Golden Awards

Reactiescore
634
Ik had eerlijk is eerlijk gehoopt dat sommige spelers van One door zouden blijven spelen, dus dat de geruchten dat ze op bb gaan niet waar is.

Reden hiervoor is, dat ik hun ook gun dat ze een front krijgen met 2/3 actieve accounts.

Over de kata's tegen Weutel kan ik nu niks zeggen, omdat er geen datum wordt gegeven.
Als dat iets is van langer als 2 maanden zou je gelijk kunnen hebben, mocht het iets zijn korter als 2 maanden dan is de info onjuist.

Verder hebben we hier nu voldoende heen en weer onze standpunt aangehaald en zoverre mogelijk was onze standpunten onderbouwt.

Verder hierover doorgaan zal enkel betekenen dat we in herhaling gaan vallen.


Mvg,

Mark
 

DeletedUser5071

Guest
Beste leider: Joris van Nanake (Zeer scherp op het aanwerven van talenten en het vormen van een topstam. Ook enorm bereidwillig een ieder stamlid zijn kennis en ervaring te delen om het niveau van de stam te verhogen.)

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Eigenlijk heel mijn stam wel, maar deze in het bijzonder: Joris (Nanake) Willem (gehaktbal), Cees (Smash), Thijs/Sam (Enthalpy), Alex (subscriber), Jan/Max (Sjondeer), Paul (ikki) en Eriène (Blur).Tevens Dream, Dora-the-killer, Bassienw en Time Wizard.

Favoriete forum poster: Nanake, alles op Guard forum in huisstijl gepost en altijd bereid andere te helpen. Altijd respectvol en professioneel! (wellicht ander forum, maargoed)

Voor wie heb je nu echt respect:
Dorine (Team Rocket) en Joris (Nanake).

Beste leider: Denk iemand van Guard. Die bespeler van Nanake leek mij het erg goed doen, evenals Willem.

Thanx!
 

DeletedUser77250

Guest
Denk niet dat coru hier blij mee was. Echter kun je het ook van de andere kant bekijken en heeft coruscant de ballen gehad zijn stamgenoten niet te verlaten en in de underdogpositie voor zijn bestaansrecht te knokken.

Ja, tuurlijk niet omdat hij geen enkele kant opkon daarom liet hij zijn oude stam niet vallen en zijn ego is te groot om op delete te gaan
 

Deleted User - 487871837

Guest
Matthias dwong me tot het maken van een lijstje, dus bij deze.

Verwacht er niet al te veel van

Beste speler: Gilles, duh.

Beste stam: Rgail, de stam die het wel een paar uur heeft overleefd, maar waar ik toch hard om heb gelachen.

De beste stam speler: Ik heb altijd respect voor mensen die veel vv'tjes draaien, zeker in de nacht.

Het grootste ego: -

Beste leider:
Gilles, duh.

Slechtste leider: Leiding Fides: "voor het creëren van een gedrocht" - Gilles.

Meest overschatte stam: -

Meest onderschatte stam: -

Meest overschatte speler:
Ik weet niet hoe hoog ze geschat werden, maar het team wat op Khurma zat was een regelrechte ramp.

Meest onderschatte speler:
Weutel - toen hij stopte met mijn maatjes edelen en we stamgenoten werden bleken er toffe gasten op te zitten.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Ex-Grande.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Stabbers en een aantal co's/stamgenoten die ik zo nu en dan eens voorbij heb zien komen. Zal verder geen namen noemen.

Mooiste spelers naam:
Son of Azuma (Fuck Time Wizard)\

Mooiste stam naam: Assemblea del Grande destijds

Het tofste topic:
Golden Awards zijn leuk om te lezen en spotprenten kan ik altijd wel om lachen.

Het domste topic:
Farmtopics/show je cluster.

Favoriete forum poster:
Jokersbrain

Minst favoriete forum poster:
Intrigued

Dikste wannabe op het forum:
Zie hierboven <3

Dikste wannabe in het spel: -

Mooiste profiel foto van spelers: -

Mooiste profiel foto van stammen: -

Mooiste actie van de wereld:
Time Wizard die met mij ging fuseren zodat ze rim en safe kregen en extra activiteit wat tot niks leidde behalve het feit dat Gilles mij dagelijks kon kicken uit de tiwi-chat.

Meest belovende speler voor de toekomst:
Toekomst? Is die er nog?

Meest belovende stam voor de toekomst:
-

Grootste blunder:
Het vergeten van het wachtwoord van het account waarop ik speelde.

Voor wie heb je nu echt respect:
.Devastation, altijd solo, maar doet toch goede dingen. Ben helaas wel je naam vergeten :(

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Nu even oprecht - Gilles, Matjas, Bart, Ruben van MDE en de mensen waarmee ik veel heb gelachen in de Grande stamchat :D


Zoals ik al zei; een kutlijst.
Maar je moet wat doen in je vrije tijd hè.
 

DeletedUser61161

Guest
Tjonge, Naast dat W48 al kut was/is maken mensen het Af ook nog eens kut :D:D
Waar zijn de 1 zin posten gebleven??
 

DeletedUser61134

Guest
Moeten het operatief maar wat vergroten dan? :D
#SjoerT #Jwz

Maar wel jammer dat er maar een klein groepje actief is hier :eek:
 

DeletedUser

Guest
Beste speler: Blur (blijkbaar)
Beste stam: Guard qua grootte en skills. Tuin qua samenwerking
De beste stam speler: Merlock
Het grootste ego: ..?
Beste leider: geen idee
Slechtste leider: geen idee
Meest overschatte stam: Born
Meest onderschatte stam: Tuin
Meest overschatte speler: Khurma
Meest onderschatte speler: Merlock
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: .Dreamcatcher, Weutel, POL, TiWi, alle tuinders, .Final destination, Ineffable
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Andre
Mooiste spelers naam: ViezeFreddy
Mooiste stam naam:geen idee
Het tofste topic: automatisch updatende kaartjes
Het domste topic: show je cluster
Mooiste actie van de wereld: aanval op Fichtme met veel noobs maar goede samenwerking + goed gedeffed door Matthias
slechtste actie van de wereld: aanval op coruscant vanuit 0ne terwijl account massive gestacked staat >.<
Meest belovende speler voor de toekomst: Niemand meer, het is wel klaar
Meest belovende stam voor de toekomst: Guard, die winnen obvious
Grootste blunder: Bijna vergeten de trein uit te stappen tijdens het plannen van de aanval op One of a kind / voordat ik stopte 1command ontdekken
Voor wie heb je nu echt respect: Mensen die bereid zijn samen te spelen
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Matthias en Thimo, die rustig bepaalde tools uit willen leggen

Hele rare wereld dit! Guard heeft het goed voor elkaar gebokst.

Groetjes, SecretS
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78092

Guest
Nu de wereld is gewonnen door Guard lijkt het mij een geschikt moment om een analyse te geven van hoe ik deze wereld ervaren heb door deze lijst in te vullen. Natuurlijk bekijk ik het vanuit een gekleurde bril, namelijk die van de hoofdspeler van San-der, centrum account van Guard..

We begonnen een vertrouwd team van vier spelers die vooral op de internationale server spelen, en hadden maar één doel: de wereld winnen op een NL server terwijl we beginnen in de core van de wereld. We kwamen al snel in de stam S11 waar we tot leiding werden benoemd bij gebrek aan leiding. Uiteindelijk werden we samen met War! en Amor de stam Fide. Het idee was om de rim stammen weerstand te kunnen bieden i.p.v. elkaar uitschakelen waarna de rim spelers geen tegenstand meer zouden hebben in de core. Helaas ging het niet even goed, werd er niet helemaal netjes gespeeld en resulteerde dit in het einde van Fide en het begin van de ellende op w48. Ook mijn co's besloten zich terug te trekken omdat het plezier ver te zoeken was. Gelukkig kon ik samen met een paar andere spelers Guard helpen aan deze wereldwinst.

Ondanks de wereld niet geheel volgens plan en in stijl is geëindigd, heb ik veel spelers leren kennen en vriendschappen opgebouwd die voor mij zwaarder wegen dan alle discussies en nare acties in w48. ;)


Beste speler: De ranglijst is een redelijke goede weergave, dus Blurmasters, Sjondeertrekker en Gehaktbal8...
Daarnaast Mark, die maandenlang het doelwit van massa's is geweest. Dit geldt ook voor Arne van -wohwoh641- maar dan in de eerste maanden van de wereld. Ook Stan van Breathe Gentle en Thijs van Enthalpy horen in dit rijtje thuis.

Beste stam: Guard. Vanaf het begin als favoriet gezien met kwalitatief goede spelers.
Daarnaast is er een goede organisatie, wordt er rekening gehouden met randzaken en wordt er zeer goed vooruit gedacht wat resulteerde in de winst. Dit blijkt uit de tactische edellijnen van Guard, in tegenstelling tot die van Grail/One.

De beste stam speler: Stan (Breathe Gentle) & Thijs (Enthalpy). In mijn ogen de drijvende kracht van Guard sinds mijn toetreden. Ook Paul (Ikki) is een van de beste (en aardigste) stamspelers met wie ik heb gespeeld.

Het grootste ego: King Macpower. Wilde het liefst met uwe hoogheid aangesproken worden.

Beste leider: Ondanks ze officieel geen leider zijn geweest, vind ik dat Stan en Thijs dit verdienen. Naast het beheersen van alle skills, zijn ze zowel diplomatiek als tactisch zeer sterk.
Paul (ikki), Joris (Naneke) en Cees (oud smashingone) waren als leiders erg belangrijk voor Guard.
Daarnaast mijn complimenten voor bassienw en later de nieuwe Revenge of Mine, die onder ontzettend moeilijke omstandigheden Fides veel langer dan verwacht bij elkaar wisten te houden. Ook de orginele Revange of Mine (moest stoppen vanwege persoonlijke omstandigheden), hield zijn stam War! op zeer knappe wijze bij elkaar.


Slechtste leider: Chef le doux & .Dreamcatcher
Chef le doux, die zijn emoties niet meer de baas was en besloot om zijn stamgenoot Denissen te edelen in Fides.
.Dreamcatcher, die als leider van Fides zorgde voor de ondergang van Fide en het begin van alle ellende in deze wereld. Veroorzaakte veel chaos en onrust binnen Fides om vervolgens de stab te maken naar Grail.

Meest overschatte stam: War!, Born en Only!

Meest onderschatte stam: Tuin & .Amor. Twee kleine stammen omringd door grote stammen, met spelers die echt door het vuur gingen voor elkaar.

Meest overschatte speler: Heer orcfighter & Smokin Aces. Had van beide accounts hoge verwachtingen, maar werd een drama.

Meest onderschatte speler: Arne van -wohwoh641-. Liet keer op keer zien over alle skills te beschikken, ongeacht zijn ligging en tegenstander. Ook Henk van Schoterbos had zijn zaakjes goed op orde toen hij massa's van Guard kreeg, en heeft laten zien een echte topper te zijn, respect!
Ik denk dat Coruscant en Dreamcatcher. ook genoemd mogen worden, aangezien ik niet had gedacht dat beide accounts zoveel massa's zouden overleven, erg knap!

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Eigenlijk iedereen van Guard, in het bijzonder de core spelers ;)
Naast deze guard spelers natuurlijk ook bassienw, de oude en nieuwe Revenge of Mine, Treibalguppen, Fail city, Marco Polo, Lemster, en natuurlijk mijn grote vriend Zyrack. Stuk voor stuk fantastische spelers, die het niet allemaal even makkelijk gehad hebben, maar altijd loyaal aan mij zijn gebleven, no matter what.. Bedankt!!

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Ondanks de aanwezige skills, zit ik liever niet meer bij King Macpower en Dreamcatcher. Te veel drama...

Mooiste spelers naam: Jah Lion & Smashingone (deze twee toppers verdienen het om genoemd te worden)

Mooiste stam naam: Chevaliers de Sangreal

Het tofste topic: Maakt me niet uit, zolang het maar geen spam is.

Het domste topic: Spam en discussies die al gevoerd zijn.

Mooiste actie van de wereld: Het succesvol deffen van -wohwoh641- midden in het cluster van S11.
De samenwerking van Guard met een gering aantal spelers tegen Grail en Born. (Als Grail en Born eerder zouden fuseren, hun edellijnen op Guard zouden richten richten en spelers als Baby Dragon, Immortal, en Dora the Killer hadden geholpen, dan hadden we nog maanden plezier gehad met een waardige eindstrijd).

slechtste actie van de wereld: De Stab van Dream. En King Macpower die informatie bleef geven aan Grail gaf.

Meest belovende speler voor de toekomst: De spelers die het plezier wisten te behouden, ondanks alle drama op w48.

Meest belovende stam voor de toekomst: Guard, namelijk de terechte winnaar van w48.

Grootste blunder: Het onderschatten .Amor tijdens de fusie van S11 en QPO.
We dachten dat we het gat tussen beide stammen snel konden dichten. We vergaten echter de kleine stam .Amor met een aantal goede spelers zoals Arne (-wohwoh641-) & Lucas (ThranduilOfMirkwood). Ook zaten er in S11 te veel spelers die niet goed genoeg bleken.

Voor wie heb je nu echt respect: Voor alle spelers die loyaal blijven, onder alle omstandigheden.
Ik noem een Zyrack die zich aan zijn beloften hield ondanks de druk van zijn stam. Daarnaast heb ik ontzettend veel respect voor spelers die andere spelers helpen. Daarom is het een fantastisch gebaar van Guard dat alle MB's die veel geholpen hebben een plekje krijgen binnen Guard. We hebben tenslotte samen gestreden, en samen gewonnen!

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Eigenlijk alle spelers over wie ik positief ben in mijn lijst, maar in het bijzonder Imre, Arne, Stan en Gerard. Eigenlijk ook Dream, want de motivatie om ervoor te zorgen dat zij niet zouden winnen was de reden waarom ik altijd ben blijven spelen.


Dit was mijn lijst, bedankt allemaal!
Tot snel en een fijne jaarwisseling ;)

Grz Sander
 

DeletedUser74582

Guest
Hierbij mijn lijstje

Beste speler: Sjondeertrekker vooral vanwege het continu bestoken van aanliggende spelers en de manier waarop we ondanks kleine meningsverschillen altijd hebben samengewerkt.

Beste stam: Guard en ook onze eerste stam KO

De beste stam speler: Phoe moeilijk eigenlijk geheel Guard en KO. Speciale vermelding is niet nodig aangezien degene die we bedoelen zich hieronder kunnen vinden.

Het grootste ego: Gazoill continu vreemde PM's waardoor hij me overkomt als een vreemde speler ( kan me vergissen uiteraard)

Beste leider: Huidige leiding van Guard. Thijs (Enthalpy), Stan ( Breathe Gentle), Paul (Ikki) en Joris (Nanake. Verder ook een vermelding voor de leiding van KO (Mea Vota)

Slechtste leider: Pyramid Of Light van ONE. Communicatief extern buiten zijn stam om niet correct ten opzichte van andere spelers en daardoor deze eervolle vermelding waard.

Meest overschatte stam: Born

Meest onderschatte stam: KO en GM stonden zowel defensief als offensief altijd klaar.

Meest overschatte speler: Smokin Aces

Meest onderschatte speler: Dora The Killer enigste speler die het tijdens langdurige aanvallen en massa qua def op orde leek te houden. Coruscant die dankzij veel OS stand hield in core tijdens een langdurige massa!

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Sjondeertrekker, San Der, Ikki, Gehaktbal, Breathe Gentle, Enthalpy en de rest van Guard aangevuld met vooral eervolle en actieve spelers.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Stabbers

Mooiste spelers naam: Coruscant en Merlock

Mooiste stam naam: Chevaliers de Sangreal

Het tofste topic: Guard Aanval deze stond meestal wel goed gevuld ;)

Het domste topic: Spam

Favoriete forum poster: Ikzelf

Minst favoriete forum poster: Ikzelf

Mooiste profiel foto van spelers: Sjondeertrekker en Gehaktbal

Mooiste profiel foto van stammen: Chevaliers de Sangreal

Mooiste actie van de wereld: Meerdere maar mij blijft vooral de eenheid van Guard bij tegen meerdere stammen. Voorts ook de onsuccesvolle massa op het account van Coruscant waardoor vele de moed in de schoenen zakte was geniaal om te volgen!

Meest belovende speler voor de toekomst: Alle eervolle en actieve spelers op W48 mogen zich hiertoe rekenen

Meest belovende stam voor de toekomst: KO al deze leden konden binnen ons cluster blijven bestaan en groeide fijn mee. De hulp die we defensief kregen van alle spelers was ongelofelijk en mede daardoor zijn we als account geworden wat we nu zijn.

Grootste blunder: Denk maar aan 1 ding en dat was het sturen van 2 treinen op 1 dorp door Lion zelf op een dorp van Gazoill. Schijnbaar was dat dorp echt nodig voor de eindwinst op W48 ;)

Voor wie heb je nu echt respect: Spelers die ondanks alles toch tot einde van een wereld blijven spelen op een eervolle en eerlijke manier. Met hierbij alle steun en hulp binnen hun eigen stammen.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Eigenaar van account Lion waarmee ik in W40 en W48 door diepe dalen ben geweest maar uiteindelijk tot grote hoogtes ben gestegen.

Dat was hem weer op tot een volgende wereld en goede jaarwisseling allemaal.

Rico | Team Jah Lion
 
Reactiescore
241
Bedankt voor de vele nominaties Sander ;)
Positief of negatief, maakt niet uit. We hadden allebei plezier, dat is hetgeen dat telde.

Love you xx
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Nu loopt dan toch na 9 maanden w48 ten einde,en dan is het tijd voor een mooi afsluitend lijstje vanuit mijn kant.

het is een roerige wereld geweest, en voor mij tevens mijn eerste echte wereld. Een wereld waar ik solo begonnen ben met een groep klasgenoten, in de geweldige stam SwekBois, waarna ik ben gefuseerd ben met .Dreamcatcher om op dit account de wereld te kunnen eidigen, als laatste van mijn klasgenoten, nadat crimas ook op delete was gegaan. Het is een wereld geweest met vele dieptepunten en vele hoogtepunten, een wereld met goede beslissingen, slechte beslissingen en twijfelachtige beslissingen, en vooral een hoop onrust. Geen wereld van hoog niveau, en naar het schijnt is dat de laatste tijd geen enkele wereld meer :O, maar wel een mooie wereld om op gestart te zijn, en om nu eindelijk te kunnen afsluiten, zei het dan als verliezer, maar dan wel een die tot de laatste snik is door gegaan (om dan in ieder geval mijn dorpen te behouden).

Beste speler: geen nominatie,
Er zijn vele spelers die wat betekend hebben in deze wereld en allemaal op verschillende vlakken, maar naar mijn mening is er geen speler die overal bovenuit steekt, geen speler waarvan je kan zeggen dat die de wereld heeft gemaakt tot wat hij is. vele accounts hebben hier evenveel aan bij gedragen en daarvoor chapeau.
Beste stam: .Amor,
Hoe wel Guard terecht de wereld heeft gewonnen, en al vanaf het begin bestaat, wil ik toch .Amor hiervoor nomineren, ondanks dat de stam niet meer bestaat. Deze stam stond altijd voor elkaar klaar, en wist tegen de verwachtingen in toch de twee grotere stammen QPO en S11. (en tot zekere hoogte ook .I.) van zich af te houden en zelfs winst tegen hen te boeken. Stuk voor stuk spelers met wie ik zo weer in een stam zou willen zitten, en waar ik nog steeds dankbaar voor ben, dat ik met mijn soloaccountje als kleinste speler als nog mee mocht.
De beste stam speler: Michiel (.Devastation)
nooit te beroerd om def af te geven of zijn clears te doneren, heeft een heldere kijk op het spel, en praat je gezellig mee. Michiel, mocht je dit lezen, bedankt voor alle def.
Honorable mentions: Matthias, Gilles en Bart (Time Wizard), nooit te beoerd om vv te doen, te schuiven met mobiele def en te ondersteunen in de aanval. Lucas en Sherwan (Thranduilofmirkwood), gewoon gezellige buren, zei het soms eigenwijs, jammer dat het zo gelopen is als het is, maar hoop jullie ooit nog terug te zien op een wereld. Sander (san-der), Henk (Schoterbos), Ben en Mar (.Immortal), Arne (-wohwoh641-), Perry en Hans(Pyramid of Light) en Crimas zijn ook geweldige stamgenoten geweest met wie ik in de stam zelf goed heb kunnen opschieten en die de stam gezellig maakten, waarvoor dank.
Het grootste ego: Mark (coruscant) Niks te zeggen over zijn kwaliteiten als speler, Maar een speler die wij als .Dreamcatcher gewoon niet konden uitstaan. De communicatie ruste al op mijn schouders gezien de anderen in .Amor al met hem klaar waren, en dit is daarna niet verbeterd. De botsende karakters tussen verschillende mensen hebben niet geholpen bij dit beeld, gezien ik van andere mensen wel een aandere kant ken, maar van Mark deze nooit gezien heb. Honorable mention voor Karel (still love you, bro)
Beste leider: Sander (San-der), Heeft fides op de been gehouden toen .Dreamcatcher er de brui aan gaf en de stam verliet, ook daarvoor een sterke persoon die de stam droeg. Het was fijn met je in de leiding gezeten te hebben. Voor de rest niet echt sterke leiders gezien/ of lang genoeg meegemaakt.
Slechtste leider: Gerard (bassienw) en (Richard) Revenge is Mine. eigenzinnige beslissingen in eigen voordeel kenmerkten beide heren. Bassienw wou nergens edelruimte inleveren, en ook zijn redenatie om Vikings te rekruteren was krom, daar hem dit meer defdorpen en minder direct front zou opleveren. Dat dit 5 a 6 spelers de edelruimte volledig blokkeerde deerde hem niet. Ondanks dat richard zeker de kwaleiten had als speler (zie hoe hij RIM terugbracht tot oud formaat), waren zijn leidinggevende kwaliteiten teleurstellend, Als hij zijn zin niet kreeg ging hij dwars doen, tot op het moment dat hij zelfs het liederschap ging neerleggen, om hier nog geen 6uur later weer op terug te komen. Ook zijn actie om Fides plotsklaps te verwijderen, met een veel te korte notificatietijd (voor zover ik gehoord had) is een dubieuze actie.
Meest overschatte stam: Born, zo onderschat door iedereen dat ze overschat werden, op een gedeeld eerste plaats met Grail, op papier een mooie stam, maar met interne problematiek in activiteit en leiding, die nooit echt opgelost konden worden. Gezamelijk hadden ze goede papieren, maar hebben dit nooit waar kunnen maken.
Meest onderschatte stam: Tuin, een kleine stam met rimnoobjes die verrassend sterke offensieven konden plaatsten en zo een paar "sterkere" spelers compleet de grond in geboord hebben, gedeeld met .Amor, een core stam die in oorlog was met 2 grotere stammen en het zowel defensief als offensief wisten te winnen.
Meest overschatte speler: Baby Dragon, overschatte ook voornamelijk zichzelf. Hebben nooit echt veel weerstand kunnen bieden toen ze zelf eindelijk weerstand kregen.
Meest onderschatte speler: Ik ga hier tegen de natuur van het topic in en ga dan toch mijn eigen account .Dreamcatcher nomineren. Ik heb van meerdere mensen gehoord dat ze niet verwacht hadden dat we het zolang zouden volhouden en zelf had ik dit ook nooit verwacht. Ook Croissant (Coruscant) heeft het veel langer volgehouden dan heel Grail had aangenomen, wat ook zeker te noemen is als prestatie.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Wel het word tijd om een massa stam op te richten denk ik, een aantal namen gaat jullie zeker niks zeggen, maar vooruit: TheBurningRed (forumspammers forever), Waika, Amou, Crimas, Lucas en Sherwan (Thranduilofmirkwood), Karel, Boy en Nico (.Dreamcatcher), Arne (-wohwoh641-), Denissen, Henk (schoterbos), Alexander (smashingone), Stan (Breathe Gentle), Thijs en Sam (enthalpy), Gilles, Bart en Matthias (TiWi), Thimo (weutel), Hans en Perry (Pyramid of Light), Raymon (Dora), Michiel (.Devastation), Emiel, Frank, Ben en Mar (.Immortal).
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Mark (Coruscant)
Mooiste spelers naam: Art of Abstraction (Mien je bent nog steeds een sukkel dat je die naam ooit aangepast hebt)
Mooiste stam naam: Assemblea del Grande
Het tofste topic: -
Het domste topic: Elk topic over gezeik met kata's, kom je toch nooit uit.
Favoriete forum poster: -
Minst favoriete forum poster: Coruscant
Dikste wannabe op het forum: SjoerT en Olifantje
Dikste wannabe in het spel: -
Mooiste profiel foto van spelers: Karel's zelfgetekende .Dreamcatcher logo
Mooiste profiel foto van stammen: Grande
Mooiste actie van de wereld: gelukkig zijn dit er meerdere:
Karel's stamhop sessie: in 1 middag in Fides, Born, Grail, Rgail en Only! gezeten
Karel die dronken een "trein" (vier edels uit 2 dorpen, verspreid over 45min met nog geen 100bijl per edel erbij) en verder niks verstuurde en het dorp nog van verwoester pakte ook
Karel die dronken in een chat Mark aanspreekt met heeeeeee sleeeetjeeee xxxxxxxxxxx. (note to self voer karel vaker dronken)
Meest belovende speler voor de toekomst: Voor deze wereld, geen want RIP wereld.
Meest belovende stam voor de toekomst: Geen want RIP wereld
Grootste blunder:.Team Rocket. Stab op the man with no name.
Voor wie heb je nu echt respect: Alle spelers die tot het einde doorgingen en niet zijn gaan runnen bij inc.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: mijn Co's, veel geleerd van hen, en hoe nico soms dagen achtereen draaide met maar 3 uur slaap per dag,motiveerde me om hetzelfde te doen om het account op te houden.

Moge deze wereld mooi eindigen en mogen we elkaar maar weer terug zien op andere werelden.

-maarten
 

DeletedUser7025

Guest
Zoals beloofd, nu de wereld ten einde is, mijn lijstje:

Beste speler:
- Sjondeertrekker: Duo Jan en Max, het beste duo op deze wereld. Hebben aangetoond iedereen de baas te zijn, zijn erg actief geweest en hebben zich erg goed ingezet voor Guard.

- Blurmasters: Zijn terecht de nummer 1 geworden op deze wereld. Met 6 spelers op 1 account geeft natuurlijk een super activiteit. Verder de meest ideale ligging op deze wereld. Kon haast niet anders dat ze niet op nummer 1 zouden eindigen en dit hebben ze ook netjes voor elkaar gekregen. Proficiat.

- Jan & Ward: Wil hier mijn co's toch ook nomineren. Met onze ligging en dan een lange tijd op plek 1 gestaan te hebben en verder constant wisselend rang 2/3 is gewoon erg knap. Ben blij dat ze mijn co's zijn geweest hier, zonder hen was het account gehaktbal8 hier niet gekomen.

Beste stam:
- Guard: Een stam die van de start van de wereld het uit houdt tot het einde is toch zeker wel een prestatie. Toen de hele wereld tegen Guard was hebben we het met z'n allen toch volgehouden. In het bijzonder wil ik hiervoor bedanken: Joris (nanake), Cees (smashingone), Stan (Breathe Gentle), Thijs (Enthalpy) en Paul (ikki). Zij hebben ontzettend veel tijd in Guard gestoken, zonder hen was Guard er niet meer geweest.

De beste stam speler:
- Ook hier kan je weer Joris, Cees, Stan, Thijs en Paul noemen. Echter ook team Sjondeer en de oprichters van Subscriber(oa. Alex) verdienen het hier te staan. Van vv's draaien, tot aanvallen leiden, tot defence regelen of andere stamzaken. Ze hebben allemaal hun steentje bijgedragen. Zonder jullie geen Guard. Overigens ben ik ook blij met de rest van de leden van Guard, alleen bovengenoemde namen staken er voor mij echt bovenuit. Maar zonder de rest konden deze namen ook niks, dus allen bedankt!

- Verder ook mijn respect voor de spelers die de harde kern in andere stammen waren, waaronder Raymond (Dora), Matthias (Time Wizard), Hans (Pyramid of Light) en van horen zeggen ook de accounts Immortal, Devastation en Dream.

Het grootste ego:
- Team Baby Dragon: Allemaal hard roepen, maar als het tot een echte strijd gaat komen weg rennen.

Beste leider:

- Joris (Nanake): Oprichter van Guard, heeft de basis neergezet voor de rest. Helaas voor Guard heeft hij het grootste deel van de wereld gemist.

- Cees (Smashingone) en Stan (Breathe Gentle): Cees heeft ontzettend veel tijd in Guard gestoken als leider en heeft Guard in één van de moeilijkste periodes op deze wereld er door heen geholpen. Stan is eigenlijk nooit echt leider geweest, maar zo zag en zie ik hem wel. Heeft als lid van de commandopost eigenlijk de meeste dingen gedaan die een leider zou moeten doen.

Slechtste leider:
- Hans (Pyramid of Light): Probeerde One (fusie Grail en Born) nog nieuw leven in te blazen, waarvoor mijn respect. Echter heeft die dit met zijn houding compleet verkeerd aangepakt. Heb hem destijds mijn hulp aangeboden om One een goede basis te geven, zodat het nog een interessante strijd kon worden tussen Guard en Grail. Echter werd hij al snel arrogant waardoor ook eigen stamleden zich tegen hem keerden. Prima speler, geen capabele leider.

- Sam (Enthalpy): In de tijd dat hij leider was heb ik hem totaal niet gehoord of gezien. Er werd op bepaalde aspecten echt actie vereist, maar dit moest van mensen buiten de leiding komen.

Meest overschatte stam:

- Grail: Werd hier op het AF als beste stam gebombardeerd. Echter bleken de schreeuwers toch niet zulke blijvertjes te zijn en werd er vanaf het begin al niet goed nagedacht over het vormen van een front tegen anderen. De clusters van Guard leden zijn hier een voorbeeld van. Deze zijn al vanaf het begin gevormd, wat Grail heeft nagelaten.

Meest onderschatte stam:

- Tuin: Verwachte weinig van een rimstammetje, bleek echter een echte rimstam te zijn waar wel degelijk rekening mee gehouden moest worden.

Meest overschatte speler:

- Team Baby Dragon: uitleg is al eerder genoemd.

Meest onderschatte speler:

- Cabbie: Frank en Tiny, je kan ze het best omschrijven met: Geen woorden maar daden.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

- De mensen die nu in Guard zitten en verder Matthias (Time Wizard), Perry (Pyramid of Light) en de laatst overgebleven speler van Fairscript (ben z'n naam vergeten). Hij heeft nog proberen te redden wat er te redden viel toen wij hem aanvielen, wat zeker respect verdient.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

- Team Rocket: Hier is maar 1 woord voor nodig: Stabbers
- Raymond (Dora): Uitstekende speler, maar veel te arrogant. Speelde ook smerige spelletjes met spionnen, not my type.
- Blurmasters: Te egoïstisch.

Mooiste spelers naam:
- Art of Abstraction (Zeker geen mienmaaiers :D)

Mooiste stam naam:
/

Het tofste topic:

- Wereld 48 AF heeft geen tofste topics.

Het domste topic:

/

Favoriete forum poster:

/

Minst favoriete forum poster:

- Jokersbrain

Grootste blunder:

- Mijn co Ward die via 1 command clears verstuurde met 600 bijl ipv 6000 :D

Voor wie heb je nu echt respect:

Jan (gehaktbal8), Ward, Cees, Joris, Jan (sjondeer), Max, Stan, Thijs, Alexander, Tiny en ik vergeet nog vast wat leden van Guard. Verder Matthias, Hans(voor het toch proberen leiden van One) en de andere spelers op deze wereld die dingen gedaan hebben voor anderen.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
- Mijn co's: Jan en Ward

Ik wil iedereen op deze wereld bedanken en met name de leden van Guard en GM!
 
Reactiescore
182
Mijn lijstje, zelf spelend op Jah Lion, na eerst gespeeld te hebben op Maroen1.

Beste speler: Moeilijk moeilijk moeilijk. Moet dan van mezelf toch gaan voor Sjondeertrekker (Max). Hoewel soms meningsverschillen, toch een speler waar ik zeer prettig mee samengewerkt heb.

Beste stam: VanGuard, by a landslide.

De beste stam speler: Mea Vota. Deze moet ik even uitleggen denk ik. In de tijd dat ik nog deel uitmaakte van KO als Maroen1, was er naast Jah Lion, één speler die altijd zichzelf wegcijferde voor de stam, en dat was toch wel Mea Vota.

Het grootste ego: Hans (Pyramid of Light)

Beste leider: Joris (nanake)

Slechtste leider: Hans (Pyramid of Light)

Meest overschatte stam: Grail

Meest onderschatte stam: KO

Meest overschatte speler: Blurmasters

Meest onderschatte speler: -

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Jan/Max (sjondeertrekker)/ Sander (san-der)/ Alle spelers van gehaktbal.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Blurmasters

Mooiste spelers naam: Time Wizard

Mooiste stam naam: Chevaliers de Sangreal

Het tofste topic: -

Het domste topic: -

Favoriete forum poster: -

Minst favoriete forum poster: Hammerbro

Dikste wannabe op het forum: Hammerbro/firedrakan

Dikste wannabe in het spel: Gazoill

Mooiste profiel foto van spelers: Sjondeertrekker

Mooiste profiel foto van stammen: VanGuard

Mooiste actie van de wereld: Heb maar weinig mooie acties gezien om eerlijk te zijn, hoewel de massa van ko/guard op momo12 wel mooi was.

Meest belovende speler voor de toekomst: Lol, wereld is dood.

Meest belovende stam voor de toekomst: Lol, wereld is dood.

Grootste blunder: De actie van Lion zelf door 2 treinen ter versturen.

Voor wie heb je nu echt respect:
Mijn co's, bijna geheel guard en heel KO

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Rico (jah Lion) en Lion zelf natuurlijk
 
Bovenaan