Golden Awards

Reactiescore
13
Oké, uit de hoop dat jullie mijn standpunt begrijpen waarom ik mythe de beste stam vond.

- Mythe werd door twee spelers opgestart namelijk ikzelf en templar, wij zorgden er voor de de samenhang en de band zeer sterk was binnen mythe. Wij hadden nooit te klagen over de leden en zij hadden het goed met ons als leiding.
- Wij waren de eerste stam die een grote actie voerde op een andere stam genaamd rewind, deze stam bleek volgens het AF een top stam te zijn, mag je niet ontkennen want deze werd een paar keer benoemd in een GA lijstje...
- Mythe kwam in de TOP drie van de wereld terecht en na de val van forQuo stonden we rang 1, spelers kwamen solliciteren bij ons en kwamen met de woorden dat ze veel van ons verwachte.
- Er werd goed samengewerkt en defence uitgewisseld, intern zat alles goed en er was geen geruzie of iets anders aanwezig.
- We werden bekeken als stam met een zeer mooi cluster met zeer veel uitbreid mogelijkheden...

Dit in tegenstelling tot SiQ en Deca:

Deca -> gevallen, spelers waren teleurgesteld en is nu dus opgedeeld.. veronderstel dat er niet alles 100% juist zat...
SiQ -> schelden, niet een al te perfect cluster, defence verlenen verliep een beetje lastig, samenwerken op offensief vlak liep niet zoals het moest. Deze stam is dus ook opgedoekt

De reden waarom Mythe viel:

- Decay of reality kreeg ban

gevolg stan de burritoman vertrok naar Deca omdat hij/zij alleen in mythe zaten omdat DoR in de stam zat en in Deca goed overeen kwam met Ftype.

Gevolg cluster viel niet meer te redden omdat er een te groot gebied weg viel en de afstand te lang was om defence te verlenen aan ArieWhiteVLD en Nensul

Mythe viel niet omdat leden teleurgesteld waren of de samenwerking slecht was, mythe viel doordat de wereld zo snel veranderde en we snel voor veel te grote stammen stonden, en met een slecht cluster kan je dit niet makkelijk optrekken.

Daarom vond ik dat mythe de beste stam. Nam eerste beslissingen en zorgde voor perfecte samenhang die uiteindelijk uit elkaar viel. Zelfs na de val van mythe kregen we nog een bedankje voor de mooie tijd en apprecieerde onze inzet voor Mythe.
`


laat ik dit samenvatten:eek:

Deca viel wegens onenigheid in de stam

SiQ zowat het zelfde

Mythe omdat er 1 lid naar deca gingen en jullie de moed niet meer hadden om verder te gaan?
waarom zou mythe dan de beste stam zijn? , dan schat ik SiQ nog hoger in...


- Wij waren de eerste stam die een grote actie voerde op een andere stam genaamd rewind, deze stam bleek volgens het AF een top stam te zijn, mag je niet ontkennen want deze werd een paar keer benoemd in een GA lijstje...

omdat mythe de eerste stam was die een andere stam aanviel die ook hoog werd gewaardeerd ? , mythe heeft langer bestaan complimenten daarvoor maar als je nog eens goed terug kijk weet je dat Paris, SDM en super/elegy de eerste stammen waren die oorlog met elkaar hadden die stammen hadden destijds
- paris: 10 a 11 leden
- SDM 10 a 11 leden
- Super/elegy: 15 a 20 leden
was het elegy die destijds Johan Sebastian Bach aanviel een account wat destijds niet makkelijk te voorzien was van deffence de stam Paris is niet gevallen is destijds alleen in het project ForQou meegegaan, SDM die destijds meerdere accounts verloor door bans? en nog bleven door gaan

dan zou ik toch voor SDM gaan als beste stam die hebben niet zoals mythe gelijk alles opgegeven nadat SDB Deca is gejoined en Decay of reality is gevallen door een ban.

en dan zijn er nog mensen die Deca R2W noemen ? srry mythe met destijds 1 leden aantal rond de 17 + ??http://nl.twstats.com/nl46/index.php?page=tribe&mode=tribe_changes&id=2013

volgens mij had deca destijds niet meer dan 20 leden . dan hoor je vervolgens nog dat SiQ cleo janvier ect wilden recruiten
recruit van spelers als carapax, javier en cleo.

voor deff??
 

DeletedUser

Guest
Spelers werden niet voor niets geweigerd door een meerderheid binnen SiQ... Maar ja, vanwege de DEF ja.
 

DeletedUser73497

Guest
Neen klopt echt niet wat je zegt frank!

Er zijn heel wat meer leden vertrokken omdat deca en siq te groot werden tegenover mythe!
Zo is sdb vertrokken naar deca omdat DoR een ban kreeg en was er nog een spelers weg gegaan maar ken de naam niet meer.

Dit geheel zorgde voor slecht cluster, je moet je eigen wending er niet aan geven want is helemaal verkeerd wat je hier nu zit te nuanceren!
 
Reactiescore
241
Als mythe de beste stam was geweest hadden ze wel wat langer bestaan, het gezang van mythe verstomde vrij snel ;)
 
Reactiescore
13
Neen klopt echt niet wat je zegt frank!

Er zijn heel wat meer leden vertrokken omdat deca en siq te groot werden tegenover mythe!
Zo is sdb vertrokken naar deca omdat DoR een ban kreeg en was er nog een spelers weg gegaan maar ken de naam niet meer.

Dit geheel zorgde voor slecht cluster, je moet je eigen wending er niet aan geven want is helemaal verkeerd wat je hier nu zit te nuanceren!

wrm plaats je het dan in je post :eek: ik me eigen wending aan geven ? volgens mij vertel ik gwn de waarheid of is deca nog steeds R2W?:rolleyes:
 

DeletedUser73497

Guest
Hou dit liever voor je eigen, is gewoon de schuld van siq en deca dat we mythe moesten opdoeken, en dit is het laatste wat ik er over vertel.
We werden er liever toe gedwongen om nog iets van deze wereld te maken, eerst deca dat een grote fusie realiseerd en wij mythe als kleine stam met slecht cluster door stamleavers konden dit niet redden, dit alleen door jullie koppige recruit to win!

Je zegt het nu al twee keer mss is dit wel waar :)

Mythe heeft nooit aan recruit to win gedaan of je mag dit gerust nu gaan opzoeken!
 

DeletedUser

Guest
Hou dit liever voor je eigen, is gewoon de schuld van siq en deca dat we mythe moesten opdoeken, en dit is het laatste wat ik er over vertel.
We werden er liever toe gedwongen om nog iets van deze wereld te maken, eerst deca dat een grote fusie realiseerd en wij mythe als kleine stam met slecht cluster door stamleavers konden dit niet redden, dit alleen door jullie koppige recruit to win!

Je zegt het nu al twee keer mss is dit wel waar :)

Mythe heeft nooit aan recruit to win gedaan of je mag dit gerust nu gaan opzoeken!

Vraag is waarom SdB en andere leden Mythe wouden verlaten voor Deca. of SIQ.? Misschien dat het toch niet zo goed draaide in Mythe? Een stam die dan nog eens opgedoekt wordt door de leiding die de helft van haar leden achterlaat en naar SIQ. overstapt. Echt een topstam.. :rolleyes:
 

DeletedUser73497

Guest
Vraag is waarom SdB en andere leden Mythe wouden verlaten voor Deca. of SIQ.? Misschien dat het toch niet zo goed draaide in Mythe? Een stam die dan nog eens opgedoekt wordt door de leiding die de helft van haar leden achterlaat en naar SIQ. overstapt. Echt een topstam.. :rolleyes:

De reden waarom sdb verliet heb ik al verteld, de reden waarom andere leden vertrokken was onze aanrading omwille van te grote achterstand van huidige stam.

Sdb -> deca
DoR -> ban

Zorgde voor slecht cluster!

We lieten onze leden niet achter.. 90% kwam goed terecht :) dus ja het was een top stam.
 
Reactiescore
13
De reden waarom sdb verliet heb ik al verteld, de reden waarom andere leden vertrokken was onze aanrading omwille van te grote achterstand van huidige stam.

Sdb -> deca
DoR -> ban

Zorgde voor slecht cluster!

We lieten onze leden niet achter.. 90% kwam goed terecht :) dus ja het was een top stam.

Ik zou het liever de flopstam van w46 willen noemen:eek:

Een leiding die alles verdraait zodat het lijkt of deca schuldig is:eek: , bij 2 accounts die wegvallen de hoop al opgeven.
Hierbij kom ik weer terug met SDM die stam had het 10x zwaarder dan jullie door alle bans en bleven doorgaan:eek:.

en dan krijg ik hier nog steeds te horen dat ze de top stam waren:eek: kom op man ik werd op w43 en w45 de grond ingedrukt omdat mijn stam faalde en nu kom jij hier het engeltje spelen de ook zo goede leider van destijds Mythe.
als ik dan hier nog verhalen hoor van andere SiQ leden vraag ik me toch echt af wrm Mythe zo goed was?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.892
SDM telde destijds 11 leden op haar hoogtepunt. (Voor de bans)

-princessofdarkness: Spelere logden niet meer en hebben ook geen vv afgegeven. Account was dus onbemand en konden er niks meer mee
-Expensive Brains: 30% aftrek
- Fallen Angels: 30% aftrek
- Team Pasta: 50% aftrek
- Independent Contractor: permanente ban
- Dream Team: Permanente ban

Dat was de helft van geheel SDM. Toch zijn ze doorgegaan.
 

DeletedUser73497

Guest
En jij frank baseerd zich maar op 1 persoon die slecht praat over ons??

Dan mag je ons eens gaan uitleggen waarom er tijdens de opstart van deca zoveel discusie kwam, wij hadden dit niet voor dus waar aan ligt het dan volgens u :)
 
Reactiescore
13
Dat mythe vooral jullie als leiding gewoon gefaald is , dat jullie de schuld steeds richting deca willen schuiven vanwege de R2W terwijl je in je SiQ nog mensen wou recruiten voor deff :rolleyes: , de personen waarvan ik dit opmaak ben jij grappig genoeg ook partij van .

Beetje jammer dat deca steeds R2W werd benoemend en als ik hier dan lees dat Mythe top was begin ik me echt aftenvragen of ik met een clown praat?
 

DeletedUser

Guest
`

was het elegy die destijds Johan Sebastian Bach aanviel een account wat destijds niet makkelijk te voorzien was van deffence de stam Paris is niet gevallen is destijds alleen in het project ForQou meegegaan,

Bij mijn weten was dit de eerste actie op W46. EoL en co liepen op mij en JSB en wij zaten beide in Paris. Waar bespeur ik hier Mythe?

Leef jij nog? :eek:

Een oger leeft gemiddeld 49jaar dus ofcourse leef ik nog

He is aliveeee:eek:

guess who's back
 

DeletedUser73195

Guest
Bij mijn weten was dit de eerste actie op W46. EoL en co liepen op mij en JSB en wij zaten beide in Paris. Waar bespeur ik hier Mythe?

Destijds wel met slechts gedeelde successen helaas. Zonde dat het een 3(?) maand later roemloos geïnternd moest worden, het account leek best wat potentie te hebben.
 

DeletedUser

Guest
Destijds wel met slechts gedeelde successen helaas. Zonde dat het een 3(?) maand later roemloos geïnternd moest worden, het account leek best wat potentie te hebben.

Op dat moment was het de beste beslissing die we konden nemen. Qua edelrichtingen en activiteit was de fusie een grote winst en leverde het ons een top 3 plaats op.

Soms moet je in mijn ogen kiezen voor je stam en de toekomst dan voor de naam van je account.


En @Vincitoree ben nog niet echt van plan snel te spelen
 

DeletedUser77215

Guest
Golden award voor beste heerser op W46: Guust Flater.
Beste stam: AA - De Anonieme Alcoholisten, opgericht door Guust Flater op de idem van maart.
 
Bovenaan