- Reactiescore
- 13
`Oké, uit de hoop dat jullie mijn standpunt begrijpen waarom ik mythe de beste stam vond.
- Mythe werd door twee spelers opgestart namelijk ikzelf en templar, wij zorgden er voor de de samenhang en de band zeer sterk was binnen mythe. Wij hadden nooit te klagen over de leden en zij hadden het goed met ons als leiding.
- Wij waren de eerste stam die een grote actie voerde op een andere stam genaamd rewind, deze stam bleek volgens het AF een top stam te zijn, mag je niet ontkennen want deze werd een paar keer benoemd in een GA lijstje...
- Mythe kwam in de TOP drie van de wereld terecht en na de val van forQuo stonden we rang 1, spelers kwamen solliciteren bij ons en kwamen met de woorden dat ze veel van ons verwachte.
- Er werd goed samengewerkt en defence uitgewisseld, intern zat alles goed en er was geen geruzie of iets anders aanwezig.
- We werden bekeken als stam met een zeer mooi cluster met zeer veel uitbreid mogelijkheden...
Dit in tegenstelling tot SiQ en Deca:
Deca -> gevallen, spelers waren teleurgesteld en is nu dus opgedeeld.. veronderstel dat er niet alles 100% juist zat...
SiQ -> schelden, niet een al te perfect cluster, defence verlenen verliep een beetje lastig, samenwerken op offensief vlak liep niet zoals het moest. Deze stam is dus ook opgedoekt
De reden waarom Mythe viel:
- Decay of reality kreeg ban
gevolg stan de burritoman vertrok naar Deca omdat hij/zij alleen in mythe zaten omdat DoR in de stam zat en in Deca goed overeen kwam met Ftype.
Gevolg cluster viel niet meer te redden omdat er een te groot gebied weg viel en de afstand te lang was om defence te verlenen aan ArieWhiteVLD en Nensul
Mythe viel niet omdat leden teleurgesteld waren of de samenwerking slecht was, mythe viel doordat de wereld zo snel veranderde en we snel voor veel te grote stammen stonden, en met een slecht cluster kan je dit niet makkelijk optrekken.
Daarom vond ik dat mythe de beste stam. Nam eerste beslissingen en zorgde voor perfecte samenhang die uiteindelijk uit elkaar viel. Zelfs na de val van mythe kregen we nog een bedankje voor de mooie tijd en apprecieerde onze inzet voor Mythe.
laat ik dit samenvatten
Deca viel wegens onenigheid in de stam
SiQ zowat het zelfde
Mythe omdat er 1 lid naar deca gingen en jullie de moed niet meer hadden om verder te gaan?
waarom zou mythe dan de beste stam zijn? , dan schat ik SiQ nog hoger in...
- Wij waren de eerste stam die een grote actie voerde op een andere stam genaamd rewind, deze stam bleek volgens het AF een top stam te zijn, mag je niet ontkennen want deze werd een paar keer benoemd in een GA lijstje...
omdat mythe de eerste stam was die een andere stam aanviel die ook hoog werd gewaardeerd ? , mythe heeft langer bestaan complimenten daarvoor maar als je nog eens goed terug kijk weet je dat Paris, SDM en super/elegy de eerste stammen waren die oorlog met elkaar hadden die stammen hadden destijds
- paris: 10 a 11 leden
- SDM 10 a 11 leden
- Super/elegy: 15 a 20 leden
was het elegy die destijds Johan Sebastian Bach aanviel een account wat destijds niet makkelijk te voorzien was van deffence de stam Paris is niet gevallen is destijds alleen in het project ForQou meegegaan, SDM die destijds meerdere accounts verloor door bans? en nog bleven door gaan
dan zou ik toch voor SDM gaan als beste stam die hebben niet zoals mythe gelijk alles opgegeven nadat SDB Deca is gejoined en Decay of reality is gevallen door een ban.
en dan zijn er nog mensen die Deca R2W noemen ? srry mythe met destijds 1 leden aantal rond de 17 + ??http://nl.twstats.com/nl46/index.php?page=tribe&mode=tribe_changes&id=2013
volgens mij had deca destijds niet meer dan 20 leden . dan hoor je vervolgens nog dat SiQ cleo janvier ect wilden recruiten
recruit van spelers als carapax, javier en cleo.
voor deff??