Golden Awards

DeletedUser

Guest
Net alsof elke award dezelfde is. Jullie zetten nu gewoon maar wat namen van mensen die je kent. Geen probleem, maar ga nou niet beweren dat het goeie lijstjes zijn.

En waar speel jij nu?
Ik denk dat je als actieve speler toch al wel een beeld kan hebben...
Waarom zou je je persoonlijke mening moeten onderbouwen?

Jij onderbouwt je commentaar maar beter want er staan genoeg spelers en stammen bij die niet Paris zijn...
 
Reactiescore
1.015
Ik zeg nergens dat ik w8 op een goed lijstje. Ik zei wat tegen Yizhi en jij gaat er tegenin. Daar insinueer je het tegendeel (namelijk dat het goede lijstjes zouden zijn). Aan de andere kant, jij bent die floppert van Trust w45 he?

@Sijmen: Neu, hoef nooit in waardeloze lijstjes te staan. Dat zijn ze sowieso in dit stadium.

@Shrek: Nergens en dat hoeft ook niet. Ik zei enkel wat tegen Yizhi ;). Een beter beeld? Je zou inmiddels moeten weten dat, in dit stadia, meestal nog niks duidelijks is. Je kent amper toekomstige top acc's of de bezetting ervan. Het is hoogst uitzonderlijk voor de echt goeie spelers dat ze zich in dit stadium gaan mengen op het AF en normaal spelen ze nog anoniem. Je hoeft helemaal niks te onderbouwen en ik ook niet. Het zijn nou eenmaal (dat zal later wel blijken) inhoudelijk, waardeloze lijstjes.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
13
Ik zeg nergens dat ik w8 op een goed lijstje. Ik zei wat tegen Yizhi en jij gaat er tegenin. Daar insinueer je het tegendeel (namelijk dat het goede lijstjes zouden zijn). Aan de andere kant, jij bent die floppert van Trust w45 he?

Heb je zoon grappenmaker:rolleyes: lekker makkelijk zelfde reden als yizhi ?..

Waarom zou ik tijd steken in zulke personen als jou :eek: je weet voor 90% geen eens wat er gebeurt was in trust;)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser65510

Guest
Ik zeg nergens dat ik w8 op een goed lijstje. Ik zei wat tegen Yizhi en jij gaat er tegenin. Daar insinueer je het tegendeel (namelijk dat het goede lijstjes zouden zijn). Aan de andere kant, jij bent die floppert van Trust w45 he?

Moet jij niet wat WWE Superstars gaan suplexen & F5'en? :cool:
 

DeletedUser74418

Guest
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Decay Of reality ( zit ik ook dus <3 ) en mijn dorp is sterk
Voor wie heb je nu echt respect: VillageGuard, Decay of reality, Chicago Blackhawks en mijn dorp is sterk

Bedankt Lorenzo!

De beste stam speler:Mijn dorp is sterk
Meest onderschatte speler:Mijn dorp is sterk
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Mijn dorp is Sterk , Ftype , Gamebreaker , VillageGuard , Decay of Reality , Spammende Shrek
Voor wie heb je nu echt respect:Mijn dorp is Sterk
Mooiste profiel foto van spelers:ftype (omdat het kan);)

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Jurgen(ftype) me co,s natuurlijk:p , sijmen(mijn dorp is sterk) & spammende shrek

Bedankt Frank alleen die laatste sta ik niet vermeld hè :confused::D
 
Reactiescore
1.015
Heb je zoon grappenmaker:rolleyes: lekker makkelijk zelfde reden als yizhi ?..

Waarom zou ik tijd steken in zulke personen als jou :eek: je weet voor 90% geen eens wat er gebeurt was in trust;)

Een grappenmaker? Ach, jij ging keihard onderuit en vanals je je vertoont op het w45 AF word je uitgelachen. Zegt genoeg, niet.

@Bram: een kenner :eek:
 

DeletedUser74418

Guest
Ik maak ook een lijstje nu ik toch wat gezegd heb op het forum.
 
Reactiescore
1.015
Dom te lullen? Sterk argument jongen... Je bent, samen met de andere grappen van Trust, zonder moeite weggespeeld. Jij was zelfs de leider. Faal nou maar niet op 46 ;)

Je kan niet tegen kritiek en denkt dat alles rond je draait. Anders had je niet ingehaakt op mijn opmerking naar Yizhi.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.015
Origineel, maakt niets uit. Jij was het op het moment dat het fout ging. Dat zijn niet eens argumenten en je slaagt er niet in om je falen te verbloemen. 1 persoon? Er staat SAMEN, leer eens lezen kerel. Ach, je faalt toch weer. Je bent alvast goed bezig op het AF.

@Bram: ja, het blijft geinig. De ontwikkeling met The Family meegevolgd?
 
Reactiescore
13
Origineel, maakt niets uit. Jij was het op het moment dat het fout ging. Dat zijn niet eens argumenten en je slaagt er niet in om je falen te verbloemen. 1 persoon? Er staat SAMEN, leer eens lezen kerel. Ach, je faalt toch weer. Je bent alvast goed bezig op het AF.

hij voelt zich aangevallen:eek: , volgens mij ben ik de enigiste die van al die trust leden zich nog vertoont op het AF ;).


Je bent alvast goed bezig op het AF.
jij bent zeker de leukste thuis ?

Kan er ook niks aan doen dat er zulke sneue personen als jou bestaan die het leuk vinden om het verleden erbij te betrekken:p:rolleyes:
 
Reactiescore
1.015
Ik voel me niet aangevallen, nee. Je bent nog niet in staat om een argument te geven. Feitelijk lach ik je dus uit omdat je van nature zo dom bent.

De waarheid kwetst, he :)
 
Reactiescore
1.015
Waarom zou ik dat moeten doen? Je hebt gefaald, net als de rest van je stam. De grap die Trust was, is weg. Jij komt bij alles wat je zegt dom over, niet enkel je Trust verleden ;)

Maby? Geen Engels proberen te gebruiken als je Nederlands al gebrekkig is. Het helpt je niet vooruit.
 
Bovenaan