DeletedUser27049
Guest
Mooie lijst!
Louis waar blijft die lijst man
en de rest moet er ook nog maar eens eentje maken
]
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Louis , Karel , Jack , Niels , Joren , Eelco enz... Eigenlijk zowat iedereen die nu in SHAG zit!
De beste stam speler: Zonder twijfel komt hier Xander, heb je een vv nodig vraag het aan xander en je kan rustig een week op vakantie gaan tijdens een massa.
Leuke lijstjes 1 vd weinige fora waar mensen bij het onderwerp blijven xD
Mensen voeren hier weinig discussie
Ook moeilijk als er maar 1 stam op het forum zit
Tjaah, ik denk dat de motivatie wel weg is bij de andere stammen.
Vroeger was het hier heel actief, toen Deca. nog dacht te kunnen winnen.
Mooiste actie van de wereld: 3. Karel die van tabula naar shag gaat om even te buurten, om vervolgens bijna geen invite van tabula te krijgen toen hij terug zou gaan.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Xander, Jack en Rolf deze heren halen het beste in je naar boven qua motivatie en zijn ook nog een gezellig (zolang je ze niet wakker belt met een skype call)
Beste speler: Hier zullen veel spelers het misschien niet eens mee zijn, maar Jurgen was een goede speler (dan niet gesproken over zijn vreemde quit). Hij speelde constant solo, had rovers dag na dag, was altijd actief, altijd rang 1...Dus vind wel dat hij dit plaatsje verdient!
Beste stam: SHAG, de beste zijn jullie momenteel wel (kan ook moeilijk anders), maar goed zijn jullie nog steeds niet
De beste stam speler: Jens, speelt al een tijdje niet meer, maar was echt een topspeler! Xander, staat altijd open voor vv!
Het grootste ego: Damian
Beste leider: Daan, hier zullen er ook niet veel spelers het eens met me zijn, maar Daan was me er eentje
Slechtste leider: /
Meest overschatte stam:/
Meest onderschatte stam:/
Meest overschatte speler: Damian
Meest onderschatte speler: Derogation, spijtig dat die nooit een front had met Shag/Curia
Met wie zou je zeker graag in een stam zitten: Xander, Joren, Jordi, Eelco, Alrik, Piet, Benjamin en alle tabula spelers!
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Damian, Rolf, Casper
Mooiste spelers naam: DeKotser
Mooiste stam naam: Paris.
Het tofste topic: GA
Het domste topic: /
Favoriete forum poster: Sijmen
Minst favoriete forum poster:/
Dikste wannabe op het forum:/
Dikste wannabe in het spel: Damian
Mooiste profiel foto van spelers: Liquicity, EoG
Mooiste profiel foto van stammen: Geen enkele eigenlijk...
Mooiste actie van de wereld: Nog steeds geen mooie actie geweest gekomen vind ik...[
Meest belovende speler voor de toekomst: The Dark Samurai
Meest belovende stam voor de toekomst:/
Grootste blunder:/
Voor wie heb je nu echt respect: Daan, Matthias, Joren, Xander, Frank, Karel
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Daan, Matthias, Alexander, Sander.