Golden Awards

DeletedUser66265

Guest
Ik geef joker hier wel gelijk in ja. Dit is al de 2de keer dat decay dit grapje flikt. Waardeloze stamspelers zijn het.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Beste speler: Noire: Jordi (Conceived by Communism), Jeremy (Vitalise), Martin (Amber Heard) & Laurens (Dragonshield) met de simpele reden ik atm op w47 geen beter team ken. Zijn 4 uitstekende spelers op hun vakgebied waarbij ik het een terechte nominatie vind.

Beste speler: Van wat ik lees: Noire, een erg top team, top spelers, mooie ligging. Alles eraan maakt dit account voor mij veruit de beste speler.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Hier kan ik wel meerdere benoemen :p Sowieso lijkt het me leuk als ik weer een account heb in een stam met Meow toch weer, was erg gezellig. Verder kwa accounts Vrolijk Badschuim @Gijs, toffe speler en wil ik zeker een keer bij in de stam. Andere spelers zijn: Wribal tars, FeroliciouZ, Noire, Devastating Influence & Spaceball

Thanks beide voor de nominatie! :D
 

DeletedUser76691

Guest
Beste stam: Psycho: ziet er een hele goede stam uit met goede spelers, tevens een moeilijke ligging maar wel een goed stamcluster indien ze het kunnen dichtwerken. Ik ben ervan overtuigd dat deze stam er nog zal staan over enkele maanden en een leuke rol kan vervullen op de wereld. Daarom vernoem ik hun atm als beste stam.

Mooiste profiel foto van stammen: Psycho, Angels, DC en EoI hebben alle 4 wel een zeer mooie.

We zijn erg blij met de "awards", omdat dit toch aangeeft dat we goed bezig zijn :p We hopen alleen meer te bereiken dan alleen een leuke rol vervullen ^^

Wat betreft de pf, credits naar Jeffrey (".Fresh" op het AF, "Leonardo DiCaprio." op w47 :)
 

DeletedUser73082

Guest
TW is voor mij een spelletje om lol in te hebben en niet een geschiloplossend baantje waar ik voor betaald kreeg.

Words to live by, toch was Wal. inderdaad gedoemd om te falen, dat was al vrij snel duidelijk. Enige wat je te verwijten valt is dat je dat inzicht blijkbaar te laat had ;)
 

DeletedUser54934

Guest
Words to live by, toch was Wal. inderdaad gedoemd om te falen, dat was al vrij snel duidelijk. Enige wat je te verwijten valt is dat je dat inzicht blijkbaar te laat had ;)

Ik geef je gelijk dat Wal. in die vorm gedoemd was inderdaad.
 
Reactiescore
1.892
Klopt, daar ben ik het mee eens. Er zijn veel dingen misgegaan maar decay wou alleen in de stam voor veiligheid, ik wist al eeuwen dat hij later in de premade van Castiel zou gaan. Wel triest dat hij direct een oud stam lid edeld. Verder ging het gedrag van zijn maatje Corrado toch echt te ver in de stam waardoor hij is gekicked en decay vervolgens leavde.

Ik was 2 avonden niet op skype omdat ik avonddienst draaide als beveiliger. Toen ik later in de nacht keek die 2 avonden waren er 2 grote ruzies met gevolgen. Corrado was gekickt Decay was geleaved. 2de avond was er weer ruzie en is Illy opgestapt als leider & is Baptist geedeld door decay. Wij zelf hadden niks te maken met die ruzies binnen de stam dus ik kan je daar ook niet veel informatie over geven maar door die ruzies zijn nog een boel andere leden geleaved en was de sfeer binnen de stam verpest.

Je hebt bijna altijd een stam nodig om de beginfase te overleven, al helemaal op een LH wereld waarbij er vele abusers bij zitten die hun clears en treintjes kopen waardoor je een achterstand oploopt. Zeker op w47 komt het overleven van de beginfase zeker niet op vaardigheden aan maar puur op wie het meeste pp koopt.
Dan dat terzijde, Illy wist al dat Decay later de prem, Angels, ging joinen. Dit hadden ze Illy al laten weten voor ze überhaupt bij hem in de stam kwamen.

aacaa2fc2e.png


Dit was op de 27e, pas de 29e joinden ze Wal.
Dat hij later de premade van Castiel zouden joinen was dan ook helemaal geen geheim.

Was de aftreding van Illy trouwens de reden dat jullie Wal. verlieten en een dag na jullie vertrek weer terugkwamen naar Wal.?

Dat uitgerekend jij hiermee aan komt zetten zorgt ervoor dat ik jouw post 4 maal heb moeten lezen. Vol ongeloof en al nee schuddend las ik je post. Toen ik las dat jij jezelf geen egoïst vond donderde ik zelfs spontaan van mijn stoel. Ik geef toe, het werkte flink op mijn lachspieren al moest ik ook wel een beetje huilen. Huilen omdat jij hiermee aan komt zetten, man man man. De speler die te bang was voor een uitdaging en niet tegen een beetje kritiek kan. De speler die de stam verlaat omdat er niet naar hem wordt geluisterd en zijn recruit niet naar binnen komt. De speler die zijn ex stam na trapt op het af en zodra er een sterk weerwoord komt zijn mond dicht houd.

Alsjeblieft zeg, team decay heeft geen recht van spreken. Als iemand de woorden trouw & loyaliteit, skills & capiciteit en foutieve manier van communiceren niet in de mond mag nemen om een ander op het af mee aan te vallen dan ben jij het. Team Decay mag dan goed kunnen farmen waardoor ze redelijk hoog in de ranglijst staan maar meer kunnen ze niet. Het is dus bijzonder frappant dat jij hier illy afvalt. Het lijkt er eerder op dat je jezelf een spiegel voorhoud en hier over jezelf aan het oordelen bent, dat is toepasselijker. De beschrijving die jij namelijk geeft komt verdacht goed overeen met jouw persoonlijkheid.
Ik beweerde dan ook niet dat dit op deze wereld het geval is. Dat was nochtans niet mijn intentie. Doelde meer op zijn 'prestaties' in het verleden. Ik zie het hem deze wereld ook niet ver schoppen zonder pp gebruik.

Nikki, ik lees altijd met aandachtig en met plezier jou posts, maar met deze doe je jezelf echt tekort.
Vooral de vetgedrukte zinnen. Ten 1e, het is een LH wereld dus jou uitspraak zal niet van toepassing zijn op w47.
Verder zijn jullie elkaar alleen tegengekomen op w46 en w47. Aangezien w47 nog maar net bezig is zal je doelen op w46. Wat het tot een ander interessant ding brengt.

Decay maakte op w46 uit van de 'zorgvuldig uitgekozen spelers' die samen ForQuo waren. Waren al deze 18 spelers niet 4 weken lang geobserveerd en zorgvuldig uitgekozen? Vast niet op een farm-award, daar was de leiding te ervaren voor. Of klopte dan het rekruteringsbeleid van ForQuo niet? Dat werd wel beweerd dus zullen ze toch een indruk hebben achtergelaten op meerdere spelers, waardoor je dus denk ik niet kan zeggen dat ze de skills & capaciteiten niet hebben en enkel maar kunnen farmen.
Dat je moeite hebt met hen, of de manier waarop communiceren kan natuurlijk. (Al hoeft de bal dan natuurlijk niet volledig bij hen te liggen.) Maar schilder ze dan niet meteen af als, om het maar even kort door de bocht te noemen, slechte spelers want daar weet je zelf ook wel van dat dat niet klopt.


Illy heeft op alles veel te snel gereageerd. En vat alles zeer persoonlijk op. xD
Gelijk posts verwijderen bij een gewone discussie etc.
Mensen kicken had al helemaal niet moeten zijn,...

En "leaven" na ruzies.. Wat is de definitie van een ruzie?
Het ging over een solli die in minder dan 30min afgewezen werd zonder enig sinds er nuttig over na te denken.
De stemming stond op 50/50 met 55% van de leden gestemd.
En er stond een claim op dat dorp, volgens mij ga je dan als leiding even bij die persoon langs om te horen als er andere optie's zijn en in hoe verre hij in staat is dat dorp te edelen.
Dus wat doen we, sturen een PM geen reactie na 30min en weigeren die solli.

Gevolg?
Ik vraag me dingen af;
- Hoeveel x-aantal dagen heeft de adelaar nodig om die claim te pakken?
- Is hij zelfs in staat omdat te doen?
- Kon je de "edelrichting" nog anders verdelen?


Tijdens ik die dingen vraag, dus nergens ruzie ofzo. Komt Illy online, flipt hem alweer over niets en stopt als leiding.
Dag later is de halve stam weg omdat ze de "discussie's" beu zijn.

Hoe kan je over een discussie of ruzie praten wanneer het gewoon vragen zijn die de leiding sowieso al als eerste stap had moeten doen? Maar somehow "vergaten" te doen.
Dan stel ik mij vragen over de ervaring van de verlaters.

Ten eerste, de solli is nooit officieel afgewezen. Het laatste bericht wat ik van Illy kreeg was dit;
0541fa626190b59ba97b646bd3771242.png


Dit terwijl ik toch echt een erg deftige solli stuurde, al zeg ik het zelf.
Dat vind ik redelijk laag, wijs onze solli dan in ieder geval fatsoenlijk af dan weten wij ook waar we aan toe zijn. Zeker als we redelijk wat tijd in het schrijven van die sollicitatie hebben gestoken..

Dan over de speler die ons geclaimd had, dit was lijkt me logischerwijs Edjeraketje en deze speler was al akkoord dat wij zouden joinen. Dus dit was niet de reden dat we niet toegelaten werden.
Dit was een ander account die nee stemden en dit met beargumenteerden dit met dingen die onwaar waren. Ik heb dit toen aan Corrado gezegd en hem een screentje meegestuurd waarop het bewijs stond dat ik de waarheid sprak. Hier is dus door de leiding uiteindelijk niks mee gedaan..

Overigens mocht die edjeraketje die ons geclaimd had toen als target beschouwen weer ik niet wat er veranderend is wat hem heeft doen keren en ons een aanvraag te doen om een PBG te sluiten. Het enige wat er is veranderd is dat hij dorpen erbij heeft en wij niet. Dit zou dus positief voor hem moeten zijn aangezien het een wereld zonder moraal is.
 
Reactiescore
1.892
Een beetje uitleg zal op zijn plaats zijn aangezien er nu een hoop dingen worden geroepen. Mij is al meerdere keren verweten dat ik deze stam opgericht zou hebben om mijzelf om hoog te werken en veilig te stellen bij 'pp-abusers'. Enkel heb ik deze stam niet opgericht, ik kwam er later bij en werd toen leider. Ik zat iets van 1 dag in de stam toen ik Corrado een berichtje stuurde dat ik ze nodig had, dit was geen slechte bedoeling at all maar maar een berichtje om van het gezeur van Corrado af te komen, nu is het al de 10e keer dat ik iets over dat ene PM'tje moet uitleggen. Geloof het of niet dat laat ik in het midden. Op een gegeven moment waren het geen 'discussies' maar gewoon klinkklare ruzies en ik moest telkens ingrijpen begon me langzamerhand een babysitter te voelen. Ik heb Jurgen van Corrado meerdere keren een berichtje gestuurd of die wou afkoelen en ook naar de leden waar hij mee in gesprek was. 'Ik ga nog even provoceren xd' was het antwoord. Toen op een gegeven moment wou er iemand de stam toetreden en er was al positief gereageerd maar toen kwam er iets boven tafel dat sommige spelers van de stam geen interesse meer hadden om samen te werken met die speler. Toen ontstond de grootste ruzie tussen sommigen spelers en begon Jurgen mensen voor leugenaar etc uit te maken.... Goed ik weer in mijn 'babysitter-rol' en weer mediaten, op een gegeven moment kreeg ik al voor de derde keer naar mijn hoofd 'ik wil de stam leaven', zulke mensen hoef ik niet in de stam en je hoeft ook niet te dreigen dat je de stam leaved als je maatje geen invite krijgt, ik ben totaal niet gevoelig voor dreigementen. Ondertussen waren er een paar spelers in de stam die TOTAAL geen respect voor elkaar hadden en elkaar niet konden luchten of zien. Dit was ook het moment dat ik realiseerde dat met een totaal onbekende groep (een bekende van een ouwe wereld hier en daar) een stam starten toch lastiger was dan ik verwacht had. Dit kwam ook door de vele verschillende ego's en haantjes gedrag in de stam. Goed, ik heb nog een tijd met Corrado gepraat maar die kwam niet tot zinnen dus heb ik hem netjes medegedeeld dat onze samenwerking hier stopt en hem een kick gegeven. Decay (maatje van Corrado) was het hier totaal niet mee eens aangezien ik op zijn 'post' had moeten wachten, tenzij jouw post iemands totale houding en persoonlijkheid kan veranderen en je de dalai lama of de paus bent geloof ik niet dat dit iets had uitgemaakt. Decay leavede dus (als ik wist dat ik op zijn post had moeten wachten had ik dit btw gedaan ;) . Niemand was echt kapot van zijn leave aangezien we al een gevoel hadden dat hij schuilde bij ons tot hij naar de premade van Castiel kon gaan. Dit was aan alles te merking, zijn arrogante houding tov anderen en de belachelijke sociale skills die die had. Dan laat ik er nog buiten wat Decay en Corrado allemaal nog gedaan hebben nadat ze de stam geleaved hebben aangezien ik het wel netjes wil houden.

Goed, wij verder met de stam. Het waren hectische dagen en er kwamen tientallen sollicitaties bezig, ik heb er geloof ik 3 van geplaatst op het forum en telkens barste de hel los en besloot ik dus de topics in het archief te zetten om verdere conflicten te vermijden en probeerde op skype de boel te sussen non-stop. Op een gegeven moment kregen wij een hele mooi sollicitatie van een groepje toch wel degelijke spelers. Ik zette deze op het forum, 1 van deze spelers was geclaimed door een lid en een andere zou de dag erna beginnen met edelen (waar ik geen weet van had) . Toen was het dus eigenlijk gauw duidelijk dat toetreding geen mogelijkheid was terwijl het zeker aanwinsten waren. De ene helft van de stam was dus helemaal ondaan dat ze niet mochten komen, de andere helft vond het alleen maar al dom dat het topic nog bestond aangezien er edelplannen waren. Goed, ik uiteindelijk overlegd met iedereen op skype en tot de conclusie gekomen dat we ze beter konden edelen dan toe laten treden in de weet dat op dat moment de leden er mee eens waren. Maarja een dag zonder gezeur in Wal. was op dat moment onmogelijk en dus toen ik lekker lag te pitten brak de hel weer los en had ik weer dit fout gedaan en dat fout gedaan terwijl ik zelf de kwestie nog met de desbetreffende spelers had besproken. Toen ik dit allemaal terug las was ik er even goed zat van, ik was al non-stop bezig geweest met vuren blussen en babysitten dus besloot ik dat het voor mij op zo'n manier niet doorhoefde, ook had ik geen tijd om zo'n ruime functie in beslag te nemen. TW is voor mij een spelletje om lol in te hebben en niet een geschiloplossend baantje waar ik voor betaald kreeg. Ik gaf dus aan zo niet verder te willen met leiderschap aangezien ik mij dus ook duidelijk had vergist in sommige mensen. Vervolgens kwamen de meeste leden naar me toe om te vragen of ik toch niet door wou gaan met leiden want ze vonden dat ik wel de juist beslissingen had genomen etc. en stonden achter me maar ik had er gewoon geen zin meer in. Enkele leden zijn geleaved omdat ik stopte als leider en de sfeer helemaal naar de knoppen was. Ik ben nu me weer lekker aan het focussen op mijn accountje en er is een doorstart gemaakt nu maar ik zou niet durven zeggen wat er allemaal nog gaat gebeuren. Dus om een lang verhaal kort te maken. Je mag Obama, Kim Jung Il, Roel Pieper of John McCain zijn maar niemand zou op dat moment in de tijd die stam draaiende kunnen krijgen. Dit heeft niks met incapabel leiding geven te maken maar alles met 14 haantsjes de voorsten en niemand die een stapje terug wil zetten.

Just another day at the office.

Iedereen die Jurgen kent zal beamen dat hij een rustige jongen is die zich niet overal in wil mengen. Het zal dan ook niet om niets geweest zijn waarom hij boos werd. Waarschijnlijk omdat er wat dingen fout gingen in de stam.
Als je dan al besluit deze speler binnen een uur te kicken na een discussie ben je geen goede leider vind ik. Je hebt hem dan ook niet de kans gegeven even stoom af te laten blazen want natuurlijk ben je niet zomaar vrolijk als je je ergens boos over hebt gemaakt.

En dan komen de leiderscapaciteiten aan bod, dit is het moment dat je de groep bij elkaar moet houden. Natuurlijk kan dat niet in elke situatie maar in deze was het zeker mogelijk geweest als ik het allemaal zo hoor. Als leider zijnde moet je wel geduld hebben en niet posts op het forum verwijderen en spelers te kicken.
Maar van jou gedachtes als leider zijnde heb ik zo ook mijn twijfels, waarom zou je anders dit naar een lid sturen?

2c0dacc88ce3e68a04c2189aef102281.png


Dit ziet er nou niet echt uit alsof dit de groep is waarmee je verder wilt komen, maar meer als een groepje bij elkaar geraapte spelers die je goed kan gebruiken voor in het begin, maar wanneer er zich een betere kans voordat zomaar weg bent. Althans zo komt het wel op mij over.
Het komt in ieder geval niet over alsof je veel moeite zou willen doen om de groep bij elkaar te houden, desondanks dat dit je intentie (hopelijk) niet was.

En natuurlijk kan je als beginnend leider fouten maken maar schilder spelers als Bram, die al meedraaien sinds de enkelcijferige werelden, dan niet af als new-gen speler want op moment heeft jou stijl daar meer van weg.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser76952

Guest
Je hebt bijna altijd een stam nodig om de beginfase te overleven, al helemaal op een LH wereld waarbij er vele abusers bij zitten die hun clears en treintjes kopen waardoor je een achterstand oploopt. Zeker op w47 komt het overleven van de beginfase zeker niet op vaardigheden aan maar puur op wie het meeste pp koopt.
Dan dat terzijde, Illy wist al dat Decay later de prem, Angels, ging joinen. Dit hadden ze Illy al laten weten voor ze überhaupt bij hem in de stam kwamen.

aacaa2fc2e.png


Dit was op de 27e, pas de 29e joinden ze Wal.
Dat hij later de premade van Castiel zouden joinen was dan ook helemaal geen geheim.

Was de aftreding van Illy trouwens de reden dat jullie Wal. verlieten en een dag na jullie vertrek weer terugkwamen naar Wal.?

Dat zijn dan misverstanden tussen Illy en mij want als ik me niet vergis heeft hij ergens tegen mij gezegd dat jullie in de stam bleven en niet meer naar Castiel zijn premade gingen.

Verder is de reden van mijn leave heel wat anders, wij zijn 2 avonden niet op skype en de halve stam heeft ruzie met gevolgen, mensen leaven & de sfeer was weg. Spelers worden geedeld zonder dat mensen hielpen. Het grappige is dan ook dat ik mensen heb gewaarschuwd dagen van te voren van let op help elkaar maar de reactie die ik terug kreeg was 'pussy' terwijl wij rustig in de rim liggen met amper dreiging.

Toen is er een nieuwe leiding gekomen & die hebben excuses aangeboden naar ons toe & de sfeer is nu stukken beter. Verder waren er geen andere stammen die de moeite waard waren als je kijkt naar onze ligging. Dus zijn we weer gejoind en hebben we vertrouwen in de stam en de huidige leiding.
 
Reactiescore
1.892
Dan is dat volkomen logisch, echter heeft Illy dan gelogen want zoals je aan het screentje kan zien wist Illy wel degelijk dat Decay naar Castiel's prem zou gaan. Weer een puntje dus...
 

DeletedUser54934

Guest
Okay, ten eerste maak ik op uit jouw bericht dat je helemaal niet het fantsoen hebt om mijn bericht goed door te lezen anders zou 80% van je post nu anders zijn. Ik had ook begrepen dat Decay uiteindelijk zou blijven, kijk ook eens naar de datums van de berichten.

Ben je nou echt zo dom dat je geen eens datums uit mekaar kan houden? Sorry hoor maar wauw. Kom niet aanzetten met halve waarheden, daar is nooit iemand beter van geworden, het tast slechts je geloofwaardigheid aan. Ik wou jullie nog een bericht sturen ook maar ik zag dat jullie al met z'n 3en in een andere stam zaten dus ik achtte dat niet nodig.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.892
Okay, ten eerste maak ik op uit jouw bericht dat je helemaal niet het fantsoen hebt om mijn bericht goed door te lezen anders zou 80% van je post nu anders zijn. Ik had ook begrepen dat Decay uiteindelijk zou blijven, kijk ook eens naar de datums van de berichten.

Ben je nou echt zo dom dat je geen eens datums uit mekaar kan houden? Sorry hoor maar wauw.

Je hebt gelijk, heb het aangepast. Beetje jammer dat je nu alleen ingaat op een fout van mij betreffende de data van een PM. Heb je dan helemaal niks te zeggen op de rest?

Okay, ten eerste maak ik op uit jouw bericht dat je helemaal niet het fantsoen hebt om mijn bericht goed door te lezen anders zou 80% van je post nu anders zijn. Ik had ook begrepen dat Decay uiteindelijk zou blijven, kijk ook eens naar de datums van de berichten.

Ben je nou echt zo dom dat je geen eens datums uit mekaar kan houden? Sorry hoor maar wauw. Kom niet aanzetten met halve waarheden, daar is nooit iemand beter van geworden, het tast slechts je geloofwaardigheid aan. Ik wou jullie nog een bericht sturen ook maar ik zag dat jullie al met z'n 3en in een andere stam zaten dus ik achtte dat niet nodig.

Dat ik Angels joinde was pas ongeveer 24 uur later, voor die tijd was echt wel duidelijk of de solli erdoor kwam of niet.. Zeer slechte reden om geen afwijzing te sturen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser54934

Guest
Je hebt gelijk, heb het aangepast. Beetje jammer dat je nu alleen ingaat op een fout van mij betreffende de data van een PM. Heb je dan helemaal niks te zeggen op de rest?

Enkel wat ik je mee wil geven, als je probeert de dialoog met iemand aan te gaan, zorg dan dat je argumenten een fundament hebben ipv zomaar random met modder gooien in de hoop dat sommige spetters aankomen. Ik vind het ook wel interessant dat juist jij zoveel te vertellen hebt voor iemand die niet eens in de stam zat maar zelfs werd afgewezen ervoor :)
 
Reactiescore
1.892
Enkel wat ik je mee wil geven, als je probeert de dialoog met iemand aan te gaan, zorg dan dat je argumenten een fundament hebben ipv zomaar random met modder gooien in de hoop dat sommige spetters aankomen. Ik vind het ook wel interessant dat juist jij zoveel te vertellen hebt voor iemand die niet eens in de stam zat maar zelfs werd afgewezen ervoor :)

Volgens mij zijn mijn argumten wel degelijk gebouwd op een fundament, met bewijs en al.
Ik heb inderdaad veel te vertellen voor iemand die niet inde stam zat, kan je nagaan hoe goed je stam in elkaar zat/zit.

En zeg nu niet afgewezen, dit heb je immers nooit gedaan. :confused:
 

DeletedUser54934

Guest
Dat ik Angels joinde was pas ongeveer 24 uur later, voor die tijd was echt wel duidelijk of de solli erdoor kwam of niet.. Zeer slechte reden om geen afwijzing te sturen.

Het was duidelijk vanaf het moment dat ik Corrado kickte, ik wou jullie echt nog een bericht sturen maar ik had al vernomen dat jullie geinformeerd werden door Jurgen ook aangezien er ineens tientallen mensen naar me toe kwamen aangezien Jurgen met kostbare informatie had lopen strooien. Misschien had ik inderdaad je nog persoonlijk een berichtje moeten sturen maar dit is er niet van gekomen en hier wil ik dan ook best wel mijn excuses voor aanbieden. Ook jammer dat je weer die printscreen erbij moet pakken terwijl ik dat al luid & duidelijk heb uitgelegd in mijn andere post. Wel leuk dat dit al de 5e keer is dat ik die print screen voorbij zie komen, zijn jullie nou gewoon zo geobsdeerd met wat ik schrijf of is dit jullie enige wapenfeit waar je kant noch boord mee bereikt.

Je hebt gelijk, heb het aangepast. Beetje jammer dat je nu alleen ingaat op een fout van mij betreffende de data van een PM. Heb je dan helemaal niks te zeggen op de rest?

Okay vertel me van 'de rest' dan zal ik antwoord geven op de standpunten waar ik mij nog niet over uitgelaten heb, ik zie er namelijk vrij weinig. Ik wil graag die oh zo brandende onduidelijkheid voor je weghalen ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.892
Het was duidelijk vanaf het moment dat ik Corrado kickte, ik wou jullie echt nog een bericht sturen maar ik had al vernomen dat jullie geinformeerd werden door Jurgen ook aangezien er ineens tientallen mensen naar me toe kwamen aangezien Jurgen met kostbare informatie had lopen strooien. Misschien had ik inderdaad je nog persoonlijk een berichtje moeten sturen maar dit is er niet van gekomen en hier wil ik dan ook best wel mijn excuses voor aanbieden. Ook jammer dat je weer die printscreen erbij moet pakken terwijl ik dat al luid & duidelijk heb uitgelegd in mijn andere post. Wel leuk dat dit al de 5e keer is dat ik die print screen voorbij zie komen, zijn jullie nou gewoon zo geobsdeerd met wat ik schrijf of is dit jullie enige wapenfeit waar je kant noch boord mee bereikt.

Dat geeft dan nog helemaal geen vrijbrief om geen officiele afwijzing te sturen mocht je je echt als een (goede) leider willen neerzetten.

Welke kostbare informatie dan zoal? Met bewijs svp.

Illy, je maakt me echt aan het lachen. Lijkt het er door mijn vorige posts op alsof dit het enige wapenfeit was? En wil je nu echt beweren dat deze kant noch wal raakt? Dat vind ik dan wel ernstig..
En je had het nog wel over doelloos moddergooien....

Okay vertel me van 'de rest' dan zal ik antwoord geven op de standpunten waar ik mij nog niet over uitgelaten heb, ik zie er namelijk vrij weinig. Ik wil graag die oh zo brandende onduidelijkheid voor je weghalen ;)

Dan raad ik je aan mijn posts nog maar eens goed door te lezen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser66265

Guest
Nikki, ik lees altijd met aandachtig en met plezier jou posts, maar met deze doe je jezelf echt tekort.
Vooral de vetgedrukte zinnen. Ten 1e, het is een LH wereld dus jou uitspraak zal niet van toepassing zijn op w47.
Verder zijn jullie elkaar alleen tegengekomen op w46 en w47. Aangezien w47 nog maar net bezig is zal je doelen op w46. Wat het tot een ander interessant ding brengt.

Decay maakte op w46 uit van de 'zorgvuldig uitgekozen spelers' die samen ForQuo waren. Waren al deze 18 spelers niet 4 weken lang geobserveerd en zorgvuldig uitgekozen? Vast niet op een farm-award, daar was de leiding te ervaren voor. Of klopte dan het rekruteringsbeleid van ForQuo niet? Dat werd wel beweerd dus zullen ze toch een indruk hebben achtergelaten op meerdere spelers, waardoor je dus denk ik niet kan zeggen dat ze de skills & capaciteiten niet hebben en enkel maar kunnen farmen.
Dat je moeite hebt met hen, of de manier waarop communiceren kan natuurlijk. (Al hoeft de bal dan natuurlijk niet volledig bij hen te liggen.) Maar schilder ze dan niet meteen af als, om het maar even kort door de bocht te noemen, slechte spelers want daar weet je zelf ook wel van dat dat niet klopt.

Je mag achter aan in de rij gaan staan, je bent de zoveelste die dat roept. ''Je post goed tot je kritiek onze kant uit komt, dan vinden we het niks''. Ik vind het persoonlijk laf als men daarmee aan komt zetten. Jij bepaalt nu voor mij dat ik mijzelf tekort doe en wekt de illusie dat mijn post niet klopt. Leuk geprobeerd maar daar trap ik niet in. Wanhopige poging om mijn post wat af te zwakken me dunkt.

Jammer dat ik dit uit moet leggen maar ik had ook bijna niet anders kunnen verwachten vrees ik. Gezien ik niet over een LH aan het praten was had ik het uiteraard niet over w 47. Continu een grote bek maar zodra puntje bij paaltje komt heb je niks aan hem. Hoe vaak ik hem wel niet heb horen zeggen dat hij uitdaging wilde hebben valt niet meer op één hand te tellen. Zelfs op 2 handen lukt dit niet gok ik zo, of zijn handen moeten net zo lang zijn als zijn tenen. Want lange tenen had hij zeker, je hoefde maar raar te kijken en hij werd al boos. Ook wel typerend dat deze man, degene die uitdaging zocht, als eerste wilde recruiten in zijn omgeving. Ook wel heel erg toevallig dat hij de stam verliet toen hij zijn recruit niet kreeg. Amahoela dat het aan de sfeer lag, meneer moest en zou simpelweg zijn gelijk krijgen.

De situatie op deze wereld is exact hetzelfde als op de vorige wereld. Decay heeft een ego van hier tot tokio. Decay maakt ruzie binnen de stam en decay krijgt zijn zin niet. Et voila, weg decay, en terecht. Waardeloze stamspeler die een misplaatst beeld van zichzelf heeft. Ik weet ook nog wel goed hoe erg hij aan het janken was toen fallen hem van een klein beetje kritiek voorzag. Dus voor iedere toekomstige stamgenoot van decay geef ik bij deze een gratis tip. Zorg ervoor dat je diep in decay zijn kont zit en dat je goed naar zijn idiote ideeën luistert anders gaat hij ervandoor. Hij is niet vies van een overstap en gezien zijn beperkte inlevingsvermogen voorziet hij de gevolgen van zijn ad-hoc beslissingen niet. Het zal mij dan ook niks verbazen als decay nog eens iemand zou stabben.

Verder kan ik ze prima afschilderen als slechte spelers lijkt mij. Jouw definitie is misschien anders van een slechte speler. In mijn ogen is een slechte speler iemand die zijn woorden niet nakomt, normen & waarden niks zegt, loyaliteit niks betekent en niet over gezond verstand beschikt. Volgens mijn definitie van een slechte speler kan ik decay daarmee kwalificeren. Over IG kwaliteiten oordeel ik niet meer. De basics waarmee iedereen tegenwoordig als een ''goede speler'' wordt gezien beheerst hij wel ja, Maar wie beheerst die niet?
 

DeletedUser54934

Guest
Dat geeft dan nog helemaal geen vrijbrief om geen officiele afwijzing te sturen mocht je je echt als een (goede) leider willen neerzetten.

Welke kostbare informatie dan zoal? Met bewijs svp.

Illy, je maakt me echt aan het lachen. Lijkt het er door mijn vorige posts op alsof dit het enige wapenfeit was? En wil je nu echt beweren dat deze kant noch wal raakt? Dat vind ik dan wel ernstig..
En je had het nog wel over doelloos moddergooien....

Daar heb je het al mis, ik probeer mijzelf helemaal niet als goeie leider neer te zetten, ik probeer enkel de waarheid neer te zetten zonder een vertekend beeld van de waarheid neer te zetten. Ik kan het ook weten aangezien ik verbonden was met deze gebeurtenissen en jij slechts een buitenstaander bent die 'dingen' heeft gehoord.
Jurgen heeft een claim van een stamgenoot vertelt dat hij geclaimed stond, die leuke print screen van jou net heeft die naar stamleden gestuurd en volledig uit zijn verband gerukt. Gelukkig kennen mensen mij beter als dat.

Ik herhaal mezelf maar ik vrees dat dit nodig is bij iemand die moeite heeft met het opnemen van informatie, achjah niet iedereen heeft dezelfde audio-visuele cortex als de gemiddelde mens ;) . Ik heb totaal niet de intentie om modder te gooien maar enkel een interesse om de waarheid neer te zetten zonder dat die verdraait word door mensen als jij.

Dan raad ik je aan mijn posts nog maar eens goed door te lezen.
Je kan eindelijk krijgen wat je wilt, althans dat hoop ik want het zou een beetje sneu zijn als je enkel komt posten en een paar random 'insults' gooit en geen verduidelijking wilt. Ik tracht te geloven in het beste van de mens en dat is dat jij enkel de waarheid wilt weten. Ik snap dat er een kleine kans is dat jij ooit toe zult geven aangezien je nogal bevooroordeeld bent. Ik kan ook niet zeggen dat ik objectief ben maar als jij de hele situatie terugbekijkt kun je zien dat ik altijd beide kanten heb gehoord, misschien kan je hier nog wat van leren.

Dus... Wat wil je van me weten en waar wil je dat ik antwoord op geef waar ik nog geen antwoord heb gegeven. Want je roept dat standpunten ontwijk dus ik hoor nu graag van je welke standpunten dit zijn zodat ik antwoord kan geven zoals een heer het betaamt. Ik heb namelijk totaal geen interesse in een kinderachtige discussie. Als je niet interesse hebt in de waarheid, vraag er dan niet na.
 
Bovenaan