Golden Awards

Reactiescore
2.303
Proficiat met wederom een "run pim, run" post...
Proud of you john, je bent echt een kei
 

DeletedUser

Guest
Moet wel pijn doen dat je hooguit de eeuwige nummer 2 blijft met rennen, van Gilles is niet te winnen. Die blijft maar gaan.
 

DeletedUser65242

Guest
Heel veel def niet gekregen, je stond tot 5 linies vol voor 25 clears joh. Niet veel def gekregen :p



Wij hebben redelijk wat deff ontvangen. Jullie hebben ook een 1000 clears gekregen van jullie stam. Dus dan is het toch redelijk in evenwicht lijkt me. Dan daarbij hebben wij ook nog is met 2 man front en jij alleen met ons.

4 momenteel ja.

Overigens staan we gewoon gelijk hoor, kijk maar op twstats ;)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Jullie namen 7 cfs. Wij namen er tot nu toe 11. Nouja, als jij die dorpen van vita wil meetellen die je nam door meteen nadat t dorp overgenomen was, nobels te sturen. Dan is dat jouw keuze!
 

DeletedUser66129

Guest
Gezien ik nu met W47 klaar ben, heb alles meegemaakt vanaf de start en langs draaiende lid van Meow ben geweest. Veel meegemaakt met deze stam, alleen jammer dat het zo op een einde komt. Dus voor mij een lijstje om de wereld mee af te sluiten.

Beste speler:
In mijn ogen is er één speler die zich zowel verdedigend als aanvallend heeft laten zien goed te staan. Dit is Krondor28. Goed bemand account en spelers die zeker weten wat ze doen. Verdedigend ook erg sterk en wist aan nachtblitz met veel edels af te slaan, 1 dorpje verlies uiteindelijk. Maar manier hoe hij verdedigde was echter echt gewoon goed. Aanvallend heeft die ook laten zien door te kunnen beuken. Tot week geleden was gebied van Krondor het enige gebied samen met Eisbar waar winsten geboekt werden. Dit door het doorzetten van beide accounts. Verder is het lastig in te schatten tegen Krondor. Meestal stuurt die random om 5u snachts nog paar inc's waardoor er twijfel kan ontstaan met deffen. Zijn meestal de cruciale momenten of er wel of geen edels komen. Hieruit profiteren ze dus echt goed. Verder op W47 is niemand die aan het niveau van Krondor komt en naar mijn mening ook niet eens echt dichtbij komt daarbij.

Beste stam:
Dat is duidelijk dat het Fire! is, gewoon een complete stam en kwalitatief gewoon erg sterk. Ken echt een groot deel van deze stam en zijn stuk voor stuk toppers die zich inzetten voor de stam. Iets wat bij Meow regelmatig ontbrak. Totaal plaatje is Fire! gewoon sterk, hoewel ik moet zeggen af en toe wat steken te laten vallen maar helaas kon hier niet van geprofiteerd worden. Kijkend bijvoorbeeld naar Shadow tegen MyWay waar wel winsten geboekt konden worden omdat MyWay verdedigend paar fouten maakte, maar Shadow wou focus verdelen, waar focus enkel op MyWay veel beter uit zou pakken. Hieruit heeft Myway zelf ook weer toe kunnen slaan en fouten goed kunnen verbeteren. Alles bij elkaar is beleid en gezelligheid in Fire gewoon velen meer aanwezig dan in een Meow ooit geweest is.

De beste stam speler: Kijkend naar Meow moet ik hier toch wel een paar nomineren. Dit is een van de redenen geweest dat Meow gewoon slecht draaide en ik in ieder geval gestopt ben. Er waren te weinig initiatief nemers voor bijv. planningen en of vv's draaien. Degene die zich hiervoor wel in hebben gezet ben ik dan ook echt wel tevreden over. Dit zijn dan: Anne, Chris, Tsane, Bas, Alexander. Verder in mindere maten maar zeker te benoemen: Jannick, John, Jente, Koen & Ingrid/Dion.

Als ik kijk naar Fire is Roald en ook Jordi wel stamspelers, maar meer omdat ik hier mee te maken heb meestal. Ik heb verder geen idee wie binnen Fire echt de mensen van de vv's zijn dus dat laat ik open. Maar zijn er ongetwijfeld in Fire ook paar die zich goed inzetten.

Het grootste ego: Ik kies hiervoor voor 2 spelers, namelijk Pim omdat ik het beetje raar vind dat hij zichzelf zo trots op het AF komt verkondigen met posts tegen Meow. Maar eigenlijk vind ik dat die weinig te zeggen heeft na het makkelijk opgeven binnen Bier destijds. En nu met Candice eigenlijk ook niks bereikt heeft maar toch op het AF zichzelf als 'pro' voor doet (zo komt het naar mij over althans). Ik weet niet of hij met vv's veel gedaan heeft om zichzelf te laten zien, maar met Candice heeft die nog zeer weinig bereikt en al helemaal niks tegen Meow zowat.

Andere is Leo (lord ghost wisperer). Een persoonlijkheid die ik totaal niet mag. Arrogant als maar kan en denkt dat hij veel bereikt op Krondor. Maar ik denk echt dat inzet van Leo op het account miniem is om echt zichzelf zo groot te verkondigen. Denk dat Krondor gewoon draait op de andere spelers. Verder manier hoe hij heel raar op AF liep te verkondigen van een 'clusterfuck' van Christie, een dorp wat overgenomen is van krondor. Dat was gewoon veruit triest en zegt volgens mij ook veel over zijn niveau.

Beste leider: Als ik terug kijk naar begin van Meow was Matthias toch wel de beste leider naar mijn mening die Meow gehad heeft. Achteraf de punten die hij destijds aanhaalde kan ik me nu wel in vinden waar ik toen anders over dacht. Jammer dat hij gestopt is in Meow, de stam die hij begonnen is begin deze wereld. Verder huidige situatie is beste leiding toch wel leiding Fire hoewel ik paar punten toch wel jammer vind in die stam en hun beleid. Zoals een Prins Pils niet toe laten, nu wel ineens vragen of PP in de stam wilt komen. Begint zich daar beetje mee tegen te spreken en lijkt alsof men van Prins pils dus eerst moest bewijzen alvorens ze mogen joinen. Maar over algemeen wel sterkste leiding team.

Slechtste leider: Ik nomineer mezelf hiervoor omdat ik weet dat ik geen leider type ben. Ik ben iemand die zich ten allen tijde inzet voor de stam en overal bij betrokken wil worden ongeacht ik leider ben of niet. Maar als leider ben ik te verantwoordelijk voor bepaalde taken en dat is voor mij juist weer geen leuke uitgangspositie. Dan voel ik me uiteindelijk niet op mijn gemak. Deze wereld na het stoppen van Martijn was het vrijwel noodzakelijk dat ik op moest staan als leider, dit omdat ik gewoon het beste om kan gaan met iedereen in Meow, nooit een enkele conflicten met de rest gehad en was gewoonweg niemand anders die bereid zou zijn op te staan. Maar ik ben zelf gewoon niet het type voor leider.

Meest overschatte stam: Toch wel Meow uiteindelijk. Waar ik eerst tot een maand terug nog veel hoop had in een goed einde voor Meow. Maar dit bleek gewoonweg verre van realistisch te zijn. Het is een tijdje wel hechte stam geweest maar na een paar dorpen verliezen krijgt de hele stam gewoon een terug slag. Groot deel is niet bereiken voor een vv en er word gekeken naar een hecht groepje die wel bleef staan voor de stam, deze moesten maar weer oplossen terwijl er gewoon 20 andere accounts geen hand ervoor willen uitsteken. Sommige daarvan hadden eigen account niet eens onder controle, mochten deze aangevallen worden dan had het hechte groepje nog meer tijd nodig om in de stam te steken.

Meest onderschatte stam: Toch geen een stam hier, er is niet echt een stam geweest die onderschat is. Veel stammen is het gewoon niet gelukt iets te betekenen in de wereld. Het was enkel Meow & Fire. Een XB en Shadow hadden in de wereld weinig in te brengen.

Meest overschatte speler: Wegens een groot inactiviteit denk ik toch Sick Individuals, ze vielen mee aan op Marco Polo destijds maar probeerde vrijwel niks. Enige die wat deed was Keepers of Hell waar Sick juist een heel groot deel van Marco zou moeten edelen om door te kunnen groeien. Denk bij een aanval van Marco op Sick dat het account het lastig zou krijgen en dit een account zou worden die dan veel onder vv zou moeten staan dan. Verder kijkend naar Meow uiteindelijk Feroliciouz. Had veel vertrouwen in het account en vooral de spelers omdat die graag tegen eisbar wouden strijden. Maar bij eerste beste aanval waren ze weg en nooit meer terug kunnen vinden. Na het stoppen van deze spelers was het account al zo in chaos, veel mobiele def weg etc en was het herstellen ervan gewoon te lastig dat een nieuwe speler het ook niet kon fixen meer.

Meest onderschatte speler: Ik denk dat vooral Fire FluffyButDangerous onderschat heeft. Noire heeft het 1 tegen 1 toch erg lastig gehad met deze speler (kijkend van begin wereld tot vorige week, nu speelt er niemand meer). Uiteindelijk heeft Noire gewoon in de min gestaan er tegen, terwijl er een grote verhouding aan punten is, Noire is een 2 miljoen meer punten namelijk. Aantal dat ze in de min stonden is wel heel minimaal. Maar zowel Fluffy als Noire hebben een massa moeten incasseren.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Mocht ik ooit nog TW willen spelen waar ik niet zeker over ben dan zou ik vanuit Meow wel met de volgende in de stam willen: Michel, Anne, Jannick, Alexander, Bas, Mark, Jente, Wouter & Ingrid. Van Fire kom ik bij wel wat meer mensen die ik erg goed al kenden voor W47 maar ook paar die ik nieuw heb leren kennen. Met Anneke, Roald, Jordi, Tuur, Menno, Bjarne, Monique & Robin. Verder spelers van Prins Pils ook nog wel leuke spelers om mee in de stam te zitten.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Kijkend naar Meow de conflicten etc. kies ik toch voor Chris (opa). Niet omdat ik hem echt niet mag, maar omdat ik de manier hoe hij een punt wil maken echt gewoonweg kinderachtig vind. Dreigen met stoppen etc. en dat voor iemand die zich voor doet als 'opa'. Dan zie ik iemand voor mij die wijs is, maar enige wat hij had was eigenwijs. Verder zet hij zich wel in voor de stam waar die wel complimenten voor krijgt. Verder Leo zit ik niet graag mee in de stam, vind het maar een arrogant iemand.
 

DeletedUser66129

Guest
Mooiste spelers naam: Mijn eigen oude account FluffyButdangerous. Niet eigen account geweest, maar zeker wel een leuke naam. Verder Survival of the Richest is zeker met huidige instellingen een leuke naam.

Mooiste stam naam: Vind nog steeds Meow gewoon de leuke naam :)

Het tofste topic: Vind dit topic Golden Awards wel het leukste topic. Maar dan wel als er ook echt lijstjes gepost worden en niet onzin of discussies van andere werelden hier besproken worden. Maar heb tot nu toe elk lijstje gelezen en vind het altijd wel leuk als er mensen met nieuwe lijstjes komen.

Het domste topic: Ik heb het niet zo met spotprenten, zitten soms erg leuke prentjes tussen, maar 9 van de 10 keer ook een paar die gewoon nergens op slaan. Beetje tijdverspilling soms heb ik het gevoel.

Favoriete forum poster: Sowieso Anne/Sweexh <3

Minst favoriete forum poster: Zoals eerder al eens benoemd Lord ghost wisperer. Ook hoe hij op het AF ging verkondigen van een 'clusterfuck' van Christie en daar erg serieus over deed. Gewoon een erg diepte punt. Verder Zlatan Ibrahimovic (Koen) vind ik nou ook niet bepaald een goeie AF poster. Soms begon ik me gewoon te schamen voor hem :s

Dikste wannabe op het forum: Deze plek is gewoon weggelegd voor Dragonshield. Grootste wannabe op het AF en al helemaal op W47 AF ;)

Mooiste profiel foto van spelers: Die van FluffyButDangerous vind ik nog steeds een van de beste en ook in vergelijking met de naam is het gewoon een compleet plaatje. Plaatje zegt veel over de naam ook.

Mooiste profiel foto van stammen: Die van Meow

Mooiste actie van de wereld:
Naar mijn beleving en die is dan vooral gebaseerd vanuit Meow gezien is het wegspelen van Bier toch wel mooiste actie. Maar was beetje spijtig dat de inzet in Bier gewoon erg laag zat op dat moment. Er werd niet bepaald heel actief gedeft overal..

Meest belovende speler voor de toekomst: Ik beschouw zelf wereld nu wel als gespeeld, maar mocht ik hier echt een account benoemen dan is het Toxical error. Mooi in de rim en veel ruimte en ligt nu tegen 3 spelers van Meow aan daar in het noorden.

Meest belovende stam voor de toekomst: Geen een, lijkt me duidelijk...

Grootste blunder: Het naleven van de eisen die Fero wou, dus het niet aannemen van Der Eisbar na een sollicitatie van deze speler. Dit omdat spelers zelf wel wouden laten zien hoe ze eisbar zouden weg beuken. Zetten opgeven moment een massa zelf op wat een complete flop was. Iets later kregen ze zelf aanvallen van Eisbar en waren ze weg. Gewoon weg triest hoe ze tegen het plan waren en vervolgens keihard gaan rennen bij eerste aanvallen. Hadden we net zo goed Eisbar wel kunnen aannemen.

Verder het aannemen van The Owner2, Edjerakkatje en Xyroptus destijds. Lagen gewoonweg te ver weg en te gevaarlijk en te in de weg voor een goeie cluster/phalanx lijnen. Dit is ook gebleken vooral tegen een The Owner2 en Xyroptus. Zijn gewoon keihard weggespeeld uiteindelijk.

Voor wie heb je nu echt respect: Voor team Prins Pils. Ondanks heel zijn stam compleet weg viel en dit account nog het meeste deed voor de stam toch blijven spelen op huidig account en huidige stam. Waar de helft van Bier koos helemaal te stoppen en andere helft voor Fire koos is dit team gewoon door blijven gaan met een groot front en daarmee ook nog een massa hebben weten af te slaan.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Hierin sowieso mijn broer Michel. Wij weten van elkaar gewoon de manier van spelen en voelen elkaar daarin erg goed aan en helpen elkaar daarmee dus ook regelmatig. Verder kon ik op Royalist erg goed vinden met Anne & Jannick. Ben nooit echt iemand geweest die op een account goed kan samenspelen omdat ik zelf vaak het initiatief wil. Maar met deze 2 kon ik erg goed samen spelen, hoewel ik beetje de leiding had over het account. Maar het zijn gewoon beide toppers die ik zeker niet ga vergeten.

Verder voor degene die doorgaan op W47 succes nog en wellicht kom ik sommige ooit nog tegen op TW mits ik zelf nog weer motivatie vind om een wereld te gaan spelen.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Je grootste blunder was eerder je ego tegenover Emile dat je mij ging ownen IG en meerdere dorpen ging nemen. Ik heb gezegd dat het bij 1 bleef Richard. Get rekt homie.
 

DeletedUser66129

Guest
Je grootste blunder was eerder je ego tegenover Emile dat je mij ging ownen IG en meerdere dorpen ging nemen. Ik heb gezegd dat het bij 1 bleef Richard. Get rekt homie.

Lol, ken je het woord sarcasme niet ofzo? :p

Overigens was die dag ook dat ik stopte, wou nog gaan nachten rond 4/5u en inc's eruit knallen omdat ik jullie zwakke plek wist. Maar daar is niet meer van gekomen omdat ik toen wegens de stam omstandigheden stopte.
 

DeletedUser33115

Guest
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Mocht ik ooit nog TW willen spelen waar ik niet zeker over ben dan zou ik vanuit Meow wel met de volgende in de stam willen: Michel, Anne, Jannick, Alexander, Bas, Mark, Jente, Wouter & Ingrid. Van Fire kom ik bij wel wat meer mensen die ik erg goed al kenden voor W47 maar ook paar die ik nieuw heb leren kennen. Met Anneke, Roald, Jordi, Tuur, Menno, Bjarne, Monique & Robin. Verder spelers van Prins Pils ook nog wel leuke spelers om mee in de stam te zitten.


Verder voor degene die doorgaan op W47 succes nog en wellicht kom ik sommige ooit nog tegen op TW mits ik zelf nog weer motivatie vind om een wereld te gaan spelen.[/QUOTE]

Zorg maar dat je snel de motivatie vind:) en dank voor deze lovende woorden, zal mijn best doen ze waar te maken.
 
Bovenaan