Golden Awards

DeletedUser77130

Guest
Hoe kan je nu inhoudelijk discussiëren met iemand die nog niet eens iets simpel begrijp wanneer ik het hem 2 keer uitleg. Van zo iemand kan je niet verwachten dat die ook maar iets begrijpt, dus is discussie zinloos en ga ik die niet voeren.

Ik heb driemaal eenvoudig uitgelegd dat muur + vp no problemo zijn en je negeert het en begint over een paar muurtjes waar een totale non-discussie over te voeren valt.:p

Hij gebruikt altijd :rolleyes:, misschien leest hij zelf ook zo wel en heeft daarom maar de helft door.

Nadat ik iets driemaal vriendelijk heb uitgelegd wel ja, dan ga ik de vierde keer half ignorant lezen, omdat mijn posts full ignorant gelezen worden. :eek:

Pas op Warre, als Lord zomenteen nog de discussie verliest krijg je helemaal de poppen aan het dansen.

https://gyazo.com/aec83bafdf9df7a7d4c721f3f34a1a9e

#ZuurzeikwijfSweehxconfirmed.
 

Deleted User - 24028

Guest
hahahhahahahhahahaha gaat die gewoon een 3de keer aantonen dat die niet snapt wat ik schreef. Is er nog iemand die niet snapt dat het niet gaat over het slopen van muren maar het bouwen van muren om sloopfakes te blocken :redface:
 

DeletedUser77130

Guest
hahahhahahahhahahaha gaat die gewoon een 3de keer aantonen dat die niet snapt wat ik schreef. Is er nog iemand die niet snapt dat het niet gaat over het slopen van muren maar het bouwen van muren om sloopfakes te blocken :redface:

Simpele ziel: Die discussie was tig berichten geleden al niet meer interessant. Maar die boer, HQ en smidjes hoor ik je niet over. Die keur je gewoon goed.
 

DeletedUser77130

Guest
Klopt. Is ook gewoon niks mis mee in dit geval. Dik verdiend.

https://gyazo.com/3ad968cd6606987679ab87a54a69fd83

Ik zit naar een samenvatting van een paar samenvattingen te kijken, terwijl je met de post triester en triester wordt, gezien je aangeeft pro kata's te zijn, achter het plan van John staat/hebt gestaan en er met alle liefde aan hebt meegewerkt.

Ik ga een paar strips lezen, das tenminste een nuttigere tijdsbesteding dan met een prutz0r met 0,0 strategisch inzicht.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 24028

Guest
Ik heb toch nooit anders beweerd dan dat ? Waarom kom je dan nu ineens uit de lucht gevallen ?
 

DeletedUser75236

Guest
https://gyazo.com/3ad968cd6606987679ab87a54a69fd83

Ik zit naar een samenvatting van een paar samenvattingen te kijken, terwijl je met de post triester en triester wordt, gezien je aangeeft pro kata's te zijn, achter het plan van John staat/hebt gestaan en er met alle liefde aan hebt meegewerkt.

Ik ga een paar strips lezen, das tenminste een nuttigere tijdsbesteding dan met een prutz0r met 0,0 strategisch inzicht.

Plan van John? Jij bent zo kortzichtig als wat. Ik heb gewoonweg van de leiding kata's mogen inzetten en heb 2 kata gebouwen extra gepakt. What about de leiding van Meow? Daar hoor ik je geen fuck over zeggen. Maar goed die connectie's moet je misschien nog goed houden.
 

DeletedUser75236

Guest
Jij wil echt dat we de schuld bij jullie (incapabele) leiding leggen he? Zo hey, echte stamspeler dit. :D

De leiding is gekomen met het feit om PP te slopen op Smederij op al zijn dorpen. Ik heb er 2 kata targets bij gedaan en ja daar ben ik de schuldige van. Waarom? Leek me wel nuttiger om boer te slopen dan Smederij. Leidersbevel negeren? Klopt. Waarom? Dom,eigenwijs?

Dus het enige wat ik al dagen lees is, John dit en John dat en John zo. Maar hey wacht, John heeft gewoon toestemming gekregen om smederij te slopen in elk dorp! Van wie heeft John die toestemming gehad? Inderdaad.
Dat ik de idioot ben die er boer en HQ bij flikkerde mag je me inderdaad kwalijk nemen maar blijft belachelijk dat meerdere mensen gewoon buitenschot blijven en ik steeds maar 2 namen lees, Warre en John.

En ja als jij dat ziet als schuld bij mijn leiding te leggen kan je dat zo zien. Ik geef tenminste mijn fouten toe en ga niet lopen bij de eerste beste fout die ik maak. En steek het al helemaal niet op iemand anders. Oplossen wilt blijkbaar ook niemand. Maar 24/7 bashen op iemand als persoon kunnen we wel. Aan wie ligt het dan eigenlijk?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
De leiding is gekomen met het feit om PP te slopen op Smederij op al zijn dorpen. Ik heb er 2 kata targets bij gedaan en ja daar ben ik de schuldige van. Waarom? Leek me wel nuttiger om boer te slopen dan Smederij. Leidersbevel negeren? Klopt. Waarom? Dom,eigenwijs?

Dus het enige wat ik al dagen lees is, John dit en John dat en John zo. Maar hey wacht, John heeft gewoon toestemming gekregen om smederij te slopen in elk dorp! Van wie heeft John die toestemming gehad? Inderdaad.
Dat ik de idioot ben die er boer en HQ bij flikkerde mag je me inderdaad kwalijk nemen maar blijft belachelijk dat meerdere mensen gewoon buitenschot blijven en ik steeds maar 2 namen lees, Warre en John.

En ja als jij dat ziet als schuld bij mijn leiding te leggen kan je dat zo zien. Ik geef tenminste mijn fouten toe en ga niet lopen bij de eerste beste fout die ik maak. En steek het al helemaal niet op iemand anders. Oplossen wilt blijkbaar ook niemand. Maar 24/7 bashen op iemand als persoon kunnen we wel. Aan wie ligt het dan eigenlijk?

Ik vind dat de leiding ook gewoon hoort te worden aangepakt. Het feit blijft wel dat jij desondanks dat de leiding smed kiest (iets minder ergs als een boerderij kata'en), jij je eigen willetje deed.

Ik lever geen kritiek op je hoor, ik vind het raar. Ik vind het vooral nog raarder dat de Meow leiding dit niet eens probeert goed te praten..
 

DeletedUser75236

Guest
Ik vind dat de leiding ook gewoon hoort te worden aangepakt. Het feit blijft wel dat jij desondanks dat de leiding smed kiest (iets minder ergs als een boerderij kata'en), jij je eigen willetje deed.

Ik lever geen kritiek op je hoor, ik vind het raar. Ik vind het vooral nog raarder dat de Meow leiding dit niet eens probeert goed te praten..

Ik hoor het al dagen gaan over *kata'n* daar hoort volgens mij smid ook gewoon bij maar blijkbaar niet..
Ik had inderdaad ze niet op boer/hq moeten zetten. Alleen zat je dan direct met een leiding die kata's toeliet. Nu is het indirect en blijkbaar is dat niet zo erg voor de leiding maar wel voor de persoon die er achter zit. Dus geven we snel de schuld aan iemand anders, ookal zijn ze net zo schuldig als ik en vertrekken.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Ja, de leiding van Meow is nou eenmaal niet zo top. Dat weet iedereen hier wel denk ik, alleen jullie weigerden dat toe te geven. :D
 

DeletedUser69389

Guest
Plan van John? Jij bent zo kortzichtig als wat. Ik heb gewoonweg van de leiding kata's mogen inzetten en heb 2 kata gebouwen extra gepakt. What about de leiding van Meow? Daar hoor ik je geen fuck over zeggen. Maar goed die connectie's moet je misschien nog goed houden.

Mogen inzetten ja op smid en max 2 levels ongeveer, nooit en te nimmer boer of iets.

De leiding is gekomen met het feit om PP te slopen op Smederij op al zijn dorpen. Ik heb er 2 kata targets bij gedaan en ja daar ben ik de schuldige van. Waarom? Leek me wel nuttiger om boer te slopen dan Smederij. Leidersbevel negeren? Klopt. Waarom? Dom,eigenwijs?

Dus het enige wat ik al dagen lees is, John dit en John dat en John zo. Maar hey wacht, John heeft gewoon toestemming gekregen om smederij te slopen in elk dorp! Van wie heeft John die toestemming gehad? Inderdaad.
Dat ik de idioot ben die er boer en HQ bij flikkerde mag je me inderdaad kwalijk nemen maar blijft belachelijk dat meerdere mensen gewoon buitenschot blijven en ik steeds maar 2 namen lees, Warre en John.

En ja als jij dat ziet als schuld bij mijn leiding te leggen kan je dat zo zien. Ik geef tenminste mijn fouten toe en ga niet lopen bij de eerste beste fout die ik maak. En steek het al helemaal niet op iemand anders. Oplossen wilt blijkbaar ook niemand. Maar 24/7 bashen op iemand als persoon kunnen we wel. Aan wie ligt het dan eigenlijk?

En nu een serieuze verklaring? Want ik wacht daar nog steeds op John. Toon eens je ballen en vertel waarom je het deed? Waarom was dat volgens jou nuttiger terwijl we alleen smid zouden doen, éénmalig?

Ik heb fouten gemaakt ja en achteraf had ik nooit gezwicht voor de druk van de stam om het te doen als ik het wist dat jij je zo zou gedragen.

Leiding deed genoeg alleen te zachtaardig naar de buitenwereld toe.
Dat is ook gewoon een pure onzin van jou, want als wij inderdaad zo zachtaardig waren geweest dan waren we akkoord gaan met het voorstel om Pils een algehele nap te geven etc... Maarja makkelijk om naar anderen te wijzen en te sneren.
 

DeletedUser62436

Guest
als iemand op w21 zeikte over kata's stuurde we allemaal 2k extra zodat ie mss zijn mond zou houden. Zo niet? nog een keer. Meestal werkte het wel. Dat waren nog is tijden :D
 

DeletedUser75236

Guest
Mogen inzetten ja op smid en max 2 levels ongeveer, nooit en te nimmer boer of iets.



En nu een serieuze verklaring? Want ik wacht daar nog steeds op John. Toon eens je ballen en vertel waarom je het deed? Waarom was dat volgens jou nuttiger terwijl we alleen smid zouden doen, éénmalig?

Ik heb fouten gemaakt ja en achteraf had ik nooit gezwicht voor de druk van de stam om het te doen als ik het wist dat jij je zo zou gedragen.


Dat is ook gewoon een pure onzin van jou, want als wij inderdaad zo zachtaardig waren geweest dan waren we akkoord gaan met het voorstel om Pils een algehele nap te geven etc... Maarja makkelijk om naar anderen te wijzen en te sneren.

Je eerste punt, Smederij max 2 levels omlaag. Dan ben je toch in godsnaam nog steeds aan het kata'n? Of kan jij met je rammen misschien smederij omlaag halen?

Je tweede punt, Serieuze verklaring op wat? Dat ik jou leidersbevel negeerde? Omdat de leiding van Meow nooit de echte ballen gehad heeft als stam er te staan. Telkens "op de vingers tikken" bij dergelijke actie's van een vijand. Nooit hard optreden of dingen eisen. Dus ja ik heb ze op boerderij/HQ laten sturen.

Verder heb ik een vraag voor je. Ik heb naar 1 persoon een pm gedaan om te kata'n verder hebben er 3 mensen in totaal kata'd. Hoe komen die andere 2 erbij om smederijen te gaan kata'n? En dat stopte ook niet met 2 levels meneer Martijn.

Je derde punt, Doe je nu serieus alsof ik jou omgepraat heb tot kata'n van PP?
Nu ga ik voor jou speciaal de boel opblazen.

https://gyazo.com/86ab7cd6cc044744d4ba9667d0d19a61

https://gyazo.com/31ad146cf72887b36741d0bd5013cede

https://gyazo.com/4efa45f091e07f39675908d31f01434c

Hier laat je duidelijk zien dat je niet eens verbaasd bent dat er kata's op de boer lopen. ookal zeg je al dagen dat je van niets weet. #Pokerface

Stop gewoon met je pokerface op te zetten en alles in mijn schoenen te duwen. Dat Fire je nu al enige dagen aan het opjutten is kan ik begrijpen maar dat je zo blind bent had ik nooit in je gezien. Als interne leider was je nog goed maar voor de buiten wereld had je beter iemand anders aangesteld.

En dus voor de 50ste keer ofzo. Ja ik heb op Boer/HQ laten kata'n met als doel er meer uit te halen dan 2 smid levels. Ja ik heb jou leidersbevel genegeerd.

Succes nog.
 
Bovenaan