar je zegt dat je het met me eens bent.
Zonder dat je mij non-stop bedankt weet ik ook wel dat je mij leuk vindt dus zoals die andere doen vind ik beetje nutteloos :)
 
Reactiescore
182
>> et wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Blurmasters team en Inge (mienmaaiers). Onmogelijkom een degelijk gesprek aan te gaan met hen over iets waar ze niet mee akkoord gaan.<<

Lol wat laat jij je kennen :)

5 spelers recruteren in onze edellijn en wij moesten daar maar akkoord mee gaan?
Dat betekende maandenlang internen, sorry ik ben geen puntengeiler, dat de leiding daar zich niet in kon vinden zegt werkelijk alles over jullie !

Ben het daarom erg mee eens dat jij jezelf bij slechtste leider zet want dat was jij, holy moly!!

Mijn felicitaties naar Quard , vooral naar de Sjondeertjes en Mien natuurlijk >3

Denk je echt dat dat het enige was waar op gedoeld werd? Laatste maand niet meegemaakt zeker?
 
Bovenaan