- Reactiescore
- 241
Meer lijstjes graag
Benoemingen zoals die van jou houden me gemotiveerd hier te blijven postenDoe ik wat ik in mijn vorige post nagelaten heb is het weer niet goed
Je bent een rare jongen Jonathan
Idd al zet ik mijn geld op AK hoor
Dit horen we graag uiteraard.
Helaas is er op tribalwars een tijd van komen en een tijd van gaan. Ik heb het idee dat het de laatste tijd voornamelijk een tijd van gaan is op dit spel. Speler na speler stopt ermee en de werelden nemen in sneltreinvaart af.
Er is stabiliteit op dat vlak, al een hele tijd. (Gelukkig maar.)
Lol....
Het neemt stabiel af bedoel je xD
Wereld 40 had 67k dorpen, Wereld 45 had er 35k en w49 zit na een dikke maand op 16k
Dus dat is jou definitie van stabiel?
Nee klopt wel hoor sinds w46 komen er weer wat meer spelers per wereld begreep ikNee, dat klinkt inderdaad niet stabiel. Ik had dat ergens - uit volgens mij betrouwbare bron - vernomen. Kan fout geweest zijn.
Dit horen we graag uiteraard.
Helaas is er op tribalwars een tijd van komen en een tijd van gaan. Ik heb het idee dat het de laatste tijd voornamelijk een tijd van gaan is op dit spel. Speler na speler stopt ermee en de werelden nemen in sneltreinvaart af. Ook op het af bespeur ik nog maar weinig activiteit tot mijn spijt. Denk je dat w 50 nog iets wordt? Start je daar toevallig?
Idd, zeker het w46 forum, natuurlijk is het AF maar een marginale rol toebedeeld als er slechts 2 stammen op een wereld zijn.
W50 start ik vermoedelijk niet zelf aangezien ik in juni weinig tijd heb maar ik zoek waarschijnlijk wel een account om co op te gaan spelen als ik wat meer tijd heb.
Ik snap het, ik snap het. Er valt inderdaad weinig propaganda meer te voeren op deze wereld. Wel jammer eigenlijk.
Ik snap het, ik snap het. Er valt inderdaad weinig propaganda meer te voeren op deze wereld. Wel jammer eigenlijk.
Hopelijk wordt W50 een betere wereld
Klinkt alsof je daar ook present bent?
GESTOPT! Is uit je handtekening, betekend dit dat jij ook present zult zijn?
Volgens mijn 'klikkie' is die kans zeer aanwezig ja
“Tracht niet een man van succes te zijn, probeer liever een man van waarde te zijn.”
Wat heeft iedereen tegenwoordig met die quote