Golden Awards

DeletedUser27722

Guest
Ja, dat dacht ik ook toen ik het voor het eerst hoorde. Ik houd er over op btw. Mijn Skype delete automatisch berichten die ouder zijn dan 14 dagen en het is in de periode direct na het weekend van 27 en 28 februari gebeurd.

Niet zo heel slim in deze situatie. :')

Wat een toeval! :rolleyes:
 

DeletedUser75767

Guest
Ja, dat dacht ik ook toen ik het voor het eerst hoorde. Ik houd er over op btw. Mijn Skype delete automatisch berichten die ouder zijn dan 14 dagen en het is in de periode direct na het weekend van 27 en 28 februari gebeurd.

Niet zo heel slim in deze situatie. :')

Eerst is er een discussie dat het niet handighandig is dat Devo nooit voor een samenwerking is gegaan met een andere stam, en nu hebben we iedereen benaderd. Niemand heeft hier in Devo weet van, ook niet de leiders die toen aanwezig waren die nog actief zijn. Dus ik geloof eigenlijk niet dat zkiets is voorgekomen, wel jammer dat je Skype niet meer dingen kan laten zien :)
 

DeletedUser5114

Guest
Je begint meer en meer de bal mis te slaan en te draaien naar een kant om jouw ongelijk maar niet te moeten toegeven, maar goed.. Zelfs al zijn error mijn beste vrienden, daar zou geen samenwerking mee gebeuren als je een kaart kunt lezen, dan liggen er minimaal 4 spelers vast waaronder mezelf.

Het heeft met meer of minder kans niets te zien, noch met jouw eerdere bewering over ego, er zijn amper tot geen opties tot diplomatie en dat heeft vooral met groeirichting te maken, niet met ons AF gedrag. Het speelt dus geen rol.

Ik probeer het nog een keer om je te laten inzien waar ik op doel, wil je het nog niet begrijpen dan houd ik er inderdaad mee op.
Quia! en Memo lagen elkaar ook compleet in de weg met ligging/groei richting etcetra hier is nog steeds een fusie mee ontstaan, en ja enkel Battleknight,CustomGrown (die is wel in YOLO terecht gekomen maar dat maakt niet zo zeer) is blijven bestaan.
Neemt niet weg dat er voor elk lid van Quia! een plek was binnen Memo.
Hier heeft Quia! besloten om heel wat te schikken, had Memo toendertijd zo gepost als Devo zich eigen heeft gepropagandeerd kan ik met vrijwel 100% zekerheid zeggen dat dit nooit door was gegaan.
Dus ja ligging/groeirichtings etcetra hoeft niet meteen uit te sluiten als er een fusie plaats vind.

Hoe graag mensen willen meewerken aan zo'n plan heeft wel degelijk ermee te maken als personen met elkaar kunnen opschieten.
Jullie hebben gewoon een hoop vijanden gemaakt met jullie propaganda waar in principe geen probleem mee is maar dit zorgt er wel degelijk voor dat mensen minder graag met jullie willen samenwerken.
Hopelijk begrijp je nu wat ik bedoel, zo niet heb ik het in ieder geval geprobeerd.
 

DeletedUser

Guest
Ja, dat dacht ik ook toen ik het voor het eerst hoorde. Ik houd er over op btw. Mijn Skype delete automatisch berichten die ouder zijn dan 14 dagen en het is in de periode direct na het weekend van 27 en 28 februari gebeurd.

Niet zo heel slim in deze situatie. :')

Geen probleem, we geloven je zo ook wel. :rolleyes:
 

DeletedUser27722

Guest
Ik probeer het nog een keer om je te laten inzien waar ik op doel, wil je het nog niet begrijpen dan houd ik er inderdaad mee op.
Quia! en Memo lagen elkaar ook compleet in de weg met ligging/groei richting etcetra hier is nog steeds een fusie mee ontstaan, en ja enkel Battleknight,CustomGrown (die is wel in YOLO terecht gekomen maar dat maakt niet zo zeer) is blijven bestaan.
Neemt niet weg dat er voor elk lid van Quia! een plek was binnen Memo.
Hier heeft Quia! besloten om heel wat te schikken, had Memo toendertijd zo gepost als Devo zich eigen heeft gepropagandeerd kan ik met vrijwel 100% zekerheid zeggen dat dit nooit door was gegaan.
Dus ja ligging/groeirichtings etcetra hoeft niet meteen uit te sluiten als er een fusie plaats vind.

Hoe graag mensen willen meewerken aan zo'n plan heeft wel degelijk ermee te maken als personen met elkaar kunnen opschieten.
Jullie hebben gewoon een hoop vijanden gemaakt met jullie propaganda waar in principe geen probleem mee is maar dit zorgt er wel degelijk voor dat mensen minder graag met jullie willen samenwerken.
Hopelijk begrijp je nu wat ik bedoel, zo niet heb ik het in ieder geval geprobeerd.

Ik kan mij anders wel nog een hoop gezever tussen pingu en anderen van quia herinneren hier op het forum en inderdaad een tijdje later gefuseerd. Nu kijk, ieder zijn keuze, maar zo maar eventjes een hele stam gaan internen, dat is niet de bedoeling tenzij laatste redding. Ik vond dat en vind dat nog altijd zwak van quia destijds, hadden zowat dezelfde positie als error destijds en gewoon opgeven en fuseren en je laten internen? Bah, tenzij laatste redmiddel ga ik niet eens willen dat zo'n fusie tussen stammen er komen. De ruimte ligt daar ook anders en als je gewoon fuseert met de stam en ze internt, dat noem ik geen diplomatische betrekkingen?

Ik begrijp al vanaf het begin wat je bedoelt en ik zeg jou dat dit niets zou veranderd hebben.
Zoals ik al zei, er was ook altijd al wat tumult tussen quia en Memo, dat stopte hun fusie niet?
Maar zoiets willen we niet eens? Dat zijn geen diplomatieke betrekkingen waar iemand zich naar wil spiegelen IMO.

Het feit is, met of zonder onze handelingen hier op het AF, het zou hetzelfde resultaat hebben, dat kan ik jou garanderen. ;)
 

DeletedUser77130

Guest
Ik heb net aan Douwe doorgegeven dat ik over dit onderwerp op houd, ook mede omdat mijn Skype zichzelf automatisch cleart.

Enfin, ik zal dit in gedachten houden en in het vervolg een screenie achter de hand houden, goed? Leer ik weer van zo laat op de avond. ;)
 

DeletedUser27722

Guest
Ik heb net aan Douwe doorgegeven dat ik over dit onderwerp op houd, ook mede omdat mijn Skype zichzelf automatisch cleart.

Enfin, ik zal dit in gedachten houden en in het vervolg een screenie achter de hand houden, goed? Leer ik weer van zo laat op de avond. ;)

Ah? Je weet wie douwe nu is? Goed! Want daarnet zat je nog tegen hem te zeggen dat hij betrokken was met de gesprekken met alle top-5 stammen voor een bg toen hij gestopt was? :eek:

Stop met zeveren gewoon, wordt wat saai! ;)
 

DeletedUser5114

Guest
Ik kan mij anders wel nog een hoop gezever tussen pingu en anderen van quia herinneren hier op het forum en inderdaad een tijdje later gefuseerd. Nu kijk, ieder zijn keuze, maar zo maar eventjes een hele stam gaan internen, dat is niet de bedoeling tenzij laatste redding. Ik vond dat en vind dat nog altijd zwak van quia destijds, hadden zowat dezelfde positie als error destijds en gewoon opgeven en fuseren en je laten internen? Bah, tenzij laatste redmiddel ga ik niet eens willen dat zo'n fusie tussen stammen er komen. De ruimte ligt daar ook anders en als je gewoon fuseert met de stam en ze internt, dat noem ik geen diplomatische betrekkingen?

Ik begrijp al vanaf het begin wat je bedoelt en ik zeg jou dat dit niets zou veranderd hebben.
Zoals ik al zei, er was ook altijd al wat tumult tussen quia en Memo, dat stopte hun fusie niet?
Maar zoiets willen we niet eens? Dat zijn geen diplomatieke betrekkingen waar iemand zich naar wil spiegelen IMO.

Het feit is, met of zonder onze handelingen hier op het AF, het zou hetzelfde resultaat hebben, dat kan ik jou garanderen. ;)

..... Het was een voorbeeld, vanwaar neem je het zo letterlijk het enige wat ik ermee wou zeggen is dat het niet zo zwart en wit is als jij het ziet.
Het hoeft niet zo extreem als het bij Quia/Memo ging, wat jij beweerd over Pinguin (Hans) is al helemaal onzin ik heb nooit problemen met Hans gehad.
Heb er na mijn weten zelfs altijd een goede band mee gehad, de enige echte problemen tussen Quia!/Memo was met The Desert Fox en GetInBedWithHardCandy toendertijd, The Desert Fox ging op delete anders had Aldo dit voorstel niet eens gebracht want dan zou het ook niet doorgegaan zijn.

Over dat het zwak was, zwakker was het geweest om weggespeeld te worden wat er wel zeker aan zat te komen.
De join van The Minions na Memo was een groot omslag punt, niet alleen bracht Aldo de nodige structuur in Memo ook zorgde het ervoor dat het account Dream To Be Supreme (die toendertijd goed contact had met The minions) een ongeschreven nap weliswaar, als je reëel na de situatie zou kijken was Dream To Be Supreme. een account wat zo goed als dood was.
Daarbij hadden wij heel wat inactiviteit problemen, en spelers die op het punt van stoppen stonden (driekwart van Quia! speelt zelfs niet eens meer)

Neemt natuurlijk niet weg dat we de strijd aan konden gaan, maar ik ben er zeker van overtuigt dat dit een goede beslissing was.

:edit ik weet dat er een hoop fouten in zitten, en de opbouw van de post voor geen meter klopt (het is laat en voel me nog steeds niet geweldig)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76426

Guest
Enige reden dat Yolo niet onder vuur lag, is omdat wij hen een nap gaven, anders zag het er wel een stuk beroerder uit voor hun. Maar dat zijn details die Yolo graag vergeet.

Volgens mij heb ik jullie publiekelijk bedankt voor die nap hier op het AF. De ban van mirage was vervelend voor ons, en voor devo. We hebben een oplossing bedacht waar, naar mijn weten, beide partijen tevreden over waren. Zijn we jullie nog meer verschuldigd? Zo ja, wat dan? en waarom horen wij daar niets over? Zo nee, waarom dan deze sneer richting ons?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser27722

Guest
..... Het was een voorbeeld, vanwaar neem je het zo letterlijk het enige wat ik ermee wou zeggen is dat het niet zo zwart en wit is als jij het ziet.
Het hoeft niet zo extreem als het bij Quia/Memo ging, wat jij beweerd over Pinguin (Hans) is al helemaal onzin ik heb nooit problemen met Hans gehad.
Heb er na mijn weten zelfs altijd een goede band mee gehad, de enige echte problemen tussen Quia!/Memo was met The Desert Fox en GetInBedWithHardCandy toendertijd, The Desert Fox ging op delete anders had Aldo dit voorstel niet eens gebracht want dan zou het ook niet doorgegaan zijn.

Over dat het zwak was, zwakker was het geweest om weggespeeld te worden wat er wel zeker aan zat te komen.
De join van The Minions na Memo was een groot omslag punt, niet alleen bracht Aldo de nodige structuur in Memo ook zorgde het ervoor dat het account Dream To Be Supreme (die toendertijd goed contact had met The minions) een ongeschreven nap weliswaar, als je reëel na de situatie zou kijken was Dream To Be Supreme. een account wat zo goed als dood was.
Daarbij hadden wij heel wat inactiviteit problemen, en spelers die op het punt van stoppen stonden (driekwart van Quia! speelt zelfs niet eens meer)

Neemt natuurlijk niet weg dat we de strijd aan konden gaan, maar ik ben er zeker van overtuigt dat dit een goede beslissing was.

:edit ik weet dat er een hoop fouten in zitten, en de opbouw van de post voor geen meter klopt (het is laat en voel me nog steeds niet geweldig)

We driften al redelijk van het onderwerp weg.. Het gaat nu over quia ipv link ego Devo - geen diplomatie?
Maar ik heb nu al voldoende aangetoond dat het met die ego's niets te maken heeft, des te meer met ligging.

Volgens mij heb ik jullie publiekelijk bedankt voor die nap hier op het AF. De ban van mirage was vervelend voor ons, en voor devo. We hebben een oplossing bedacht waar, naar mijn weten, beide partijen tevreden over waren. Zijn we jullie nog meer verschuldigd? Zo ja, wat dan? en waarom horen wij daar niets over? Zo nee, waarom dan deze sneer richting ons?

Het gaat daar niet over? Gewoon een reminder dat het wel kan met fair-play. ;)
 

DeletedUser5114

Guest
We driften al redelijk van het onderwerp weg.. Het gaat nu over quia ipv link ego Devo - geen diplomatie?
Maar ik heb nu al voldoende aangetoond dat het met die ego's niets te maken heeft, des te meer met ligging.
Heb je inderdaad gelijk in, laten we er maar gewoon mee ophouden veel zinnings komt er toch niet uit deze discussie.
 

DeletedUser

Guest
Enige reden dat Yolo niet onder vuur lag, is omdat wij hen een nap gaven, anders zag het er wel een stuk beroerder uit voor hun. Maar dat zijn details die Yolo graag vergeet.

Volgens mij heb ik jullie publiekelijk bedankt voor die nap hier op het AF. De ban van mirage was vervelend voor ons, en voor devo. We hebben een oplossing bedacht waar, naar mijn weten, beide partijen tevreden over waren. Zijn we jullie nog meer verschuldigd? Zo ja, wat dan? en waarom horen wij daar niets over? Zo nee, waarom dan deze sneer richting ons?


Het gaat daar niet over? Gewoon een reminder dat het wel kan met fair-play. ;)

Dit is nu eens een perfecte illustratie met wat voor grootse mislukkeling we te maken hebben.

Als jij zegt dat zijn details die Yolo graag vergeet, kan je toch wel verwachten dat daar reactie op komt.
Jij bent bezig met justmerico over een discussie of het er al dan niet om gaat dat jullie ego jullie in een moeilijke
situatie bracht heeft. Bijgevolg lap je er ergens (heel toevallig ook negatief) totaal onnodige zever aan over
Yolo die zogezegd die details graag vergeet? Er is daar publiekelijk zoals Wopke vermeldde tot consensus gekomen
en jij verdraait/manipuleert (zoals vaak) die woorden zodat wij daar weer negatief uitkomen. Als je misschien van enige
relevatie binnen je stam was had je geweten dat er gewoon simpelweg duidelijk en openlijk afspraken over gemaakt zijn geweest.
Echt, vanwaar haal je het dat wij die details willen vergeten, heb je daar enig bewijs van of iets in die trant?
Nee hoor het is gewoon Promo die weer zielig doet.

Het gaat daar niet over zeg je? En als ik jou verwijt zonder gegronde reden (iets wat ik in vorige alinea niet gedaan heb, want dat was met), dan mag jij volgens jou daar niet op in gaan want het gaat niet over de discussie?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.506
Beste leider: Aldo van The Minions hij lijkt altijd een goede en stamgerichte uitweg te zoeken en hij doet zijn best om het voor iedereen aangenaam te maken. Ook bespreekt hij het altijd goed en maakt hij niet zomaar impulsieve acties.

Favoriete forum poster: Wopke van Craghack vind zijn posts altijd wel leuk om te lezen. Ook vind ik Aldo zijn posts leuk omdat hij altijd zijn mening zo goed uitdrukt.

De beste stam speler: Ik denk Aldo (The Minions) en Daniël (CragHack), van spelers in andere stammen heb ik geen weet hoe zij binnen stamverband functioneren dus kan ik er dan ook niet adequaat over oordelen. Daniël ken ik zelf wel heel goed; het is een zeer actieve, eerlijke en bovendien erg tolerante stamspeler die de harmonie en sfeer binnen de stam weet te bewaren. Ook als de moraal laag is weet deze man altijd wel een mentale boost te geven aan anderen. Aldo ken ik persoonlijk niet zo goed, maar in de weinige conversaties die we gehad hebben bevalt zijn karakter me heel erg. Hij is enorm tolerant en kan de dingen goed relativeren (waar velen nog zouden van kunnen leren, waaronder mezelf). Deze spelers maken het spel stuk voor stuk aangenamer. :)

Beste leider: Aldo, heeft de touwtjes goed in handen. Puur technisch gezien heeft hij lekkere leiding-skills en met zijn karakter erbij maakt het alleen maar mooier!

Favoriete forum poster: Aldo van The Minions, post altijd straight to the point zonder er doekjes rond te doen, is ook altijd zo correct mogelijk in zijn handelen en als hij de mist ingaat (wat iedereen vroeg of laat wel eens doet) is hij de eerste om zijn fout toe te geven, bouwt in plaats van breekt (wat stukken moeilijker is), kortom, brengt positive vibes naar iedereen die er voor open staat. Verder kan ik Bloemkool4life zijn posts ook appreciëren.

Das nieuw, favourite forumposter. Ik post nooit was :x
Bedankt voor de nominaties
 

DeletedUser5148

Guest
Aldo koekwous je bent te goed voor dit spel. Zet je zinnen op het echte leven!!
 

DeletedUser76667

Guest
Mooiste profiel foto van spelers: Die vanThe Dicktator is best wel aardig en origineel.

Mooiste actie van de wereld: Dan zal ik hier (tot nu toe) de actie van Error op Devo zetten. :eek:

Meest belovende stam voor de toekomst: ERROR, veel potentie aanwezig vermoed ik. (ja je mag bedanken ook al wil Promo Zuurpruim Ranger dat niet :D)

3X Thanks! :D
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356

DeletedUser75413

Guest
Nee speel hier nog niet zo lang dus heb nog niet echt een goed beeld van alles.

Dus mijn lijst komt op een later tijdstip.
 

DeletedUser

Guest
Ik zal in de loop der tijd ook, maar proberen een lijst te maken :)
Speel er nu nog wat te kort, om echt een duidelijk beeld te hebben van de situatie.
 
Bovenaan