Golden Awards

Reactiescore
241
Meer lijstjes graag :D
 
Reactiescore
241
Post hier dan maar eens een mooi lijstje :D
 
Reactiescore
241
Ik kijk er na uit ;)
 

DeletedUser66265

Guest
Idd al zet ik mijn geld op AK hoor :D

Dit horen we graag uiteraard.

Helaas is er op tribalwars een tijd van komen en een tijd van gaan. Ik heb het idee dat het de laatste tijd voornamelijk een tijd van gaan is op dit spel. Speler na speler stopt ermee en de werelden nemen in sneltreinvaart af. Ook op het af bespeur ik nog maar weinig activiteit tot mijn spijt. Denk je dat w 50 nog iets wordt? Start je daar toevallig?
 

DeletedUser76669

Guest
Dit horen we graag uiteraard.

Helaas is er op tribalwars een tijd van komen en een tijd van gaan. Ik heb het idee dat het de laatste tijd voornamelijk een tijd van gaan is op dit spel. Speler na speler stopt ermee en de werelden nemen in sneltreinvaart af.

Er is stabiliteit op dat vlak, al een hele tijd. (Gelukkig maar.)
 
Reactiescore
241
Er is stabiliteit op dat vlak, al een hele tijd. (Gelukkig maar.)

Lol....

Het neemt stabiel af bedoel je xD
Wereld 40 had 67k dorpen, Wereld 45 had er 35k en w49 zit na een dikke maand op 16k
Dus dat is jou definitie van stabiel?
 

DeletedUser76669

Guest
Lol....

Het neemt stabiel af bedoel je xD
Wereld 40 had 67k dorpen, Wereld 45 had er 35k en w49 zit na een dikke maand op 16k
Dus dat is jou definitie van stabiel?

Nee, dat klinkt inderdaad niet stabiel. :D Ik had dat ergens - uit volgens mij betrouwbare bron - vernomen. Kan fout geweest zijn. :p
 

DeletedUser27049

Guest
Dit horen we graag uiteraard.

Helaas is er op tribalwars een tijd van komen en een tijd van gaan. Ik heb het idee dat het de laatste tijd voornamelijk een tijd van gaan is op dit spel. Speler na speler stopt ermee en de werelden nemen in sneltreinvaart af. Ook op het af bespeur ik nog maar weinig activiteit tot mijn spijt. Denk je dat w 50 nog iets wordt? Start je daar toevallig?

Idd, zeker het w46 forum, natuurlijk is het AF maar een marginale rol toebedeeld als er slechts 2 stammen op een wereld zijn.

W50 start ik vermoedelijk niet zelf aangezien ik in juni weinig tijd heb maar ik zoek waarschijnlijk wel een account om co op te gaan spelen als ik wat meer tijd heb. :)
 

DeletedUser66265

Guest
Idd, zeker het w46 forum, natuurlijk is het AF maar een marginale rol toebedeeld als er slechts 2 stammen op een wereld zijn.

W50 start ik vermoedelijk niet zelf aangezien ik in juni weinig tijd heb maar ik zoek waarschijnlijk wel een account om co op te gaan spelen als ik wat meer tijd heb. :)

Ik snap het, ik snap het. Er valt inderdaad weinig propaganda meer te voeren op deze wereld. Wel jammer eigenlijk.
 

DeletedUser73195

Guest
Ik snap het, ik snap het. Er valt inderdaad weinig propaganda meer te voeren op deze wereld. Wel jammer eigenlijk.

Nee, het W46 P&P is bij uitstek hét propagandaforum welk ik het liefst op non-actief zie. Wat een verschrikking..
 
Bovenaan