Golden Awards

DeletedUser75377

Guest
Beste speler: FType- Jurgen is gewoon een goede speler, wekkert zelf voor een stamgenoot is gewoon fantastisch!
Beste stam: Ik zie hier eigenlijk graag mijn eigen stam maar dat is logisch, maar ik zet hier Super neer. Eigenlijk is het nog te vroeg om hier over te oordelen.
De beste stam speler: Diedich, stuurt altijd meteen os het zelfde geld voor JSB;)
Het grootste ego: Ik ben de beste
Beste leider: Evoker en Mijn Dorp is sterk, Bij evoker een tijdje onder leiding gestaan, wat een top gasten zijn het toch. Maar sijmen is ook een top gast als leider!
Slechtste leider: -
Meest overschatte stam: -
Meest onderschatte stam: -
Meest overschatte speler: -
Meest onderschatte speler: -
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Heel Paris, Evoker,Gamebreak,Decay;)
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Ik kan het met iedereen goed vinden dus geen probleem wie is;)
Mooiste spelers naam: JSB vind ik wel een mooie;) Bovendien vind ik in deze wereld wel meerdere namen mooi maar teveel om op te noemen;)
Mooiste stam naam: Paris.
Het tofste topic: Praathoek:$
Het domste topic: Dit
Favoriete forum poster:
Minst favoriete forum poster:
Dikste wannabe op het forum: Frank<3
Dikste wannabe in het spel: Frank<3
Mooiste profiel foto van spelers: -
Mooiste profiel foto van stammen: Super
Mooiste actie van de wereld: te vroeg
Meest belovende speler voor de toekomst: Chicago;)
Meest belovende stam voor de toekomst: Paris en Super
Grootste blunder: -
Voor wie heb je nu echt respect: Voor elke speler moet je respect hebben;)


Even een lijstje in elkaar geflants 5 min werk

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
 

DeletedUser75767

Guest
Beste speler: Ftype, nog nooit zo'n sterke solospeler zo actief weten zijn.
Beste stam: Vind ik nog redelijk vroeg om op te antwoorden maar ik denk dat NewBs wel potentieel heeft. Indien ze goede edelrichtingen afgesproken hebben want liggen behoorlijk compact.
De beste stam speler: Misschien Johann Sebastiaan Bach binnen Paris. OS't direct en staat altijd open voor VV.
Het grootste ego: Frank van chicago blackhawks, geen twijfel!
Beste leider: Nog te vroeg imo.
Slechtste leider: Idem.
Meest overschatte stam: Super, ik denk dat ze vroeg of laat in de problemen gaan komen... Voorgevoel.
Meest onderschatte stam: TaF, leken me niet zo goed maar ik werd verrast door een paar georganiseerde aanvallen op bepaalde spelers.
Meest overschatte speler: GameBreak, sorry Lorenzo.
Meest onderschatte speler: Dediech, akkoord, heeft veel pp gebruikt maar is niet zo slecht als dat iedereen denkt dat hij is. + heeft zijn account goed onder controle.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Decay of Reality(!)
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Rabota, hij zal weten waarom ;)
Mooiste spelers naam: Spammende Shrek ofc!
Mooiste stam naam: Ik vind Paris wel leuk, ookal zijn er velen die het "passée" noemen.
Het tofste topic: Hoeveel gefarmd, dit topic :)
Het domste topic: Praattopic alias spamtopic.
Favoriete forum poster: Spammende Shrek, Back up.
Minst favoriete forum poster: Like A Sir.
Dikste wannabe op het forum: Frank89k ;)
Dikste wannabe in het spel: GameBreak, geen verwijt mee bedoeld.
Mooiste profiel foto van spelers: Decay Of Reality
Mooiste profiel foto van stammen: Paris.
Mooiste actie van de wereld: Te vroeg.
Meest belovende speler voor de toekomst: Ftype als hij volhoudt :)
Meest belovende stam voor de toekomst: Hopelijk Paris.
Grootste blunder: Mijn eigen clear voor de tweede keer doodlopen...
Voor wie heb je nu echt respect: Douwe, Thomas, Nigel.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Bram, Jurgen, Alex.

Ik zie deze nu pas, nog bedankt sijmen :D
 

DeletedUser74005

Guest
Beste speler:Ftype
Beste stam:Newbs
De beste stam speler:Mijn dorp is sterk
Het grootste ego:Like A Bram
Beste leider:gamebreaker
Slechtste leider:ik
Meest overschatte stam:TaF
Meest onderschatte stam:Super & Paris
Meest overschatte speler:
Meest onderschatte speler:Mijn dorp is sterk
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Mijn dorp is Sterk , Ftype , Gamebreaker , VillageGuard , Decay of Reality , Spammende Shrek
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:Alex lannon
Mooiste spelers naam:Spammende Shrek
Mooiste stam naam:Commemorate omnes Victimas /Paris. & Trekkers, what else??? / Trek.
Het tofste topic:1 topic waar gijs niet is:p
Het domste topic:1 topic met gijs
Favoriete forum poster:Spammende Shrek , Worsteman
Minst favoriete forum poster:Like A Sir. , Alex lannon
Dikste wannabe op het forum:Like A Bram , Ruffty
Dikste wannabe in het spel:Adriaanw
Mooiste profiel foto van spelers:ftype (omdat het kan);)
Mooiste profiel foto van stammen:Trek.
Mooiste actie van de wereld:Adriaanw die al zijn dorpen afbreekt
Meest belovende speler voor de toekomst:Ftype
Meest belovende stam voor de toekomst:Trek.
Grootste blunder:elegy die 8 edels op 1 dorp sturen
Voor wie heb je nu echt respect:Mijn dorp is Sterk
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Jurgen(ftype) me co,s natuurlijk:p , sijmen& alex(mijn dorp is sterk) & spammende shrek

Jij speelt zeker pokemon met het krijgen van berispingen? Gotta Catch them all! Als je snapt, wat ik bedoel. Dit gedrag tolereer ik niet, topics met posts van mij zomaar als 'dom' beschouwen :mad: (is een grapje uiteraard, dus lach maar)

Verder leuke lijstjes, er is zowaar leven op dit forum!
 

DeletedUser

Guest
Jij speelt zeker pokemon met het krijgen van berispingen? Gotta Catch them all! Als je snapt, wat ik bedoel. Dit gedrag tolereer ik niet, topics met posts van mij zomaar als 'dom' beschouwen :mad: (is een grapje uiteraard, dus lach maar)

Verder leuke lijstjes, er is zowaar leven op dit forum!

Seffes gaat het hier nog leuk worden jongens!
(En moet Gijs nog hard werken)
 

DeletedUser76162

Guest
Beste speler: In geen mogelijkheid acht ik mijzelf capabel genoeg nu al een beslissing aan te grijpen over deze award.

Beste stam: De huidige top bekijkend zie ik NewBs als topper en potentieel voor de toekomst. Ik ken enkele inzittenden binnen deze stam, deze hebben geen negatieve indruk bij me achtergelaten en ik verwacht dan ook veel van ze en hiermee hun stam. Daarbij heeft het AF en enkele gesprekken met inzittenden mij laten inzien dat de huidige concurrent voor deze award, Paris, niet de, zoals reeds vernoemde, concurrerende toppers zullen zijn en hoogstwaarschijnlijk zullen bezwijken onder de furie van opkomende oorlogen tussen top stammen. Ik zie dan ook vrijwel geen concurrentie bij deze uitreiking, geneigd ben ik dan ook hevig deze award aan eerder vernoemde stam te schenken.

De beste stam speler: Heb momenteel nog niet in een noemenswaardige stam meegedraaid, kan dus ook niet responderen.

Het grootste ego: Frank heeft een aardige hoge pet van zich zelf heb ik gemerkt. Dat deze persoon na het glansrijke falen op wereld 45, niet capabel genoeg zijn te discusseren en het constante zichzelf zelf te vernederen op het AF (hierbij kijkend naar zijn manier van reageren op beast incarnate), zichzelf nog durft te verdedigen wijst gewoon op het feit dat hij een mega ego heeft.

Ik wil nu trouwens toch wel even gebruik maken van deze privilege om me eens wat te verdiepen in het hele W45 gebeuren en hoe jij hier over denkt. Jij bent van mening dat wij niet oude koeien uit de sloot moeten halen en je dus niet mogen verwijten op hoe jij reeds geleden hebt gefaald en hebt vertoond op W45 en het W45 Politiek en Propaganda- AF. Dit slaat natuurlijk nergens op, dit gebeuren maakt deel uit van je ervaringsgeschiedenis en je mag hier dan ook ten alle tijden op beoordeelt worden. Laten we nou eens snel een voorbeeldje erbij pakken, het is alom bekend dat er bij stamtoetredingen sollicitaties worden gevraagd om zo een beter beeld te schetsen over het denken en kunnen van een bepaald persoon. In deze sollicitatie zal ten alle tijden, hierbij sprekend over een ervaring stam, gevraagd worden naar de ervaringsgeschiedenis van een bepaald persoon. Het is gewoon zo dat je verleden aan geeft hoe je in het heden bent en in de toekomst zult zijn. Dat jij dus blijft herhalen dat we als argument niet mogen aanhalen hoe jij je op W45 hebt gedraagt (hier ben ik dan niet op ingegaan) en hoe jij daar gespeeld hebt vind ik ronduit bejammerend.

Beste leider: -

Slechtste leider: Volledig afgaand op het AF ga ik voor -Serf.

Meest overschatte stam: Paris, NewBs & Super. Mag dan wel de huidige top zijn, ik verwacht nog vele blunders aan hun kant en het is dan ook niet reëel deze stam nu al als top te bestempelen.

Meest onderschatte stam: Heb hier een mooie in gedachten. Maar voor het behouden van de stam zijn huidige onbekendheid zal ik hem maar niet vernoemen. Het enige wat ik kan delen is dat het een rim stam is. ;)

Meest overschatte speler: -

Meest onderschatte speler: Ik ga hier mijn eigen account en hiermee mezelf plaatsen. Ik heb nog niets gehoord over mijn huidige account, wat volkomen begrijpelijk is, en denk dat mede door deze reden ik erg onderschat wordt. Jullie zien me namelijk gewoon over het hoofd om het zo maar te formuleren.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Incapabele spelers die stambelang niet voorop stellen, geen normaal gesprek kunnen voeren, een IQ van weet ik niet hoe laag hebben, wispelturig zijn en totaal geen humor hebben.

Mooiste spelers naam: Decay Of Reality.

Mooiste stam naam: Paris.

Het tofste topic: Rate de speler. Ik reik deze award enkel aan dit topic uit omdat ik weet hoe leuk het daar geproduceerde leesvoer wel niet kan zijn. Momenteel vind ik de rates op deze wereld erg tegenvallen en doet het me eigenlijk erg twijfelen om eerlijk te zijn.

Het domste topic: Nachttopic. Stelletjes leipo's die het stoer vinden in de nacht actief te zijn. Ga slapen, farmen of de liefde bedrijven, beetje dom lullen op het AF heeft totaal geen nut :)

Favoriete forum poster: IG naam is Chef roadkill. Kan helaas even niet op zijn forum naam komen. Dat terzijde, de manier waarop hij zijn mening verdedigde en hiermee enorme lappen tekst produceerde vond ik erg aangrijpend en leuk om te lezen. Hij heeft mijn respect verdient.

Minst favoriete forum poster: Velen hier. Ik baseer mijn mening hier op het feit dat meerdere hier elke discussie/felle woordenwisseling uit de weg willen gaan en enkel spammen. Kan ik gewoon niet bepaald waarderen.

Dikste wannabe op het forum: Het woord 'wannabe' is misschien iets te ver gezocht. Frank probeert verheerlijkt over te komen maar dat kun je niet als 'wannabe' veronderstellen. Ik doel hier natuurlijk op het feit hoe jij jezelf probeert te verdedigen en hierin moedeloos faalt.

Dikste wannabe in het spel: -

Mooiste profiel foto van spelers: Decay of Reality.

Mooiste profiel foto van stammen: Paris.

Mooiste actie van de wereld: Vurig investeren in de premium beurs om een plekje in de top 10 te verzegelen om vervolgens al je gebouwen af te breken, kortom; AdriaanW.

Meest belovende speler voor de toekomst: Ikzelf.

Meest belovende stam voor de toekomst: Kan ik wederom niets over zeggen.

Grootste blunder: -Serf's manier van communiceren.

Voor wie heb je nu echt respect: Chef roadkill.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Niemand, kan ik zelf meer dan voldoende.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74418

Guest
Ben benieuwd hoe ver je komt Ruben. Niet na de startfase interesse in de wereld verliezen he :rolleyes:

Verder uitgebreide lijst, ben het niet overal mee eens maar ieder zijn eigen mening.
 

DeletedUser76162

Guest
Ben benieuwd hoe ver je komt Ruben. Niet na de startfase interesse in de wereld verliezen he :rolleyes:

Verder uitgebreide lijst, ben het niet overal mee eens maar ieder zijn eigen mening.

Ben dit keer de owner van het account dus moet goed komen. En was jij niet de gene die van de aardbol verdween nadat we inc's kregen op Classic? :p
 

DeletedUser76162

Guest
was jij niet de gene die na 200k punte stopte op w45?

Inderdaad ja, maar je weet het hele verhaal niet dus vestig zeker geen oordeel. Verder zie ik niet in waarom deze plostelinge verandering in onderwerp relevant is tot mijn eerder benoemde post? Ik mag toch zeker wel een reactie hierop van jou kant verwachten?:eek:
 

DeletedUser

Guest
Beste speler: In geen mogelijkheid acht ik mijzelf capabel genoeg nu al een beslissing aan te grijpen over deze award.

Beste stam: De huidige top bekijkend zie ik NewBs als topper en potentieel voor de toekomst. Ik ken enkele inzittenden binnen deze stam, deze hebben geen negatieve indruk bij me achtergelaten en ik verwacht dan ook veel van ze en hiermee hun stam. Daarbij heeft het AF en enkele gesprekken met inzittenden mij laten inzien dat de huidige concurrent voor deze award, Paris, niet de, zoals reeds vernoemde, concurrerende toppers zullen zijn en hoogstwaarschijnlijk zullen bezwijken onder de furie van opkomende oorlogen tussen top stammen. Ik zie dan ook vrijwel geen concurrentie bij deze uitreiking, geneigd ben ik dan ook hevig deze award aan eerder vernoemde stam te schenken.

De beste stam speler: Heb momenteel nog niet in een noemenswaardige stam meegedraaid, kan dus ook niet responderen.

Het grootste ego: Frank heeft een aardige hoge pet van zich zelf heb ik gemerkt. Dat deze persoon na het glansrijke falen op wereld 45, niet capabel genoeg zijn te discusseren en het constante zichzelf zelf te vernederen op het AF (hierbij kijkend naar zijn manier van reageren op beast incarnate), zichzelf nog durft te verdedigen wijst gewoon op het feit dat hij een mega ego heeft.

Ik wil nu trouwens toch wel even gebruik maken van deze privilege om me eens wat te verdiepen in het hele W45 gebeuren en hoe jij hier over denkt. Jij bent van mening dat wij niet oude koeien uit de sloot moeten halen en je dus niet mogen verwijten op hoe jij reeds geleden hebt gefaald en hebt vertoond op W45 en het W45 Politiek en Propaganda- AF. Dit slaat natuurlijk nergens op, dit gebeuren maakt deel uit van je ervaringsgeschiedenis en je mag hier dan ook ten alle tijden op beoordeelt worden. Laten we nou eens snel een voorbeeldje erbij pakken, het is alom bekend dat er bij stamtoetredingen sollicitaties worden gevraagd om zo een beter beeld te schetsen over het denken en kunnen van een bepaald persoon. In deze sollicitatie zal ten alle tijden, hierbij sprekend over een ervaring stam, gevraagd worden naar de ervaringsgeschiedenis van een bepaald persoon. Het is gewoon zo dat je verleden aan geeft hoe je in het heden bent en in de toekomst zult zijn. Dat jij dus blijft herhalen dat we als argument niet mogen aanhalen hoe jij je op W45 hebt gedraagt (hier ben ik dan niet op ingegaan) en hoe jij daar gespeeld hebt vind ik ronduit bejammerend.

Beste leider: -

Slechtste leider: Volledig afgaand op het AF ga ik voor -Serf.

Meest overschatte stam: Paris, NewBs & Super. Mag dan wel de huidige top zijn, ik verwacht nog vele blunders aan hun kant en het is dan ook niet reëel deze stam nu al als top te bestempelen.

Meest onderschatte stam: Heb hier een mooie in gedachten. Maar voor het behouden van de stam zijn huidige onbekendheid zal ik hem maar niet vernoemen. Het enige wat ik kan delen is dat het een rim stam is. ;)

Meest overschatte speler: -

Meest onderschatte speler: Ik ga hier mijn eigen account en hiermee mezelf plaatsen. Ik heb nog niets gehoord over mijn huidige account, wat volkomen begrijpelijk is, en denk dat mede door deze reden ik erg onderschat wordt. Jullie zien me namelijk gewoon over het hoofd om het zo maar te formuleren.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Incapabele spelers die stambelang niet voorop stellen, geen normaal gesprek kunnen voeren, een IQ van weet ik niet hoe laag hebben, wispelturig zijn en totaal geen humor hebben.

Mooiste spelers naam: Decay Of Reality.

Mooiste stam naam: Paris.

Het tofste topic: Rate de speler. Ik reik deze award enkel aan dit topic uit omdat ik weet hoe leuk het daar geproduceerde leesvoer wel niet kan zijn. Momenteel vind ik de rates op deze wereld erg tegenvallen en doet het me eigenlijk erg twijfelen om eerlijk te zijn.

Het domste topic: Nachttopic. Stelletjes leipo's die het stoer vinden in de nacht actief te zijn. Ga slapen, farmen of de liefde bedrijven, beetje dom lullen op het AF heeft totaal geen nut :)

Favoriete forum poster: IG naam is Chef roadkill. Kan helaas even niet op zijn forum naam komen. Dat terzijde, de manier waarop hij zijn mening verdedigde en hiermee enorme lappen tekst produceerde vond ik erg aangrijpend en leuk om te lezen. Hij heeft mijn respect verdient.

Minst favoriete forum poster: Velen hier. Ik baseer mijn mening hier op het feit dat meerdere hier elke discussie/felle woordenwisseling uit de weg willen gaan en enkel spammen. Kan ik gewoon niet bepaald waarderen.

Dikste wannabe op het forum: Het woord 'wannabe' is misschien iets te ver gezocht. Frank probeert verheerlijkt over te komen maar dat kun je niet als 'wannabe' veronderstellen. Ik doel hier natuurlijk op het feit hoe jij jezelf probeert te verdedigen en hierin moedeloos faalt.

Dikste wannabe in het spel: -

Mooiste profiel foto van spelers: Decay of Reality.

Mooiste profiel foto van stammen: Paris.

Mooiste actie van de wereld: Vurig investeren in de premium beurs om een plekje in de top 10 te verzegelen om vervolgens al je gebouwen af te breken, kortom; AdriaanW.

Meest belovende speler voor de toekomst: Ikzelf.

Meest belovende stam voor de toekomst: Kan ik wederom niets over zeggen.

Grootste blunder: -Serf's manier van communiceren.

Voor wie heb je nu echt respect: Chef roadkill.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Niemand, kan ik zelf meer dan voldoende.

Je maakt je reputatie waar en zet hier een awardlijst neer die aangenaam te lezen is, zoals we allemaal hadden verwacht van je. (En gehoopt ook)

Ja je post hier waarheden, het is inderdaad waar dat het nog te vroeg is om alles al in te vullen en iedereen al prijzen op het hoofd te plakken. Dat heb je ook wel duidelijk gemaakt denk ik.

Ik vind persoonlijk wel dat je jezelf hier niet van je beste kant laat zien. Als ik je awardlijst lees, dan vind ik het aangenaam deze te lezen. Inhoudelijk is het toch niet extreem onderbouwd? Dan vind ik het onterecht dat je andere rates loopt af te kraken, gewoon omdat ze er iets minder woorden aan vuil maken.

Ik heb rate de spelers van je gelezen die mooi sterk onderbouwd zijn en echt chapeau! Ik ken er weinigen dit dat zo kunnen, maar golden awards zijn imo gewoon een opsomming van namen en feitjes (af en toe met een kleine uitleg).
Je moet dan ook niet lopen zeggen dat al de lijstjes op niets trekken. Voor sommige moet dit ook echt niet op iets trekken...Niet iedereen heeft tijd tijd noch de zin om steeds een bijbel neer te schrijven over een speler, maar waarop hen dan gaan afbreken hierover. Ze doen dat toch ook maar voor hun plezier...

Sorry man, moest even van men hart
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Ruben geeft veel liefde
 
Bovenaan