Golden Awards

DeletedUser77215

Guest
Golden award voor beste stam: POL!
Golden award voor beste leider: Guust Flater
Golden award voor slechtste alles: niet-POL!-leden

Bij deze mijn lijst.
 

DeletedUser75839

Guest
Veranderd de wereld weer in 4 stammen?

You wish, het worden er honderden. Het is straks niet meer te overzien en iedereen heeft een bg met iedereen.

Dus love and peace everywhere.

Jack-Schedel

Hier hoort een quote maar ja vind maar eens een orginele
 

DeletedUser76166

Guest
Nou, dames en heren, komt ie dan, het allerbeste lijstje :cool:, overigens ook de allerlaatste, dit was wel zo'n beetje genoeg w46 voor mij :) Overigens draai ik al sinds het begin mee, er kunnen dus nominatie's zijn voor spelers/stammen die er niet meer zijn.



Beste speler: Ik kies hier voor 2 spelers, enerzijds Ftype (vanzelfsprekend), de nummer 1 van de wereld die een ongeloofelijke inzet en drive heeft laten zien, een doorzetter die naast intensief groeien en farmen ook nog lange tijd Deca heeft kunnen leiden, in mijn ogen de beste speler van wereld 46.
Daarnaast kies ik voor schedel, de speler heeft een ongeloofelijke ranking wat betreft verslagen tegenstanders, en dan heb ik het niet enkel over zijn defensieve kwaliteiten, ook in offensief opzicht kan schedel meepraten, men kan hem terugvinden op de 5e positie (boven Ftype dus..)

Beste stam: Beste stam? Er zijn geen goede stammen op wereld 46, althans, dat vind ik, ze zijn er ook nooit echt geweest ben ik bang, Deca en SiQ zijn beiden stammen waarvan ik vind dat ze moreel gezien failliet waren, Deca omwille haar rekrutatie beleid in het begin en vanwege het profiteren van bans. SiQ vind ik moreel failliet vanaf het moment dat de scheldpartij naar buiten kwam..

De beste stam speler: Joren/Mike van Chef Roadkill, beide spelers hebben zich altijd op een positieve manier ingezet voor de stam en haar leden. Overigens past Robin van Jadeonfounder ook in dit rijtje.. Verdiend!

Het grootste ego: Daan van Evoker of Lament, als ik aan iemand een gloeiend hekel heb ik het daan, wat een schijnheilige vieze profiteur zeg, en dat heeft niks te maken met zijn Deca achtergrond, maar dit draait enkel en alleen om zijn gedrag/houding.

Beste leider: Hmm, ik denk dat ik hier ga voor Robin/Mike & voor Deca Ftype, als je een stam zolang draaiende kan houden terwijl daan je medeleider is dan heb je de boel goed voor mekaar.

Slechtste leider: Nvt, wel heb ik een hekel aan mensen die niet de verantwoordelijkheid willen nemen voor een stam, maar vervolgens wel zich overal mee bemoeien,en daarmee onbewust de leiding in de weg zitten. :eek:

Meest overschatte stam: Nvt

Meest onderschatte stam: Nvt

Meest overschatte speler: EoL

Meest onderschatte speler: Abuser, ik hoor weinig tot niks over hem, maar het is wel degelijk een goede speler!

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Spelers van: Chef Roadkill, Jadeonfounder, Abuser, Schedel en natuurlijk mijn oude co Jurgen!

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Eelco, Daan

Mooiste spelers naam: Goede vraag, geen idee

Mooiste stam naam: Sanctum of Imperceiveable Quality

Het tofste topic: Golden Awards

Het domste topic: Mooiste profielplaatjes e.d.

Favoriete forum poster: Mentally Ill, post niet zo gek vaak, maar zijn posts hebben wel inhoud :) Daar houd ik van

Minst favoriete forum poster: Squirtl the Turtle & Dream Team

Dikste wannabe op het forum: Guust Flater

Dikste wannabe in het spel: -

Mooiste profiel foto van spelers: Iedereen heeft lelijke :eek:, o wacht .Julius Ceasar.

Mooiste profiel foto van stammen: Hmm, die van mythe vroeger was wel mooi, evenals de oude van Rewind..

Mooiste actie van de wereld: Schedel die massa van deca blokt, Mythe die Rewind oprold, de aanvallen van Deca op een noob.

Meest belovende speler voor de toekomst: Pas

Grootste blunder: Een massa plannen en met mijn co de verkeerde datum afspreken :p

Voor wie heb je nu echt respect: Robin, Jurgen(ex templar, niet ftype) Abuser, MyNameIsLisa (Als MB gewoon flink dorpen pakken van deca! Heldin! )

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Jurgen & Robin!
 

DeletedUser76166

Guest
Dorpen die je net pakt niet OS'en, dorpen verliezen aan mijn moraalbreker, hoge positie op de ranglijst door het pakken van dorpen van spelers die geband waren.. Noem maar op
 

DeletedUser57918

Guest
Dorpen die je net pakt niet OS'en, dorpen verliezen aan mijn moraalbreker, hoge positie op de ranglijst door het pakken van dorpen van spelers die geband waren.. Noem maar op

Lel wat is hier noob aan :p
Pakken 100 dorpen zowat in 1 week, waar moet je dan zo snel die mobiele def vandaan halen :p
 

DeletedUser73195

Guest
Dorpen die je net pakt niet OS'en, dorpen verliezen aan mijn moraalbreker, hoge positie op de ranglijst door het pakken van dorpen van spelers die geband waren.. Noem maar op
Ja, we hebben dus nooit meer dan 1/4 bevolking gehad in welk dorp dan ook daar. Ik sta op het AF bekend om een hoog gehalte van nuances, en daarmee durf ik stellig te zeggen dat er op EoL een uitstekend team zit waar jij ongeacht je frustraties niet over moet gaan praten. Ik kan mij jou nog prima herinneren van W42, waardoor ik jou eigenlijk niet zo serieus kan nemen. No offense.:p
 
Bovenaan