Golden Awards

DeletedUser76954

Guest
Beste speler: Noire: Jordi (Conceived by Communism), Jeremy (Vitalise), Martin (Amber Heard) & Laurens (Dragonshield) met de simpele reden ik atm op w47 geen beter team ken. Zijn 4 uitstekende spelers op hun vakgebied waarbij ik het een terechte nominatie vind.

Oh is dat zo? Ik ken nog wel een betere hoor :D

Meest overschatte stam: Awesome (A.) de huidige nummer 1 op de wereld zal het niet zolang volhouden in de top van het klassement, ik verwacht dan ook een korte levensduur en uiteindelijk zal hun rol op de wereld niet noemenswaardig zijn. Ik acht hun leider niet capabel om op termijn een deftige stam te leiden daarbij komt nog eens kijken dat 3/4 van hun leden mij een zwakke indruk geven. Weinig potentie dus.

Niks van waar!

Meest onderschatte speler: Chna-nung acht ik ook als een grote pp abuser, ik vermoed dat hij echter nog wel potentie heeft en nog wel een rol van betekenis zal spelen op de wereld. Ik schrijf hem bij deze niet af ook al zou ik dat op het eerste zicht wel degelijk doen. Ik veronderstel dat zeer veel mensen met een beetje kennis van TW hem meteen als Noob beschouwd daarom zet ik hem hier neer doordat ik hem toch nog iets hoger inschat.

Hier zit inderdaad nog wel wat ervaring ;)

Mooiste profiel foto van spelers: Keepers of Hell heeft wel een hele nice ook Team Panda moet niet onder doen.

Danku, credits mogen naar Jarl. :D

Onzinlijstjes dit nog ;)

Maak zelf één dan jonge!
 
Reactiescore
1.853
+1 ookal zit ik zelf in de stam :D:eek:

Verder vond ik de spelers van Decay meer een beetje mysterieus maar dat kan een slimme tactiek zijn ;)

Haha dan heb jij de macht om er verandering in te brengen. :D

En ja dat mag je natuurlijk vinden, ieder zijn mening. Maar om dan de spelers van Decay neer te zetten als egoïstisch etc gaat net iets te ver. Zeker als de bal ook nog bij jezelf ligt in dit geval. En dan doel ik uiteraard op Narcissistic.
 

DeletedUser71618

Guest
Tis meer een zeikerdje die als hij ergens problemen mee heeft gelijk wegrent. Een normale discussie kan je met die vent iig niet voeren.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Lol. TFIOS als beste speler? Internen is ook een manier van spelen ja :eek:
 
Reactiescore
3.536
Oh jannes jij was diegene met wie ik aan het praten was :D

Oh en leuk dat je me slechte leider benoemd, maar ik was niet eens leider dus klopt van geen kant ;)

Ik ontken alles! En het was doelend op de leiders van de betere stammen in de wereld is een zeer beperkt lijstje dus het moet niet te negatief opgevat worden. Dat jullie leiders waren concludeerde ik uit het feit iemand van jouw acc zo overkwam op het AF (vermoed de hoofdspeler) en jullie spelers gaan vragen voor je stam. Als ik alsnog fout zat bij deze mijn excuses :p

Oh is dat zo? Ik ken nog wel een betere hoor :D

Tell me of maak zelf een GA lijstje dan zie ik die speler vanzelf verschijnen :boer:
 

DeletedUser66265

Guest
Hartelijk dank voor de vermeldingen in je post, ik had namelijk op geen enkele plek liever gestaan op dit GA-lijstje.
Laten we even beginnen bij 't ego. Als je me nog maar iets zou kennen, zou je weten dat ik hier al veel langer rondloop dan dat jij er weet van hebt. 't Feit dat ik pas de laatste 2 werelden weer opduik, heeft dan ook te maken met 't feit dat er weer een stop van een jaar tussen zat, zoals veel TW-spelers wel eens doen als ze 't beu zijn, op een vreemde manier worden we toch altijd terug aangetrokken, dus hier zijn we weer.

Mijn ongelooflijk arrogante manier van spelen & communiceren, waar baseer jij je op? Op 't gesprek waarin ik jouw capaciteiten als leidinggevende & je capaciteiten als speler (100% terecht) in twijfel trok? Wanneer je letterlijk in de chat vroeg of je een lid zomaar moest kicken, zonder ook maar de reactie van elke speler in de stam af te wachten? Zonder er nog maar op een volwassen manier over gesproken te hebben? Als er hier iemand een ego heeft, ben jij 't wel. Want jij ging hier de topstam maken, jij sprak hier over 't domineren van dit continent & later de wereld in de eerste 2 weken van deze wereld. Je durft mij egoïstisch te noemen, maar je noemt jezelf wel een god, beetje hypocriet :rolleyes:

Hoe kan je zelfs oordelen over mijn manier van spelen? Je hebt me voor de (korte) tijd in Wal. nog nooit ontmoet. Je kan onmogelijk oordelen over mijn speelstijl. 't Enige wat je hier probeert te doen is je frustratie uiten omdat je een enorme flop als leider & speler bent, maar ik snap dat jij posts zoals dit nodig hebt om je ego weer te boosten & hier voldoening uit te halen. Van alle wannabe's op deze wereld, sta jij bovenaan 't lijstje van toch wel een aantal spelers.
Zeker als je een stammetje opricht met alle PP-abusers, ervaring of niet, om jezelf veilig te stellen. Als je dit wilt ontkennen, ik heb nog een heel mooi screentje van een pm van jou waarin je min of meer zegt dat je niet om deze spelers geeft, "dat je 't wel beter weet".

Ik denk dat iedereen op 't AF met een beetje verstand kan concluderen dat je gewoon weer een speciaal geval bent die z'n frustratie in 't spel komt uiten om zo te proberen andere spelers zwart te maken. Maar ik blijf toch wel een topper hé? :rolleyes:

fbf94d705f.png

Dat uitgerekend jij hiermee aan komt zetten zorgt ervoor dat ik jouw post 4 maal heb moeten lezen. Vol ongeloof en al nee schuddend las ik je post. Toen ik las dat jij jezelf geen egoïst vond donderde ik zelfs spontaan van mijn stoel. Ik geef toe, het werkte flink op mijn lachspieren al moest ik ook wel een beetje huilen. Huilen omdat jij hiermee aan komt zetten, man man man. De speler die te bang was voor een uitdaging en niet tegen een beetje kritiek kan. De speler die de stam verlaat omdat er niet naar hem wordt geluisterd en zijn recruit niet naar binnen komt. De speler die zijn ex stam na trapt op het af en zodra er een sterk weerwoord komt zijn mond dicht houd.

Alsjeblieft zeg, team decay heeft geen recht van spreken. Als iemand de woorden trouw & loyaliteit, skills & capiciteit en foutieve manier van communiceren niet in de mond mag nemen om een ander op het af mee aan te vallen dan ben jij het. Team Decay mag dan goed kunnen farmen waardoor ze redelijk hoog in de ranglijst staan maar meer kunnen ze niet. Het is dus bijzonder frappant dat jij hier illy afvalt. Het lijkt er eerder op dat je jezelf een spiegel voorhoud en hier over jezelf aan het oordelen bent, dat is toepasselijker. De beschrijving die jij namelijk geeft komt verdacht goed overeen met jouw persoonlijkheid.
 

DeletedUser66129

Guest
Ik ontken alles! En het was doelend op de leiders van de betere stammen in de wereld is een zeer beperkt lijstje dus het moet niet te negatief opgevat worden. Dat jullie leiders waren concludeerde ik uit het feit iemand van jouw acc zo overkwam op het AF (vermoed de hoofdspeler) en jullie spelers gaan vragen voor je stam. Als ik alsnog fout zat bij deze mijn excuses :p

Ik snap wel dat je dat ervan maakte omdat onze leider (Rupel) week weg was. Ik ben in welke stam dan ook erg dicht betrokken tot de leiding en zet me dus ook erg vaak in voor de stam en had dus onbedoeld zo'n beetje leiding op me genomen. Ik was dus inderdaad ook degene met wie je dus aan het praten was :p

Maar ik was dus niet leiding van meow met quaere ;)
 

DeletedUser76952

Guest
Dat uitgerekend jij hiermee aan komt zetten zorgt ervoor dat ik jouw post 4 maal heb moeten lezen. Vol ongeloof en al nee schuddend las ik je post. Toen ik las dat jij jezelf geen egoïst vond donderde ik zelfs spontaan van mijn stoel. Ik geef toe, het werkte flink op mijn lachspieren al moest ik ook wel een beetje huilen. Huilen omdat jij hiermee aan komt zetten, man man man. De speler die te bang was voor een uitdaging en niet tegen een beetje kritiek kan. De speler die de stam verlaat omdat er niet naar hem wordt geluisterd en zijn recruit niet naar binnen komt. De speler die zijn ex stam na trapt op het af en zodra er een sterk weerwoord komt zijn mond dicht houd.

Alsjeblieft zeg, team decay heeft geen recht van spreken. Als iemand de woorden trouw & loyaliteit, skills & capiciteit en foutieve manier van communiceren niet in de mond mag nemen om een ander op het af mee aan te vallen dan ben jij het. Team Decay mag dan goed kunnen farmen waardoor ze redelijk hoog in de ranglijst staan maar meer kunnen ze niet. Het is dus bijzonder frappant dat jij hier illy afvalt. Het lijkt er eerder op dat je jezelf een spiegel voorhoud en hier over jezelf aan het oordelen bent, dat is toepasselijker. De beschrijving die jij namelijk geeft komt verdacht goed overeen met jouw persoonlijkheid.

+1 !

Moest wel lachen om stam vol PP Abusers? Wat doe je dan zelf Decay? :rolleyes:

Maar Illy heeft ook fouten gemaakt dat moet ik wel weer bekennen, maar hun komen nog wel sympathiek over
 
Reactiescore
1.853
Maar Illy heeft ook fouten gemaakt dat moet ik wel weer bekennen, maar hun komen nog wel sympathiek over

Dit laatste zou echter helemaal niet mogen betekenen dat dit het dan enigszins goed praat, mocht je dit zo bedoelen. Want de dingen die ik heb gezien van Illy toen hij de leidersfunctie bekleedde, zijn nou niet bepaald de keuzes die ik gemaakt zou hebben.
 

DeletedUser66129

Guest
Beste speler: Van wat ik lees: Noire, een erg top team, top spelers, mooie ligging. Alles eraan maakt dit account voor mij veruit de beste speler.
Beste stam: Niet heel erg veel naar andere stammen gekeken buiten het gene wat in mijn buurt lag, maar kies hier voor Ball, dit lijkt mij een erg stabiele stam in zowel aanvallend als verdedigend. Ben zelf fan van stammen met wat mindere leden ipv de stammen met 20+ leden omdat dat voor mij vaak de meest veelbelovende stammen lijken en vaak gezelliger is.
De beste stam speler: Vanuit eigen oogpunt benoem ik hier King of Love oftewel Matthias. Een week weggeweest, maar zeker een speler die zich inzet voor de stam en dat zeker zal blijven doen.
Het grootste ego: Vanuit eigen ervaring Timicool. Hij was ons na onze faal wel te slim af, waarvoor ik wel respect voor hem had, maar hoe hij zich dan vervolgens trots op het AF komt verkondigen en dezelfde nacht nog zwaar hard onderuit gaat, tsja..
Beste leider: Ook hier Matthais van King of Love maar dat is dus puur vanuit eigen oogpunt en ik nog niet echt naar leiders van andere stammen heb gekeken. Hoewel ik hier ook wel Vrolijk Badschuim wil benoemen, ken deze speler wel en is een prima leider.
Slechtste leider: Niet zeer bepaald slecht, maar iemand met wie ik niet zo gauw kon opschieten: Narcissistic Illy.. Heeft mij benaderd om met aantal leden van Meow naar zijn stam Walhalla te komen. Echter had hij de hoop al te erg er op gefocust en kwam al snel met edellijnen afspraken voor elke speler. Denk dat ons rekruten meer voor toepassing was voor de leden Justus en NLJeem zodat er dan aansluiting tussen de 2 'clusters' zat.
Meest overschatte stam: Hoewel het me een gezellige stam lijkt toch DestU, had in beginfase meer van deze stam verwacht, maar bleken toch veel afhakers, geen groeiers etc. in te zitten.
Meest onderschatte stam: Toch maar EoI, had verwacht dat dit een stam was met niet zoveel potentie, maar daar toch aardig in vergist uiteindelijk.
Meest overschatte speler: Geen idee wat er was gebeurd maar Scienta Potentia est., dacht eerst nog redelijke speler te zijn, maar was al heel gauw geëdeld door Justus.
Meest onderschatte speler: Heb zelf uiteindelijk Timicool onderschat, dacht dat hij niet heel goed was, maar uiteindelijk dus flink in vergist en was ons elke keer een stap voor. Helaas dan wel na een fout van medespeler, hierna viel het vrijwel niet meer te herstellen.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Hier kan ik wel meerdere benoemen :p Sowieso lijkt het me leuk als ik weer een account heb in een stam met Meow toch weer, was erg gezellig. Verder kwa accounts Vrolijk Badschuim @Gijs, toffe speler en wil ik zeker een keer bij in de stam. Andere spelers zijn: Wribal tars, FeroliciouZ, Noire, Devastating Influence & Spaceball
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Johnny Bravo., onze pp abuser eerste klas :p
Mooiste spelers naam: Ik vond onze naam Quaere verum wel mooi, oftewel 'Seek the truth'
Mooiste stam naam: Lijkt me duidelijk: Meow :p
Het tofste topic: Ik vind De stelling van de dag vaak wel leuke discussies opbrengen, verder ook dit topic ook altijd wel leuk.
Het domste topic: Topics waar je niks aan hebt: Hoeveel LC & buiten, troepen etc. Daar word toch niet meer over gepraat na 7 dagen na de start.
Favoriete forum poster: Ik vind Jokersbrain altijd wel een leuke forumposter op het AF
Minst favoriete forum poster: Vieze spammert Amber Heard :p
Mooiste profiel foto van spelers: Ik vind die van Indicud wel mooi
Mooiste profiel foto van stammen: De stamplaatje van Damage Control.
Mooiste actie van de wereld: Nog niet gezien, komen vast nog wel mooie acties
Meest belovende speler voor de toekomst: Gezien ligging en al geweldige groei: Devastating Influence
Meest belovende stam voor de toekomst: De stam van Devastating Influence, namelijk Fati.
Grootste blunder: Actie van mijn medespeler op Timicool, wou niet luisteren naar mij over wat beste was en ging zelf maar wat doen, daardoor zijn we dus ook verslagen uiteindelijk..
Voor wie heb je nu echt respect: Ik heb respect voor degene die zonder PP (of weinig pp) toch de top zullen behalen.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Degene die mij goed kennen :p
 

DeletedUser76952

Guest
Dit laatste zou echter helemaal niet mogen betekenen dat dit het dan enigszins goed praat, mocht je dit zo bedoelen. Want de dingen die ik heb gezien van Illy toen hij de leidersfunctie bekleedde, zijn nou niet bepaald de keuzes die ik gemaakt zou hebben.

Klopt, daar ben ik het mee eens. Er zijn veel dingen misgegaan maar decay wou alleen in de stam voor veiligheid, ik wist al eeuwen dat hij later in de premade van Castiel zou gaan. Wel triest dat hij direct een oud stam lid edeld. Verder ging het gedrag van zijn maatje Corrado toch echt te ver in de stam waardoor hij is gekicked en decay vervolgens leavde.

Ik was 2 avonden niet op skype omdat ik avonddienst draaide als beveiliger. Toen ik later in de nacht keek die 2 avonden waren er 2 grote ruzies met gevolgen. Corrado was gekickt Decay was geleaved. 2de avond was er weer ruzie en is Illy opgestapt als leider & is Baptist geedeld door decay. Wij zelf hadden niks te maken met die ruzies binnen de stam dus ik kan je daar ook niet veel informatie over geven maar door die ruzies zijn nog een boel andere leden geleaved en was de sfeer binnen de stam verpest.
 

DeletedUser75236

Guest
Illy heeft op alles veel te snel gereageerd. En vat alles zeer persoonlijk op. xD
Gelijk posts verwijderen bij een gewone discussie etc.
Mensen kicken had al helemaal niet moeten zijn,...

En "leaven" na ruzies.. Wat is de definitie van een ruzie?
Het ging over een solli die in minder dan 30min afgewezen werd zonder enig sinds er nuttig over na te denken.
De stemming stond op 50/50 met 55% van de leden gestemd.
En er stond een claim op dat dorp, volgens mij ga je dan als leiding even bij die persoon langs om te horen als er andere optie's zijn en in hoe verre hij in staat is dat dorp te edelen.
Dus wat doen we, sturen een PM geen reactie na 30min en weigeren die solli.

Gevolg?
Ik vraag me dingen af;
- Hoeveel x-aantal dagen heeft de adelaar nodig om die claim te pakken?
- Is hij zelfs in staat omdat te doen?
- Kon je de "edelrichting" nog anders verdelen?

Tijdens ik die dingen vraag, dus nergens ruzie ofzo. Komt Illy online, flipt hem alweer over niets en stopt als leiding.
Dag later is de halve stam weg omdat ze de "discussie's" beu zijn.

Hoe kan je over een discussie of ruzie praten wanneer het gewoon vragen zijn die de leiding sowieso al als eerste stap had moeten doen? Maar somehow "vergaten" te doen.
Dan stel ik mij vragen over de ervaring van de verlaters.
 

DeletedUser73972

Guest
Thanks Richard, ik ben blij dat ik dat ik bij jou kan zijn!
 
Reactiescore
3.536
Team Decay mag dan goed kunnen farmen waardoor ze redelijk hoog in de ranglijst staan maar meer kunnen ze niet.

LH he? :boer:

2de avond was er weer ruzie en is Illy opgestapt als leider

Illy heeft op alles veel te snel gereageerd. En vat alles zeer persoonlijk op. xD
Gelijk posts verwijderen bij een gewone discussie etc.
Mensen kicken had al helemaal niet moeten zijn,...

En "leaven" na ruzies.. Wat is de definitie van een ruzie?
Het ging over een solli die in minder dan 30min afgewezen werd zonder enig sinds er nuttig over na te denken.
De stemming stond op 50/50 met 55% van de leden gestemd.
En er stond een claim op dat dorp, volgens mij ga je dan als leiding even bij die persoon langs om te horen als er andere optie's zijn en in hoe verre hij in staat is dat dorp te edelen.
Dus wat doen we, sturen een PM geen reactie na 30min en weigeren die solli.

Gevolg?
Ik vraag me dingen af;
- Hoeveel x-aantal dagen heeft de adelaar nodig om die claim te pakken?
- Is hij zelfs in staat omdat te doen?
- Kon je de "edelrichting" nog anders verdelen?

Tijdens ik die dingen vraag, dus nergens ruzie ofzo. Komt Illy online, flipt hem alweer over niets en stopt als leiding.
Dag later is de halve stam weg omdat ze de "discussie's" beu zijn.

Hoe kan je over een discussie of ruzie praten wanneer het gewoon vragen zijn die de leiding sowieso al als eerste stap had moeten doen? Maar somehow "vergaten" te doen.
Dan stel ik mij vragen over de ervaring van de verlaters.

Sorry hoor, maar dat klinkt wel als veel geklungel en toont dat de leider wel een groot gebrek aan ervaring heeft betreft een stam op een deftige manier te leiden. Als je uw funtcie als leider stop zet omdat er een discussie/ruzie'tje was toont dat niet echt klasse.

Ik ga mezelf er niet neerzetten he! :p

Haha ja :D
 

DeletedUser76151

Guest
Beste speler: Van wat ik lees: Noire, een erg top team, top spelers, mooie ligging. Alles eraan maakt dit account voor mij veruit de beste speler.

Lijkt me idd een erg goed acc. Zit een top team op en hebben ook een heerlijke ligging.

Mooiste stam naam: Lijkt me duidelijk: Meow :p
Toevallig je eigen stamnaam? :p

Meest belovende speler voor de toekomst: Gezien ligging en al geweldige groei: Devastating Influence

Ziet er idd niet noob uit
 

DeletedUser76018

Guest
Bedankt, maar beste leider? :p We zijn echt de meest inactieve leiders met 0,0 organisatie :D
 
Bovenaan