Het is eigenlijk best simpel he, ik heb 4 posten die erg op elkaar leken pogen duidelijk te maken wat het verschil is tussen mijn en Guard lijstjes maar je ziet het nog altijd niet in.
Mijn lijstje: Ik haal aan dat het niet serieus genomen moet worden en dat mijn kennis over w48 zeer beperkt is. Alsnog heb ik overal voldoende onderbouwing geschreven.
Dingen aanhalen over mijn lijstje is totaal overbodig want de info die er in staat is voldoende voor deze fase en ik heb letterlijk gezegd dat het niet serieus genomen moet worden. Maar toch ga jij mijn lijstje serieus nemen? Dat is 1 van de zovelen fouten die je maakte.
Lijstje Guard: Enkel Guard zetten en daarbij niet enkel weinig onderbouwing die op niets slaagt maar regelmatig ook gewoon 'geen' onderbouwing
Lees aub even het verschil. Idk wat w47 AF er mee te maken heeft? Ik begin daar niet met (gebrabbel) ik ben daar al lang bezig voor er sprake was van deze wereld
AF lijstjes kunnen btw ook gewoon fout zijn hoor. Jij zegt dat het niet kan en enkel de onderbouwing slecht kan zijn. Maar als de onderbouwing slecht is dan is het lijstje ook gewoon slecht hoor.