Golden Awards

DeletedUser

Guest
Beste speler: Laatste tijd gezien dat er heel wat spelers zijn die zich van hun beste kant hebben laten zien maar als ik dan moet kiezen kies ik voor Toin. Hij heeft laten zien dat hij een geweldige speler is die sinds dat hij toentertijd in SiQ. kwam zich goed heeft ontwikkeld en nu in de top van de ranglijst staat.
Beste stam: Ik moet hier SHAG neerzetten, een stam die na een lange tijd nog overeind staat.
De beste stam speler: Niels van Catch en Teun van Toin, deze spelers draaien veel vv's en staan altijd klaar om te helpen.
Het grootste ego: In Shag zitten heel wat ego's.
Beste leider: Leiding van SHAG, altijd te bereiken en staan altijd klaar om een snelle goede beslissing te nemen.
Slechtste leider: Ftype, denk geen verdere uitleg nodig
Meest overschatte stam: Tabula
Meest onderschatte stam: SHAG
Meest overschatte speler: Ftype, werd door vele altijd gezien als de speler van w46, maar na één massa is hij niet meer te vinden.
Meest onderschatte speler:
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Gert, Jack, Casper, Niels, Rolf (hou toch wel van je hoor), Teun, Xander enz.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Jimm8 en Evoker
Mooiste spelers naam: The North Remembers.
Mooiste stam naam: SHAG
Het tofste topic: De Golden Awards en Spotprenten.
Het domste topic: Ieder heeft zijn eigen toevoeging aan het forum.
Favoriete forum poster: -
Minst favoriete forum poster: -
Dikste wannabe op het forum:
Dream Team.
Dikste wannabe in het spel:
Mooiste profiel foto van spelers:
spiderbigxxs, dit plaatje heeft voor mij altijd al wat moois gehad.
Mooiste profiel foto van stammen: SHAG
Mooiste actie van de wereld: De opzet van de massa op Ftype.
Meest belovende speler voor de toekomst: Breaksite, ik zie deze jongens nog wel is een hoop groeien in de nabije toekomst.
Meest belovende stam voor de toekomst: SHAG, staat sterk.
Grootste blunder: Geen co zoeken voor het account Ftype
Voor wie heb je nu echt respect: Gert en Jack. Deze twee mannen hebben dit spel voor mij nog leuker gemaakt. Ik kan altijd met ze praten en het is altijd gezellig met ze.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Heel wat spelers in SHAG bijvoorbeeld Jack, Gert, Casper, Rolf, Niels, Teun enz. Door hen zie ik altijd de lol van TribalWars in.
 

DeletedUser77287

Guest
Ik voel me verplicht door jou Xander dus hier is het lijstje ^^

Beste speler: Ook bij mij gaat deze naar Teun toe, hij maakt prachtige massa's, zet stambelang vooraan, weet offensief ook uit teblinken en maakt in mijn ogen nog kans op rang 1.
Beste stam: Er is momenteel maar 1 grote stam overgebleven, dus hier komt SHAG.
De beste stam speler: Zonder twijfel komt hier Xander, heb je een vv nodig vraag het aan xander en je kan rustig een week op vakantie gaan tijdens een massa.
Het grootste ego: Dios.
Beste leider: De teams van schedel en breaksite, houden Shag mooi strak en gemotiveerd.
Slechtste leider: gelijkspel tussen ftype en (oud) Jadeonfouder, beide lieten de stam in de steek zonder goede reden te geven of moeite te doen om vervanging te regelen.
Meest overschatte stam: Tabula
Meest onderschatte stam: Whisky
Meest overschatte speler: Evoker, na 1 geslaagde massa op del.
Meest onderschatte speler: The Dark Samurai, heeft nog geen front gehad deze wereld met het eigen account maar via vv's genoeg actie gezien. Ben benieuwt hoe ze presteren als het om hun eigen account en front gaat nu ze er toch eindelijk liggen.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Rick, Xander, Jack, Rick, Casper, Rolf, Karel
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: mensen met een opgeblazen ego en veel praatjes.
Mooiste spelers naam: The North Remembers.
Mooiste stam naam: Shag.
Het tofste topic: -
Het domste topic: -
Favoriete forum poster: Iedereen die reageerd op een (helaas) dood forum.
Minst favoriete forum poster: -
Dikste wannabe op het forum: olifantje.
Dikste wannabe in het spel: Dios
Mooiste profiel foto van spelers: The Enemy of Glory, in combinatie met profiel zelf en dorpsnamen. De runner up zal dan Catch 22 zijn.
Mooiste profiel foto van stammen: Van de stam Aim, past perfect bij de naam
Mooiste actie van de wereld: 1. abuser na zijn stamhop zien halveren 2. massa op cleonito, zeer succesvolle actie maar domweg niet doorgezet 3. Karel die van tabula naar shag gaat om even te buurten, om vervolgens bijna geen invite van tabula te krijgen toen hij terug zou gaan.
Meest belovende speler voor de toekomst: .Finite Incantatem, deze speler staat altijd klaar voor de stam, geen gemopper of wat dan ook. Alleen de activiteit moet omhoog.
Meest belovende stam voor de toekomst: Shag want er zijn nu niet bepaald veel stammen over.
Grootste blunder: overstap abuser naar tabula, massale del van tabula.
Voor wie heb je nu echt respect: Rick, Xander, Jack, Rick, Casper, Rolf, Teun, Karel
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Xander, Jack en Rolf deze heren halen het beste in je naar boven qua motivatie en zijn ook nog een gezellig (zolang je ze niet wakker belt met een skype call)
 

DeletedUser61134

Guest
Leuke lijstjes 1 vd weinige fora waar mensen bij het onderwerp blijven xD
 

DeletedUser27049

Guest
Tjaah, ik denk dat de motivatie wel weg is bij de andere stammen.

Vroeger was het hier heel actief, toen Deca. nog dacht te kunnen winnen. :tongue:
 
Reactiescore
123
Tjaah, ik denk dat de motivatie wel weg is bij de andere stammen.

Vroeger was het hier heel actief, toen Deca. nog dacht te kunnen winnen. :tongue:

Wel jammer dat ze dan weg blijven. Zou leuker maken ze reageren of zelf 1 lijstje plaatsen ;)
 

DeletedUser76221

Guest
Er zijn nog aardig wat accs die nog verder spelen, zoals Amancho zei moeten ze idd eens een lijstje gaan maken :eek:
 

DeletedUser75839

Guest
Mooiste actie van de wereld: 3. Karel die van tabula naar shag gaat om even te buurten, om vervolgens bijna geen invite van tabula te krijgen toen hij terug zou gaan.

Ja jij vind het een mooie actie, maar zo dacht niet iedereen erover :D:D

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Xander, Jack en Rolf deze heren halen het beste in je naar boven qua motivatie en zijn ook nog een gezellig (zolang je ze niet wakker belt met een skype call)

Dan hebben we het over 3 uur 's nachts ofzo he :(:(
 
Reactiescore
65
Beste speler: Hier zullen veel spelers het misschien niet eens mee zijn, maar Jurgen was een goede speler (dan niet gesproken over zijn vreemde quit). Hij speelde constant solo, had rovers dag na dag, was altijd actief, altijd rang 1...Dus vind wel dat hij dit plaatsje verdient!
Beste stam: SHAG, de beste zijn jullie momenteel wel (kan ook moeilijk anders), maar goed zijn jullie nog steeds niet :)
De beste stam speler: Jens, speelt al een tijdje niet meer, maar was echt een topspeler! Xander, staat altijd open voor vv!
Het grootste ego: Damian
Beste leider: Daan, hier zullen er ook niet veel spelers het eens met me zijn, maar Daan was me er eentje :)
Slechtste leider: /
Meest overschatte stam:/
Meest onderschatte stam:/
Meest overschatte speler:
Damian
Meest onderschatte speler: Derogation, spijtig dat die nooit een front had met Shag/Curia
Met wie zou je zeker graag in een stam zitten: Xander, Joren, Jordi, Eelco, Alrik, Piet, Benjamin en alle tabula spelers!
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Damian, Rolf, Casper
Mooiste spelers naam: DeKotser :)
Mooiste stam naam: Paris.
Het tofste topic: GA
Het domste topic: /
Favoriete forum poster:
Sijmen
Minst favoriete forum poster:/
Dikste wannabe op het forum:/
Dikste wannabe in het spel:
Damian
Mooiste profiel foto van spelers: Liquicity, EoG
Mooiste profiel foto van stammen: Geen enkele eigenlijk...
Mooiste actie van de wereld: Nog steeds geen mooie actie geweest gekomen vind ik...[
Meest belovende speler voor de toekomst: The Dark Samurai :D
Meest belovende stam voor de toekomst:/
Grootste blunder:/
Voor wie heb je nu echt respect:
Daan, Matthias, Joren, Xander, Frank, Karel
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Daan, Matthias, Alexander, Sander.
 

DeletedUser76221

Guest
Beste speler: Hier zullen veel spelers het misschien niet eens mee zijn, maar Jurgen was een goede speler (dan niet gesproken over zijn vreemde quit). Hij speelde constant solo, had rovers dag na dag, was altijd actief, altijd rang 1...Dus vind wel dat hij dit plaatsje verdient!
Beste stam: SHAG, de beste zijn jullie momenteel wel (kan ook moeilijk anders), maar goed zijn jullie nog steeds niet :)
De beste stam speler: Jens, speelt al een tijdje niet meer, maar was echt een topspeler! Xander, staat altijd open voor vv!
Het grootste ego: Damian
Beste leider: Daan, hier zullen er ook niet veel spelers het eens met me zijn, maar Daan was me er eentje :)
Slechtste leider: /
Meest overschatte stam:/
Meest onderschatte stam:/
Meest overschatte speler:
Damian
Meest onderschatte speler: Derogation, spijtig dat die nooit een front had met Shag/Curia
Met wie zou je zeker graag in een stam zitten: Xander, Joren, Jordi, Eelco, Alrik, Piet, Benjamin en alle tabula spelers!
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Damian, Rolf, Casper
Mooiste spelers naam: DeKotser :)
Mooiste stam naam: Paris.
Het tofste topic: GA
Het domste topic: /
Favoriete forum poster:
Sijmen
Minst favoriete forum poster:/
Dikste wannabe op het forum:/
Dikste wannabe in het spel:
Damian
Mooiste profiel foto van spelers: Liquicity, EoG
Mooiste profiel foto van stammen: Geen enkele eigenlijk...
Mooiste actie van de wereld: Nog steeds geen mooie actie geweest gekomen vind ik...[
Meest belovende speler voor de toekomst: The Dark Samurai :D
Meest belovende stam voor de toekomst:/
Grootste blunder:/
Voor wie heb je nu echt respect:
Daan, Matthias, Joren, Xander, Frank, Karel
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Daan, Matthias, Alexander, Sander.

Mooi lijstje man, thanks om mij er ook in te vermelden <3
 

DeletedUser77215

Guest
Merci, Lowieken!! Bij deze ook mijn bijdrage:

Grootste faalactie: iedereen die nu nog doorspeelt terwijl de winnaar al bekend is. (Lowies/Gilles)
 
Reactiescore
241
Hartelijk dank voor alle benoemingen lieverds xx
 
Bovenaan