Golden Awards

DeletedUser77644

Guest
Persoonlijk vind ik de discussie nu meer in de richting gaan van onzin verkopen en modder gooien, dan daadwerkelijk argumenteren. Ik geef grif toe dat ik niet tegen het idee was om PP plat te kata'en. Er is, waarschijnlijk door al dat modder gooien ertussen 10'tallen pagina's terug, al uitgelegd over het hoe en waarom John kata's heeft gegooid. Het was slechts doordat PP niet in mijn coord-lijstje terecht kwam dat ik niet hetzelfde had gedaan, aangezien dit al besproken was ( of zo goed als ). Heeft dus ook geen zin meer om daar verder op in te gaan.

Sommigen zitten hier nu wel te overdrijven, en sturen eigenlijk aan op een kata-vrije wereld. Dat komt er eigenlijk op neer dat je niks mag kata'en, zelfs geen smid. Vraag voor w52 dan voor die instellingen, geen kata's, dan kan je eindelijk het spel eens normaal naar je zin spelen. Verschiet er op w47 echter niet van dat als iemand iets mispeutert met een kata, je ook een kata kunt terugkrijgen. Dat je als een kind leuk kata's er uit gooit als alles goed aan het gaan is, is voor mij geen probleem. Ga dan echter niet achter de leerkracht (Fire) schuilen als je dan eens aan de ontvangende kant komt te staan.
 
Reactiescore
2.303
Het is dat jullie keer op keer hetzelfde zeggen en we al genoeg posts gemaakt hebben om keer op keer hetzelfde te ontkrachten.
 
Reactiescore
2.303
Reactiescore
1.148
Om even op die kata vrije wereld in te gaan, dat is volgens de support niet mogelijk aangezien het een vaste eenheid is.

Nu kun je natuurlijk zeggen, ene wereld is met boog en andere niet, tja geen idee.
 
Reactiescore
207
Lijkt me dan ook duidelijk hoe iedereen over kata's denkt in beide kampen.
Dat Smashingone er niet vies van is heb ik ook al vernomen in w48.

Maar hé, heel guard is daar er niet vies van ;)
 

DeletedUser77130

Guest
De leiding is gekomen met het feit om PP te slopen op Smederij op al zijn dorpen. Ik heb er 2 kata targets bij gedaan en ja daar ben ik de schuldige van. Waarom? Leek me wel nuttiger om boer te slopen dan Smederij. Leidersbevel negeren? Klopt. Waarom? Dom,eigenwijs?

Dus het enige wat ik al dagen lees is, John dit en John dat en John zo. Maar hey wacht, John heeft gewoon toestemming gekregen om smederij te slopen in elk dorp! Van wie heeft John die toestemming gehad? Inderdaad.
Dat ik de idioot ben die er boer en HQ bij flikkerde mag je me inderdaad kwalijk nemen maar blijft belachelijk dat meerdere mensen gewoon buitenschot blijven en ik steeds maar 2 namen lees, Warre en John.

En ja als jij dat ziet als schuld bij mijn leiding te leggen kan je dat zo zien. Ik geef tenminste mijn fouten toe en ga niet lopen bij de eerste beste fout die ik maak. En steek het al helemaal niet op iemand anders. Oplossen wilt blijkbaar ook niemand. Maar 24/7 bashen op iemand als persoon kunnen we wel. Aan wie ligt het dan eigenlijk?

Dus omdat jij toestemming krijgt van iemand ga je het ook gelijk maar uitvoeren door als een rukaap sloopkatamassa's voor te bereiden en uit te voeren?

Verder kun jij een sociaal-psychologische wake up call gebruiken. Die vind je hier.
 

DeletedUser68252

Guest
Beste speler: Robin, The bickymeister. Zette zich in voor Bier met alles wat in zijn macht lag, aanvallend sterk, defensief erg goed, erg chill in de omgang, maar ook je durven aan te spreken op dingen war hij een andere kijk op heeft, waarvan hij denk dat deze anders horen, kortom, een totaal plaatje.

Beste stam: Fire. Binnen deze stam spelen momenteel de kwalitatief sterkste spelers, de stam draait het lekkerst van alle op de wereld en heeft aardig wat troefkaarten in handen.

De beste stam speler: Michael, Der Eisbar. Ongeacht dat Prins Pils niet in Fire zit komt Michael direct in mij op zodra ik deze award zie. Steekt altijd zijn hand uit om hulp aan te bieden, niks is teveel gevraagd.

Het grootste ego: Pim. Pim heb ik in Bier heel anders meegemaakt dan hij zich nu gedraagt. Hij zette zich altijd in voor de stam en was vrij bescheiden. De laatste tijd krijgt hij echter steeds een grotere onterechte mond en denkt hij dat hij alles is.

Beste leider: Roald. Heeft een nuchtere kijk op de wereld. Weet wat nodig is voor zijn stam en besteed aandacht aan de juiste elementen op het juiste moment.

Slechtste leider: Martijn. Een leider die tegen afspraken in aanzet geeft tot het plat kata'en van een speler, vervolgens in gesprekken met de gekata'de speler de volledige onschuld uithangt en andere de schuld geeft waar achteraf als ik dan gesprekken krijg te lezen niet alles van waar blijkt te zijn. Hij schijnt een net zo groot aandeel hierin te hebben. Naast het aanzetten tot schenden van afspraken heeft hij een zwakke persoonlijkheid en laat hij snel over zich heen lopen. Geen gezag binnen zijn stam wat voor onderlinge problemen zorgt. Zo maakte hij een afspraak met Prins Pils dat er vanaf dat moment geen kata's meer zouden komen buiten de vz en muur, en werden 2u later alweer kata's gestuurd op de boerderij.

Meest overschatte stam: Meow. Leek vanaf het begin een sterke stam met een kwantitatief voordeel. Dit spreekt echter allemaal tot de verbeelding. Intern is er veel onrust, weten leden niet waar ze aan toe zijn en is er slechts weinig sturing om het zooitje bij een te houden. Zo kende de stam vele leiders in een korte periode.

Meest overschatte spelers: Krondor28, Bjarne is een van de sterkere spelers binnen de community, echter kunnen zijn medespelers dit niet halen heb ik het idee maar beoordeeld iedereen Krondor toch naar de kwaliteiten van 1 speler op het account.

Peanut007. Word door vele Meow spelers als een van de betere spelers op deze wereld bestempeld. Momenteel hebben ze nog maar weinig laten zien en schatten mensen ze beter in dan ze daadwerkelijk zijn heb ik het idee.

Mooiste spelers naam: MyWayOrTheHardWay. Heeft wel iets.

Mooiste stam naam: Pintjes aan een Euro! Lekker casual, niet zo ingewikkeld als al dat Game of Thrones gedoe.

Favoriete forum poster: Robin, The Bickymeister. Hij post niet veel maar zodra hij een post plaatst is het on point, verfrissende informatie en brengt een extra dimensie binnen een discussie. Zelden te vinden in een welles nietes discussie.

Minst favoriete forum poster: XHayden vind ik erg onaangenaam posten.

Dikste wannabe in het spel: Leo, ''scheids die was in de 5e linie, dat mag niet!'' :D

Mooiste actie van de wereld: De val van Angels. Heeft de wereld opengebroken en nieuwe mogelijkheden geboden voor het zuid oosten van de wereld.

Grootste blunder: Het collectief falen van Meow waardoor TheOwner2, TheOwner en Xyroruptus met gemak van de kaart werden geveegd.

Het collectief falen van Bier en het vertrouwen wat wij als Bier leiding hebben gehad in bepaalde spelers die het uiteindelijk niet waar hebben kunnen maken.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Thomas, Myway, samen een jaar lang in dezelfde stam gespeeld, ook een tijd naast elkaar aan het front. Kon ik onwijs goed mee samenwerken en deed mij op bepaalde momenten net een stapje meer zetten.

Emile, Mypride. Kan ik uren mee praten buiten tw om, altijd lachen gieren brullen. Houd de motivatie binnen team Prins Pils erg hoog. Zodra jij je rijbewijs hebt carpoulen we hem samen met Thomas richting Philippe. :)

Thomas, Jack Daniels. Toen ik op Prins Pils kwam spelen had ik nog mijn twijfels over hem, deze zijn inmiddels helemaal weggenomen. Zet het team aan om goed na te denken over beslissingen en tactieken, houd ons daarmee erg scherp in ons spel, vooral op aanvallend gebied.

Philippe, Jack Torrence. Ondanks dat Philippe al een tijdje niet erg actief is wegens vakantie de onmisbare factor van Prins Pils. Maakt het team compleet.
 

DeletedUser74358

Guest
Meest overschatte spelers: Krondor28, Bjarne is een van de sterkere spelers binnen de community, echter kunnen zijn medespelers dit niet halen heb ik het idee maar beoordeeld iedereen Krondor toch naar de kwaliteiten van 1 speler op het account.

Nog nooit een gesprek gevoerd met je, nog nooit heb je mijn defwerk of offwerk gezien, maar toch concludeer je? Vertel, hoe ben je op dat idee gekomen?
 
Reactiescore
2.303

DeletedUser76166

Guest
Mooiste stam naam: Pintjes aan een Euro! Lekker casual, niet zo ingewikkeld als al dat Game of Thrones gedoe.
Haha, hier moest ik om lachen, eens tho.. Nooit GoT gekeken..

Verder complimenten voor je lijstje,vgm redelijk objectief/eerlijk.
 
Bovenaan