- Reactiescore
- 241
(shake)
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: om maar een vijand te noemen, gruttepier
Beste speler: Liquidinges
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Martin van Checkmate, Stan de Burritoman.
Het grootste ego: Eelco, maar hij is wel lief
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Gert en Rick van schedel, en Eelco en Rolf van Grutte. Mijn maatjes en pispaaltjes
Ik moet eens meer naar het af kijken! Dank je!!Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Martin van Checkmate, Stan de Burritoman.
Zolang we allemaal op het juiste acc loggen is er geen probleem eaen eens loggen..
Zolang we allemaal op het juiste acc loggen is er geen probleem ea
Beste speler: Liquidinges
Een man van weinig woorden zie ik. Ik zie 'Seau.' in je handtekening, waar heb je gespeeld precies?Beste speler: Ik ga voor Ftype en schedel. Beide accounts hebben al bewezen dat ze het spelletje door en door kennen.
Beste stam: SHAG
De beste stam speler: Redmar van The Last Samurai. Speler staat altijd klaar om te helpen op offensief en deffensief vlak
Het grootste ego: /
Beste leider: De leiding van SHAG lijkt het wel goed te doen.
Slechtste leider: Deze gaat naar JadeonFounder. Heeft al verschillende keren getoond dat hij het niet altijd even goed deed.
Meest overschatte stam: Wasted
Meest onderschatte stam: SHAG
Meest overschatte speler: Iedereen heeft wel zijn capaciteiten
Meest onderschatte speler: Toin164
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Teun , Gerry , Redmar , Niels en nog een paar andere...
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: /
Mooiste spelers naam: The North Remembers heeft wel iets
Mooiste stam naam: Curia romana
Het tofste topic: Geen, forum is dood
Het domste topic: Ook geen, forum is dood :/
Favoriete forum poster: Hier nog niet veel gezien, maar vind Ruffy wel een leuke knul
Minst favoriete forum poster: /
Dikste wannabe op het forum: Mike.
Dikste wannabe in het spel: /
Mooiste profiel foto van spelers: Die van Lord Sander
Mooiste profiel foto van stammen: Word ook die van Curia!
Mooiste actie van de wereld: Nog geen leuke
Meest belovende speler voor de toekomst: Ik denk toch wel Schedel
Meest belovende stam voor de toekomst: SHAG
Grootste blunder: Abuser die curia! geleaved is
Voor wie heb je nu echt respect: Janvier. heb weinig accounts gezien die zo mooi inorde zijn als die van hun
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Gerry van cleo, echt een topkerel!