Golden Awards

DeletedUser74966

Guest
Tja, ik ben er de persoon niet naar om random iets in te vullen. Dit is gewoon hoe ik er nu naar kijk. Kan morgen helemaal veranderd zijn ^^

Ik snapte deze reactie dan ook niet zo goed:confused:
Als we lijstjes zoals die van Gamebreaker krijgen schieten we er niet veel mee op.
 

DeletedUser74966

Guest
Gedeeltelijk wel als je leest;)

Als ik overal argumentatie moet neerzetten wordt het lezen nogal saai :s
 

DeletedUser74966

Guest
Ik ben benieuwd naar deze argumentatie dan x).
Als je even kijkt naar hoe jullie twee groeien en in de ranglijst opkomen. Wordt dan nog wel wat deze wereld;)

En het was een compliment naar jullie toe :)
 

DeletedUser77351

Guest
Vind het momenteel nog veel te vroeg om zo'n lijsten.. Buiten mooiste PF & leukste naam enzo kan je nog maar weinig invullen vind ik.. :p
 

DeletedUser74966

Guest
Over een tijdje vul je je lijstje gewoon opnieuw in;)

En waarom zou je nu al niet kunnen laten zien wat je denkt over de bepaalde nominaties? Over een maand als de wereld weer verder is zullen de lijsten nog steeds niet 'waar' zijn omdat het altijd persoonlijk is. Je kunt pas de lijst compleet naar waarheid invullen als de wereld afgelopen is. En zelfs dan kun je verschillen in mening en dingen anders invullen:rolleyes:
 
Reactiescore
323
Als je even kijkt naar hoe jullie twee groeien en in de ranglijst opkomen. Wordt dan nog wel wat deze wereld;)

En het was een compliment naar jullie toe :)

Ja, kan iedereen :eek: Met 40 edels naar de casual komen, in je eerste week 20 kleine kutbb's edelen :eek::eek:
 

DeletedUser74966

Guest
Ja, kan iedereen :eek: Met 40 edels naar de casual komen, in je eerste week 20 kleine kutbb's edelen :eek::eek:
Tja, volgens mij geldt dat iedereen die met een groot dorp of veel edels naar casual komt al een enorme voorsprong heeft...

Je kunt dan veel eerdere edelen en je troepen mooi klaarmaken. Iedereen die met een 3k dorpje komt heeft dan al gauw een grote achterstand door de trage bouwtijden.
 
Reactiescore
323
Tja, volgens mij geldt dat iedereen die met een groot dorp of veel edels naar casual komt al een enorme voorsprong heeft...

Je kunt dan veel eerdere edelen en je troepen mooi klaarmaken. Iedereen die met een 3k dorpje komt heeft dan al gauw een grote achterstand door de trage bouwtijden.

Zegt niet alles. Ik kwam met een 5k dorp en slechts zes edels naar de casual.. kijk waar ik nu (nog) sta :D
 

DeletedUser75294

Guest
ik kwam met een dorpje van 2k en 0 edels, zo zou het horen!
 

DeletedUser76153

Guest
6? Das niet niks. Ik kwam er ook niet met super veel hoor.

Nou? Na je derde dorp te hebben geedeld heb je plots geen edeltrein meer, maar met je 20+ edels zoals ik hier hoor vallen kan je 15 dorpen minimum overnemen zonder zorgen te maken over maar 1 goudmunten. Het verschil is pittig zichtbaar hoor.
 
Bovenaan