Golden Awards

DeletedUser77478

Guest
Wederom er zijn ook dingen van Guard die je gewoon kan inzien zonder onderbouwing.

Heb je gelijk in.

Minst favoriete forum posters: leiding van Guard
Moest dat nou bijvoorbeeld in je lijstje staan, niemand zou denk ik om onderbouwing vragen.
 
Reactiescore
3.536
Wederom er zijn ook dingen van Guard die je gewoon kan inzien zonder onderbouwing. Maar gaan we er dan over janken? Zeker en vast.

Dus iedereen moet zonder onderbouwing gewoon zien dat Guard de beste stam is en de meest belovende stam van de toekomst? Ik zie in de verste verte niet waarom dat geen onderbouwing nodig heeft.

Mooie burn van toxganja trouwens :D
 

DeletedUser76269

Guest
Nieuw en een iets aangepast lijstje:

Beste stam:
- Guard


Meest belovende stam voor de toekomst:
- Guard

van de aanvallen van enthalpy zie hier valt niet echt te merken dat dat veel belovend of de beste stam is :p. Na meerder malen vragen om uitleg waarom jullie de beste stam zijn (waar overigens nog steeds geen goed antwoord op is geweest) ontkracht je stamgenoot wel je award :D
 

DeletedUser77457

Guest
van de aanvallen van enthalpy zie hier valt niet echt te merken dat dat veel belovend of de beste stam is :p. Na meerder malen vragen om uitleg waarom jullie de beste stam zijn (waar overigens nog steeds geen goed antwoord op is geweest) ontkracht je stamgenoot wel je award :D

Lol, ik ben niet van Guard en vind ze absoluut niet de beste stam, maar die screen van aanvallen zegt nu eens echt niets over hoe goed die stam :p

Dat de desbetreffende speler niet veel soeps is is wel waar en kan je beter afleiden uit de stats die zeggen dat die al bijna 4 weken niets geëdeld heeft :)
 
Reactiescore
6
van de aanvallen van enthalpy zie hier valt niet echt te merken dat dat veel belovend of de beste stam is :p. Na meerder malen vragen om uitleg waarom jullie de beste stam zijn (waar overigens nog steeds geen goed antwoord op is geweest) ontkracht je stamgenoot wel je award :D

In plaats van te lachen met zijn timings zou je beter je stamgenoot helpen met zijn off te dodgen :eek:


Heb je gelijk in.

Minst favoriete forum posters: leiding van Guard
Moest dat nou bijvoorbeeld in je lijstje staan, niemand zou denk ik om onderbouwing vragen.

Inderdaad zou er niemand om onderbouwing vragen, want wie jij de minst favoriete forum poster vindt, is geheel je eigen mening.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser77478

Guest
Inderdaad zou er niemand om onderbouwing vragen, want wie jij de minst favoriete forum poster vindt, is geheel je eigen mening.

Heel het lijstje is je eigen mening weet je, sommige dingen spreken voor zich waardoor er geen uitleg nodig is.
Maar dat Guard de meest belovende stam of de beste stam is, daar zou ik nu toch ook een onderbouwing bij willen hebben.
 

DeletedUser5071

Guest
Het is eigenlijk best simpel he, ik heb 4 posten die erg op elkaar leken pogen duidelijk te maken wat het verschil is tussen mijn en Guard lijstjes maar je ziet het nog altijd niet in.

Mijn lijstje: Ik haal aan dat het niet serieus genomen moet worden en dat mijn kennis over w48 zeer beperkt is. Alsnog heb ik overal voldoende onderbouwing geschreven.

Dingen aanhalen over mijn lijstje is totaal overbodig want de info die er in staat is voldoende voor deze fase en ik heb letterlijk gezegd dat het niet serieus genomen moet worden. Maar toch ga jij mijn lijstje serieus nemen? Dat is 1 van de zovelen fouten die je maakte.

Lijstje Guard
: Enkel Guard zetten en daarbij niet enkel weinig onderbouwing die op niets slaagt maar regelmatig ook gewoon 'geen' onderbouwing :D

Lees aub even het verschil. Idk wat w47 AF er mee te maken heeft? Ik begin daar niet met (gebrabbel) ik ben daar al lang bezig voor er sprake was van deze wereld :rolleyes:


AF lijstjes kunnen btw ook gewoon fout zijn hoor. Jij zegt dat het niet kan en enkel de onderbouwing slecht kan zijn. Maar als de onderbouwing slecht is dan is het lijstje ook gewoon slecht hoor.

Een lijstje bij deze golden awards is altijd subjectief. En dat is een mening. Een mening kan alleen echt fout zijn als het discriminerend is (racisme en dergelijke), aangezien dat zo bij wet is vastgesteld. Aanzetten tot haat enzo.

Ik zal alvast zo goed mogelijk onderbouwen als ik nog een lijstje maak. Beloofd!
 

DeletedUser5071

Guest
Heb je gelijk in.

Minst favoriete forum posters: leiding van Guard
Moest dat nou bijvoorbeeld in je lijstje staan, niemand zou denk ik om onderbouwing vragen.

Waarom betrekken jullie mij en Sonsas altijd?
Of hebben jullie nog niet door dat alleen wij twee leiding zijn?
 
Reactiescore
1.853
Inderdaad zou er niemand om onderbouwing vragen, want wie jij de minst favoriete forum poster vindt, is geheel je eigen mening.
Indirect zeg je hiermee dat er bij geen enkele benoeming iemand om onderbouwing zou vragen, want elke benoeming op zich is iemands eigen mening...

Misschien moet Guard eens een AF beleid invoeren, lijkt me beter voor jullie 'imago'.
 

DeletedUser5071

Guest
Heel het lijstje is je eigen mening weet je, sommige dingen spreken voor zich waardoor er geen uitleg nodig is.
Maar dat Guard de meest belovende stam of de beste stam is, daar zou ik nu toch ook een onderbouwing bij willen hebben.

Spreek je jezelf niet een beetje tegen (jezelf=heel baby Dragon)?
Guard stond op plaats 11 ofzo wanneer deze geschiedenis begon. Ondertussen staan we eerst. Dus kloppen die uitspraken al. De toekomst toen, is de dag van vandaag (en later misschien ook)
 
Reactiescore
1.853
Spreek je jezelf niet een beetje tegen (jezelf=heel baby Dragon)?
Guard stond op plaats 11 ofzo wanneer deze geschiedenis begon. Ondertussen staan we eerst. Dus kloppen die uitspraken al. De toekomst toen, is de dag van vandaag (en later misschien ook)
Hiermee insinueer je dus dat de rang 1 altijd de beste stam is. Ik zal je uit je droom helpen, dat is niet zo.
 

DeletedUser77478

Guest
Spreek je jezelf niet een beetje tegen (jezelf=heel baby Dragon)?
Guard stond op plaats 11 ofzo wanneer deze geschiedenis begon. Ondertussen staan we eerst. Dus kloppen die uitspraken al. De toekomst toen, is de dag van vandaag (en later misschien ook)

Als jij 9 leden aanneemt in nog geen 10 dagen (26/05 - 03/06) en zo 1e komt te staan met je stam, wel imo is dat toch niet echt een prestatie. Recruiten naar de top kan iedereen.
 
Reactiescore
6
Indirect zeg je hiermee dat er bij geen enkele benoeming iemand om onderbouwing zou vragen, want elke benoeming op zich is iemands eigen mening...

Misschien moet Guard eens een AF beleid invoeren, lijkt me beter voor jullie 'imago'.

Dat zeg ik niet, ik zeg dat dingen als (minst) favoriete forumposter geen onderbouwing nodig hebben. Omdat die gebaseerd zijn op je mening, en daar kan je zelf niet over discussiëren, als iem iem niet als zijn favoriet beschouwd, moet je het daar bij laten.
 
Reactiescore
1.853
Dat zeg ik niet, ik zeg dat dingen als (minst) favoriete forumposter geen onderbouwing nodig hebben. Omdat die gebaseerd zijn op je mening, en daar kan je zelf niet over discussiëren, als iem iem niet als zijn favoriet beschouwd, moet je het daar bij laten.
Dan kan je dus over geen enkele benoeming uit een GA lijstje discussiëren volgens jou. Gezien elke benoeming iemands mening is.
 

DeletedUser5071

Guest
Indirect zeg je hiermee dat er bij geen enkele benoeming iemand om onderbouwing zou vragen, want elke benoeming op zich is iemands eigen mening...

Misschien moet Guard eens een AF beleid invoeren, lijkt me beter voor jullie 'imago'.

Ons imago vind ik geen probleem.
Geen reden dus om mensen dingen op te leggen, want daar ben ik niet voor.
 

DeletedUser5071

Guest
Dan kan je dus over geen enkele benoeming uit een GA lijstje discussiëren volgens jou. Gezien elke benoeming iemands mening is.

Als Skar zo denk :p
Ik denk dat dat net opening biedt voor discussie, omdat het meningen zijn. En over meningen kan je perfect discussiëren.
Maar dat is mijn mening
 
Reactiescore
1.853
Dat zeg ik niet, ik zeg dat dingen als (minst) favoriete forumposter geen onderbouwing nodig hebben. Omdat die gebaseerd zijn op je mening, en daar kan je zelf niet over discussiëren, als iem iem niet als zijn favoriet beschouwd, moet je het daar bij laten.

Als Skar zo denk :p
Ik denk dat dat net opening biedt voor discussie, omdat het meningen zijn. En over meningen kan je perfect discussiëren.
Maar dat is mijn mening

:confused:
 
Bovenaan