Golden Awards

DeletedUser77516

Guest
Nu even serieus, want dat moet ook gebeuren.. :biggrin:

Beste speler: Evoker of Lament, toppers mits ze aanwezig zijn, ook Derogation is lekker bezig richting de eerste plek. Verder zijn Schedel en Toin toppers, kijk maar eens naar de OD van Schedel. Over Toin weet ik wat minder, maar natuurlijk een topper hoewel hij inactieve accs heeft overgenomen.. :tongue:
Beste stam: Op dit moment draait SHAG lekker, kunnen wij wat van leren. Wij kunnen het ook, als iedereen er voor wilt gaan.:cool2:
De beste stam speler: Nik, Erwin en Bjorn zijn toppers voor het draaien van VV's! Derogation altijd aanwezig voor OS. Vanuit de vijandelijke kant weet ik niet veel, maar mij lijken Teun & Jack goede stamspelers.
Het grootste ego: Gamebreak, meestal een grote mond als het hem goed gaat, hoewel hij gecarried wordt door de stam in offensief en defensief opzicht. Hiernaast heeft hij ook een gezellige kant hoor. :smile:
Beste leider: Niet echt specifiek een persoon, maar Benjamin, Erwin, Daan & Niek nemen het initiatief.
Slechtste leider: Ftype, deed vrij weinig voor Wasted. :confused2:
Meest overschatte stam: SOLO, leek voor ons een grote plaag om weg te werken maar Derogation walst er vrij simpel overheen, kijk maar eens naar de prachtige groei!
Meest onderschatte stam:SHAG, door barre tijden (bans, uiteenvallen) toch gewoon netjes de nummer 1.
Meest overschatte speler: Ftype, door een 'massatje' te onderschatten. Uitleg in het mooie filmpje onder spotprenten.. :wink:
Meest onderschatte speler: EoL, netjes tijdens een massa in de plus staan. Complimenten mannen!
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Jack, Eelco, 3MB, Teun, Niek, Louis, Erwin, Nik, Frank, Roel en ga zo maar door.. gezellige en goede gasten
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Gamebreak, Cleonito, Marstyle (ja, die ligt er nog steeds! :rolleyes2:)
Mooiste spelers naam: The North Remembers
Mooiste stam naam: Curia!
Het tofste topic: Top/flop spelers/stammen. Ik pak altijd de popcorn erbij, want daar kan het wel eens losgaan. :eek2:
Het domste topic: Niet echt een, ieder topic heeft zijn eigen ding.
Favoriete forum poster: de spelers met humor :biggrin:
Minst favoriete forum poster: salty/cocky spelers
Dikste wannabe op het forum: momenteel niemand
Dikste wannabe in het spel: momenteel niemamnd
Mooiste profiel foto van spelers: Lord Sander, Acheron. en Liquicity vind ik mooie plaatjes hebben.
Mooiste profiel foto van stammen: ODA, moest hier wel even om lachen. :biggrin:
Mooiste actie van de wereld: NAP bij ban CheckMate, massa op Cleonito en Ftype, comeback EoL.
Meest belovende speler voor de toekomst: Militant Atheist, want hier hoort niemand eigenlijk wat van maar zijn nog altijd uitstekend bezig hoewel hij rim is.
Meest belovende stam voor de toekomst: Dit vind ik lastige.. denk puur de stam met het initiatief & activiteit.
Grootste blunder: RQ Ftype, inactiviteit Wasted & 1mil:1mil deffen GB, met deze prestaties waren de (eigen) stammen niet zo tevreden.
Voor wie heb je nu echt respect: Erwin, Niek, Nik en ik om ons door barre tijden te sleuren. Verder is Jack een toffe kerel waar je mooi mee kan lullen en een pilske mee kan drinken natuurlijk. :cool2:
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Erwin, Louis, Daan, Niek, Jens en Rick. :smile:

Dit is mijn actuele perspectief, dus heb ik de mensen die ik zelf ken er in gezet.. sorry voor als ik mensen vergeten ben. :redface:

Ohja.. Nik.. gefeliciteerd!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75992

Guest
Hey hey, leuk lijstje. Ik zorg wel dat ik er de volgende keer op sta :cool:

Ik moet er wel bij zeggen dat gb deffen niet helemaal een blunder was (en niet alleen omdat ik op die dag de hele dag heb gedeft). Enige grote blunder was dat ik in de ochtend niet de verdedigingsbonus aan heb gezet. Meeste spelers zullen inmiddels wel door hebben hoe gigantisch sterk de aanvalsbonus is van 15% sterkere bijl en lc. Ik heb genoeg stacks gezien van 90k infanterie die bij de eerste aanval al 14-17k kwijt zijn (en niet alleen omdat liquicity op veel berichten meer dan 20% geluk had). Vervolgens waren alle off dorpen gewoon gedodged en is er veel def op tijd terug gestuurd. Het account heeft toen kwa troepen veel verloren Maar door dat het allemaal kruisdef was is het binnen een week weer terug gebouwd. Er zijn toen veel dorpen weer gerecapped en twee weken later was het account weer op volle sterkte en heeft het de verliezen ruim goed gemaakt.

Misschien maak ik ook nog wel een lijstje ^^
 

DeletedUser75992

Guest
Beste speler: Schedel, want die heeft het meeste te voorduren gehad en zet zich het beste in voor de stam.
Beste stam: Shag, want de stam speelt het beste samen van alle stammen aan de top. Hebben ook de beste oorlogsstatistieken.
De beste stam speler: Duidelijk Breaksite, anders hadden ze nu wel meer punten gehad :mad:
Het grootste ego: Ftype, die zichzelf beter vindt dan de rest en daarom zijn account niet gunt aan zijn stamgenoten
Beste leider: Jack van schedel. Het team dat shag leidt heeft denk ik de beste communicatie wat heel belangrijk is voor een goede leiding en wat misschien wel de sleuter is van succes. Doordat jack begonnen is met skype calls is dat met name zo ver gekomen.
Slechtste leider: Jimm8 (athans hij zegt dat hij de leiding heeft), dreigt met zijn complete stam om op delete te gaan omdat wij niet op wilde houden met dorpen van ftype edelen.
Meest overschatte stam: Wasted, had eerst de nummer 1, kijk waar ze nu zitten.
Meest onderschatte stam: Curia, we horen te vaak dat de stam te slecht voor een bg met ons is terwijl ze nog gelijk staan in de oorlog tegen tabula n er zeker goede spelers in zitten.
Meest overschatte speler: Hier ben ik het eens met CheckMate, Ftype ging wel erg hard op zijn bek.
Meest onderschatte speler: Martsyle, nooit gedacht dat je zo laag zou kunnen gaan door voor de gein barbarendorpen in het stammencluster van je ex stamgenoten te edelen na je op je plaatst gezet bent na een aanval op een bondgenoot.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Xander, want zijn stem is zo schattig <3
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Martstyle, abuser en Jimm8
Mooiste spelers naam: Drie muskebiers
Mooiste stam naam: Shag
Het tofste topic: Ze zijn allemaal even dood bijna :(
Het domste topic: -
Favoriete forum poster: Checkmate, die post nog eens wat.
Minst favoriete forum poster:-
Dikste wannabe op het forum:-
Dikste wannabe in het spel:-
Mooiste profiel foto van spelers: Catch 22
Mooiste profiel foto van stammen: Aim, plaatje past perfect bij de naam :)
Mooiste actie van de wereld: Abuser van 3,5 m naar 1 binnen enkele dagen.
Meest belovende speler voor de toekomst: Jadeon Founder, mooi cluster en sterk team.
Meest belovende stam voor de toekomst: Shag, omdat de teams samen het beste draaien van alle bestaande stammen.
Grootste blunder: Tabula die abuser rekruteerde, terwijl de speler midden in het vijandige cluster lag en weinig toevoegde aan de stam verder dan info over Curia.
Voor wie heb je nu echt respect: Team Jadeon Founder, ze hebben een hoop troep op geruimd en het account in volle Glory hersteld.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Jack van schedel, door hem ben ik begonnen op deze wereld :cool:

Ik hoop niet dat er meer mensen Jack gaan vernoemen in hun lijstjes, krijgt hij dadelijk veel te hoog ego van :eek:
 

DeletedUser75839

Guest
:cool::cool: Ik ben er zo van geschrokken dat ik gelijk ziek ben :D

Maar wat ik in de lijstjes te weinig ziet zijn de namen van Gert en Rick die verdienen ook een heleboel credits voor account schedel. En ook qua vv pakken zijn ze toppertjes. Maar ja zeker Gert is niet zo van het AF en de Skype gesprekken, die zegt altijd: Doe jij het lullen maar :D:D
 

DeletedUser77516

Guest
Mooie lijst en zie ook wel wat dingetjes die ik vergeten ben.. :biggrin:
Leuk dat jullie nog actief zijn :smile:
 

DeletedUser77215

Guest
Beste speler: Gilles & Louis
Beste stam: Paris.
De beste stam speler: Frank
Het grootste ego: Kayne West
Beste leider: Donald Trump
Slechtste leider: Crooked Hillary
Meest overschatte stam: For Quo
Meest onderschatte stam: Mythe
Meest overschatte speler: Hij die zichzelf overschat
Meest onderschatte speler: Hij die zichzelf kent
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Pro's
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Noobs
Mooiste spelers naam: Toin164
Mooiste stam naam: Whisky, lekker toch?
Het tofste topic: Aanvalsplannen
Het domste topic: Forumcheck
Favoriete forum poster: Grapjesmakers
Minst favoriete forum poster: Iedereen die me tegenspreekt.
Dikste wannabe op het forum: Iedereen is wannabe op dit forum. Alleen sommigen iets subtieler.
Dikste wannabe in het spel: Als je niet speelt om de beste te zijn, moet je niet spelen.
Mooiste profiel foto van spelers: Toin, you da man!
Mooiste profiel foto van stammen: Whisky.
Mooiste actie van de wereld: De oprichting van Paris.
Meest belovende speler voor de toekomst: Is er een toekomst?
Meest belovende stam voor de toekomst: KING
Grootste blunder: Ik vindt met dt schijven als je weet dat het t alleen zou moeten zijn.
Voor wie heb je nu echt respect: Meneer Verbeek, MC Joël fans will know.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Eerlijke spelers.
 

DeletedUser77215

Guest
Danku, ik heb mijn onderzoek gebaseerd op grondig uitgevoerde studies over w46.
 
Reactiescore
241
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Jack, Eelco, 3MB, Teun, Niek, Louis, Erwin, Nik, Frank, Roel en ga zo maar door..

Dit is wederzijds ;)

ps. Casper wat een flut lijstje.... Geen Gruttepi3r of Eelco :'(
pss. Sijmen wat een flut lijstje.... Geen Gruttepi3r of Eelco :'(
 

DeletedUser77215

Guest
Wist niet dat je nog speelde, Eelco! En je staat er in hoor. Zie "Bij wie wil je graag in de stam zitten" ;)
 
Reactiescore
241

DeletedUser27049

Guest
Louis waar blijft die lijst man

en de rest moet er ook nog maar eens eentje maken
 

DeletedUser76221

Guest
Ik vond het nog eens tijd voor een nieuw lijstje, bij deze:

Beste speler: Teun van Toin164. Voor deze speler heb ik enorm veel respect gekregen. Deze speler heeft voor mij persoonlijk bewezen een van de beste spelers van w46 te zijn. Op offensief vlak levert hij zeer mooi werk. Overigens stijgt hij laatste dagen ook zeer goed. Ook het account schedel heeft de wereld al bewezen dat ze niet de eerste de beste zijn
Beste stam: SHAG. Dit blijkt de enige stam te zijn die recht blijft staan. Ik heb zelf altijd veel respect gehad voor Tabula. Sinds de laatste massa op Evoker is dit fel vermindert. Sorry maar ik vind jullie slechte verliezers.
De beste stam speler: Toin164 : Speler stond altijd klaar om te helpen. Zowel op offensief vlak als deffensief was hij er altijd voor zijn stam!, Catch 22 : Deze speler is heel onverwacht uit de hoek gekomen. Zelf verwachte ik ook niet veel van hun in het begin, Maar blijkt dat ze ook dag in en dag uit klaar staan voor de stam.
Het grootste ego: Piet ,
Beste leider: Leiding SHAG. Zeer goede communicatie en weet steeds zeer proffesioneel om te gaan met problemen.
Slechtste leider: Oud leiding Curia!
Meest overschatte stam: Tabula
Meest onderschatte stam: SHAG
Meest overschatte speler: Evoker , Net voor de aanvallen hoorde ik van binnen Tabula dat we die kerel echt onderschatten. Blijkt na 1 massa dat deze speler zware verliezen had en vervolgens op delete ging.
Meest onderschatte speler: Breaksite. Ook dit account heeft al de nodige tegenslag gekregen. Ik denk dat deze ons nog aangenaam zullen verassen
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Louis , Karel , Jack , Niels , Joren , Eelco enz... Eigenlijk zowat iedereen die nu in SHAG zit!
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Maakt me allemaal niet zo heel veel uit. De mensen die ik niet mag weten dat zelf wel
Mooiste spelers naam: DeKotser
Mooiste stam naam: SHAG
Het tofste topic:Golden awards lees ik altijd graag
Het domste topic: Hoeveel gefarmed en dergelijke
Favoriete forum poster: Allemaal leuke kerels toch
Minst favoriete forum poster: Geen
Dikste wannabe op het forum: Geen
Dikste wannabe in het spel: Stiekem denkt iedereen dat hij pro is
Mooiste profiel foto van spelers: Mijn dorp is sterk
Mooiste profiel foto van stammen: SHAG
Mooiste actie van de wereld: De massa op Cleonito vond ik wel netjes gedaan. Alleen hebben ze die nooit afgewerkt. En het wegspelen van Abuser uit het cluster.
Meest belovende speler voor de toekomst: Catch 22 , Breaksite
Meest belovende stam voor de toekomst: SHAG
Grootste blunder: Het aannemen van Abuser in Tabula
Voor wie heb je nu echt respect: Teun, Niels , Rick
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Team Catch weer me toch steeds weer te motiveren wanneer ik even in een dipje zit :D
 
Bovenaan