Golden Awards

DeletedUser74966

Guest
Zegt niet alles. Ik kwam met een 5k dorp en slechts zes edels naar de casual.. kijk waar ik nu (nog) sta :D
Wij kwamen met bijna 3k en net 3 edels. Dan heb je al een verschil hoor. Waarschijnlijk waren je gs al veel hoger. Met de trage productie heb je daar al veel voordeel bij als die vanaf het begin al hoger zijn.

Ik moet wel zeggen dat je het inderdaad zeer netjes doet :p
 
Reactiescore
323
Wij kwamen met bijna 3k en net 3 edels. Dan heb je al een verschil hoor. Waarschijnlijk waren je gs al veel hoger. Met de trage productie heb je daar al veel voordeel bij als die vanaf het begin al hoger zijn.

Ik moet wel zeggen dat je het inderdaad zeer netjes doet :p

Mn GS was veel te laag omdat ik eerst niet doorhad dat wereld 47 een limited haul wereld was :p
 
Reactiescore
1.037
Wat maakt het nu uit waarmee je begint, het gaat erom waar je over pak hem beet een jaar staat:p
@Alm0st Fam0uz, waar speelde je op W39? Ik ken je af-acc niet eens lol
 

DeletedUser77253

Guest
De beste spelers zijn nog naar de top aan het klimmen. Nog een jaartje en dan kan je pas deftige awards gaan geven.
 

DeletedUser77253

Guest
De enigste die nu aan de top sta en niet in mijn stam zit en waar ik respect voor heb is Schlemiel.
 

DeletedUser77253

Guest
Nee omdat hij de enigste van de eendjes is dat deftig weerstand heeft geboden. Speel dit spel niet om te slijmen. Ik speel dit spel om dorpen te veroveren en voor niks anders.
 

DeletedUser74966

Guest
Zo. Rake woorden :p

Ik speel het nog altijd voor m'n plezier, en dat komt niet alleen met veroveren van dorpen ^^
 
Bovenaan